Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dūmojoši auto, kuri piesārņo mūsu gaisu! Ko darīt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

iAuto aktualizē dūmojošu auto tēmu! Kā to risina citur? Ko darīt?

 
1 2 3 4
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc šādu dūmojošu auto vadītājus nesoda? (+ VIDEO) iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/32175-kapec-sadu-dumojosu-auto-vaditajus-nesoda-video

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 9 Atbildēt

Jāaizliedz dīzeļi Rīgas centrā. Tad šādi hlami izmirs te. Pāķos lai braukā, tur gaisa daudz.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
12 3 Atbildēt

Neko tu tur neaizliegsi! Pašlaik Rīgas centram iet cauri automaģistrāle, Vidzemes šosejas turpinājums - Brīvības iela (tālāk Valdemāra iela), caur kuru notiek visa maģistrālā satiksme (atskaitot smagos). Kā cilvēkam, piemēram, nokļūt no Siguldas uz Ventspili, Tukumu utt.? Braukt pa apkārtceļu ar daudziem viena līmeņa regulētiem krustojumiem un to stulbumu - zīmēm 50/70/90 ik pa laikam nav vispār nekāds apspriešanas vērts variants! Lai valsts uzbūvē maksas tuneli no Juglas vai sakārto apvadceļu ar 2 joslām katrā virzienā ar vismaz 100 km/h un normālām uzbrauktuvēm / nobrauktuvēm kā tas ir Eiropā un tad var kaut vispār aizliegt privāto autotransportu centrā. Līdz tam tik sēžam sastrēgumos, elpojam atgāzes un sūdzamies forumos.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Balts ar melnām ķepiņām - kas noticis šim "BMW X5"? (+ FOTO) iauto.lv/zinas/latvija/32278-balts-ar-melnam-kepinam-kas-noticis-sim-bmw-x5-foto

JanJan Reģ.: 07.02.2018
11 5 Atbildēt

Nu 15+ gadīgiem dīzeļiem vajadzētu aizliegt iebraukt pilsētas centrā, kā arī vajadzētu meklēt veidus, kā cīnīties ar kvēpu filtru izravētājiem.

Esmu dzirdējis, ka rietumeiropā par melnajiem kvēpu mākoņiem policija stopē nost un soda par to, ka auto nav tehniskā kārtībā un piesārņo vidi. Mums arī kas tāds derētu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 1 Atbildēt

Par kvēpu filtiem pilnīgi piekrītu! Tas ir pilnīgs ārprāts, kas notiek! Par iebraukšanu centrā jau izteicos.

eidis Reģ.: 07.11.2001
12 1 Atbildēt

Kvēpu filtru izravēšana IMO ir neatļauta pārbūve, kas nozīmē, ka auto ir tehniski neatbilstošs.

Ņemot vērā, kā nupat ir savairojušies šie draņķi, es arī labprāt ziņotu par šiem mērgļiem.

Būtu forši, ja iauto paineteresētos par procedūru kā šos gaisa cūkotājus saukt pie atbildības un noņemtu no trases.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

vsiumā piekrītu ka vajadzētu kārtību ieviest, tikai mani galīgi nepārliecina veidi kā tiek piedāvāts to darīt. Policijai nav ne resursu nedz arī kompetences risināt šos jautājumus, par aprīkojumu nemaz nerunāsim. Nav jēgas veidot soud sistēmu kas nekad dabā nestrādās - tas rada tikai pretēju efektu - tauta sāk izteikti dirst virsū visiem likumiem/noteikumiem, jo viena daļa likumu un noteikumu ir stulba, tātad droši vien otra daļa ir tāda pati, nu un mēs attiecīgi tie "gudrie"....

Tad ir vai nu jāveido kaut kāda krāsainu uzlīmju sērija, kas uz aci viegli saskatāma un ļauj pateikt ka konkrētais auto pilsētā nedrīkst iebraukt vai kaut kā tā...

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

No citas puses es gan gribētu teikt ka sūdīgs/nojāts dīzelis LV ir tīrie sīkumi salīdzinot ar kaut vai jaunu Euro4 dīzeli jebkurā no Ķīnas daudzmiljonu pilsētām.

Respektīvi vai "sūdu mušu" izķeršana strap citām mušām un mušiņām ir vērtīgs laika pavadīšanas veids ?!?!? Pieskaitot vēl to kāds birkorātiskais "sagatavošanās" process būs nepieciešams "lai pareizi" ķertu un iznīdētu "sūdu mušas".

Te tā teikt ir demokrātijas plusi un mīnusi reizē.

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 5 Atbildēt

Atbildu: es bieži braucu ar velo. Tās sūdu mušas tiešā veidā gandē manu dzīvi. Un pēdējā laikā (kkād 2 mēn) šķiet, ka vairojas. Un tas nav tas virziens, kur gribētu virzīties.

Par ķīniešiem parunāsim citā forumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 3 Atbildēt

Šausmīgi izlepis tu esi, pa dižās pilsētas asfaltu ar ričuku rullējot. Diez ko tu darītu ja tev būtu jābrauc ārpus dižās pilsētas - bļautu "nahuj visus elektromobīļus un traktorus - tie paceļ uz grants ceļiem putekļus un gandē manu dzīvi!" ? Priecājies ka tev pabrauc tikai garām kāds ķīselis, nevis jebkura mašīna neietin tevi putekļu un akmeņu mākonī

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 8 Atbildēt

Es braukāju arī ārpus pilsētas. Lauku ceļi nav nekāda problēma - tie laucinieki ir tik slinki, ka trakuru uz ceļiem var satikt gaužām reti. Biežāk palietotus Golpus, bet tie lēnām brauc, jo amortizatori jau sen pametuši to nolemtību.... Tā, ka paldies par rūpēm, bet dižpilsētas dīzeļgeji ir lielāka problēma.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Hmm, es gna teiktu ka laucinieki nav nemaz tik slinki, viņu ir mazāk un arī vair nebrauc ar traktoru uz bodi pēc šnabja.

Otrs aspekts ir ka tagad piemēram 2 lielie kombaini var izdarīt to ko CCCP laikos veica 10 Ņivas kombainu, ar daudz lielāku efektivitāti - un tādu tehniku arī neviens lieki nedzenā, tas pats ir ar traktoriem - lielāki un efektīvāki, kamēr iepriekš 150-nieks 2 reiz brauc pēc ūdens - mūsdienīgs traķis ar modern piekabi aizbrauc 1x un atved vairāk utt. GAZ(onus) arī aizvietojuši ar vilcējiem ar puspiekabēm, kur 4 tonnu vietā iebliež kādas 40 tonnas, jā protams kad tāc aiziet garām uz 80 km/h pa lauku ceļu - tu spļaudies 3 x vairāk kā no GAZ(ona), bet redzi tu jamos daudz retāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Nezinu kādos laukos tu brauc, bet tie tātad ir ļoti švaki lauki. Es priecājos ka es ar velosipēdu pa granti braucu ļoti maz, pamatā ar mašīnu - pie tā kāda putekļu vērpete ceļas gaisā sausajā laikā @ 80 kmph [lēnāk braukt nav vērts, veļasdēlis sit cauri] , pat ar mašīnu pa dzīvāku ceļu nav patīkami braukt, kur nu vēl ar velosipēdu.

