raimondsm rakstīja: Kā tad Saules enerģija sildīšanai?
Šī jau nav pirmā reize, kad tu piedāvā būvēt rūpnīcu, kas varēs darboties tikai saulainā laikā.
raimondsm rakstīja: Kā tad Saules enerģija sildīšanai?
Šī jau nav pirmā reize, kad tu piedāvā būvēt rūpnīcu, kas varēs darboties tikai saulainā laikā.
Kā tā sanāk, kā lielākais pasaules autoražotājs arī netic BEV un nepakļaujas politikas spiedienam?
www.ecoticias.com/en/toyota-hydrogen-engine-secret-project/4721/
Šī jau nav pirmā reize, kad tika apspriesta doma, ka ar Sauli var papildu sildīt un var arī nesildīt, atkarībā no pieejamā enerģijas apjoma. Kā sanāk.
Pie tēmas, kur liks lieko Saules enerģiju vasarā.
Termīti. earthbuddies.net/termites-new-energy/
Apmēram 2 litri ūdeņraža no papīra lapas.
500 lapas 1000 litriem, 0.08988kg×33.6kg/kWh=3.02kWh
Pie tēmas par bioloģisko daudzveidību. Nu kam tie visādie kukaiņi un visādi audziņi tik daudz vajadzīgi!? Ir vajadzīgi, pat nevar uzreiz iedomāties, kādu procesu tie realizē un kur tas var noderēt.
---------------
Ūdeņraža auto 1 kg ūdeņraža uz 100 km.
Sintētiskajām degvielām.
Enerģijas uzkrāšanai.
www.reddit.com/r/todayilearned/comments/gf51wg/til_termites_are_being_researched_as_a_possible/?rdt=54183 Termīti tiek pētīti kā iespējamais atjaunojamās enerģijas avots, jo, pārstrādājot vienu papīra loksni, tie var saražot līdz 2 litriem ūdeņraža, padarot tos par vienu no planētas efektīvākajiem bioreaktoriem.
Jā, papīrs, tas ir celuloze. Tā ir koku lapās, koksnē, salmos utt.
Precīzi: "Šī jau nav pirmā reize, kad tika apspriesta doma, ka ar Sauli var papildu sildīt un var arī nesildīt, atkarībā no pieejamā enerģijas apjoma. Kā sanāk."
Un tev no iepriekšējām reizēm nav pielecis, ka nopitna ražošana nevar notikt "kā sanāk". Un tu nespēj saņemties atbildēt uz jautājumu, ko tas ražotājs darīs tad, kad tā saule nespīd. Vai ko tas nespīdēšanas laika enerģijas ražotājs darīs, kamēr saule spīd.
1.Pieslēgsies vadiem 2. Atslēgsies no vadiem
Tātad tu uz pirmo jautājumu ārkārtīgi izvairīgā formulējumā atbildēji, ka paļausies, ka "vados" ir pēc pieprasījuma jebkurā mirklī nodrošināta pietiekama jauda visu ražosānas vajadzību nosegšanai - pareizi sapratu?
Kāda ir atbilde uz secīgo otro jautājumu par šīs jaudas nodrošinātāju?
Ir tā, ka varētu atrast jau darbojošos vai izgatavot gatavu iekārtu, kas darbojas precīzi kā paredzēts, ielikt visus tehniskos datus un shēmas un tāpat nebūtu pareizi.
Diezgan vienkāršs tehnisks risinājums.
Ražotāji Latvijā uzstāda Saules baterijas
www.enefit.lv/biznesam/saules-energija
Vadošais maizes ražotājs Latvijā AS Latvijas Maiznieks savā ... Uz tirdzniecības centra jumta mēs uzstādījām 560 saules baterijas ar kopējo jaudu 151 kW.
Tur tak nekas vēl nav:
But before adopting the technology, researchers need to know what kind of microbes can actually do the job, and up till nowadays they still cannot say a name. That’s the reason why we still don’t have advanced hydrogen-powered society up until nowadays.
Celuloses ir daudz.
Pētījumu virziens pareizs.
Celulozes. Tu domā šīs grāmatas ?
Bradypus
Parastais džo varbūt noticēs, ka tā ir atbilde uz jautājumiem, kurus spītīgi ignorē.
