- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Agdieus stulbā valstc atkal apzog iedzīvotāju nost ar akcīzes nodokli un nost ar nodokļiem.
priekš komunistiskās ( sociālistiskās) latvijas nodokļi vēl pārak mazi. Vajadzētu ieviest vēl kādu nodokli - piemēram, - "naftas uzglabāšanas nodoklis" + 25%
Kolēģis stāstīja ka sestdien Liepājas Viršiem bijis tablo izsists lodziņš aiz kura ir dīzeļdegvielas cena...
Tādi esam
Vai varbūt vējš, kas pūta ne pajokam
Jā jā, tieši pa dīzeļdegvielas cenu...
.... "akdieus stulbā valsc," ironiski smīnēdams noteica bamārs, iekāpjot savā 2001. gada audi a4. Pagriežot atslēgu ausis sasniedza tīkamais motora klakšķis uz asfalta atstājot slapju sodrēju pleķi. "stulbie plakanzemji.." vinš nomurmināja...
Shiirs rakstīja: .... "akdieus stulbā valsc," ironiski smīnēdams noteica bamārs, iekāpjot savā 2001. gada audi a4. Pagriežot atslēgu ausis sasniedza tīkamais motora klakšķis uz asfalta atstājot slapju sodrēju pleķi. "stulbie plakanzemji.." vinš nomurmināja...
Tas rAudi ir daudz ekoloģiskāks par Teslatosteri.
tikai, ja nekustās
www.facebook.com/roberts.zemaitis/posts/4984793911613519?__cft__[0]=AZW1whwHV5IzowWp-N6yUxcngxr84oDQ4avp_y-1-zefdRiHvf2Nto1z0tpvXj-MDOUIlr4xUiM-wjiQ6iPpubhRudy1NJVmC8STNQd0n9YYQrbrkP76s7da2v2tUYDUPAPN_XDXkNzDU_ECoOvFD7nz&__tn__=%2CO%2CP-R
Neesmu redzējis pamatojumu, kāpēc šis sadārdzina degvielu, un kāpēc tieši par tik.
Pāķus argumenti neinteresē, tie tikai uzdod jautājumus, bet ne jau lai saņemtu atbildes.
Ja nemaldos bio jau dīzelim pāris gadus piejauc.
Jā, tev pilnīga taisnība - žēl tikai ka pāķis [tu] visur lien iekšā lai smirdētu par pāķošanos.
Lai arī tevi argumenti neinteresē, bet priekš citiem jāiemet ļoti ātri un vienkārši sagūglēts raksts - neatkariga.nra.lv/ekonomika/376999-dizeldegviela-rit-maksas-ieverojami-dargak . Bet tu kā kārtīgam pāķim pienākas turpini vicināt Ukrainas karodziņu un slavēt valdību, jo tikai uz tādiem pāķiem kā tu tā turas.
Tur nav rakstīts, KĀPĒC būtu jābūt par 10 c litrā dārgāk. Pievieno(s) 6.5% rapša eļļu. Tad cik tāds rapsis maksā, ja 6.5% sadārdzina degvielu par 10-14 c/l? Žurnālisti varētu piedāvāt aprēķinķinus, nevis atgremot viena tante teica stilā.
Stājoties spēkā prasībai par biodegvielas īpatsvara PIEAUGUMA dīzeļdegvielā.
Pieaugums ir par nieka 1 procentpunktu no tagadējiem 6.5% uz 7-8%. Kakajas šausmas.
Lasi rakstu. Pieliec kopā vēl citus sadārdzinājumus - un galvenais, rudenī ieejot veikalā neņaudi.
"Pieliec kopā"?! Kas tas tāds par zvēru? Vēl neesi sapratis, ka komunistiski uzskati ir cilvēkiem, kas nespēj domāt tālāk par vienu soli? To sadārdzinājumu tak maksās buržuji! Un vēl par maz maksās!
Bet rudenī veikalā cenas atkal būs sacēluši buržiji tikai tādēļ, ka apspiež proletariātu.
Nu re cik jauki - cilvēki pat nezina, bet viss notiek Ne jau prikola pēc piekariņu televīzijas studijā par šo tēmu iztaujāja.
Īstena pāķa pazīme ir uzvārdu ķēmošana. Tā tik turēt.
Ā, ja? Skaties ka nedabū no Māra banānu par viņa nosaukšanu par pāķi...
》msh
31.marts 2022 12:18
Māri! Paliec taču vismaz objektīvs, te tomēr ir ziņu lapa - Putinu par putleru tu vari dēvēt diskusijās vai pļāpājot ar draugiem
Skaidrs turpmāk zināsim, ka mums ir darīšana ar neobjektīvu msh. Labi ka Putinam un Lukašenko šeit forumā ir savs aizstāvis.
Tu, iespējams, esi kaut ko spēcīgu sašņaucies ja tev liekas ka mani posti ir ziņu lapas ziņas. Bet varbūt tev kā pāķim liekas adekvāti ja ziņu lapā ziņas ir smagi subjektīvas, un nevis objektīvas, kā tam būtu jābūt. Bet varbūt abi divi...
Lūk šis ir īsts mūsu vidējā politiķa paraugs, tīri cilvēks no tautas, savu argumentu praktiski nekādu, tikai Kariņa runas komentēšana. Blakus topikos diskutējām par to vai mums ir brīvas vēlēšanas - lūdzu, labs paraugs, cilvēks partijā, sajēgas gan nekādas, bet galvenais soctīklos ielikt savu viedokli. Bet ielikt šos pašus komentārus beigās papildinot ar komentāriem, kāpēc mēs nevaram atcelt pašu komponenti (kompensācijas biznesam, līgumi ar ES, utt) bet pievienot kaut kādu aprēķinu ko dotu piemēram akcīzes vai PVN samazināšana, jau ir par grūtu, tur bļ* kaut kas jālasa un matemātika jāpielieto.
Retorika tieši tā pati, kas uz pagājušajām vēlēšanām un OIK atcelšanu, ka mēs atcelsim, ka atcelsim, bet kad tiek līdz reālajām sēdēm un juristi parāda noslēgtos līgumus, tad iestājas "bļ*, neko neatcelsim, bet poh, mēs jau saeimā"
Un tu esi labs piemērs kāpēc visādi jenoti, paristi un citi tamlīdzīgi sūdabrāļi tiek tomēr ievēlēti. Kādus tev vēl īpašus argumentus tur tajā situācijā vajag? Cilvēks vienkārši izsaka vārdos acīmredzamo, un palaiž purnagrāmatā plašā apritē infu kas savādāk fiksi nogrimtu. Bez viņa komentāriem redzams ka piekariņš ir stulbs un divkosīgs zābaks kurš atšķirībā no diktoriem [kārtējo reizi] pat nerubī tēmu, lai arī viņam būtu jābūt lietas kursā.
