Nesen pardevu savu auto audi a6 c6 2.4 v6 quattru 2006,g. Daudz rija bendzīna un padārgs remonts. Nolēmu pārdot. Nu tas tagad ir vēsturē un tagad meklēju jaunu auto.
Dzīvoju laukos, ceļi protams ne labākie, ka jau zinams. Vasarās bedres, dubļi un ziemas sniegs vai putra.
Vēlos auto kam tas problēmas nesagādās.
Vidēji nobraucu dienā ap 15 km. Brīvdienas ap 30 - 40 km.
Arī protams, apkope nebūtu pārāk dārga un nesēdētu, tikai servissā.Vienkārsi sakot, lai auto ir uzticams.
Mans maksimālais budžets ir lidz 10'000 eur. Pirkšu auto skaidrā nauda, jo lizingi vai krediti man riebjās un turos no tiem pa gabalu. Nesmu nekāds bagatnieks, bet gan vien vidējā līmeņā cilvēks.
Ko es vēlos no nakošā auto:
-Lai ir konfortabls un miksts pa bedrēm
-ļaba skaņas izolācija.
-Var but bendzīns lidz 2.2 vai dīzelis līdz 2.7
-Tikai manuālā karba (slikta pieredz ar automātiem)
-Normāls remonta izmaksas
-Mašīnas brend(firma) nav svarīga
- Lai būtu sedans vai hečbeks, vai mazs SUV(džips). (man nepatīk universāļi vai busiņu tipa auto)
- Lai kaut cik dinamisks.
- Protams, lai ir pamata ekstras:
-Kondicionieris, klimata kontrole
-Labas gaismas (sanak pa nakti braukāt)
-Apsildāmie sedekļi
-Multi stūre
-Radio vai bluetooth ar normālu skaņu
-Ērti un mīksti sēdekļi
-Apsildāmie spogūļi
-Ka minēju lai nav pārāk zems.
Esmu diezgan pedantisks, man patīk, lai auto ir kārtībā. Visu laiku sekoju līdzi, ja kāda dīvaina skaņā vai grabēšana, tad es dodos uzreiz uz servisu. Protams veicu eļļas,filtru,utt. maiņas ap 5000km vai reizi gadā. Presonīgi riebjas cilvēki kas tik remonte, lai izietu tehniskās skatei. Es uzskatu ja pērk auto, tad par to jārūpējas,
Ja laukiem = dubļi, sniegs, tad lielāko daļu sava saraksta vari droši izsvītrot. Nepieciešama pilnpiedziņa un klīrenss (~200 mm). Iesaku Subaru Forester. Kad tāds bija, ziemā Volvo "govi" vilku sniegā vairākus km.
Krievs vai 30- gadnieks? Jēga jau skaidra un vēlmes arī, bet nu lasot acis asiņo no gramatikas kļūdām.
Un ko teiks mūsu dižie valodnieki?
Pa tēmu- 15 km galīgi nav daudz, tās ir kopsummā 10-20 min uz ceļa ikdienā. Dikti var saklausītues mūziku un izbaudīt kondicionieri? Varbūt labāk normālu traktortehniku vai kvalitatīvu džipveidīgo vai citu paaugstināta klīrensa auto?
15km dienā? teorētiski jums jāņem elektroauto! pie sevis pagalmā tik maz km dienā smiedamies uzlādēsi aķi! 30-40 km dienā dažreiz jābrauc? ai nu ko tad iekšdedzes dzinēju mocīt! patnepaspēj uzsilt kārtīgi! nu bet reāli, kaut kādu lietotu subaru jāņem, tas ir īstais 4x4, vai suzuki jimny, arī labs 4x4
Aha. Lietota pakota putekļu dace ar benzīnu atbilst vislabāk. Tikai daudzu cilvēku godkārībai dace neder ;) Dīzeļu cienītājiem noteikti ir ko teikt par "15 km nobraukumu dienā". Vienīgais, ja rīkojas kā padomju kolhoznieki, kā no rīta dīzeli iedarbina, tā tikai vakarā izslēdz.
Itka duster apskatīju. Cik lasīju un skatījos video viņi parak izturīgi arī nav un daudz problēmu ar 4x4 un motora resurs mazs un, ka krāsas kvalitāte sūdīga.