Jā tieši tā kā tu 👌par off grid 🙈 aizpeldēji netēmā. Un var jau saprast ST darboņus, kad ļautiņi sāks atslēgties no zelta drātēm, par neko katru mēnesi 35+ maksājot 😂
Nu nu... Kur tad aizpeldēju? Kur tad ir tie atslēgšanās varoņi? Kautkā manīti ir tikai čīkstētāji, kam uz pensionāru rēķina subsidēto "neto norēķinu sistēmu" atņemt draud.
Tad, kad kāds off-grid varonis aukstā februāra naktī uzrakstīs, kā viņam klājas bez "zelta drātēm", parunāsim.
Es saprotu tevi kā ST darbinieku un pensionāru tantiņu aizstāvi 🙈 Kas tad tiem ST magnātiem algu gādās. ST jau irA izdomājis arī kā tiem mazajiem ražotājiem kas neto norēķinu sistēmā grib darboties, vajadzēs PAT piemaksāt par savu saražoto elektrību 😜
Ļoti labi februāra naktī ar elementāru granulu katlu un 12V off grid!!! Vēl tik kārtīgu EV vajag, kas atpakaļ dod no baterijas. Varēs arī metināt nedaudz. Vienreiz jau aizpeldēji, vari atkārtot.
ST darbinieku?! Ko nu atkal melo - es runāju par tiem, kuru saražoto enerģiju visi off-grid varoņi ziemā gribēs patērēt.
"Vēl tik kārtīgu EV vajag, kas atpakaļ dod no baterijas." Nu jā... Un tajā īsajā februāra ziemā ar apsnigušiem paneļiem paspēsi to EV uzlādēt gan braucienam, gan visai naktij. Un jā - ģimene TV skatīsies tikai tad, kad būsi ar EV atbraucis atpakaļ, pirms tam sēdēsi tumsā.
Ko nu to saujiņu mazos te kaunini! Labāk lielo parku īpašniekus te piemini, kas Kiprā reģistrēti 🙈 Tāds gudrs gudrs, bet kā tam tv kas tērē 75w nezini kā dabūt no 12v uz 220v špani? Var jau principā datorā skatīties. Vēl laukos kad viss puteņo irA vēja mazā turbīna kas giežās, griežās diennakti, kā tur okeĀnā jachtai. Bet par to jāklusē. Ira kvotas vējam!?
Jā, jā... Tad, kad ir aukstās bezvēja kailsala naktis, tad nekas neputeņo - putenis (vējš) nāk kā reiz kopā ar silto gaisa fronti. Un protams, ka to 75w skatīsies tumsā, dzerot uz malkas plīts uzvārītu tēju un ledusskapi uz ziemu nelietosi, jo viss stāv aukstumā klētiņā Nu nevajag muldēt, ka tādi off-grid entuziasti ir vairumā. Jā, kāds atsevišķs pastardienas gaidītājs varbūt atradīsies, bet jebkurš saprātīgs cilvēks sapratīs, ka nodrošināt mūsdienīgu dzīvi off-grid izmaksā kosmisku naudu, lai gan tehniski iespējams, protams, ir.
Kāpēc ne vien importējam Polijas ogles tik lielā apjomā, bet vēl tās piegādājam tranzītā Skandināvijai un KRIEVIJAI?!
100+ MW noteikti nav tikai balansēšanas plūsma!
Trūkst pilnas bildes, tikpat labi LT saņēma no SWE
Jā, stāsti nu kādēļ tā elektrība no Swe jāsūta uz Igauniju pa riņķi caur Lietuvu. Estlinkt tak saremontēja un atvēra: yle.fi/a/74-20109094
Bet jā - man jau arī pilnāka bilde interesētu, kādēļ AST slēpj izcelsmi, bet rāda, ka elektrību saņemam no Lietuvas, kas pati sevi nodrošināt nespēj?
Taču ieslēdz smadzenes.
www.ast.lv/lv/content/situacija-energosistema-0
Un paskat, ne nu ko slēpj, ne kā
viņam, kā sazvērestības reoriju piekritējam, vienmēr visi viņu māna, un visu slēpj.
😂😂😂😂
Rekur EV muldoņām otra daiļrunīga bilde. Kas tad tajā mūsu ekotīklā ir...
357MW poļu ogles un 204MW "pašu" gāze. Kur zaļā enerģija gaiša siltā dienā?!