Par OIKu laikam piemirsi kas notika ar finanšu ministra kandidātu kurš to OIKu gribēja atcelt...
Viedokli arī mēs te visu laiku izsakam, beidzot uz risinājumiem vajag spiest, palaist vēlreiz apritē informāciju par ko jau visi cepās nav māksla, māksla ir palaist šo informāciju un video beigās piedāvāt pamatotus risinājumus. Tas ka mūsu politiķi peld un nodarbojas ar visādu hu*ņu ir skaidrs, bet tad jaunais censoni esi labāks par viņiem, netikai komentē un izplati video, bet piekabini arī savu viedokli kā risināt problēmu. Viens no iemesliem kāpēc visādi sūdabrāļi tiek ievēlēti ir tieši tas, ka priekšvēlēšanu procesā atskan skaļi saukļi, bet reti kurš spēj atbildēt kā to vispār plāno izdarīt. Rekur jau Kaimiņa partija iebrauca saeimā ar skaļiem lozungiem, bet tajā brīdī kad bija jāsāk sadarboties ar citām partijām un kaut kādi kompromisi jāmeklē savu mērķu sasniegšanai viss ļoti strauji aizgāja šķērsām. Visādi paristi arī salīda Rīgas domē, pompozi salika mietiņus, centru sapisa, bet ziemā nācās konstatēt ka vadīt pilsētu tomēr nav tik vienkārši kā mietiņu kaut kur iespraust. Īsumā politikā nepietiek ar gudru diršanu par skaisto nākotni, nav mums cara kā kaimiņvalstī, kas visu izdomās politiķu vietā, pašiem jāspēj izdomāt kur piķi raut saviem solījumiem
Vienu ministru atcēla un kur tad visa pārējā partija palika? Neviens neko, visi beigti? Vai arī tomēr pasēdēja, palasīja iepriekšējo kadru saražoto makulatūru, paskatījās uz budžeta ieņemumiem un nosprieda "meh, lai domā nākamie".
Daļa čīkst, daļa vēl čīkstēs, bet kā redzam uz ielām - brauc ... un biezā slānī ...
Nu būs 200 EUR vietā pa mēnesi 400EUR degvielā, nu ir pārtika dārgāka, un uz nākamo ražu būs vēl dārgāka ...
Bet es varu sēdēt savā atpūtas krēslā "un gudri spriest " par notikumiem pasaulē ... kuri mani skar nu ļoti minimāli ...
Naudu, to es nopelnīšu !
Zis ir ārkārtīgi interresant.Jā.Neeste Mydieselis (kuŗš nesatur ne mililitra naftass) (vakakar) maksāja akurāt 2.77e.Dsā. Sorrī,litrā.Dd cena beidzamajā mēnesī krietni apsteigusi 98to benzīnu.Bet tas viss tā ir noticīs līdz plānotajam 1apr(+ 10-14).Jā..Jēlzampas barrelis vakar nokritis kaunā pa 6usd.Bet tas tak mūs nep/išš nemaz.Nee.Jā. ;p
Nu Nestes virzienā tiešām ir sajūta, ka šie tur kaut ko muhļī. Pēdējos gadus tā reklamējās, ka visas piedevas paši ražo, utt., bet kaut kādā maģiskā veidā tagad cena ceļās līdzi Mažeiķu cenām. Rodas tāda pamatota sajūta, ka patērētājs tiek uzskatīts par lohu, jo vai nu neste vienkārši ceļ līdzi cenas tādā veidā taisot papildus peļņu, vai arī degvielu pērk turpat kur visi.
Nuja.Kā teiktu puZlers, ņe nae-bjoš, ņe praživjoš.Jautājums, kā un kuŗš ta nu tagd "apmakaksās" fūrēs,kravasbusos un sabtranšā ielietos megalitrus.Loham kāreiz nav jābūt lietas kursā, no kuras puses,kas un kad un kā viņu sitīs.Viņam vienkārši ir Jāmaksā.Veselīgs sarkaZms ir un paliek vienīgais viņa ierocis.Jā.
Redz, kā teiktu foruma biedri kapitālisti - darbojas tirgus likumi. Kamēr ir kas pērk, jāizmanto brīdis pārdot pa augstākām cenām. Itkā sociālistiskai valstij vajadzētu glābt darbaļaudis, bet kā mēs jau zinām Eiropā darbojas selektīvais sociālisms, līdz ar to atbilstoši tiem pašiem tirgus likumiem vienā brīdī iestāsies moments kad inflācijas ietekmē samazināsies patēriņš, tobiš ja tevi atlaida tad nafig tev vēl kaut kur braukāt. Un tad priekš visiem pārējiem cenas nokritīsies, fūrēs arī vairs nevajadzēs tik daudz liet, ekoloģija uzlabosies. Galvenais nebūt tam loham kuru atlaida.
Fūres un konteinervedējus kāreiz vajag un vajadzēs.Attiecīgi, cietīs (jau tagad cieš) to īpašnieki un operātori.Tālāk rindā būs jebkuru kravu pasūtītāji, kā rezultātā katrs vedamais jau tā sadārdzinātais priekšmets kļūs vēl par kārtu dārgāks.Pārtiku uz mahimu arī nevedīs ne ar elektromobīļiem, ne ar trambaju pa kkādu transbaltijass wonderlandes dzelzs ceļu.Nopietnu kravu kustība ir dsā jau dēļ ķīnas jūras transporta cenām, ta kur nu vēl ja pieplusot sauzemes un iekšzemes.