Diemžēl jaunam naudas nepietiek. Jaunu toc duster paņemtu.
duster vietā var paņemt kkādu sandero stepway - klīrenss ir svarīgāks par piedziņu, vismaz kamēr brauc pa ceļu. sandero nesen "jauns" modelis, salons vairs nav galīgi briesmīgs.
pieņemu, ka trīscilindru litrīgais motors nevilks pusmiljonu, bet pie tava nobraukuma arī nav aktuāli. Rūpnīcas gāzi var ielikt, lai būtu dīzeļa izmaksas
Diezgan bezjedziga viedokļa aptauja, mēs ar domājam ka laukiem vajag vismaz parketnieku, bet praksē, gan man Avensis bija patikamaks, gan tēva vecā korolla. Diemžēl moderni auto pārsvara paredzēti šosejai. Es tādā situacija ņemtu XC70 veco dīzeli, bet es nesaku ka šams ir ērts, uz bedrēm sūkā gluži tāpat ka daudzi citi ...
Tehniski jo vieglaks auto un ar mīkstaku piekari, jo patikamak braukt lauku ceļos, viss cits uzvedas kā "taburete", un braucot šobrīd ar Hondām, man lauku ceļos īsti rādīties negribas ...
Subaru ir labs ieteikums, bet es neņemtu - tiem motoriem ir noteikts resurss pec kura butu labi tos pārjaukt un samainīt dažas detaļas, lai nav pārsteigumi nākotnē (un Subaru dīzeli kategoriski NĒ). Ja tādu ņem no salona, tad gan poh ...
Ak jā un pareiza pieeja butu - ej ar katru no saraksta izbrauc, vēl.labak ar vismaz 2 no katra no minetajiem modeļiem, iespeju robežās ne no vien un tā pasa plača/tirgoņa un tad "dibens" pats pateiks ar ko šams turpmak "draudzēsies" ...
Pa ceļam ja vēl kas iekrit acīs - to ar "nenoraksti", pamēģini ..
Nu, par šādiem gadījumiem arī esmu dzirdējis labākās atsauksmes par Forester, bet praksē nav sanācis testēt. Bet ja jau tik maz brauc un par izbraukšanu no valsts(tālie gabali) nedomā, tad jau var arī ņemt ko mazāku(ekonomiskāku)
Ja nav paredzēts valkāt piekabes, tad tieši laukos neredzu vajadzību pēc dikti jaudīga auto. Vismaz man tā veiktspēja ir vajadzīga tieši regulāri apdzenot, kas uz lauku ceļiem jau nav tik būtiski. Ne tur to auto tik daudz, ne tik steidzami jādzen.
"Vidēji nobraucu dienā ap 15 km. Brīvdienas ap 30 - 40 km."
Dīzelis par to apvainosies - visas klasiskās EGR/DPF u.c. nebraukta dīzeļa problēmas garantētas. Ja neesi gatavs pareizināt to nobraukumu ar 10, ņem benzīnu.
Nezināju ka tik traki!!! Kaimiņam volvo xc 90 2.4 dizelis ir pāris gadi un viņs brauc vēl mazāk ka es. Viņš tieši ieteica volvikus ar 2.4 dizeli. Teica ka izturīgi un maz jaremontē.
Es jau biju noskatijis a4 vai a3 2010 gada bendzīnu 1.8 vai 2.0, bet ka paintresējos teica ka tie tsi vai tfsi motori bankrotā iedzīs.