Attiecībā par "dižpilsētas dīzeļgejiem" - cik tev daudz šitādi tur brauc garām? Neviens? Tad jau problēmu nav nekādu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu kad mums apnīk putekļi pie lauku mājas Zemgalē ( blakus intensīva lauksaimniecība, ar sev raksturīgo tehnikas ierašanās periodiskumu) - mēs nokaisam ceļu ar CaCl, un ir labi uz kādu laiciņu ;)

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Gribas piekrist par to, ka tieši šovasar īpaši daudz ir pamanāmi kūpošie auto, pie tam arī visai pajauni! Parasti tie ir melni dūmi, kas palielinās konkrētajam eksponātam mēģinot ieskrieties, kas varētu liecināt par degvielas nepilnīgu sadegšanu, katalizatora neesamību u.c. Un tie galīgi nav dūmi no katalizatoru automātiskās izdedzināšanas, šajā gadījumā nekādi papildus dūmi neizdalās, tikai smaka un karstums.

650 Reģ.: 25.01.2017
8 3 Atbildēt

Tā vietā, lai "sabiedriski aktīvi un ļoooti atbildīgi" izksiadrotu jautājuma būtību un (mēģinātu) saknē izravēt patieso to dūmeņu eksistences cēloni- tā vietā (ar iAuto svētību) tiek nomelnoti pilnīgi visi dd motoru lietotāji.Ieskaitot pat tos, kas šeit ar vienu roku un no vienas puses tiek pat it kā reklamēti.

Tepat reku iAuto testos un gadaauto braucienos tika siekalots un sajūsmā spiegts par veselas varzas visdažādāko marku 3l dd-motoru iespējām, kamēr "ikdienas" sarunās visi šo motoru īpašnieki tiek saukti par lohiem,bomžiem un visa dzīvā nīdētājiem.Sistemātiski, izmanīgi un perversi izplatot dezinformāciju un acīmredzami ieinteresētu personu smalki izplānotu demagoģiju par lietu patieso stāvokli.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 2 Atbildēt

Gana liela daļa to dūmojošo ir paveci auto, kas laika gaitā paši izmirs. Pie kam tiem ir arī cita pieļaujamā dūmainības robeža un gauži iespējams, ka skati viņi arī var iziet. Nevar cilvēku tagad čakarēt par to, ka viņš nav nopircis to vareno jauno auto.

Un vispār nedomāju, ka Latvijā tā situācija ir tik dramatiska. Varbūt Rīgā, varbūt vēl kādā lielākā pilsētā, bet citur? Ne mums to cilvēku tik daudz, ne auto, lai teiktu, ka tas ir traki.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 4 Atbildēt

Dūmainība IMO ir relatīvi reta problēma. Bet kvēpainība gan pēdējā laikā paliek aktuālāka.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Kāda ir atšķirība starp dūmainību un kvēpainību?

P.S. Es te nerunāju par auto, kas aizbrauc ar uzkrītošu baltu vai zilu dūmu mākoni. Tiem acīmredzami kaut kas ir nojucis un nedomāju, ka īpašnieki tos tā diendienā plāno izmantot, neko neremontējot.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 4 Atbildēt

Es dūmainību uztveru šo baltu/zilu mākoni.

Ar zilu mākoni (un pavadošos degošas eļļas smaku) vispār ir redzēts diezgan. Pieņemu, ka tiem šī ir pēdējā apskate.

Kvēpi ir dīzeļiem, kam acīmredzot amputēts kvēpu filtrs. Parast uzsākot braukt apkārt ir kvēpu vērpetes.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Par kvēpu filtriem ir taisnība tikai attiecībā uz relatīvi jaunākiem auto (pie kam ir samērā dīvaini, ka vienam auto tāds jau paredzēts 2005. gadā, bet līdzīgam modelim 2009. gadā nebija). Ir pilns ar auto, kam to filtru nav bijis nekad un ko tad ar tiem? Triekt nost no ceļa?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Nēnē, ko tu ,ko nu triekt, neko nevaig.Mēs esmam Gumānisti.Bet, mūsu starpā ir (daži) Gibridomanoīdi, kuru "viedokli" mēs labprāt uzklausām un kāri tveram katru pusvārdu.Jo- nu kā tu neuklausīsi, kad tepat reku titullapas titulvietā melns pa baltu stāv rakstīts.

Mēs tagad laipni atļaujam braukt jebkam un ar jebko- ar trubu,bez viņas,ar eur, bez eur,pilnīg pajāt ar ko un kā.Bet toties lūk tepat blakus lapā pasludinam par nelikvīdu Eur6D.

Mēs pat necildinām "godīgos" dd braucējus ,kuru auto atbilst vismaz kaut/kādai EUR normai.Gluži otrādi- mēs tos visus saucam par bomžiem un lohiem.Tapc,ka GibrīdOnkuls vēlas tirgot,abet elektroUzlādes Onkuls vēlas kko fiksi ieviest, ja?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nekā dīvaina tur nav - cits motors spēja nullto otrajā pusē ierakstīties normās bez filtra, cits nespēja. Filtri vispār sāka parādīties jau nullto pirmajā pusē, bet tad vēl eksperimentālā variantā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Ā, nu paskat cik gudri.Tavs motars toreiz "ierakstijās", tapc tagd pēc 20 gadiem, viņam filtru vairs i nakuj nevaiga i ne principā.Par Nopelniem, tāteikt, ja? Nee,vecīt, shitas neies cauri.Kad kaķisiet mucu uz godīgiem eur5 lietotājiem un mācīsiet viņu dzīvot, kamēr paši brauksiet ar caurām trubām un pārveidotiem ražotāja nesertificētiem degvielas veidiem.Izvēršot dedzīgu demagoģiju- ka jūsu 20g vecais motors ir "tīrs" ,kamēr jebkkura pat mazāka tilpuma pat nupatējais šīgada ražojums ir netīrs un konkrēti tapc muļķa ražotājs viņu apriko ar filtru.Da zardeli jums trubā, shitā saruna vairs neies krastā.Nodosiet tolmetsā un par to "ienākumu" nopirksiet vairs tikai Mēnešbiļeti.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Lai pie pedāļa grīdā nekūpētu motors ar izgrieztu Dpfu un tukšu trubu- tam ir jābūt idēlā (gandrīz brīnumainā) stavoklī.Cits ir jautājums, ka pie izgriezta Dpfa UN nolietotām sprauslām viņš kūpēs jau ne tikai pie gāze/grīdā, bet (visdrīzāk) ka pie katra kaut cik reāla uzspiediena.

Dpf (parasti,visdrīzāk) iziet no ierindas tieši nepareiza degvielas daudzuma iesmidzināšanas dēļ- kad pajāto sprauslu ielietais pārmērīgais degvielas daudzums motorā pilnībā nesadeg un izplūdes trubā nokļuvušie pārpalikumi to Dpfu ātri vien aizkakā ciet.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 2 Atbildēt

Izmirs tad, kad reāli sāks drāzt tos, kas izravē kvēpu filtrus. Kamēr tas nevienu nepišs, tikmēr tas turpināsies. Tā taču klasika, nopērc nobrauktu dīzeli no Vācijas, Zviedrijas un pēc kāda gada vai diviem izravē ārā kvēpu filtru, jo neies taču remontēt to, ko var izraut ārā un uzspļaut visiem.

Man te paziņām Pierīgā pie daudzstāvenēm pa naktīm džipi no privātmājām brauc izmest atkritumus. Tā kvēpu filtru izravēšana kaut kas līdzīgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Pag, it kaa jau pareizi,katrs grib būt gudrākais.Vienam rūp sabtransa josla, citam elektrība, vel kādam sveša Miskaste,vēl kam tur iebraukšana frankfurtes centrā ar desu mutē,kas nu kuram tuvāks Bet atkal no otra gala īsti nav skaidrs nekas.