Mums/vieglajiem un ebaj alixpressa faniem pa lielam tas liekais 1eur būtu paceļams, bet reku fūre pa pilsētu ēd kosmosu.Ir saslēgti līgumi, doti izcenojumi.Daļa kravu ir ceļā un nocenota jau pirms visas jezgas,tagad tā jānogādā saņēmējam.Viss eiropas aviokravu bizness arī jau sen brauc pa sauszemi.Šis vienkārši ideāli izskatās pēc tā, ka Lohi ir jāatbrīvo no uzkrājumiem.Lielākā daļa savu to kāroto "jauno mašīnu" tuvākā gada laikā izlies statoila trubā un mahimass kasē.
ps., bet lohiem nav ko īsti uztraukties, jo rīt vēl tie +14 santīmi viņus diez vai apmeklēs.Pietiks drošvien ar kādiem 4-5 plusā, jo par to pārējo domājamo daļu viņi jau ir aizkadrā sen apkāsti.
Tieši par to es arī runāju - palielinoties degvielas cenām palielinās inflācija, palielinoties inflācijai samazinās pirktspēja, samazinoties pirktspējai samazinās viss - ražošana, būvniecība, kravu pārvadājumi, utt. Un tad arī iestājas stāvoklis, ka degvielas cenas krīt jo nav pieprasījuma - uz darbu nav jābrauc, jo darba nav, kravas arī mazāk jāved, jo nav jau kam vest.
Transportniekiem degvielas cenas principā ir pirmais triciens, bet visi saprot, ka manis augstāk minētās problēmas var novest pie stipri lielākiem sūdiem, nekā pāris kravas pa mīnusiem. Ja kravu fiziski paliks mazāk, tad degviela būs mazākā sāpe. Vakar jau dzirdēju, ka tehnikas nomnieki jau sākuši stresot, jo sāk pauzēties būvobjekti.
Naftas cenas nokritušas par 7% sakarā ar ASV paziņojumu par stratēģisko rezervju izmantošanu apm. 180 milj. barelu apjomā, 1 milj.barelu dienā.
Šodien Lavrovs ieradies Indijā 2 dienu vizītē ( pirms tam bija Ķīnā ), acīmredzot gribot pierunāt indiešus pirkt Krievijas naftu ar patlabanējo 35 $ par barelu atlaidi, salīdzinot ar Brent.
Lielbritānijas Ārlietu sekretāre Liz Truss ierodas Indijā šajā pašā laikā, domājams, centīsies atrunāt indiešus no krievu naftas pirkšanas.
Venecuēla jau meklē tankkuģus, jo ASV savas sankcijas pret Maduro režīmu vai nu mīkstinās vai atcels. www.reuters.com/business/energy/oil-prices-tumble-more-than-5-barrel-biden-weighs-massive-reserves-release-2022-03-31/
650 rakstīja: Zis ir ārkārtīgi interresant.Jā.Neeste Mydieselis (kuŗš nesatur ne mililitra naftass) (vakakar) maksāja akurāt 2.77e.Dsā. Sorrī,litrā.Dd cena beidzamajā mēnesī krietni apsteigusi 98to benzīnu.Bet tas viss tā ir noticīs līdz plānotajam 1apr(+ 10-14).Jā..Jēlzampas barrelis vakar nokritis kaunā pa 6usd.Bet tas tak mūs nep/išš nemaz.Nee.Jā. ;p
Ja vasarā Neste MY bija par 1,97 eur tad tagad 2,77 eur bet tā tak netiek ražota no naftas.Jeb tomēr tā ir fosīlā,rodas sajūta kad Neste mani muļķo.
Kuram no jums vēl ir kaut kāda naiva ticība, ka preces un pakalpojumu cenas tikai ir atkarīgas no to pašizmaksas? Nekad (izņemot PSRS uc komandekonomikas) tas tā nav bijis. Prece maksā tik, cik par to pircējs ir gatavs maksāt.
Iespējams, ka MY pašizmaksa ir pat lielāka par tiem 2.77, un šie tikai minimizē zaudējumus.
Savā pirmsākumā tas MY laikam bija pa 1,59 , jāpapēta veci čeki.Tad kļuva 1,89,,;1,97;2,29;2,49;2,77... Bet nu tā 5sant brīvdienu atlaide attiecas arī uz šo.Katrā gadījumā, viss šis te absurds neizraisa pilnīgi itin nekādu ne cieņu ne uzticību.Muļķots tiek izcili nekaunīgi un acīmredzami.
Kā var būt, ka naftas krīzes gadījumā paaugstinās cena produktam, kuram nav nekāda sakara ar naftu?Tas šķidrums par ne pēc kā nesmaržo.
Ok, labi, lohus katram ir jāp/is kā vien kuŗš to var,ok.Bet nu no trešās puses- 1,59 gadījumā cenas starpība ar parasto dd bija tikai kādi 40-50 sant.Un kāda tā ir tagad, kad lohdīzelis pa 1,827,ProD pa 1,917 ,taču naftu/nesaturošais MY iet pa 2,77 ??? Kur te loģika un kur kaut minimālākā cieņa pret klientu vai kur nu vēl pret (loh) sabiedrību kā tādu?
Atbilde viennozīmīgi skaidra- 'par jebkuru eko jaunievedumu (lohiem) būs jāmaksā ar katru dienu arvien bargāk.Vai nu ej kājām,atsakies no ērtībām (duša,gaisma,ledusskaPis) privātīpašuma (pers māja, mašina,dārzs) un izslēdzies no jebkuras aprites vai saimn darbībass, vai nu maksā.Jo zaļāks gribi būt, jo vairāk maksāsi.Vienkārši izdzīvot- 2x dārgāk, ekoloģiski dzīvot 3x,zaļam/kļūt 5x un uttt.Jā.
Šodien aizbraucu uz Valmieru un atpakaļ. Nekādu megadārgo degvielu neredzēju.
Pa velti deva?
Ja tev nepieleca, neredzēju to dīzeli, kas pēc 1. aprīļa mistiski palicis dārgāks par 10-14 centiem.
-nu šodien jau nav ne pirmdiena, ne kur nu vēl 4.aprīlis.Šodien atlaide -5 centi, bet jau parīt pl.0:00 ir jābūt + 10-14.Tā (mums) 5dien solīja LV rādio unt 3dien apstiprināja pats autombīļ associcicācijas Presidents.Kuŗš nekautrējās (lohiem) nosaukt pat 3eur/litrā.Jā.
Jo ne politiķi, ne valdības, ne associācijas, ne arī ne raķetes un/vai ātom-vakuum-ūdeņraž bombas nespēj paargāt lohus no pienākuma Maksāt.Kā arī, jautājumu par tēmu "ko" tad īsti tās spēj un kapc tad vispār tās vajadzīgas, visdrīzāk var uzdot tikai Lohi.