Nu, ja - izturīgi un maz jāremontē. Un nevis kurš katrs 2.4, bet tieši D5. Diemžēl ir arī cits 2.4 motors Volvo komplektācijās, kurš nekādu laimi nesola. Bat tas izturīgums un maz remontu ir tiem, kam tas auto tiek lietots. Nelietošanai ir jāņem auto, kas to ir spējīgs paciest - dīzelis nav domāts nebraukšanai. Pa tiem 15 km ziemā ne vien DPF, bet pat dzinējs nepaspēs vispār līdz darba temperatūrai uzsilt - un tas nozīmē, ka krāsi kvēpus. Sievas XC60 ir pat aprīkots ar atsevišķu elektrosildītāju, lai ziemā varētu arī īsiem pārbraucieniem salonu uzsildīt. Un jā - dzinējs lielisks mašīnā, kura noskrien pa tūkstotim parastā nedēļas nogalē un pāris tūkstošus dienā pa bāņiem atvaļinājumā ;)
Nav tik traki ar tiem TSI un TFSI. Pirmie TSI bija štruntīgi, tad kaut ko tur bišķi saveda kārtībā. Cik atceros, galvenā problēma tur bija ar ķēdi, kura mēdz stiepties un pat trūkt. Ja tam seko līdz, tad citu auzu tur baigi nebija. TFSI man pašam ir 2006. gada Seatā, 2.0 ar nepilnu 250000 noskrējienu. Lai nu kas, bet pats dzinējs pagaidām ir ideālā stāvoklī, turbīnu gan nāksies drīz remontēt. Diez ko ilgspēlējoši gan viņi neskaitās, bet savus 300K bez remonta vajadzētu novilkt. Pilsētā gan viņš galīgi nav ekonomisks, pa šoseju var iztikt, vispār lasīju, ka iekš Audi šis pats motors esot ekonomiskāks.
Par ķēdēm es parakājos internetā, atradu , ka problēma bija nekvalitatīvas ķēdes dažu partiju VW motoriem, jo piegādātājs tās štancējis ar nolietotām presformām. Kvalitatīvai ķēdei jātur kādus 500k, ja regulāri maina dzinēja eļļu, protams.
dīzeli vispār nav vērts izskatīt, ja regulāri nebrauc 100km+ un kārtīgi neiemin grīdā - motors darba temperatūru sasniedz tikai pēc kilometriem 30, un ziemā tikai tad, ja liek kartonu pirms radiatora
Nu nez, par to kartonu normālam auto ar kārtībā esošu termostatu būs pārspīlēts, bet pēc putenī nobrauktiem 100+ km ar sniegu piedzīts, auksts radiators gan ir redzēts. Motoram pilnīgi dzesēšanai pietiek ar salona apsildi.
golf 6 pēc eļļas temperatūras varēja ļoti labi redzēt - vasarā ap 85-90, ziemā 70-75, kas ir par maz. Dīzelis ražo ļoti maz siltuma, nav ko kautrēties no vectēvu metodēm, vai jāpērk jaunākas mizas - lai nebūtu jāliek kartons, jaunākiem dīzeļiem ir elektriski vadāma žalūzija pirms radiatora, kas atveras vasarā, bet ziemā ir ciet.
Tikai ņem līdzi kādu spečuku, ko viens neierauga, to otrs ieraudzīs. Te nesen Bez Tabu bija, divas dāmītes Valmieras placī kapitāli iepirkās ar x5 un VW. Kam laukos sedans, tur neko iekraut nevar.
Jauns Dacia Duster, garantija 5 gadi 100 000 km, sliktu lauku ceļu jābaidās 100% un lielu galvas sāpju nebūs. Vienīgais autiņš ļoti prasts un ar pilnpiedziņu būs ap 16000 eiro.
Pacēluši cenas 1.5 gadu atpakaļ kad skatījos sev jaunu vāģi bija lētāki. Vēl ir iespēja jā labas rokas un paziņas servisā, ņemt drusku dauzītu. Man Jaunais Citromons Berlingo pirkts pēc nelielas avārijas + pabijis uz sāna, lielāko daļu remonta veicu pats 2 nedēļas, servisā tikai pakaļējās spārns vilkts un piekares remonts. Sanāca par aptuveni par 30-40% lētāk nekā vesals analogs.
Nu ja taisies ziemā nebraukt... Bet tā vispār - ja smuki sniedziņš uzsnieg, tad ir piedzīvots, kā mazā pilsētas ieliņā kāds ar 1cm zemāku klīrensu par vidējo, smuki sēž uz vēdera un meklē palīdzību.
