Džadaja zobens bardačokā skaitās?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Džadaja zobens bardačokā skaitās?
Vējstikla tīrītāja apsildāmas pašas slotiņas!?
Vieglāk jau būtu nosaukt tās, kuras VAIRS nav pieejamas...
Manai sievai bija vēlme pēc apsildāmā manuālās ātrumkārbas pārslēdzēja roktura, esot burvīgāk ekstrai - apsildāmajai stūrei
Mūžīgais dzinējs.
Nu varbūt vēl varētu tā lai visu virsbūvi silda, lai ziemā nav sniegs jātīra .
Vēlētos lai auto navigācijas skārienjūtīgajā ekranā varētu maršruta galamērķi iestatīt ar pieskārienu uz attiecīgās vietas kartē. Kā planšetēs vai telefonu app navi.
Uzstādījums bija izdomāt tādas lietas, kas šobrīd NAV pieejamas.
Padalies kuriem auto navi ir tāda opcija. Draudzīgi runājamies jo tad var izsijāt labas lietas, ko kāds iespējams nezin
Tas ar to kopā braukšanu ir reāli laba doma, kas ļoti atvieglotu ceļojumu kompānijā, vai arī kaut kādā auto tusiņā ar piem. kontrolpunktu atzīmēšanu
Pelnutrauki, kas paši iztīrās. Dīzeļiem var apvienot ar DPF tīrīšanu un reizē izpūst visu to pasākumu pa šoseju
Ticiet vai nē, bet savulaik iegādājoties auto galvenais nosacījums bija, lai tam ir priekšējie miglas lukturi un klimata kontrole.
Krāsojums, kas nekad nepaliek netīrs noteikti būtu manu vēlmju saraksta topā.
Atverot durvis, no auto sliekšņa izbīdās šālīte-birstīte, lai var notraukt no apaviem dubļus.
Ar pogu aktivizēt iespēju visus riteņus pagriezt par 90°. Un tad var ieparkoties sāniski vietā, kas minimāli pārsniedz auto garumu
Jā šis ar būtu dievīgi.
Nebūs tik vienkārši, ņemot vērā mūsdienu auto lielos riteņus, iedomājies cik daudz vietas tie aizņems , pagriezti par 90. Es ieteiktu auto apakšā 4 mazākus izbīdāmus vai atlocāmus papildu riteņus , kuri jau būtu pagriezti par 90 grādiem.
Jau tagad ir iespējams ieparkoties vietās kur attālums minimāli pārsniedz auto garumu. Viss kas ir vajadzīgs lai parkošanās asistents ir pietiekoši precīzs un piedāvā šādās vietās iebraukt. Tam nav vajadzīgi 90° pagriežami riteņi. Tiesa šaurās vietās ir ilga stumdīšanās kas deldē stūres mehānismu.
Kopābraukšanas navi funkcija autoceļotājiem - izveidot grupu un redzēt pārējos kartē. Braukšana kopā, turoties redzamības attālumā ir nogurdinoša un bieži arī traucējoša pārējiem.
Kkāda aplikācija to piedāvā, tik neatceros kura.
Te kaut kur bija veca tēma, kur pirms vairākiem gadiem prātoju par skābekļa membrānām. tad nu tādu sistēmu, kas gaisa spiedienu dabū ar bremzēšanas enerģijas rekuperāciju un tad dabū gaisa padevē nevis 20% skābekli(gaiss), bet, teiksim, 30 vai 40%. NOS ir 33%, jo N2O
Tagad membrānu tehnoloģijas ir attīstījušās, ir lētākas un efektīvākas, jau plāno apkures sistēmās izmantot news.mit.edu/2012/next-generation-carbon-0521
Bet vai tu zini kāpēc motorā padod smieklu gāzi, nevis tīru skābekli? Jo pie noteiktas skābekļa proporcijas motora alumīnija detaļas var sākt degt... Tā jau būtu forši, ar skābekļa balonu varētu motora jaudu ja ne pieckāršot, tad vismaz četrkāršot...
Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!
Fiatam Ducato labprāt gribētu:
1) Nevis parasto, dumjo, bet adaptīvo kruīza kontroli. Interesanti, vai tāda nomaiņa vispār ir iespējama un cik tā maksātu? Vai kāds Fiats Ducato ar šādu ekstru vispār eksistē?
2) Fiatam Ducato joslas asistentu.
3) Fiatam Ducato aklās zonas indikātoru. Gan jau varētu uzmeistarot. Interesanti, kādi devēji tiek izmantoti? Vai kaut kas līdzīgs parkošanās sensoriem?
4) Priekšējo lukturu mazgātājus. Fiatam Ducato nav paredzēts, bet ..... gan jau varēšu uzmeistarot.
5) Fiatam Ducato sānu spoguļus ar roku pielocīt var. Bet es labprāt gribētu uz priekšējā paneļa lielu, sarkanu pogu, lai uzsitot pa kuru, lai abi spoguļi ātri paši pielocītos automātiski. Interesanti, gan jau šos sānu spoguļus pārtaisīt varētu ..... Būtu ļoti noderīga ekstra "šauro ceļu" valstīs.
6) Augstuma indikātors. Vai nu videokamera uz jumta vai kaut kas līdzīgs parkošanās sensoriem uz jumta, lai zinātu - izlīdīšu vai neizlīdīšu šķērslim pa apakšu.
7) Rezerves riteņa turētāju apakšā, zem busa. Bet nevis tādu, pie kura piekļuve ir no busa aizmugures, bet tādu, kuram pieeja no sāniem, uzreiz pēc pakaļējā tilta.