Un šodien kādas cenas?
Vismaz nestē elvē izskatās, ka tie nav neko dzirdējuši ne par apr4, ne par LV rādio kareivīgo paziņojumu.Gan dd,gan proD cenas 1dien/4apr ir tieši tādas pašas, kādas tās bija sestdien 2apr.Par apaļu 1c lētāk, nekā attiecīgi bija 31.martā.Acīmredzot, labticīgie lietotāji vismaz daļu no plānotās "10-14c" revolūcijas jau ir apmaksājuši iepriekš.Iespējams, ka pat ar saprātīgu uzviju.Jā.
Jā, man nez kāpēc arī liekas, ka mēs to cenas kāpumu jau esam apēduši un vasaras degviela jau kādu laiku ir benzīntankos. Pro dīzelis pa 1,9Eur ir tāpat ir dārgi, bet mazliet labāk nekā 2,0+Eur.
Tas ka mēs šo kāpumu esam apēduši gan nenozīmē, ka valdībai nebūtu jāpadomā par PVN vai akcīzes samazinājumu.
Vakar naktī elektrības cena bija 1.7 centi par kWh.
Sanāk ka turpmākie 400km man izmaksās veselus nepilnus 2 eiro kādam loham jābut lai vēl pirktu dīzeli vai benzīnu...
Elektroauto pagaidām nav nākotne. Pirmkārt jau tāpēc ka infrastruktūra joprojām nav līmenī, un otrkārt visi tavi elektroauto labumi drīz vien izsīks - pa sabtransa joslu gonkot nevarēs, lādēt tosteri pa lēto nevarēs, un nodoklīti arī ieturēs. Ja man būtu jāpērk jauns auto, es meklēt plug-in hibrīdu.
Kādam loham ir jābūt lai šitādus tekstus bīdītu? Tu piemirsi ierēķināt cenā to mašīnīti kuru tu tur lādēji. Tu varētu vēl to ierēķināt, un tad mēs varētu parēķināt. Šī brīža situācijā tu kopējajās izmaksās kādus jaunu tačku braucējus spēj izpogāt. Bet vidējajam Latvijas braucējam kopējās izmaksas tāpat sanāk mazākas kā tev ar visu lēto elektrību.
Bomāri nu beidzat vaimanat, man tak neinteresē jūsu problēmas un tas ka jus esat bomāri un nevarat sakasīt kaut kam labakam par atkritumu urnu . Man ar infrastrukturu viss ir vislabākaja kārtibā, jo pie majas stūra ir 11kW lādētājs un izbaudu visas priekšrocības.
Bet jums ir tā saucamas lohiem lohu problēmas.
Nu bet tu jau esi tas lohs kurš lielās par lētu elektrību, piemirstot pierēķināt mašīnas izmaksas. Davai, ieliec tās tavas kastes PILNĀS izmaksas kas nav degviela, tajā skaitā vērtības kritums - tik smalki kā to dara nomiks, nevajadzēs, vienkārši "x gados xxxxx eiras" - parēķināsim cik reižu dārgāka tā tava kaste sanāk nekā mans golfs ar 5x dārgāku degvielu .
Abet par tām atkritumu urnām - atkritumu urna ir tā mašīna kurā mēdz smirdēt pēc sūdiem vai kura mēdz mētāties ielas malā ar sasistiem diskiem...
Bet visam krīt vērtība. Un ko tagad darīt?
Tava atkritumu urna jauna arī maksāja kosmosu, vienkārši toreiz ar viņu nebrauca netīrs bomzis, bet uvažajimij gaspaģin
Noteikti tu ēd arī vislētākos mēslus, velc mugurā humpalas, jo jaunām džinsām tak vērtība krītās.
Grūti ir būt bomāram
Visam? Manam golfam sešarpus gadu laikā vērtība pilnīgi noteikti ir tikai kāpusi. Jā, stipri mazāk nekā mani tēriņi savām ērtībām, bet tomēr. Jā, nākas paretam pielikt roku, bet tas ir sīkums uz tā fona ka ar to mašīnu vismaz var mierīgi braukt. Ā, jā, pareizi - tesla tev tak ir tikai blatošanai, priekš braukšanas tev ir pikaps, jo tesla nav sevišķi lietojama...
Mugurā man parasti ir darba kombinezons - džinsenēm ir slikts paradums ļoti ātri kļūt netīrām kas kombinezona gadījumā ir pilnīgi pohuj. Par ēšanu kļūdījies - bezjēdzīgu vipendronu fans gan neesmu, tas tiesa - ja ēdu ārpus mājas tad kādu karbonādi, nevis kaut kādas gastronomiskas perversijas [nāk atmiņā piedalīšanās dažus gadus atpakaļ vienās kāzās kaut kādā krutākā Mārupes restorānā, kur atnesot ēdienkarti, nebija ko izvēlēties...]...
Tavs golfs ir atkritumu urna. Manai atkritumu urnai arī vērtība nokritās par 45 eiro 4 gadu laikā! ideāls transporta līdzeklis ja ja iestumj un pārvietojas pa kalnu uz leju, tad neko netērē. Vienīgais mīnuss ka smird un galīgais diskomforts, bet ko es tev stāstu draugs, tu esi atkritumu urnu eksperts ne jau es kombinezons jāvelk jo tā ērtāk vārtīties pa dubļiem. Es visu saprotu tu vari mani neapgaismot ja
Mans golfs varbūt ir atkritumu urna, bet tas ir maza atkritumu urna, bet tev - liela. Tas arī vismaz ir praktisks un lietojams Latvijas apstākļos, kamēr tavai tas piesauktais komforts ir apmēram tāds kā 30 cm garam dildo uz kura tev jāsēž katru reizi braucot Jā, es tevi saprotu un jūtu līdzi - braucot ar mašīnu, kurai bik lielākas bedres var nozīmēt ne tikai bam bam ai ai, bet arī "guņs caurumā!", var nākties tā biežāk piečurāt bikses, bet nu - katrs pats savas nelaimes kalējs - tev patīk 30 cm gara dildo ērtības katru reizi iekāpjot mašīnā, bet es labāk mierīgi atlaižos mīkstā ādas ķeblī un izbaudu braucienu...