Dpf esamība ir noteikta ar Noteikumiem.Nu tur kko tikai sākot no 12tā ražojuma gada, tirpir, utt.Bet- arī tad "nav" mums ierīces, ar ko konstatēt.Dalbaēbi visur- neviens neko nevar pateikt,izņemot mūs- 6,9gab te iAuto komentētājus. Normāls kopts cilvēks izravē sev to filtru- tam nefiga nekūp.Taču citiem tiem 80% kūp ta ka nemetās.Bet nabaga inspektoriem nav ar ko to visu konstatēt.Ai,vai,nu kas pa neražu.."Cita" lieta,ja paralēli uzspīdētu iespēja kko apgūt vai ieviest.Tad gan "mēs" atrastu veidus un iespējas.A tagad ko- nu ko tu no nabagiem izspiedīsi.Samaksā apskatei un sip tik tālāk, ko un kā tik gribi.

Tāds apgraizīts,aizliegts un galēji izrūnīts Lohs jau nevienam nav interesants.Definīcija saka, ka nemākulīgas diriģēšanas gadījumā vienā jaukā brīdī tas var kļūt pat Bīstams.Nemaz nerunājot, ka "kādam" tam diriģentam var sarukt plānotie ienākumi.No 1-2k vērta auto īpašnieka pa lielam jau izspiest nevar ne suuda.Tapc jāspiež no tiem daudzmaz vidējajiem Lohiem.Kam tur tie x5 pa to 12k un 3promil litru tdi und utt.Jāsēj naids, jāsip mozgas- ka europā viņus kastrēs, ka tagd visiem jāvelk kābelis un ka vannā kaimiņam caur sienu dsā jāslēdz elektrošoka uzlāde un utt.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 6 Atbildēt

Es uzskatu, ka aizliegt neko nevajag. Tas ir pārak banāli. Vairākos testos ir pierādīts, ka paņemot divas identiskus jaunus auto, vienu ar dīzeli otru bendzīnu, dīzelis izspļaus mazāk kaitīgo izmešu, jo tur filtri ir daudz vairāk un tā teikt stingrāki nekā bendzīniekam.. Tas ka ar veciem izgraizītiem dūmojošiem hlamiem brauc... nevajag uzreiz rādīt uz visiem dīzeļiem. Ā un dīzeļiem tā teikt p.epišas tāpēc ka visa pasaule griešas uz dīzeļu smagajiem auto, tie jau ir tie kas veido to pelēko masu, ne jau dēļ uzčipota uz izgraizīta x5 ar nokūpējušu bamperu Rīgas centrā, tagad līs skābes lietus...

Visi bļaustas pa dīzeļdzinējiem cik tie pēēē un pūūūū, bet nez ko darītu, ja novāktu smagos un veikalā praktiski vairs nebūtu nopērkamas preces.... ;) Jo 'bendzīna' smagajos ieliet nespētu.

Vienkārši vecajām 'Euro' klasifikācijām vajadzētu uzlikt daudz DAUDZ lielākus dabas nodokļus. Un tad paši aši izzudīs no ielām ;)

Šīs 3 vecākās vajadzētu visvairāk dot stimulu lai maina uz jaunāku, dabai draudzīgāku auto:

Euro 1(1992) +50% pielikt pie nodokļa

Euro 2(1996) +40%

Euro 3(2001) +30%

Euro 4(2006) +10%

Euro 5(2009) +5%

Euro 6(2013)

Te es runāju par privātajiem, smagajiem tur savādāku formulu izgudrot.

Valsts kasē arī uzreiz ieripotu tik daudz naudas, būtu pa ko ceļus taisīt....

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 5 Atbildēt

A tu pamēģini paelpot uz veļika vai trotuāra, kad šitāds smerdelis pabrauc garām.....

Manuprāt dīzelis ir skaista ekstra, ja vari to atļauties uzturēt. Ja nevari nopirkt jaunu kvēpu filtru, brauc ar bencīnu....

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 1 Atbildēt

Nu... man arī autiņā ir gadījies, ka jāizslēdz ventilācija un jāaizver logi, aiz tāda kūpētāja braucot.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Nebaidies - nav vajadzīgs tik spēcīgs un tiešs turīgo braucēju atbalsta mehānisms - pietiek jau ar netiešo, to kas mudina pirkt elektromobīļus, mašīnas kuras eiro 1,2,3,4 braucēji atļauties nevar un nevarēs, eiro 5 braucēji spēcīgi sažmiedzoties un eiro 6 bez problēmām.

Attiecībā par tavu spēcīgo, ļoti gudro ideju - ja tev būtu vara šo turīgo atbalsta mehānismu ieviest, es pateiktu ko es par tevi domāju un brauktu tālāk - nebaidies nepilnas 20 eiras pie ceļa nodoklīša mani no braukšanas neatturētu. Šis ir lielākais kāsis tavā turīgo braucēju atbalsta programmas idejā - tu esi piemirsis ka "dabai nedraudzīgās" mašīnas lielākoties ir jūtami vieglākas par "dabai draudzīgajām", ar no tā izrietošām nodokļu likmēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

P.N. Es maksātu arī +500% ceļa nodoklīti - tas vienalga būtu lētāk nekā braukt ar euro5 vai euro6 mašīnu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 4 Atbildēt

Tieši tik jauki ir lauku ļaudis.

Bet aizrakstīšu CPistiem. Mobilā kvēpu iekārta savu vērtību atsitīs stipri ātrāk kā mobilie radari. Braukšanas bez apskates (jo modificēts auto) tak arī pieklājīgu rubli maksā?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Huj tev viņa atsitīs. Apskatē ar dīzeli esi bijis? Es nē - bet es tomēr zinu ka tur taisa vairākus mērījumus. Normāli strādājošs pagājušā gadsimta ķīselis reizēm ieminot grīdā arī var mēreni nokūpēt, jo iznāk laukā tas, kas izpūtējā sakrājies - trijiem mērījumiem izpūtējā toč nepietiks. Pat ja kādi cepisti sāktu braukāt apkārt ar mērītāju, tas tikai veicinātu cilvēciņus bik vairāk pievērst uzmanību momentiem un sprauslu stāvoklim, nekam vairāk.