8) Drona ligzdiņa uz jumta Hermētiska kaste uz jumta, kuru attālināti varētu atvērt, atbrīvot drona fiksātorus un automātisks "pirksts", kurš nospiestu drona ieslēgšanas pogu. Tatad, drona palaišana no jumta, neizejot no automašīnas Un, protams, videokamera uz jumta, kurā varētu redzēt, kā "putniņš" jūtās
9) Uz jumta automātiska, virziendarbības WIFI antēna. Lai neizejot no autiņa būtu iespējams pacelt vai nolaist šo antēnu un grozīt. Protams, labāk, ja pati automātiski orientētos pēc spēcīgākā signāla (līdzīgi automātiskajai satelīta antēnai).
10) Uz jumta helikoptera nosēšanās laukums un starpkontinentālās balistiskās raķetes palaišanas ierīce
Apvidus auto nokomplektēt ar nelielu augstspiediena mazgātāju. Kad jāatgriežas uz pilsētas ceļa, lai var noskalot dubļus vai sāļus.
Iedomājies, cik daudz papildu šķidruma vajadzēs. Es domāju, man ir labāka ideja: auto apakšu un visas piekares detaļas ar teflona pārklājumu, lai viss, kas pielipis, pats nokrīt.
ZZZZ rakstīja: Padalies kuriem auto navi ir tāda opcija. Draudzīgi runājamies jo tad var izsijāt labas lietas, ko kāds iespējams nezin
Tas ar to kopā braukšanu ir reāli laba doma, kas ļoti atvieglotu ceļojumu kompānijā, vai arī kaut kādā auto tusiņā ar piem. kontrolpunktu atzīmēšanu
teslai.
Motorolers rakstīja: Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!
Šitai pietiekoši lieli?
Kas, tu tik liels memmītis biji, ka patīk mātīšu pupi*?
* maziem zēniem, kuri ir memmīši, skatoties uz māti bērnībā, gribas atrast tādu pašu mātīti ( jo dabiski lieli pupi ir mātītēm, kuras dzemdējušas bērnu) vai resnulēm ( kuras arī ir dzemdējušas). Ar to arī ir izskaidrojama tieksme pēc lieliem pupiem.
Normāliem cilvēkiem, kuru ir mazākums, patīk jaunas, nedzemdējušas sievietes. Bet tām parasti ir mazi.
Laba lieta būtu automātisks drons, kurš lidotu pa tavu braukšanas maršrutu, un analizētu ceļu priekšā - sastrēgumus, avārijas, automašīnas, dzīvniekus, utt.
Loho bloķētājs, kur darbības princips būtu tāds:
Analizē tiešajā laikā satiksmes plūsmu no Google un Waze u.tml. datiem, kā arī sazinās savā starpā. kamēr satiksmes blīvums ir neliels, tam piemīt tikai analizējoša f-ja, bet, kad satiksmes blīvums pārsniedz lielumu, kad loha izdarības uz ceļa - apdzīšana, ātruma pārsniegšana utml, sasniedz pakāpi, kad lohs tiek par apgrūtinājumu un biedu sabiedrībai un citiem ceļa lietotājiem - tas ieslēdz autopilotu, un lohs rātni ripinās rindiņā ar citiem.
Par navigācijas bakstīšanu arī jāatceļ
Vakar noskaidroju, jaunajam Opel Insignijai ir ieliekams punkts uz ekrāna galamērķim un vāze arī no telefona auto displejā radās
Tad šis te ir arī domajams jau daudziem pieejams.
raimondsm rakstīja: Te kaut kur bija veca tēma, kur pirms vairākiem gadiem prātoju par skābekļa membrānām. tad nu tādu sistēmu, kas gaisa spiedienu dabū ar bremzēšanas enerģijas rekuperāciju un tad dabū gaisa padevē nevis 20% skābekli(gaiss), bet, teiksim, 30 vai 40%. NOS ir 33%, jo N2O
Tagad membrānu tehnoloģijas ir attīstījušās, ir lētākas un efektīvākas, jau plāno apkures sistēmās izmantot news.mit.edu/2012/next-generation-carbon-0521
msh rakstīja - Bet vai tu zini kāpēc motorā padod smieklu gāzi, nevis tīru skābekli? Jo pie noteiktas skābekļa proporcijas motora alumīnija detaļas var sākt degt... Tā jau būtu forši, ar skābekļa balonu varētu motora jaudu ja ne pieckāršot, tad vismaz četrkāršot...
Nu, kāpēc tīru. Ripinamies krustojumam tuvāk, bremžu rekuparatora kompresors saspiež gaisu, tad tas gaiss iet caur membrānām un tiek uzkrāts, teiksim 80% skābeklis, to daļēji padod uz ieplūdi. Sākot braukt no krustojuma pie ieplūdes mums ir nevis 20% skābeklis (gaiss), bet, teiksim, 25%. Nekādas turbīnas, nekādas turbobedres, kamēr tā ieskrienas (tas gan kaut kādiem auto ir atrisināts ar elektrisko turbīnu). Un uzreiz sanāk ekonomija un dinamika, jo tie 5% slāpekļa, kas ir aizstāti ar skābekli, vairs nav jāsilda un jāgāž tāds uzsildīts atmosfērā. Kur tas topiks palicis - Vairāk skābekļa! bija nosaukums.
Ekstras. Nenopietni pa nopietno
Padalamies un padiskutējam pa tēmu KĀDAS ekstras vēlētos savam auto kuras vēl nav PIEEJAMAS sērijveidā izlaižamajiem automobīļiem.