Beidz skaust bomār
Tu tiešām mani par mazohistu uzskati lai man varētu skaust nelietojams mašīnas izstrādājums? Sūds par to ka ar to kasti nevar nekur normāli aizbraukt bez jāšanās ar lādēšanu - pietiek jau ar to ka tā kaste ir paredzēta līdzenam asfaltam. Man nesen gadījās tapt bik pavestam ar devītā gada C-klasi - parastu [laikam] paplikākas komplektācijas C-klasi bez jebkādiem ūberwannabesport atribūtiem - tagad es saprotu kāpēc tava suga vietā kur ir dažas bedres čurā biksēs un met pa nažiem - vietā kur bik vairāk bedru, kur es ar savu golfu eju uz ~80, kaut kādiem objektiem plastmasas durvju kabatās nograbot, tur šis sadzēsās līdz 20-30, un tāpat pamanījās piedzīvot ka izsit piekarei cauri... Tev tiešām liekas ka es varētu to tavu jāšanos apskaust? Ja to tavu kasti paņemtu par etalonu, tad tas būtu labs izskaidrojums kāpēc tev ir lēta degviela, bet man dārga - par ērtībām diemžēl jāmaksā - tā nu es braucu ar mierīgu sirdi un uzpildos 300 kilometriem ātrāk par 10 minūtēm kamēr tu čurā biksēs un nakts vidū pēti biržas cenas lai zinātu vai drīkst spraust štepseli rozetē vai nē... Diezgan zīmīgi ka tu zini par kādu tarifu tu pēdejoreiz uzlādēji to savu kasti, kamēr man ir tikai aptuvena nojausma par kādu cenu es pēdējoreiz uzpildīju savu golfu.
Nuja... visi, kas netup mājās pie lādētāja, ir lohi. Pie tādas definīcijas priecājos, ka esmu lohs, kuram dzīvē ir interesantākas lietas, ko darīt, nekā tupēt mājās.
Jā. Es saprotu. Tu esi īpašs!
Bet mēs esam vergi un tupam pie lādētāja mājās uz pilnas pēdas mundriņi pozā. Katru dienu vismaz 4.5 stundas, kamēr tu izbaudi krimas saulīti un brīvību ar mohito glāzi rokās
Labi, ka vismaz apzinies, kas esi. Malacis!
Bet par Krimas saulīti mazliet kļūdies, līdz tam, kad tur varēs aizbraukt uz Turku all-inclusive, vēl pāris gadiņi jāpagaida. Bet nākamvasar, kamēr tu tupēsi pie vada skumstot par sava režīma un Gretas kulta beigām, varēs aizšaut uz Królewiec.
Brivību willijam. Jā.
》Gretas kulta beigām
Gretas kults tikai tagad tā pa īstam sāksies. Vairs nederēs gāze kā zaļais kurss. Slava Grētai.
Tieši otrādi - "zaļais kurss" politiski attaisnoja fosilo izrakteņu ieguves slēgšanu un darbavietu likvidēšanu valstīs, kuru politiķi pa kluso savu ieguvi aizvietoja ar to pašu resursu iepirkumu no Krievijas, "Pokazuhai" un "otkatiem" vienlaikus bīdot enerģētiski maznozīmīgus vai pat kaitnieciskus "zaļās enerģijas" projektus. Tagad maisam ir gals vaļā - pat Vācija apsver iespēju atgriezties pie oglēm.
Paga bet par ko ir stress bučmūlīt? Man tak ir izdevīgi braukt tos 100km par tiem 35 centiem, nevis par 18 eiro. Mani apmierina šis zaļais kurss. Tas ka tā elektrības cena biržā ļurkājās šurpu turpu man kaut kā neinteresē, jo es lādēju naktī, tad kad ir pa lēto un kad es nebraucu.
Streso jau neizglītoti gobļini, kuri noslēguši uz 2 gadiem ligumu par standarta likmi 20centi kWh. vini nezina kas ir viedais skaitītājs, led spuldzes, viedās rozetes, kustibu sensori un elektroenergijas ekonomija kā tāda... bet manispēc lai viņi ražo no oglēm to elektrību, vai no krievu gāzes, vai no kukurūzaa, vai no toksiskajiem pifiņiem, galv3nais ka lēti un lai uz papīra skaitās zaļi, lai tādi vaimanologi varētu bubinat ka uz zemes nav taisnības...
Nav stresa. Stress būs tev, tad kā tava subsidētā idille sabruks.
Mani apmierina iespēja braukt kad vien un cik tālu vēlo, neskaitot santīmus un neskatoties pulkstenī.
Es īsti nesaprotu, par kuru subsidēto idilli ir runa? Auto man nav subsidēts un strāvu pērku tieši par tik, par cik pārējie nelohi.
Nu es arī braucu kad un kur vien vēlos. Domā mani strāvas kabelis ierobežo?
Brīnos kur tu šaurpieri jūties īpašs sēžot savā širpatreba nolietotajā grabažā
Strāvu tu pērc par tādu pašu cenu kā trīs bērnu māte priekš veļasmašīnas vai apgaismojuma, bet izmanto to pielietojumam kuram paģēr akcīzi un ceļa nodokli. Un jā - pa lēto tu vari izbraukt pabraukājoties vienas uzlādes attālumā no mājām - rietumu komerciālo lādētāju kilovatstundas cena šokēja jau pirms enerģētiskās krīzes, bail pat iedomāties cik tas tagad izmaksā - atcerēsimies ka laikos kad tur tas viens zviedru autožurnāls ar X60 un elektrisku jaguāra pseidodžipu brauca no Stokholmas uz Nicu, procesā par elektrību iztērējot 3x vairāk naudas nekā par dīzeļdegvielu, degviela maksāja dažus desmitus centu lētāk, kamēr elektrība - vairākas reizes lētāk... Nu jā, tajos pašos kad BMW Vācijas reklāmas materiālos rēķināja ka i3 elektrības izmaksas ir 15% lētākas nekā braukt ar dīzeli...
Kāpēc moralizē? Bērnu mātei neviens neliedz braukt ar elektroauto. Pirms uzpist tris bērnus, iespējams vajag padomāt kā to finansiāli sakārtot, lai neizaug tādi dzīves pabērni kā tu, kuri 30 gadu vecumā nespēj ne tikai sev pienācīgu dzīves līmeni nodrošināt, bet arī sievai un bērniem.
Ā paga. Sieva tas laikam sāpīgs temats.