Bradypus rakstīja: Rekur EV muldoņām otra daiļrunīga bilde. Kas tad tajā mūsu ekotīklā ir...
357MW poļu ogles un 204MW "pašu" gāze. Kur zaļā enerģija gaiša siltā dienā?!
Neviens nekad nav apgalvojis, ka pašlaik 24/7 pietiek ar elektrību, kas ražota bez fosilajiem!
Paskaties plašāku bildi, ogles un gāze samazinās.
Melo, Raimonds visu laiku apgalvo, ka Latvijā nav ogļu elektrības.
Poļi un ķīnieši ver vaļā jaunas ogļu stacijas, lai nosegtu pieaugošo pateriņu, nez kā tas iet kopā ar tavu "samazinās". Muldēt vajag mazāk: www.iea.org/data-and-statistics/charts/global-coal-consumption-2000-2025
Last updated pirms 2 gadi.
Nu rekur tev, ieskaitot pāgājušo gadu. Pašam neliekas, ka pie salmiņa ķeries? Tiešām domā, ka pēdējos divos gados ir kaut kādi pasaku brīnumi notikuši?
ourworldindata.org/grapher/coal-consumption-by-country-terawatt-hours-twh
Bradypus rakstīja: Nu rekur tev, ieskaitot pāgājušo gadu. Pašam neliekas, ka pie salmiņa ķeries? Tiešām domā, ka pēdējos divos gados ir kaut kādi pasaku brīnumi notikuši?
ourworldindata.org/grapher/coal-consumption-by-country-terawatt-hours-twh
jā, pavei, papēti vien. kopā pasaule +4% (22 - 23), bet Eiropa, OECD, Ziemeļamerika, utt utt - samazina patēriņu, jau kopš
principā pieaug patēriņš uz Ķīnas rēķina.
Arī mums tuvā Polija un Igaunija samazina.
Pasaule kopumā principā vienāds ogļu patēriņš +- no 2014. gada. Kaut elektrības ražošana pieaugusi par kādiem 12 - 15%, ja nemaldos. Ķīnā un Indijā vispār par kādiem 50%, bet arī tur ogles pieaug armazāku proporciju.
Nu tātad klaji atzīsti, ka patēriņš pieaug dēļ lielākā EV ražotāja un izmantotāja pasaulē.
Tālāk muļķīgi piesauc Igauniju, kas ar ES spiedienu ir slēgusi brūnogļu TEC, kas ir nesalīdzināmi sliktāka par parasto ogļu stacijām un jau par to saņem dramatiskas elektrības cenas - tava paša ieliktajā kartē - 139eur/mw, kamēr tajā pat stundā Norvēģijā tikai 13. Un tas - viena savienota Nordpool tīkla ietvaros!
Tikpat muļķīgi piesauc Poliju, jo tur samazinājums ir niecīgs: energy.instrat.pl/en/electrical-system/electricity-production-are/ Un kamēr tu pirksi to poļu ogļu elektrību, vari būt drošs, ka runas par atteikšanos ir tukša muldēšana Briselei par prieku.
Un beigās nespēj atturēties un vienkārši tupi noliegt statistikā redzamo, ko tajā pat ierakstā jau esi atzinis.
Bradypus rakstīja: Nu tātad klaji atzīsti, ka patēriņš pieaug dēļ lielākā EV ražotāja un izmantotāja pasaulē.
Tālāk muļķīgi piesauc Igauniju, kas ar ES spiedienu ir slēgusi brūnogļu TEC, kas ir nesalīdzināmi sliktāka par parasto ogļu stacijām un jau par to saņem dramatiskas elektrības cenas - tava paša ieliktajā kartē - 139eur/mw, kamēr tajā pat stundā Norvēģijā tikai 13. Un tas - viena savienota Nordpool tīkla ietvaros!
Tikpat muļķīgi piesauc Poliju, jo tur samazinājums ir niecīgs: energy.instrat.pl/en/electrical-system/electricity-production-are/ Un kamēr tu pirksi to poļu ogļu elektrību, vari būt drošs, ka runas par atteikšanos ir tukša muldēšana Briselei par prieku.
Un beigās nespēj atturēties un vienkārši tupi noliegt statistikā redzamo, ko tajā pat ierakstā jau esi atzinis.
Ir mazi meli, ir lieli meli. Un ir Bradypus.
Taču paņem acis pirkstos, un paskaties.
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2