Bez tam - tu laikam aizmirsi par ko te vispār bija runa - viens cilvēks vēlējās padarīt autobraukšanu par ekskluzīvu nodarbi, ar ceļa nodoklīti mudinot pirkt jaunākas grabažas - tu, nez kāpēc, runā par tehnisko stāvokli, nevis atgāzu normām. Es tev atgādināšu par ko es rakstīju postā, ko es iecitēju - pat ja celtu ceļa nodoklīti ar atrunām "vēlamies mudināt cilvēkus pirkt jaunākas mašīnas", tāpat šāds gājiens - jaunu mašīnu pirkšana dēļ lielāka nodoklīša - būtu ekonomiski nepamatots. Teiksim, paņemsim divus C sērijas audī - C4 un C6 - pirmais atbilst tur kaut kādām EURO1 vai EURO2 normām, otrais EURO4 - pirmajam par to, cik daudz kūp izpūtējs, atbild pieci ~30 eiras gabalā vērti sprauslu smidzinātāji un tas, cik zobsiksnu mainītājs ir precīzi darījis savu darbu. Otrajam par to atbild sešas commonrail sprauslas, kuras maksā kādas 500 eiras gabalā + tandēmsūknis, kurš noteikti maksā ne lētāk kā 1-2 sprauslas, kā arī kvēpu filtrs, kurš atkal maksā apaļu summiņu, un vēl šādas tādas figņas. Pirmajam eļļas maiņa maksā 20-40 eiru diapazonā [atkarībā no īpašnieka vēlmēm], otrajam jūtami dārgāk. Pirmais uz šosejas patērē ~5,5 litrus uz simta - otrais kādus 7, un prasa jūtami kvalitatīvāku degvielu nekā pirmais. Un mēs varam šitā paturpināt. Cilvēks, kurš savas mašīnas uztur tehniskā kārtībā un kam nav naivu ilūziju par tēmu "ai, gan jau būs labi, nekas neplīsīs utt utjpr" par braukšanu ar cešku, iespējams, būs gatavs piemaksāt vismaz kādas 500 eiras, jo kā jau redzam - mazliet mazāks kvēpu daudzums ir ļoti dārga izprieca. Ne par velti tie filtri tiek griezti ārā, EGRi utt izprogrammēti utt...

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 1 Atbildēt

Nu to jau es teicu - dīzelis ir īstenībā ļoti dārga izprieca. Lēts ir tikai dīzelis uz manas veselības rēķina. Un tas IMO nav pareizi. Es tā nevēlos.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Uz tavas veselības rēķina? Nu, pastāsti - kādas veselības problēmas tev ir radušās dīzeļu dēļ?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

uz MANAS veselības RĒĶINA!

Health Risks of Soot

If it goes untreated or improperly cleaned, tiny particles of soot can be inhaled deep into the lungs. These toxic particles can cause breathing issues, including aggravated asthma, bronchitis and more severe respiratory illnesses that can restrict your ability to carry out normal activities.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Atkārtoju vēlreiz - uzraksti, lūdzu, kādas veselības problēmas TEV, tieši tev, ir radušās dīzeļu, un noteikti nekā cita, dēļ. Nevis "var notikt", bet "ir jau noticis".

Tu droši vien pārāk labas dzīves/pārāk tīras vides dēļ neesi atklājis kāpēc tur tevis iekopētajā tekstā ir rakstīts "var tikt ieelpots", un nevis "tiek ieelpots". Redzi, cilvēka elpceļi ir ar filtrācijas funkcionalitāti - ko tu diez vai esi atklājis, bet man paretam gadās par to labi pārliecināties - teiksim, pirmdien es visu darba dienu pavadīju burtiski stāvot koka putekļu mākonī, šad un tad rijot lejā no deguna nākošus krēpuļus ar augstu koksnes koncentrāciju, dažreiz šķaudot, pārtraukumos urbinot no deguna laukā koka putekļu koncentrātu, bet pa visu dienu ne reizi man nebija jāklepo, lasīt - plaušās diez vai nonāca pat grams koka putekļu. Lai tu dīzeļu dēļ nonāktu tādā situācijā, kā es pirmdien darbā, tev būtu jābrauc pa ielu, kurā būtu max 100 metru redzamība kvēpu dēļ - un būtu apzināti jāelpo lieliem malkiem caur muti. Cik bieži tev ir šādas situācijas?

Pa lielam šī tava dziedāšana "uz manas veselības rēķina! uz manas veselības rēķina!" ir uzmanības trūkums, apvienojumā ar pārāk lielu svarīguma sajūtu. Nepatīk ka dižajā pilsētā uz ielām reizēm var saost vieglu dīzeļa smaku [kas ir pilnīgi nekaitīga tavām plaušām] - vācies prom no tās vietas, nevis ņaudi ka tava, nabadziņa, veselība tiekot apdraudēta.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Ej irst!

1. Piesauktā filtrācija strādā tikai pakaļu izstutējot no Golpa. Griežot pedāļus (kā arī darot ko citu fiziski ļoti aktīvu), elpošana tiek veikta caur muti.

2. Kvēpi NAV putekļi. Daļiņas ir daudz mazākas un piesauktā mehāniskā filtrācija nedarbojas gandrīz nemaz.

3. Ir noticis pieeja ir iemesls ārkārtīgi augstajam LV medicīnas budžetam - neveicot prevenciju "ir noticis" ir ārkārtīgi dārga pieeja. Iespējams, ka tu esi kāds no tiem tālredzīgajiem medicīnas sistēmas darbiniekiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un griežot pedāļus tu neredzi/nezini ka iebrauksi [neeksistējošā] zonā, kurā redzamība ir max 50-100 metri un tāpēc nesamazini slodzi un/vai neuzliec somā ielikto respiratoru?

Jā, un novēršanas [angliskais barbarisms "prevencija"] pieeja ir iemesls tam, kāpēc rietumos cilvēki ir spiesti no savām kabatām samesties jaunām mašīnām un citām lietām - jo tādi kā tu bļauj "mana veselība [b]var tikt[/b] apdraudēta!" - tas nekas ka tas ir tāds teorētisks pieņēmums, un tajā pašā vācijā, atstājot lietas dabiskā pašplūsmā, visdrīzāk neviens cilvēks vairāk nenomirtu. Princips tas pats, kas ar mašīnu pasīvo un aktīvo drošību, kur mašīnu pircējiem nākas sažmiegties lai nopirktu arvien krutākas obligātās tehnoloģijas kas "novērsīs avārijas" un "novērsīs traumas", bet kaut kā sevišķi nenovērš un vajag tik arvien jaunas un jaunas sistēmas likt klāt - beigās centieni novērst neesošu problēmu ir dārgāki nekā uzlikt mīksto iedomātajai problēmai.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

"un tajā pašā vācijā, atstājot lietas dabiskā pašplūsmā, visdrīzāk neviens cilvēks vairāk nenomirtu. "

Tur jau tā lieta, ka nomirtu. Un vēl patīrītu veselības budžetu kārtīgi. To ļoti skaisti var redzēt vēža programmās un saldumu apkarošanā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kādās vēža programmās? Vācijā pēkšņi ir jūtami samazinājies ļaundabīgo audzēju skaits?

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 1 Atbildēt

Nez es neatbalstu pārvietošanās aizliegšanu, un čakarēt tautas ne to turīgāko daļu arī neuzskatu par pamatotu - tā tiešām var izdzīvoties revolūcijā un sociālismā.

Principā gribētos teikt ka ir nepieciešams uzlabot velo infrastruktūru ja gribam reāli samazināt kaitējumu sev un dabai. JO lobēt sab.transu jebkādā tā veidolā ir vienkārši stulbi (īpaši jau Rīgā kur nauda aiziet kaut kādā podā), visādi stulbi elektro skūteri arī tūlīt sāks pildīt izgāztuves.

Un tad liekam ierobežojumus, ka noteiktā daļā nekas izņemot Euro6 un benzīnniekus ar noteiktu CO2 izmešu daudzumu nelien. Nezinu gan šōbrīd kā pareizi risināt iespēju iedzimtajiem Rīdziniekiem piekļūt pie savas dzīvojamās platības, gadījumos kad auto neatbilst attiecīgajai normai ...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 5 Atbildēt

Prottams,kā tad,tie Visi uz tiltiem stāvošie smerdeļi ir tikai rīdzinieki.Neiebraukšana vecrīgā bez eur7 protams kopējo problēmu uzlabos.Kad tie lohi barā katru rītu no kekavas uz rīgu stāv rindā vai uz uļmangatves cits citu kūpina nost.Tas eur6 ir 0,oxui% no kopskaita,bet protams ka tieši ar to jāsāk.Jaunu auto popularizācijas vietnē godīgāka risinājuma taču i teorētiski būt nevar.Jā.