Ar savu audi a6 c6 quattru ne tik tadus sniegus izbraucu un neteiktu ka baigi augsts. Dimžel v6 2.4 daudz (ap 15l uz 100km) rija un remonts arī nebija parak draudzīgs. Bet savādāk labs auto bija.
rumāņu brīnums tieši tādiem ceļiem ir projektēts - ar mīkstāku piekari, kas dod komfortu sliktos ceļos, bet mazāku stabilitāti 200kmh+ kā R-eiropas markas.
Par cenu - nopērkot vecu lamatu, ierēķini remonta izdevumus, pērkot jaunu to var novirzīt mēnešmaksai
Latvija sanāk gana liela lai katram tā ziema laukos asociētos ar ko citu
Mans tēvs katru dienu brauc 40km pa granteni no kuriem 4 ir šaurs meža ceļš, vēl 4 asfalts-pamatā ar vienriteņiem ar vienu vai otru velkošo tiltu bez kādām pretenzijām uz džipu vai pseidodžipu. Tur kur iebraukšanai vajadzētu džipu aiziet ar kājām vai brauc ar traktoru, ja ziemā ir tik daudz sniega ka nevar ar vienriteni izbraukt visdrīzāk būs kāda kupena kas arī četritenim būs par grūtu, tad parasti izvēlas vienu no daudzajiem apkārtceļiem ar savādāku mežu/lauku/aizvēju konfigurāciju, kur nebūs tik aizputināts.
Gan jau to iepriekšējo 2k vērto lamatu viņš remontēja par 300eur/mēn.Vismaz.10g no vietas,26/8/369.Pie iknedēlas noskrējiena 160 km(15/ddienā,+ 2x40 brīvdienā).Vai viņam "vajag" 17k jaunvērtu suudu dermantīna tabureti un ar vērtības kritumu 50% tuvākajā trīsarpusgadē? Prottams! Jā.
Tavi sākotnēji deklamētie varianti un apsvērumi ir vieni, bet sekojošā "izvēle" pavisam cita,pricipiāli un idejiski atšķirīga no tiem.
Ņem jebkuru labā stāvoklī esošu mašīnu, kura tev patīk.Vai kuru tu nejauši ieraudzīsi, meklēdams nesameklējamo.
Ja vien šī tēma nav radīt speciāli priekš tam, lai pamudinātu "10k eur īpašniekus" iegādāties šīs te sākumcenas bezmotora bezsalona konservbundžas par pacmit k līzmīzingā.
"Tiesa gan, jārēķinās, ka tālākpārdošanas vērtība būs zema. "
IMHO tieši dacītei vērtība turās ļoti labi, spriežot pēc sludinājumiem. HVZ kāda ir likviditāte. Ja sarakstītas tādas muļķības pirmajā teikumā, tālāk nav vērts lasīt.
Jebkurš un jebkāds mūsdienu iekšdedzes dzinējs patērē vairāk degvielas par nominālo kamēr nav sasniedzis darba temperatūru. 15 km dienā braucot- var gadīties, ka nesasniegs nekad. Te arī parādās biežākas problēmas ar auto
Ja man būtu tik mazs dienas nobraukums un vēlme iztērēt sekojošu summu savas pakaļas pārvietošanai, es nedomājot paņemtu sev vasarai tādu kā ivietotajā linkā. Ziemai sudzuki samuraju/ vitaru/grand vitaru.
Bet pareizrakstībai r jāprot, savādāk nemācēsi prezidentam apžēlošanas vēstuli korekti uzrakstīt.
P.s. tie bagiji kuriem var dabūt traktortehnikas nummurus ir sasodīti labi un izturīgi braucamie .