Es arī negribētu sev vīru rižu brivdomataju, kura dzives piepildījums ir 30 gadu vecumā šķūnī no lūžņiem metināt divriteni
Un tāpec tu nebusi tas kurš moralizēs man neveiksminiek
Nevajag skaust bomār, bet produktīvi strādāt, lai nebūtu jāraksta internetā skābi komentāri
Un kas tavuprāt man liedz iekāpt dīzeļdžipā un nelietot tos sātana izgudrojumus rietumu uzlādes stacijas?
Saproti man izvēle. Bet tev nav. Jo esi neveiksminieks
Subsidētā idille ir lietot bezakcīzes degvielu, sabiedriskā transporta joslas un bezmaksas stāvvietas, kas tiek nodrošinātas, lai tādi šaurpieri, kā tu, kam patīk zīmēties ar šādu pārākumu pār "lohiem", par to atsakoties no pārvietošanās brīvības.
Tikai sūdīgi, ka citi to "pacaniskumu" nenovērtē un tad lien ārā tav patiesā daba - viss, ko tu vari atļauties ir rēķināt cik lēti tev tas viss maksā, cenšoties saukt par nabagiem tos, kas neknapinās uz sava komforta rēķina.
Ej piesipies zemniekiem, ko tu man piesipies?
Tie tonnām dienā dedzina tavu akcīzes dīzeli un nemaksā akcīzi.
Klauns stāsta ka cirkā labi baro ar tārpainiem zirņiem. Komforts jā.
Zemnieki jau te nestaipa krānu, mēģinot visiem iestāstīt savu krutumu iesipot sani uz citu rēķina.
Tālāk par aveņkrāsas žaketi neesi no bomža domāšanas ticis - tāpēc visu laiku tev ir nepieciešams noniecināt citus
Tak saskaiti šeit pat kaut vienā lappusē, cik reizes esi izlielījies ar savu taupīgumu. Msh , atšķirībā no tevis , vismaz nav iemainijis brīvību pret pontiem un vējā plīvojošiem pirkstiem.
Tikai jūs abi netīrie bomāri tur saskatat pontus un kaut kādu mistisko nebrīvi. Jo nav jau citādi ar ko savu skaudību aizstāt
Beidz skaust bomār un ej strādāt, paskatoties uz taviem litriem uzreiz ir skaidrs kādēļ esi nabags - parak daudz laika pavadi internetā huiņu rakstot. Brīvība viņam haha!
Ak tu nabadziņš... Cik izmisis esi, lai tik pierādītu, ka kādam skauž tava nožēlojamā santīmskaitīšana.
Klasisks pierādījums - cilvēki, kas lielās ar savu krutumu un citus par bomāriem saukā tikai tāpēc, ka nebrauc ar tik "krutām" tačkām (šoreiz nerunāsim par to, ka Teslas "krutums" patiesībā ir marketologu radīts) vai kā citādi nedzīvo tādā dzīves līmenī, patiesībā šādi kompensē sava krāniņa mazumu un uzmanības trūkumu.
Tevi interesē svešu mužiku vafeles?
Piedod bet es atmetos gomik, netaisos diskutēt par tev tuvām tēmām.
Nē, neinteresē, bet tu pats te visu laiku ar saviem kompleksiem bāzies virsū.
Un jā - cik reizes jau esi rakstījis, ka "atmeties", bet turpini drukāt. Pat grūtnieces savos tekstos ir konsekventākas.
Es tev vispār nerakstīju gomik. Tu te kaut ko uzzimejies un sāc apspriest veču dzindzeles. Ej tak tu lūdzu nukaj ar savām gudrībām, neinterese mani tava gomoseka.
Jūtu, ka MAN personīgi šobrīd degvielas limitam mēnesī naudā vairs nekādas nozīmes. Jāvienojas par limitu litros. Un tikai.
Esi kādreiz padomājis, cik labi ir, ja darba devējs maksā pieklājīgu algu, lai var nopirkt degvielu tik, cik vajag, nevis jādomā vai jāvienojas par limitiem?
Man šobrīd ir ļoti pieklājīgi plus esmu izspiedis arī degvielu ar
Pateikšu priekšā - kad ir "ļoti pieklājīgi", tad visādu bonusu izspiešana vairs neliekas interesanta, jo par saņemto naudu tāpat vari nopirkt visu ko pats vēlies, kad vēlies un kā vēlies - t.sk. degvielu. Bet ja ir par maz un negrib maksāt vairāk - tad gan gribas vēl kaut ko izpiest, vai kaut vai tualetes papīru mājās stiept.
Cena jau kopš 25. Marta krīt uz leju un nu jau ir sasniegusi 96$/barelā un izskatās, ka vēl kritīs un normalizesies beidzot.
Mūsu karteļi joprojam cenu tur tajā pašā līmeni, kad tirgus cena Februārī un Martā uzauga līdz 130$/barelā... Un tad cena dienā auga pa +5c/L... Jo bāza mums sejā, ka tirgū tak cena aug!
Tagad realā DUS cena 2 nedeļas nav mainījusies, kaut biržā cena stabili krīt ik dienu.(tas tev nav dažu dienu kritums, kā bija 16 martā, kas vēl varētu izbraukt jo tad cena atkal uzcelās)
Nu jau cena krīt 2 pilnas nedeļas! Bet
DUS gan, to neredzam....
Kad beidzot saliedēsimies, brauksim uz stacijām, bloķējot un boikotejot parādot, kurš ir galvenais, kas dod viņiem naudu?!??
Jo pagaidam izskatās, ka DUS īpasnieki peldas ne tikai naudas vannā, bet zelta stieņu vannā. Kakājot mums virsū
Piebildīsu, ka biržas cena pirms jaunā gada, bija viduvēji 85$, tad dus cena bija ap 1.20€/L!
TAS NAV NORMĀLI, KĀ TAGAD IR! Un izmanto laikam izdevību, ka visi ir apmāti ar Ukrainu, mākslīgi turot cenu augšā, jo neviens neraud, raud par Ukrainu...
No svaigas pieredzes - ProDiesel Lietuvā -15 centi, Polijā SuperDiesel -25 centi, bet Vācijā + 10 centi.
Kad 10 dienas dzīvojos Polijā pirms 3 nedēļām, degvielai cenas krita katru dienu - kopā par kādiem 20 centiem šo dienu laikā nokritās. Atceros, kad braucu prom, Nestes (tās, kas pie Oranž garaž, nezinu, kā to ielu sauc) DD maksāja 1.79, šodien 1.777... Veseli 1.3 centi!