Visi tie 13g/vid vecuma benzīni PProtams ka ir gan ar katalizātoru,gan veselu lambdazondi un ar jaunām svecēm un ideālu kompresiju.Tie vienkārši smaržo pēc P-aradīzes.Jā.

Vaig xpermentu uztaisīt,piem 20min tukšgaitā slēgtā garāžā ar katru to 13g.v. hlamu,interesanti kurš diez degvielas veids "vinnēs"

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Vispār labāk savstarpēji sarunājam, ka nejaucam 2 lietas - smakas kas izdalās no izpūtēja un sīkās daļiņas kas izdalās( praksē gāzes un cietvielas, bet nu kā nu kuram patīk to visu saukt). Smaku izdalīšanas - to tu sajūti ar degunu, un daudzas kaitīgās gazes tu principā nejūti - jo smakas nav, sīko daļiņu izdalīšanās - vēl puslīdz uz aci var paļauties, tikai ņemot vērā ka var būt situācija kad daļiņu norma ir pārsniegta, bet tu nevelna to nepamanīsi.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 6 Atbildēt

Ā,pareiz,veciit,nu ku ta Lohs var Jūsu kiberDomu izprast.Protms,tiem dažiem te izredzētajiem noteikti ka smird,abet Daļiņas viņi neizDala.Zin kaa,tak Bomzis ka smird,viņam ar nav obligāti jāizdala.Viņu vnk var saost,bet tā viņš scuka ir pa tīram ekoloģisks.Jā.

Eska 2x ned uz juusu obanno rīgu uļmana tiltā stumjos un smārdu ostu- man točen dziļi rūp gan vecrīgas līkdegunainie euro6dt iemītnieki,gan par tautas naudu uzstādītās lohu apjūsmotās uzlādes stacijas industriāli apslēptos pagalmos- kur izmanīgi subjekti savus kantora nissānus gadiem ilgi pa kluso lādē.Jo vairāk Lohu,jo labākas iespējas..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

A no šitā nevar saprast kurai kategorijai piederi vai mēģini izlikties ka piederi :P

Lūdz lielākiem burtime - "a to neponjāāāātno"'

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Kā kam piederu- man ir eur5 pilnībā atbilstošs dd auto.Es nekam neko nesmirdinu un nekam neko par sevi nelieku ne pat noprast ne saost.Neko neieviešu un neapgūstu.Man ir 2 godīgas spīdīgas trubas.Pagaidām tas tā ir, bet visu šo laiku man jāklausās ka esu Lohs un ka ļooti traucēju pārējo biedru elpvadiem.Mani te viņi sip kā vien var.

Gibrīddemagogs ieliek rakstu- mans auto jau nākamajā dienā pa brangi 3-4k nokrīt atlikuma cenā.Uz ko šis aizkadrā berzē rokas- jo viņš reku lohiem tirgo lietotos auto aš 600 vienības gadā.Kad es atnākšu un teikšu, reku,Saša, še tev mans eur5, do tu man tagd jauno Gibrīdu- viņš teiks,paklau, nu tu tak zini ka tev nelikvīds, tapc es tev par viņu iedošu nehu..ja.Un tad es vilkšu no turienes ātri nah prom un jau nākamajā dienā man rīgas labākais hakeris ieprogrammēs 900Nm un labākais metinātājs apvārīs abas tās manas trubas cssd lohiem neiedomājamā kvalitātē.Es tad smirdēšu Cssd atļautajā frekvencē,bet, tas tur 0% Gibrīds no manis nesaņems ne centa.Un tas nav individuāli kāds tikai "mans" iedomātais varoņstāsts- tā ir masveidā izplatīta dzīves īstenība.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Visumā puisis uz goda, bet no ciskudrillētāju viedokļa (īpaši tāda dīvaiņa kā britu premjers B. Džonsons) zini - tāpat smirdinātājs un dabas kaitnieks, tevi tuvāk par 30 km galvaspilsētai laist nedrīkstētu.

Un tas tavs viedoklis par tematu, vispār cilvēces attīstībai kaitīgs - auto īpašumā gribētāju īpatsvars visu laiku samazinās, jaunos auto grūst nav kur, ir jāmēģina no viena auto maksimāli daudz kāposta "izcelt", utt. NU tu jau tāpat to zini un saproti. ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Pag, nu shito tak vajadzētu izvērsti papētīt.Ņemam L-definīciju.Tur skaidri sacīts- ka Lohs var būt (var izrādīties..) jebkurš no mums.Kaut arī pašam tā neliekas.Izpiests un galēji izģērbts lohs nevienam nav vajdzīgs.Represijas un maksas ir jāuzliek ar mēru.Tā, lai lohus pieturētu maksātspējīgā un ilgtermiņā slaucamā stāvoklī.

No katras lohu Kategorijas ir jāpaņem tas, ko viņi spēj dot.Vecu apgraizītu "kādreizēji" eur1;2;3 atbilstošo hlamu īpašnieki nespēj "dot" neko citu, kā ekspluatācijas nodokli un (!) samaksu par TA.Savukārt, eur5 īpašniekus vajag sipt pa morāles līniju, liekot viņiem "aizdomāties" un "justies vainīgiem".Tie ir tieši tie, kurus varētu "razkruķīt" uz jauna auto iegādi.Tas eur5 šobrīd kāreiz ir tādā stadijā, kad īpašnieks "bauda" pirms 5-6g veikto pirkumu.Vai "2-roku" īpašnieks veiksmīgi nobraucis savus tos otros 3g u tagd kko tur "domā".Aka mums Fans- kurš 8g jaaj faabiju un ar katru gadu jo vairāk "attaisno" savu to ilglietotāja izdevīgumu.Tāpēc ir tiem likumīgajiem eur5 lietotājiem jāsasip mozgas,jāsajauc galva, jāsabojā garīgais, jārada viņos nenoteiktības un trauksmes sajūta.Jā.Es, pletj, pa shito tēmu varētu shitā te visu dienu drirst...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 5 Atbildēt

Šo tēmu kopumā gadījumā neaizsāka tas retards Kaspič no šrotpower elvē?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Vajag pirkt šo Pasātu, un nekas nedūmos:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/nfidf.html

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Tracina dūmojošie. Ļoti. Uzskatu, ka tas izskaužami tikai eksprespārbaužu veidā uz ceļa, jo acīmredzami kaut kur ir korumpētās TA utt.

Arguments par vēlmi pievērsties masveidā tikai svaigiem auto nebūs vietā. Var būt pavisam vecs, bet izcili kopts auto un otrādi. Auto jābūt kārtībā. Nedrīkst būt tā, ka cilvēkam nebūtiski, kā jūtas apkārtējie vai aiz viņa braucošie.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vai zini, ka vecākiem auto tas dūmainības koeficients ir 3,0, attiecīgi dūmojošs auto skati var iziet, jo viņam nekādu DPFu nav un nevar būt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 6 Atbildēt

Nezināju. Tādēļ apgalvošu, bēdīgi ar to LV.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Tikai nevajag šito "tā notiek tikai Latvijā".

Teiksim, tajā pašā Anglijā vien laikam pagājušajā gadā pieņēma tādu likumu, ka auto, kam ir kvēpu filtrs, ja ir acīmredzama dūmainība, tos brāķē skatē. Līdz tam tiem tāpat bija tā 1,5 norma - gluži kā Latvijā.

