PIVS rakstīja:to: googoo
Man ir lieks jauns salona filtrs, varētu no tā šķirties par Ls 12 (ap 18 veikalā).
ok, ņemu (ja patrādīsi, kur šo iespraust
raxti vabole @ vabole.lv vai uzpixtini 9178787
PIVS rakstīja:to: googoo
Man ir lieks jauns salona filtrs, varētu no tā šķirties par Ls 12 (ap 18 veikalā).
ok, ņemu (ja patrādīsi, kur šo iespraust
raxti vabole @ vabole.lv vai uzpixtini 9178787
Salona filtrs jāmaina regulāri tas nu ir fakts (pārbaudīts ). Ja gaisu nepūš pa caurumiem, kad tas tiek ņemts no āra, bet pūš kad ir iekšējā gaisa apmaiņa - tad drīzāk filtrs. Vai motoriņš nobiris, kas virina klapītes. Bet ja vēl smacinieks - tad točna filtrs . Bet nu var būt, ka būtu laiks uzpildīt kondišķas sistēmu ar gāzīti - ja tā ir pagaisusi - tad jau nu arī nekas tur nesausēsies...
Es a gribeetu zinaat kur atrodas tas salona filtrs :}
wiests rakstīja:Es a gribeetu zinaat kur atrodas tas salona filtrs :}
uzraksti searchaa salona filtrs un tradiisi postu kur to esmu rakstiijis
googoo rakstīja:man ar savākusies virkne jautājumu - pārsvarā gan att. uz ventilāciju:
1. mežonīgi svīst ciet logi. braucu viens, bet sajūta it kā vestu 5 pohainus tēviņus ar drausmīgu peregaru. aizmugurē logi aš balti paliek. cilvēki te ieminējās, ka jāmaina salona gaisa filtrs - tā varētu būt? ja, jā, ta kur šo meklēt?
2. volvim (vagonam) pie aizmugurējā loga ir gaisa restes - experimentēju ar visādiem settingiem - nu nepūš tur neko. klusums. kā pie partizāniem... nez, kas par štelli?
3. volvim ir klimatkontrole. attiecīgi priekšā ir 2 temperatūras regulētāji. pēc manas saprašanas - katrs savai pusei. tb vadītājam i zaķim, kas sēd blakus. grozu blakussēdētājas ripu no 16 līdz HOT un atpakaļ. nekādu izmaiņu. pagrozu savu (šofera) ripu - temperatūra mainās abās pusēs... WTF? kam ta tas otrs kloķis? jebšu kāds kaut ko ir noīsinājis, salaidis pa tiešo?
ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?
jau iepriekš mega liels paļdies
1. Logi parasti sviist ciet aiz taa ka iekshaa ir palielinaats mitrums, tam vareetu buut vairaaki iemesli, kaadi paklaajinji ir nemeeraa slapji, salona filtrs ir totaali ciet un pie tam veel slapjsh, kondjiskas gaazes neesamiiba...utt.
2 Pie aizmugureejo stiklu resteem aiss nekad piespiedu kaartaa nenaaks tur taa ventilaacija notiek pashpluusmaa
3. Taas klimatkontroles iipatniibas ir taadas, ka regulatori ir divi bet motors ta viens, taapeec primaarais ir shofera regulators, peec taa ar njem to puushanas stiprumu a zakjim tik regulee zhaluuzijas atveerumu cik karsta/auksta puust zakjim
4. Iespeejams ka dzineeja skaloshana shoreiz bija domaata dzineeja dzeseeshanas sisteemas skaloshana. Es nedomaaju ka no netiiras sisteemas palielinaasies degvielas pateerinjsh, driizaak gan dzineeja temperatuura.
A taa dzineeja iekshas un apdegumu nonjemshana notiek tikai izjaucot dzineeju
Iesakiet, lūdzu, kur meklēt lietotus bleķa diskus (ar domu - ziemenēm) Volvo 850 15" ar 5 skrūvēm?
to Maija_Eskuella
Es savam atradu iekš www.ss.lv
Man domāt pirms pāris dienām atkal vien pārdeva par 40 ls visus 4.
reku daudz kas par 850taa remontu, diagnostiku utt, noderiigs saits
saits ir ok, tikai mani interesee taada lieta (kas tur nav apraxtiita): ir pieejams nograuts 850 10V. Man ir veelme no shii exemplaara nonjemt kruiizkontroli un uzmonteet uz sava 20V. Kaads ir kaadreiz kko taadu dariijis? Ir varianti, kaa to izdariit?
Diskus dod patiešām ss.lv - es arī pirms nedēļas paņēmu komplektu 850-tajam pa 40Ls - derēja no S70
A logi var svīst ciet (bez jau minētajiem iemesliem) arī dēļ beigtas pečkas, kā arī dēļ 20 min un vairāk ieslēgtas recirkulācijas.. Karoče mitrs gaiss salonā, lai gan mitri paklājiņi nez vai šādu efektu var radīt. Ziemā po žizņi sniegs/ūdens iekšā un nekas nesvīst.