Labo dīzeli Polijā ne uz bāņa ielēju par 1,65 eur/l, uz bāņa 5 km pirms Vācijas robežas - par 1,72 eur/l. Tas bija vakar.
Kas notiek Latvijā ar degvielas cenām, jptvm Kad visā Eiropā cenas jūtami krīt.
Arī krīt, bet lēnāk. Šodien lēju dīzeli par 1.744. labi, šie to sauc par 'nedēļas nogales atlaidi', bet tomēr.
Šodien un rītdien atkal elektrības cena zem 3 centi par kwh. Tada medusmaize sen nav bijusi. Sīkums, bet patīkami.
Sanāk ka ritdien braukšu Rīga-
Kuldīga-Rīga un šis brauciens man izmaksās aptuveni 1.8 eiro.
Klau, bet ko tu tagad pusdienās ēd? Rolltonus tak Krievijā ražo. Jeb tomēr kaut kā zem letes pērc?
Agrāk līdzīgus postus te pārsvarā lika VW Fans... Kas to būtu domājis, kurš būs viņa kvēlākais sekotājs...
Šodien kaut kādā LV massu mēdītājā izlasīju ziņu (apgalvojuma formā!) par to , ka dd no 1.apr IR būtiski cēlusies cenā.Varbt/kāds varētu (lohiem) kko passkaidrot..
Jo dabā LOHI redz sekojošo- dd cena 1apr bij lētāka nekā 31mar, un 9apr tā ir vēl par vairākiem krietniem centiem lētāka nekā 1apr...Un tas ir neskaitot visādas tur apslēptās 5c atlaides, kuras katram loham ir brīvi pieejamas gandrīz jebkura zīmola tankā..
topinamburs rakstīja: Arī krīt, bet lēnāk. Šodien lēju dīzeli par 1.744. labi, šie to sauc par 'nedēļas nogales atlaidi', bet tomēr.
Šāda nedēļas nogales atlaide Nestē ir jau kādu mēnesi... Nekas nekrīt.
Šāda nedēļas nogales 5c atlaide Nestē ir praktiski nonstopā visu laiku un visu gadu.Piem,praktiski visu pagājušgadu,tad no šīgada sākuma "līdz 31mar"(kam sekoja īsziņas par pagarinājumu uz aprīļa pirmo ned nogali),un tālāk jau 4apr uzņēmuma mājaslapā tika oficiāli izziņots pagarinājums aš līdz š.g.28aug.
Interesanti tas, ka praktiski neviens tā arī nav uzdrošinājājies izkomentēt vispārējo dd cenu afēru martā un gatavošanos "revolūcijai" pēc 1.aprīļa.Kura reāli notika ar kājām gaisā un mīnusa zīmi.Visas pazīmes liecina par to, LV lohs/regulārais ir tīri apmierināts ar to, kā viņu visos iespējamajos veidos p/is no visām pusēm- sākot ar nekaunīgu dezinformāciju massu zombijos un beidzot ar atklātā textā tradicionālo apkāsienu jebkurā cenuveidošanās jomā.Atliek vienīgi "brīvprātīgi" piekrist visam un komplektā. Negribi/nelej...(nebrauc,neēd,nedrirs,na/uj..).
Ja tu būtu paanalizierējis ar savu ķobi, nevis gaidījis uz to lai masu mēdītāju pavājie žurnālisti kaut ko rēķina - būtu sapratis, ka reālais 'solītais' 1. aprīļa pieaugums ir gan noticis - bet tas ir izpaudies cenu nesamazināšanās efektā.
Naftas cenas no 25 martam līdz šodienai, piemēram, nokritās no 115 uz 93 USD, bet degvielas cenas - praktiski necik.
Būtu labāk, ja tu izteiktos skaidrāk.Reāli solītais cenu pieaugums NAV noticis.Nekādā veidā.Noticis ir reeāls appi/sioens par 3x lielāku summu, nekā solītais nenotikušasi pieaugums.
Tavai zināšanai, LV radio musināja cilvēkus jau tieši PĒC tam, kad "citos" (neLV) masu mēdītājos sen jau bija šī te ziņa par naftas cenu globālo kritumu."anu ķobi" te nevajag piesaukt- es jau pusotru nedēlu konkrēti Tavu uzmanību vēršu uz to , ka tu vienkārši es 3kārši truli app ists.
Vēl nupat LV nekaunīgajos massu mēdītājos bija ziņa, ka dd cenas IR pieaugušas kopš 1.aprīļa! Apgalvojuma formā! Kaut gan realitātē ir otrādi un tas ir lohu prātapiššanai paredzēts kāda kārtējā trulā žurnaālista kapīpista skribelējums.Tā ka pirms pieminēt kādu tur "ķobi", vispirms pamēģini siebrauktpar ko tad īsti ir runa.Apriebies klausīties šos te dalbaēbiskos piekkrītošos spirdelējumus, kuri attaisno jebkuru klaju dezinformāciju un/vai manipulāciju.
Ka V-pilī maisa (iespējams) kāds maisa krievu naftu, arī 'TO latviešu partriotiskajiem Lohiem paziņoja nepatriotiskais nelatviešu Blumbergs. Jo viss ir štokos- "īstie" businessmeņi klusībā turpina pelnīt, bet patriotiskās dziesmas skaļi dziedošie LV lohi turpina truli maksāt.Jā.
no taviem skricelējumiem gurst sirds. Tos var lasīt tikai pa diagonāli.
Tev neviens neliek lasīt.Uz jau;ājumiem tu atbildēt nevari, tāpēc tev un vēl te dažiem tev līdzōigajiem diagonālajiem lohiem ir aptuveni šāda pieeja.Katru reizi, kad paceļās tiešām analkizēšanas cienīga tēma.Tāpēc arī turpmāk lohus šeit bargi pi/sīs,katrs un kā vien varēs.Un ar katru reizi arvien krutāk un nejaunīgāk.
Pie kam, lohi jau protams ka neredzēja mistisko "cenu spēli" nestes tankos tieši akurāt naktī no 31mar uz 1mo apr.Kā tur 1apr pusnaktī cena pacēlās par 4c un jau 1apr. pusdienlaikā tā nokritās par 5c.