Autiņiem, kas reģistrēti pirms 2008. gada - tāpat tā mūsu norma.

Domāju, ka daudz kur ir taisni tāpat, kā pie mums, vien slinkums meklēt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

nekā bēdīga jau patiesībā nav - tie Euro standarti ir pašu ražotāju apņemšanās "pārdot dargākus auto" - citādi būtu grūti nopelnīt. Ieberziens sākās VW tad kad atklājās ka pšu uzliktie standarti netiek ievēroti, un publika tiek prasti sakot apčakarēta - naudu paņemam abet tehnoloģijas nepiegādājam. Nu tad arī sāka tauta reāli prasīt "otvet za bazar", tad arī pirmie aizliegumi dīzeļiem pilsētās utml.

Un savukārt CSDD, TUV utml. normas ir reāliem ekspluatācijas apstākļiem paredzētas normas, citādi labākajā gadījumā tikai svaigs 5.min. no salona izripojis auto tās izpildītu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

Da nu, šitam gan es neticu, ka autoražotāju interesēs tas ir. Auto ražotājs labprāt ražotu to pašu veco ~2l motoru, ko viņš jau ilgstoši darīja.

R&D izmaksas ir nenormāli lielas... Kāpēc domā VW, skoda, seat, audi nav katram savi motori? Turklāt vēl visādi feileri pa laikam var sanākt ar tiem motoriem un citām lietām. Rekur VW 1.5 TSI motors ar problēmām ir... Kaut kad dzirdēju, ka Fordam 1.0 motoriem ar problēmas esot.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nevajag ar ticēt, tas ir mans mazliet pārspīlētais viedoklis, vienkārši dabas mīļi ļoti ir palīdzējuši atrast pamatojumu autoražotājiem iebāzt dažus ne pārāk nepieciešamus komponentus katrā auto un pacelt cenas, skaidrs ka tur inflācija, brends utml. kas tik tur vēl viss nav. R&D - protams, bet tas R&D bija arī iepriekš, tikai tas ka tad viens un tas pats motors varēja tusnīt tur 10+ gadus ar minimālām izmaiņām, tagad vajaga redz katram mazāku, ņiprāku un ekonomiskāku un kamēr - "tā vajag" patērētājam - var paralēli tīri labi slaukt viņu - un hibrīds - tas vispār ir super acu aizmālēšanas pasākums. Brauksi ar tādu kā es ar savu dīzeli, nekādas ekonomijas principā nebūs, drīzāk gan vēl neekoloģiskāk sanāks ( gribi ekoloģiskumu - maini braukšanas stilu).

Un vēl - kā domā kapēc Renault grupa neraksta uz auto ka tam ir 0,9 litri motors bet pie versijas škiet bija kaut kāds tu indekss 90 (kas ir tā auto ZS ja pareizi atceros), tas tādēļ ka izdzirdot 0,9 jeburš latvietis saviebsies un pat virsū neskatīsies … un praksē - līdzenumā tādam motoram nav ne vainas, taču kalnos un uz bāņa - rij vairāk kā mans 2.2 litri nu jau vecais dīzelis. Un Zinu ka Renault grupas mazmotorues vismaz dažus labāk tālāk par 150t.km nav ieteicams braukt - labāk jāsamaklē tādam pircējs, nu vai arī jāatlicina nauda motoro kapitālajam.

Līdz ar to man kaut kā "mēle" nelokās teikt ka tās ir rūpes par ekoloģiju.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

atrabotka rakstīja: Neko tu tur neaizliegsi! Pašlaik Rīgas centram iet cauri automaģistrāle, Vidzemes šosejas turpinājums - Brīvības iela (tālāk Valdemāra iela), caur kuru notiek visa maģistrālā satiksme (atskaitot smagos). Kā cilvēkam, piemēram, nokļūt no Siguldas uz Ventspili, Tukumu utt.? Braukt pa apkārtceļu ar daudziem viena līmeņa regulētiem krustojumiem un to stulbumu - zīmēm 50/70/90 ik pa laikam nav vispār nekāds apspriešanas vērts variants! Lai valsts uzbūvē maksas tuneli no Juglas vai sakārto apvadceļu ar 2 joslām katrā virzienā ar vismaz 100 km/h un normālām uzbrauktuvēm / nobrauktuvēm kā tas ir Eiropā un tad var kaut vispār aizliegt privāto autotransportu centrā. Līdz tam tik sēžam sastrēgumos, elpojam atgāzes un sūdzamies forumos.

Ej nu maksas tuneli... No caur centru braucošajiem lielā mērā jau sen būtu atslogojis Ziemeļu šķērsojums pār Daugavu, kas tā arī palika projektā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

Patiesībā nav neka sarežģīta. Piešķirt divas izplūdes parbaudes iekārtas tiem pašiem pārvietojamo radaru uzstādītājiem un otrs cilvēks uz priekšu lai ziņo, kuru lai stādina uz pārbaudi. Ja neatbilst, tad 24h braukšanas atļauju uz tehnisko pārbaudi. Kāpēc ne ilgāk? Lai kropļi laicīgi sataisa savus auto. Tos melnos dūmu mutuļus nevar nepamanīt spogulī. Nav runa par kaut kādiem zemiem standartiem, kur neliels kvēps izlec. Kaut kur ir pamatotas aizdomas, ka šiem ērmiem paceļot uz max abarotus, tur pat arī paliks un no evakuatoriem veidosies tada pat rinda kā takšiem pie lidostas.

Man ir divi veci dīzeļi bijuši un meistari pat ir brīnijušies, ka izplūdes gāzes kā jaunam auto. Žēl tikai, ka bija jāpārdod Rumbulas šrotu cenas līmenī dēļ nočakarētā tirgus. Kā arī skates esmu gājis vienmēr ar pirmo reizi.

Latvija diemžēl ir tada suga nolasījusies, kuri nopērk Rumbulā bez pirmspirkšanas pārbaudes jau nokautu auto un brauc kamēr ripo, lai pec tam pārdotu.

Un par benzīnniekiem nav ko liet. Jebkurš auto normālā darba kārtībā nedūmos.

Vēl viens variants - samazināt izplūdes normu un tiem, kuriem ir tuvu robežai, pieškirt pārbaudi 2x gadā. Un es ari piekristu, ja jebkuram ar pirmo reizi neizietam auto uzlikt 2x gadā, jo ļoti liela daļa remontē auto pēc tehniskas apskates, nevis saved ideālā kārtībā pirms.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Nevajag neko anulēt un nekādas 24h atļaujas dot - vajag iecirst maksu par virsnormas kūpēšanu un viss. Savādāk izbrāķē pisloni uz ceļa un sūta šamo uz TA dienas laikā. Šis aizbrauc, dabū slimības lapu un MĒNESI var domāt, kā lai sistēmu apjāj, lai nākamreiz tomēr ir uzlīme logā, bet darīt neko nevajadzētu...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Cssd TA "standarts" nosaka, ka ar (ar!) Dpf aprīkotiem kopš 2012g ražotiem hlamiem dūmainības koeficients var būt aš līdz pat 0,7 vienībām.

Tajā pat laikā,jebkurš daudzmaz nedebīls garāmgājējs saprot to, ka vairumam tiešām labā stāvoklī esošo auto ar esošu un ok strādājošu Dpfu tas TA izmērītais suuds būs robežās no 0,01 līdz 0,07.Ne tikai ka eur5, tur pat normāls strādājošs eur4 būs tuvu tam.Akurāt 10x mazāks par likumīgo TA "pielaidi"...