PS. Volvo 850 ventilācija spārda! Kamēr motors auksts, nepūš vispār neko, a kā iesilst, tā konkrēti padod uz kājām.. Saviem iepriekšējiem vācu autiņiem taisīju tieši tādu pašu setupu, tikai diemžēl manuāli..
Maija_Eskuella rakstīja:Iesakiet, lūdzu, kur meklēt lietotus bleķa diskus (ar domu - ziemenēm) Volvo 850 15" ar 5 skrūvēm?
Savam nopirku vienaa mazaa kantoriitii. Braucot pa Vishkju ielu virzienaa uz dzelzcelju negriezies pa kreisi, kur aiziet galvenaa Lokomotiives iela, bet gan pa labi, arii Lokomotiives bet grunts celsh, tieshi blakus dzelzceljam iet un peec kaadiem 100m buus viens riepu kantoriits. Atradu peec sludinaajuma SS, telefonu paseeju. Maksaaja 4 x 8=32,-LVL. Ja brauc nezvanot, iespeejams buus jaapagaida kaada minuute kameer atved no "centraalaas noliktavas"
mx_black rakstījaaits ir ok, tikai mani interesee taada lieta (kas tur nav apraxtiita): ir pieejams nograuts 850 10V. Man ir veelme no shii exemplaara nonjemt kruiizkontroli un uzmonteet uz sava 20V. Kaads ir kaadreiz kko taadu dariijis? Ir varianti, kaa to izdariit?
Nu Tu veciit esi maniaaks! Vai tad tieshaam taa gribaas to kruiizu? Es gan laikam neliktu, ja nebuutu. Izmantoju reti, bliivaa satiksmee izmantot nevar, tad veel taa gaazes uzdoshana un meshana nost, lielaks degvielas pateerinsh. Saabu zona bija labs topiks par kruiiziem. Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h. Vai var uzlikt nezinu. Ja meegjinaasi - veelu veiksmi!
Volvo maniaks esmu tikai nedaudz, bet nu shoseja A9 Riiga-Liepaaja visaa taas garumaa kaa otraas maajas... taapeec apsveru taadu domu..
Rudais rakstīja:Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h.
Efekts analoģisks ilgstoši pedālim grīdā?
ivka rakstīja:
Rudais rakstīja:Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h.
Efekts analoģisks ilgstoši pedālim grīdā?
ta nee, aatrums tiek uznjemts ljoti laideni.
Nu jaa, bet Tu seedi kaa amiitis, kasi kuli a auto pats rullee
Es 1k gribu zinaat, kas tieshi ir jaamaina un cik tas ir sarezhgiiti, ja nav paaraak liels chakars, kaapeec neuzlikt.
mx_black rakstījaaits ir ok, tikai mani interesee taada lieta (kas tur nav apraxtiita): ir pieejams nograuts 850 10V. Man ir veelme no shii exemplaara nonjemt kruiizkontroli un uzmonteet uz sava 20V. Kaads ir kaadreiz kko taadu dariijis? Ir varianti, kaa to izdariit?
Tjipa taa pie gaazes pedaalja ir speciaals vakumbundulis un pie bremzhu un sajuuga pedaalja veela papildus sleedzhi, verkji. paluuri, sajaukt naf iespeejams. Tad droshinaataaju blokaa ir palielaaks relejs, un sleedzis uz pagriezienu klokja. Aa un veel ir vakumsuuknis. nu attieciigi jaanjem nost visi vadi kas ar to saistiiti.
Kaatraa zinjaa neizskataas nekas sarezgjiits domaaju ka pa vienaam briivdienaam to visu var izveikt
ivka rakstīja:
Rudais rakstīja:Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h.
Efekts analoģisks ilgstoši pedālim grīdā?
Tieshi taa ka nospiezh resume tad jamais iemin griidaa liidz sasniedz vajadziigo aatrumu. automaatam izjuutas ir forshas, jo parasti tiek maukts liidz kikdaunam
Vēl jau ir elektronisks bloks , tikai 850 nezinu kur .
mx_black... No tā nograutā 10v nav gadījumā dabūjams St. past. sūknis?... Būtu pateicīgs..
To arnijs: paskatiishos, shaubos.
mx_black rakstīja:To arnijs: paskatiishos, shaubos.
Izjaucu veco un darba virsma ir sarievota. Tā jau viss strādāja, tikai skaļš nenormāli. Var jau gadīties, ka sameklēju remkomplektu, bet maz ticams...
Sveiciens piektdienas rītā!
Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.
Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.
Juze rakstījaveiciens piektdienas rītā!
Vai nav kāds ņēmies ar VOLVO 850 mehāniskās ātrumkārbas remontu. Izskatās, ka menējai, kaut kas tur ir spēcīgi padilis, visdrīzāk, ka diferencālī. Baigie trokšņi un grabēšana. Tā slēdzas normāli, negaudo, tikai grab. Gāzu vainu uz sajūgu, nomainīju visu komplektu, bet ti un tā trokšņo.
Ņemšu nost un meklēju pēc kāda meistara, kas varētu pajaukt un noteikt diagnozi.
Ja grab arii neitraalajaa tad vareetu buut primaaraas vaarpstas gultnji.
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.