Kā tā gadījās, ka "ne piliena naftas" nesatuirošais MYdiesel jau martā pieauga cenā līdz 2.77e ,un kā tas būtu izskaidrojams, ka krasi un būtiski pieauga arī tieši konkrēti tradicionālā CENAS STARPĪBA starp šo un regulāro dd.Cik diez konkrēti cenu paaugstinošās biodīzeļa "obligātās piedevas" tika "pievienots" šim te neorganiski brīnumainajam sintētiskajam ne pec kā nesmīrdošanam šķidrumam??
650 rakstīja: Šodien kaut kādā LV massu mēdītājā izlasīju ziņu (apgalvojuma formā!) par to , ka dd no 1.apr IR būtiski cēlusies cenā.Varbt/kāds varētu (lohiem) kko passkaidrot..
Jo dabā LOHI redz sekojošo- dd cena 1apr bij lētāka nekā 31mar, un 9apr tā ir vēl par vairākiem krietniem centiem lētāka nekā 1apr...Un tas ir neskaitot visādas tur apslēptās 5c atlaides, kuras katram loham ir brīvi pieejamas gandrīz jebkura zīmola tankā..
bez biosūda piedevas būtu vēl par 10c lētāks. Naftas cenas no maksimuma ir nokritušās
Vēlreiz, 5toreiz.Kā konkrēti TU "vērtē" to faktu, ka LV radio 1.aprīlī (kad marta cenās praktiski nekas nebij mainījies) draudēja patērētājiem ar tiempašiem 10-14c, kurus viņi reāli "piedzīvošot" pēc 4.aprīļa? Kā TU vērtē to, ka burtiski aizvakar LV masu mēdītāji APGALVOJUMA FORMĀ ziņoja lohpatērētājiem, ka dd cena kopš 1.apr ir "BŪTISKI PIEAUGUSI ?? Nu kā tā var būt, ka atklātā textā stumj ģimī dezinformāciju un itin nevienam nav nekādu jautājumu??
Degvielas cena benzīntankā ir pagājušās nedēļas mažeiķu vairumtirdzniecības cena + nodokļi + piecenojums. Ja nebūtu biolēmuma, degviela šobrīd maksātu par 10-14c lētāk, nekā rāda tanka cipari.
Neredzu pamatam neuzticībai tirgotāju apgalvojumiem, ka biopiedeva paceļ cenu. Viņiem rūpe ir par to, ka pierobežā tirdzniecība pāries uz EE/LT.
Degvielas tirgus ir daļēji elastīgs(brauc gandrīz tikpat un tikpat ātri - intereses pēc varētu papētīt LVceļu ātruma datus) + diezgan sadalīts starp circleK un neste - līdz ar to tirgus varētu negribīgi laist cenu uz leju, jo pērk tāpat.
Nu es šeit nesaskatu kādas "taisnīgas analīzes" pazīmes.Vienīgi ka veco/labo paņēmienu- tiklīdz Patērētājs uzdod Jautājumu, tā ir atbilde, ka viņš vienkārši ir Lohs.Tā ir izcila un pārbaudīta metode- nedzirdēt ne pašu jautājumu, ne arī kur nu vēl saskatīt tā būtību.
Ar mēdītāju starpniecību uzkonstruēt trauksmes situāciju, kuras aizsegā tas "plānotais 10-14c" jau sen ir pieaudzis krietni PIRMS plānotā datuma.Pie kam, pieaudzis tik uzmundrinoši, ka PĒC plānotā datuma vairs īsti nav iedvesmas to pacelt vēl.Bet nu gan jau kāds jauns "iemesls" drīzvien veiksmīgi radīsies.
Brīnums, ka to "plānoto" pieaugumu neizsludināja un neattaisnoja jau no paša ši gada sākuma vai vispār gadu iepriekš.Veiksmīgi tirgojot to pašu "pagājušnedēļas" mažeiķu suslu "bez bio" par tādu cenu, it kā tā jau sen būtu "ar bio".
Tieši tāpat, kā ietiepīgi "nedzirdēt" jautājumu par TO, kāpēc tieši "naftasproduktus nesaturošajai" izcili progresīvajai MYdiesel cena ir pieaugusi (jau iepriekš ziemā un papildus vēl martā!) par proporcionāli neadekvātu procentu- ieskaitot neatbildēto jautājumu par to, vai un cik lielā mērā bio piejaukums attiecas arī uz šo.Vai "piejaukums" nozīmē pieplusot tā cenu esošajai cenai par/litru, vai tomēr tas nozīmē aizstāt ar bio tikai daļu no esošā litra.Varbūt, ka mums tagad litrā ietilpst kādi vismaz 1200ml.Latvijas Maisījuma Mililitri, tāteikt.
Un kāpēc šīs te izcili zaļās MYzampas cenas attiecība pret regulārā dd cenu ir pacēlusies agrāk nepieredzētos augstumos.Vai tik ne tāpēc, ka tieši "zaļās" līnijas piekritēji ir tie, kurus "vajag" slaukt vispirmām kārtām un piemērojot jebkuru demagoģiju, komplektā ar maksimālu nekaunību.
šodien nestes igaunijas parastajā tankā dīzelis 1.71, kamēr rīgas lētākajā 1.79.
visu laiku EE bija mazliet dārgāk nekā LV. Tur arī ir tie 10-14centi. Q.E.D.
Benzīnam nekādas piedevas no 1. aprīļa nemainās, tā kā nav nekāda 10c pieauguma mīzelim, jo tad starpība starp benzīnu pieaugtu.
sonakt sliktas zinas . kaut kas ap 10 centiem. nu ta bus beigas max 4 eiro uz 100km diemzel. nu lohi! pilnigi lohi! nelabojami lohi!
Rolltoooooon!
Draugs, tev tiešām tik ļoti skauž?
Es zinu ka tu velkā vienas apenes 2 nedēļas un tās pašasirpirktas humpalās.
Labāk sliņķi uzmeklē galu galā, kur tie Roltoni tiek ražoti, lai nav jāblamējas aiz nezināšanas.
Ja ar to gribi teikt, ka tam krievu uzņēmumam ir ražotnes arī Ukrainā un Kazahstānā, tad neblamējies vien pats. Uzņēmums ir krievu. Būs vien tam santīmskaititājam jāmaina ēdienkarte. Bet varbūt arī ne... Krievijas elektrību jau lepojas pirkt.
Ko jūs darīsiet, kad degviela maksās ~50-60 sant/l???
Iespējams tā arī būs, kad LV būs ES. Prognoze. Mana. Panika?
[addsig]