Arī ar izgrieztu Dpfu, bet jēdzīgi noregulētiem un ar "ļoti labā" kārtībā esošiem "pārējiem" motora komponentiem tas mērījums var būt turpat vien blakus kā ar ne-pirmā svaiguma "esošu/strādājošu" Dpf-u, kkur ap 0.15-0.25 vienībām.Mašīnai ar izgrieztu Dpfu, bet palietotām sprauslām (un Jau ar acīmredzami melnu izplūdes trubu!) tas būs kkur ap 0.50.Tieši šim te publiski nozākātajam x5 kāreiz tā arī varētu būt.Te vajadzētu "padomāt"- kurš īstenībā ir krietni vainīgs pie šādu "pielaižu" eksistences un KO īsti pārkāpj lietotājs, kurš šajās pielaidēs itin mierīgi iekļaujas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man ar DPFu izmērīja vienreiz pat 0,20, tā ka var būt vairāk, nekā Tevis minētās vērtības. Tiesa, toreiz laikam gan auto kaucināja līdz maksimumam, tagad tā vairs nedara un ir attiecīgi 0,00 - 0,04 +/-.

Citādi es piekrītu, ka ar esošu DPFu to 0,70 sasniegt droši vien nav pārāk viegli.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tās nianses laikam atkarīgas arī no auto markas.Ar Dpfu aprīkotam auto tāds izmērijums 0,7 liecinātu jau par nopietnu bojājumu.Bezizejas situācija- tiesiskā pamata un iespēju "izmērīt" vai "konstatēt" Dpfa neesamību vienkārši nav.Ja kāds teiktu ka "ir",- cik mums diez ir no TA "izdzīto" par viņa neesamību? Kā šis viss sasaistās ar paskatu uz ielas, ar rūpēm par elpošanu un utt? Vai nav tā, ka tā plaši izvērstā smadzeņsipšana un vainas apziņas radīšana tiek izmantota vienīgi kādas konkrētas personu grupas ekonomiskajās interesēs? Nespeciālisti te var aiz-rīdamies spriest dajebko, bet "specālistu" rīcībā Ir tikai šī te mistiskā P-ielaide.Skaidrojuma nav in nebūs, viss ir ok.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Kvēpi pavisam noteikti ir kaitīgi plaušām. Domāju, ka bez jautājumiem.

DPF pie TA izmērīt var diezgan vienkārši - ar rezonanses iekārtu pārbaudīt satura esamību. Uz ielas gan tas būtu čakarīgi.

Man gan šķiet, ka tur analoģija ar lapu dedzināšanu jāvelk - ja PP ir tiesiskais pamats bez kaitīguma analīzes jāties par lapu dedzināšanu privātmāju pagalmos, tad kūpinātājiem var izmantot to pašu. principā jau nodarījums ir tieši tāds pats.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Ideāli - man ir atbildes piedāvājums, par to ka bremzējot (nu vai uzsākot braukt) ar ričuku tu slidinies un atstāj melnas strīpas uz ceļa - sods par agresīvu braukšanu, nu vai piemeklēsim citu formulējumu ja nepatīk. ;)

Un tad vēl - rieps tev dilst - dilst, tātad atstāj mazas gumijas daļinas pa visu Rīgu, tās nokļūst mana auto ventilācijas atvereš un droši nonāk arī manā degunā.

Apaviem zoles ar dilst - dilst - tātad tas pats stāsts.

Ja jau ekoloģiski un par tīru pilsētu - tad līdz galam ;)

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 2 Atbildēt

Neaizmirstam, ka auto izmantotāji tērē padaudz naudas tā auto uzturēšanai, degvielas liešanai u.t.t. un tas daļēji arī novirzās medicīnai.

Kurpretī velosipēdistu pienesums ekonomikai ir apšaubāms.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Velosipēdisti kopē Valdiņa "veiksmes stāstu" - samazina izdevumus. Valdiņš tak par šo dabūja parādu indulģenci un spožu portfeli. Domā velo nepienākas?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Ļoti labi. Nonāksim arī līdz šim, bet kā jebkurā projektā - jāsāk ar lielākajiem apjomiem. Tomēr bezfiltrnieki sanāk pirmie. Līdz keramiskajiem velobremžu klučiem tad palēnām nonāksim.

Slidinos ar velo ļoti reti. Man nav fiksētā rumba un slidināšanās nesamazina bremzēšanas ceļu. Nav jēgas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jā, un kā tas nākas, ka mēs te 5gab komentētāji trīs dienas nonstopā nosaucam simts parametrus un iemeslus, abet TA normatīvi un pārbaudes paņēmieni ir un paliek tādi kā ir? Par ko tas tirgus gar eur6dt ddmotoru "kaitīgumu" un par valsts sponsorētu pāreju uz elektrību? Tas ir kaa, labi nodrošinātajam un izdomā rafinētajam tam tur elektoentuziastam mēs piemaksāsim 5k, lai viņš var vieglāk pacelt to 40k vērto suudu, abet pamatlohu masa joprojām brauks ar kūpošu eur0 (vai kādu eur vispār ar mīnuszimi)?Iespēju pārbaudīt nav, gaitā met suudus, bet reku luudzu TA normas tam visam atbilst..Ja mums gaitā pedāli grīdā met kaut kādus kvēpus jau ar 0.25, tad nafig pielaide ir 0.70 ? Un ko gaoitā izmet tas vecais lūznis, kuram "pielaide" ir 1,5 vai pat visi 3,0 ?? Mums 13g vid autoparks,puse kūp, riteņi krīt nos, izpūtēji cauri, mašīnas vid cena pāris k eur- bet mēs te sipam eur5 lietotājus, izsmejam eur6dt nupat iepirkušos, pasludinam 0% atlikuma dajebkam nehibrīda, ceļam uzlādes tīlku un dodam atlaidi 0,000xuj procentu elektrobagātniekiem- bet lūk tos masveida 13g/vid hlamus mēs "neredzam". Pareizi- tapc ka viņu ir MIljons, katrs (!) no viņiem maksā ekspl nodokli un KATRS reizi gadā par savu pussimtu eur(!!) paviesojas antenas ielā.Business foršs, ne?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 2 Atbildēt

Nevajag šādus tofikus lasīt...jo pilns ar aizliedzēju, sodītāju un kontrolētaju onānistiem sarodas, kas vēlas viens otru pārsist savā "orģinalitātē"....LV kopumā nav turīgi, braukt ir nepieciešamība, līdz ar to arī dažādi lūžņi, kaut gan pēc maniem novērojumiem smird (t.i. svilina eļļu, beigta turbīna, utt.) katrs tūkstošais, pie kam gan dīzelis, gan benzīns bez starpības....nedomāju, ka tā ir kaut top 10 problēma LV satiksmē !

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kādās vēža programmās? Vācijā pēkšņi ir jūtami samazinājies ļaundabīgo audzēju skaits?

Tur jau tā lieta, ka nekas nesamazinās, jo vācieši tak krāpj visu pasauli. Izskatās, ka 650 braukā pilnā parliecībā, ka viņa modernais dīzelis ir kkā baigi uzlabots utml. Nu, tjip tagad spļauj ārā smaržas, ne kaitēkļus

Tak visos pasaules stūros tās vācu blēdības atklāj, viņi tak 10 X kaitīgāki, kā reāli tiek sludināts(uz papīra). To tak var paskatīties nodokļos kā vācu dīzelis ir izjājis Eiropu. Audi quatro dīzelim ir vienāds nodoklis ar honda CRV benzīnieku!!! Kas tad tas ir ja ne vācu lobisms?