izstāstīšu savu pieredzi, man arī savulaik bija a6 , un arī gribēju ietaupīt un tapēc viņu nolēmu iemainīt pret kompaktklases klases auto , lai ietaupītu un uz remontiem, ,jo quatro dīzelis aa automātu tērēja ap deviņi litri, un arī remonta izmaksas sāka palikt lielas jo auto jau bija 700 tūkst nobraukums tapēc jauno auto vēlējos lētāku ekspluatācijā, darbā braucu ar jaunu corollu, kurā pārsēžoties no A6 sajūta ,ka brauc ar kaut kādu lētu kasti, konforta vispār nekāda, pats no sākuma kompaktklases kompaktklases seatu likās ļoti ok, bet tomēr pabraucot ilgākā perjodā it sevišķi lielākus attālumus tomēr trūka a6 konforta, un baidos ,ka ar Jums ieteiktajiem auto būs līdzīgi. Cik saprotu,ka braukšana pa grants cerļu, kas nav kaut kāds lauku ceļš , bet tiek arī regulāri tīrīts arī ziemā un regulāri greiderēts, tad ja nab kaut kāds neizbraucams grants ceļš, tad domāju ,ka krossovers nav nepieciešams, bet standarta kompaktklases auto, jā a6 smalkā piekare būs bieži jaremontē ja sanāk daudz grants, krosoveri arī būs smagāki augstāki un tapēc nebūs tik izturīgi kā standarta auto, arī ja klīrenss augstāks auto nebūs tik stabils pa granti, variants no sākuma Jūsu izskatītajiedm laikam derēs tikai a3,kas pa lielam ir golfs ar labāku apdari, vēl no analogiem varētu ieteikt octaviju vai super b , ideāli ja pilnpiedziņas versijā lai foršāka braukšana pa granti, Arī domāju,ka dīzelim nebūtu ne vainas attālums pietiekami liels lai piem kvēpinieks iztīrītos, dīzelis vairums gadījumu būs ņiprāks patīkamāks braukšanai degvielas patēriņam, aŗī resurs lielāks, bet varbūt jaskatās tik nobraukums lai nav pāri 300tūkst, Noteikti neiteikt mazos nemotorus tiem patēriņš būs liels, skaļi gausi un patēriņs arī nekāds. par ieteikto Dusteru,ja vien pašam neparīk skrūvēt tad īpaši neieteiktu, tas drusku mazāk par ņivu ir jaskrūvē, bet visu laiku būs ko ņemties ar viņu, it sevišķi ja tiks izmantots pa ceļiem kādiem viņš paredzēts.
Tak tāda ir visu uzņēmumu politika. Autiņi tiek lietoti 5,6 gadus un tad pirkti jauni. Identiski mana radiniece izpirka LMT darba auto. Atšķirībā tikai tāda, kablukus un vieglos ar kravas kastēm ne visi darbinieki vēlēsies sev privāti iegādāties. Bet kkādi sedani, parketnieki tak izpērk paši darbinieki un līdz izsolei, publiskai pārdošanai nemaz nenonāk. Visos lielajos uzņēmumos ir auditi, kas arī novērtē, ieraksta bilancē to aptuveno vērtību.
Diezgan liela, vecam priekškameras dīzelim motora temperatūra mainīs klakšķa skaļumu un dūma biezumu.
Tiešās iesmidzes dīzelim ar DPF pie 15km dienā, kas ir 7km vienā sesijā pieņemot ka tiek braukt us darbu, pat vasarā būs grūti sasniegt darba temperatūru nemaz nerunājot par DPF attīrīšanos. Arī tie 30-40 km reizi nedēļā nebūs nekāds glābiņs, neviens jau nemāk kalkulatoru uzsist ka gada nobraukums autoram pie nosauktajiem cipariem ir stabili zem 10k, kāds tur dīzelis vispār?
vecajiem nevar aizaugt DPF, eļļā nešķaidīsies dīzelis, EGR ticami, ka nebūs utt. Lai gan arī vecajiem motoriem nepatiks braukt, nesasniedzot darba temperatūru.
Lai gan visi tie dzīvie motori jau sen āfrikā brauc n-to miljonu vai pie kolekcionāriem
Pirmkārt dīzelis pie šādiem nobraukumiem vispār nav vajadzīgs- dīzelis it īpaši ar DPF galīgi nav paredzērts tik īsiem braucieniem un to Latvijā reti kurš saprot. No otras puses- konkrētajiem auto var būt problemātiski dabūt bendzīna dzinējus.
-Audi a4 2.0 (dizeli vai bendzīnu) 2008.g.- 2012.g.
Tikai 2.0 TDI CR pēc 2009 gada.
- Audi a3 1.9 dizeli vai 2.0 bendzīnu 2008.g.- 2012.g.
Labāks variants par a4, jo tas ir golfs.
Pēdējo gadu 1.9 TDI problēmas ar klaņiem un var "paveikties" ar caurumu motora blokā. 1.8/2.0 tfsi jāvadā līdzi eļļas kanna un nevar saukt par motoru ar labu resursu.
Labāk ņemt:
2.0 TDI CR (pē 2009 gada)
1.6 TDI (pirms pirkšanas jāpārbauda vai degvielas filtrā nav metāla skaidas, mēdz būt problēma, ka degvielas sūknis sāk dilt un sabojā visu degvielas sistēmu, atkal paldies Delphi. Tā motors tas pats 2.0 TDI ar pāris atķirībām)
1.4 TSI - labākais variants pie nepeiciešamās ekplutācijas. Īss ķēdes resurss, ja eļļa mainīta uz 30k km.
-Volvo s80 2.0 vai 2.4 dizel 2009.g.- 2015.g.
Būs pārāk nodzīts
-Mitsubishi asx vai lancer 2010.g.- 2015.g.
Drausmīga salona kvalitāte, slikta skaņas izolācija, korozija.. 1.8 motors labs.
Palīdzat nopirkt auto. Nevaru izvēlēties!!
Sveiki visiem!
Nesen pardevu savu auto audi a6 c6 2.4 v6 quattru 2006,g. Daudz rija bendzīna un padārgs remonts. Nolēmu pārdot. Nu tas tagad ir vēsturē un tagad meklēju jaunu auto.
Dzīvoju laukos, ceļi protams ne labākie, ka jau zinams. Vasarās bedres, dubļi un ziemas sniegs vai putra.
Vēlos auto kam tas problēmas nesagādās.
Vidēji nobraucu dienā ap 15 km. Brīvdienas ap 30 - 40 km.
Arī protams, apkope nebūtu pārāk dārga un nesēdētu, tikai servissā.Vienkārsi sakot, lai auto ir uzticams.
Mans maksimālais budžets ir lidz 10'000 eur. Pirkšu auto skaidrā nauda, jo lizingi vai krediti man riebjās un turos no tiem pa gabalu. Nesmu nekāds bagatnieks, bet gan vien vidējā līmeņā cilvēks.
Ko es vēlos no nakošā auto:
-Lai ir konfortabls un miksts pa bedrēm
-ļaba skaņas izolācija.
-Var but bendzīns lidz 2.2 vai dīzelis līdz 2.7
-Tikai manuālā karba (slikta pieredz ar automātiem)
-Normāls remonta izmaksas
-Mašīnas brend(firma) nav svarīga
- Lai būtu sedans vai hečbeks, vai mazs SUV(džips). (man nepatīk universāļi vai busiņu tipa auto)
- Lai kaut cik dinamisks.
- Protams, lai ir pamata ekstras:
-Kondicionieris, klimata kontrole
-Labas gaismas (sanak pa nakti braukāt)
-Apsildāmie sedekļi
-Multi stūre
-Radio vai bluetooth ar normālu skaņu
-Ērti un mīksti sēdekļi
-Apsildāmie spogūļi
-Ka minēju lai nav pārāk zems.
Esmu diezgan pedantisks, man patīk, lai auto ir kārtībā. Visu laiku sekoju līdzi, ja kāda dīvaina skaņā vai grabēšana, tad es dodos uzreiz uz servisu. Protams veicu eļļas,filtru,utt. maiņas ap 5000km vai reizi gadā. Presonīgi riebjas cilvēki kas tik remonte, lai izietu tehniskās skatei. Es uzskatu ja pērk auto, tad par to jārūpējas,
Pašlaik esmu noskatījis:
-Volvo xc60 2.4 dizeli 2009.g.- 2012.g.(prioritātē)
-Audi a4 2.0 (dizeli vai bendzīnu) 2008.g.- 2012.g.
- Audi a3 1.9 dizeli vai 2.0 bendzīnu 2008.g.- 2012.g.
-Volvo s80 2.0 vai 2.4 dizel 2009.g.- 2015.g.
-Mitsubishi asx vai lancer 2010.g.- 2015.g.
Varbūt jūs varat dot man savu viedokli vai arī ieteikt kādu labu auto.
Liels paldies par atbildēm un viedokļiem, jau iepriekš.