Amerikā un piem. D-Korejā tādi joki neiet cauri un reāli dabū sēdēt www.kolesa.ru/news/shest-rukovoditelej-bmw-seli-v-tyurmu-za-gryaznye-manipulyatsii

Te jau vecs pētījums par dīzeļu nekaitīgumu www.reuters.com/article/us-germany-emissions-health/toxic-particle-linked-to-diesel-kills-6000-a-year-in-germany-agency-idUSKCN1GK1UF

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"Audi quatro dīzelim ir vienāds nodoklis ar honda CRV benzīnieku!!! Kas tad tas ir ja ne vācu lobisms?"

Kas tas ir? Tās ir dažādu starptautisku alarmistu/klimata pārmaiņu biznesmeņu darbības sekas. Atceries - oglekļa dioksīds ir ļoti slikta gāze, pret kuras izmešiem jācenšas cīnīties - honda crv ir liela kaste ar mazu, rijīgu benzīna nemotoru, kurš tās kastes vilkšanas procesā pamanās iznīcināt līdzīgu daudzumu degvielas kā 3.0 TDI iekš kāda A6 - tā nu abiem vienāds nodoklis. Elementāri vatson. Uz kā tad tu gribēji pseido eko nodokļa likmes bāzēt?

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Dūmojoši kuri piesārņo gaisu. Domāts par visiem tiem auto kuri šovasar nodega. Diezgan piesārņoja gaisa kvalitāti.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tās ir dažādu starptautisku alarmistu/klimata pārmaiņu biznesmeņu darbības sekas

======================

Ta ir iluminātu savērestība! Nu, tjipa ka Parīzē karstā laikā aizliedz iebraukt iekšdedzes dzinējiem, jo nekada ļaunuma jau tur nav, ja?

Veinkārsi katram cilvēkam ar kkādu minimālu sajegu par ķīmiju ir skaidrs, ka dīzelis tas ir tas pats, kas

neatīrīts/slikts benzīns. Tapec ari tur liek papildus filtrus lai atīrītu to, ko naftas pārstrādes rūpnīcā nav izdarījuši. Viņs nevar izdalīt mazak izmešus(ka benzins) nekāda veida, lai ari 10 filtrus liktu. Tapec nodokļa likme identiskiem 2.0 litru motoriem ir absurda. Tas ir tīrākais vācu lobijs. Tev tak linkus dod, kur cilveki reali sēž cietumā par tādām mahinācijām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es nezinu par cilvēkiem ar minimālu sajēgu par ķīmiju, bet tev, diemžēl, šīs sajēgas nav nemaz DīzeļMOTORS spēj kūpēt nepilnīgas sadegšanas procesa rezultātā - degviela ir grūti degoša un, piemēram, ja tur kādas daļiņas trāpa uz cilindru sienām, tās arī nesadeg. Esi redzējis dīzeļa autonomku kūpam? Diez vai - jo tur degvielu iesmidzina gaisa plūsmā.

Tas tā, par kvēpiem. Attiecībā par pārējo kas nāk ārā pa izpūtēju, diemžēl tur strādā divi citi faktori - pirmais ir tas ka dīzelim ir lielāks lietderības koeficients, dēļ augstākas kompresijas un dēļ spējas darboties pa lieso, otrais - tavā piemērā ar to crv - ir nemotora faktors; motors kurš ir neadekvāti mazs priekš mašīnas, kurā tas atrodas, patērē jūtami vairāk, jo tas ir spiests darboties neekonomiskos režīmos. Šitas varētu attiekties arī uz tavu sēklu - kā nekā pati kaste pusotra tonna, bet motors kaut kāds maziņš sūdiņš...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Es tik simto reiz pārliecinos,ka šis forums ir demagoģijas muklājā pagrimis.Te tie tipa entuziasti ir vienkārši kādi pāris pieci uzbudinājušies ikdienas personāži,kuri te paši brauc sazin ar ko un kuriem nav sajēga kaut ko vismaz mēģināt uzklausīt.Ja benzīns ir nekaitīgs,tak uzdzeriet viņu katrā ēdienreizē pie sava bagātīgā galda.Tapc ka viņš nekaitīgs- tieši dēļ tā viņam tagad "arī" tika piespriests kvēpufiltrs. Par ko visi masveidā lidz šim meloja- ka nee,nevajag un utt.Ar ko Lohi tagad drīzvien ar to benzīna eur6d Dpf-u jaasies jau garantijas periodā.Krievi jau to dara,pag,drīz redzēsim arī te.

Lai priecājas tie,kas iepirka pa atlaidi atlikušos vecās paaudzes benzīna smerdeļus bez filtra un tagd lepni bojās atmosfēru turpmākos gadus desmit,stāstot ka viņi ir zaļi un moderni.Lai izbrauc uz tanku paosta to tur my dd suudu pa 1,89 litrā,- pēc kā un vai tas vispār smaržo. To tak tas krāns pa īsu ir izmēģināt.

Tā ka tos atejās un pažobelēs modificētos degvielas veidus un pārprogrammētos hlamus visus rīt pat uz tolmettu piespiedu kārtā, visu konfiscēt nost,kuram te kaut cik kaut vai pati mazākā atkāpe no ražotāja sākotnējā oriģinālā regulējuma.Te sip no panckām ārā lamā normālus eur5 braucējus,kuriem tie motori knapi ar tukšgaitas rpm brauc pa ceļu- bet aizkadrā reku pilna iela ar nolaistu kūpošu komerctransportu un nekādam ne tuvu ne eur0 neatbilstošiem miljons veciem vieglajiem smerdeļiem.

Tie tur japona benzīnsuudi rij to izejvielu 2x vairāk un tie suudamotori tiem zāģē ar divtik augstiem rpm,nekā tam nīstajam 3l dd.Blakus tēmās tepat cilvēki joprojām meklē un pērk nelikvīdus par 1300eur. Tāteikt,par "tišču trista"- atsasi u traktarista ;p

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 1 Atbildēt

pilsetacilvekiem.lv/projekts-musu-gaiss/

skaties.lv/zinas/latvija/sabiedriba/latvijas-iedzivotajus-aicina-uzstadit-gaisa-kvalitates-sensorus/

lai autobraucējiem kāds prieciņš - citi arī piesārņo gaisu

google - drone air pollution control

dronebelow.com/2018/09/13/monitoring-air-pollution-using-drones/

www.youtube.com/results?search_query=drone+air+pollution+control

www.youtube.com/watch?v=w-R5HKyPL6g

Čehijā vai Polijā - vecene krāsnī dedzina savas vecās apenes, papi un plastmasas pudeles

piebrauc pašvaldības policija

palaiž dronu, tas pie skursteņa ievāc paraudziņu

uztaisa analīzi un klauvē pie durvīm un izsniedz kvīti

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Atsaukties uz pilseta cilvēkiem sektantiem jau liecina par visu pārējo....

Polijā ogles dedzina pat ļoti, pēc tā par kādam tur apenēm vai papi runāt ir tīra tiršana...smird mazāk ja kas.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

A kas notiek ja ar tādu kūpošu sanāk uz Vāciju braukt? Vācu policija Latvijas kūpinātājus štrāfē?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti