Ko jūs darīsiet, kad degviela maksās ~50-60 sant/l???

TKO Reģ.: 01.09.2002

Iespējams tā arī būs, kad LV būs ES. Prognoze. Mana. Panika?

[addsig]

 
1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu šo sfēru un spekulācijas ap dārgu metālu jau redzēju LNB Gaismas pils celtniecības laikā, nezinu kādas apmātības rezultātā būvnieks iepirka gana nevajadzīgu lietu, kā izrādījās faktiski par dārgāko iespējamo cenu. Un pasūtītāja pusē kāds to parakstīja ...

Tā ka nedodu ne pieci, ka būvniekus tas vispār nekrata, piemetīs pie cenas, nereti pat dubultā un tikai vēl uzvārīsies ...

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

LNB bija zagšanas pirmais cēliens, iesākumam... tagad būs Rail Baltic, tur gan būs smēliens, varbūt.... Par metālu - šobrīd veidojas situācija, ka metāls vienkārši nav pieejams. Varbūt pagaidām. Nu tāpat kā padomjzemē dažādas preces nebija pieejamas vai bija nepietiekošā daudzumā

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

LNB ēkaskontekstā ar zagšanu gan nekāda sakara, bet ar kaudzi dumju lēmumu gan. Kaut ko pats personīgi paspēju labot, kaut ko jau bija par vēlu ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā jā. 2007/2008 bija tāds pats haips. Toreiz Ķīna bija ieslēgusi kkādu megaattīstību. Piegādātāji arī šo vicināja. Kautkas bija drusku sadārdzinājies, tehnika sadārdzinājās un secīgi tika pārskatīta uz efektīvāku. Tā arī beidzās

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Panikas cēlāju klubiņš

Aprakstītā apokalipse varētu būt nabaga parastajam lielslāvam Krievijā.

Mums - inflācija mazpadsmit proc. robežās.

Kas ir daudz labāk, kā bumbas, draugi!

1984 Reģ.: 30.11.2021
1 0 Atbildēt

Lai jau nu tā būtu, kā saki. Dzīve parādīs cikpadsmit robežās viss noturēsies. Pieliec vēl klāt kādas daļas pilsoņu bezdarbu, dažādu iemeslu dēļ - tirgus ciet, izejvielu trūkums, cikpadsmit % inflācija.....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tie kas grib strādāt, tie strādās, tie kas cer ka ar cenu "starpību" varēs nopelnīt - būs jāčīkst ...

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Prakse rāda, ka līdz šim viss ir noticis drusku otrādi - jāj tos, kuri strādā un dara ko reālu, savukārt cenu starpotājus ceļ saulītē. No savas personīgās pieredzes novērots un gūtas atziņas

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 2 Atbildēt

Tiešām pašnāvību neesi apsvēris? Būs slikti te

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Viegli nebūs, tas tiesa. Tu tā nepiesauc tādas ne pārāk jaukas lietas, mana vecāmāte mēdza teikt - vārdi meklē vietu...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es ņirgājos..... Jo tu nu noteikti esi tajā vecumā, lai šo visu būtu redzējis. Secīgi tā tava matu plēšana ir tāda neizprotama.

Kur īstenībā vajadzētu notikt kvalitatīvam lēcienam saistībā ar dzīvildzes pieaugumu: lielākā daļa cilvēces visu šo cirku jau redzējusi. Bet laikam jēgas nekādas

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Esmu redzējis, jā, visu no Brīvības un Barikāžu cīņām. Vismaz man pirmais mirklis bija stipri skarbs. Tāpēc sevišķi netīkoju pēc kārtējiem satricinājumiem. Ja runā par karu un bumbām uz galvas - tad Ukrainā process jau ir palicis nekontrolējams, rezultāts politikas un diplomātijas kraham. Runājot par mūsu pusi - būtu valstiskā mērogā ar likumdošanas palīdzību jānodrošina valstī pārtika un apkure. Arī finansu iestādēm drusku jāuzliek rāmīši, lai nemet ārā cilvēkus uz ielas un nenograuj līdz galam biznesus. Jo patreiz notiekošais ir bezprecedenta. Vai tā notiks, vai valsts ko darīs lietas labā, tas ir liels jautājums

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Cenu regulēšana parasti beidzas ar to, ka komersanti aiziet no tirgus. Normāli to dara ar subsīdijām (valsts parādu), kuru lieto samazinot PVN (poļu variants) un nominālos atbalstos(LV variants). Kur poļu variants ir izteikti dārgāks, jo lielākie beneficāri ir pārtikuši cilvēki ar lielām mājām un automašīnām (poļu variantā beneficāri ir vācieši). LV virzītais nominālais atbalsts ir tēmēts atbalsts mazturīgajiem, kas pārregulēšanas dēļ ir iesprūdis birokrātijā. Pa manam vienkāršāk butu katrai mājsaimniecībain izmaksāt piem 100EUR mēnesī atbalstā.

Attiecībā uz finanšu iestādēm - tu stipri maldies, ka viņiem ir vajadzīgs tavs dzīvoklis vai palietotā volksvagīna. Tavi ikmēneša maksājumi ir daudz izdevīgāks risinājums kā restrukturizācijas brigādes iedarbināšana. Īpaši tirgus krituma apstākļos. Ļoti svarīgi ir risināt to ātri. Pamatkļūda: sākt kko darīt pēc 3 neapmaksātā mēneša.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Normālos apstākļos jā, komersanti aiziet no tirgus. Patreiz jau ir tāds drusku force majure, un kādu brīdi vēl būs. Saku, vajag izdarīt vismaz 2 elementāras lietas - pārtika un siltums. Tagad ir pavasaris, ir laiks līdz rudenim sakārtot. Par valsts parādu - jau tagad tas ir neatmaksājams - tuvu pie 2 gadu valsts budžetiem. Tu ko tādu spēj iedomāties mājsaimniecības vai komersanta līmenī? Katrai saimniecībai 100 eiro - īsts komunista piegājiens - palīdzību jāsniedz tiem, kuriem tā ir nepieciešama. Patreiz nah nav vajadzīgs dot pabalstu Gerkenam baseina apsildei. Par bankām - tā arī biju domājis, par restrukturizāciju, tikai kontrolētu - bez abnormālām procentu likmēm un vēl nedzimušo bērnu nieru ieķīlāšanas

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Klau nu komjaunatnes funkcionārs tomēr esi tu. Pilnīgi nesaproti kā tirgus darbojas.

Kā tavuprāt komersants var nosegt starpību? Un kam to viņam vajag?

Par valsts parādu nemīz - tajā formulā mainīgais ir valsts budžets. No tās bedres kur esam mēs, diezgan viegli var tikt uz tramplīnu un IKP (un secīgi arī budžets) augs griezdamies. Īpaši ja daļa piegādātāju (RU) tiek izslēgti. Cita lieta vai ir jebkāda jēga atmaksāt..... Atceros RU 2008 uzvāroties uz naftu, atmaksāja valsts parādu liela mēra. Un .... 2011 neviens negribēja viņiem aizdot. Jo riski visapkārt. Krīze bija pilnā sparā pasaulē un neviens nevienam neaizdeva. USA tiko bija sākuši drukāt un tā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"beneficāri"...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Par finansu iestādēm diemžēl jāpiekrīt. No diviem cilvēkiem, kuru biznesi šobrīd ir grūtībās nonākuši, jau esmu dzirdējis, ka bankas atsāk vecos niķus... piemēram, 1000 euro maksājumam kredītbrīvdienas iedot tikai daļēji - samazina maksājumu par 200 euro, turklāt tikai uz pamatsummas rēķina. Tobiš, īpaši nepalīdz, bet procentos procentuāli samaksā vairāk, plus vēl komisijas maksas par noformēšanu uzliek.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es jau teicu - izlīdzinātos hipotekāros kredītmaksājumus NEDRĪKST lietot! Šāda izvēle nozīmē to, ka tu nevari atļauties šo īpašumu un krahs ir gandrīz neizbēgams. Līdzīgi ir ar oplīzingu - maksājums neatspoguļo patieso saistību apmēru. Savu kredītspēju pret īpašumu jārēkina kā lineārs hipo + fin līz / algu.

Manuprāt bankas klerkus, kas iesmērē izlidzinātos, ir jāiesaista šādu īpašumu nodrošināšanā ar savu algu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Piekrītu, tikai problēmas ir tādas, ka bankas par savu darbību atbildību uzņemties negrib, bet gan visu novelt uz kredītņēmēja pleciem. Kad bija jādod, tad viss bija skaisti, kad vajag palīdzība un jāuzņemas arī kāda daļa atbildības - mēs neko nezinām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bet es tev saku, ka problēma parādijās jau tajā brīdī, kad tie tavi paziņas paņēma Izlīdzināto hipo. Šāds darījums jau gandrīz garantē problēmas un parādu bedri. Es nesaprotu kāpēc viņi jautājumus neuzdod pirms šāda lēmuma.

Lineārā grafikā šāda proporcija nekādi nav sasniedzama. Attiecīgi, ja nebūtu pirmā muļķība ar izvēli, tad šobrīd būtu otrāda proporcija: 800EUR pamatsummas maksājums atlikts un 200EUR %, kas pārskatīti no 180EUR iepriekšējā grafikā.

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 0 Atbildēt

Re ku, sākas pamazām. Nothing special, kā viena runājošā galva teica. Es 2x tam esmu gājis cauri, otro reizi gan stipri vieglākā formā nekā pirmo, īsā tekstā varu pateikt - finansu iestādes, veselais saprāts un reālā ekonomika ir absolūti nesavienojami jēdzieni. Tie puiši un metenes tur saprot tikai exceli un virtuālās ekonomikas teoriju

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Dzīvē novērots, ka čaļiem, kuriem fizika, matemātika un ekonomika ir "virtuāla", dzīvē pamaz veiksmes. Labi apgūta pamatskolas viela parasti ir veiksmes sākums.

Savukārt "virtuālistiem" labs sākums ir atzīt sev, ka neesi apguvis / nesaproti. Tad GB nosauktajā gadījumā cilvis pirms izlīdzinātā maksājuma hipo parakstīšanas aizstaigātu tomēr līdz GB un saņemtu viedokli.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Čaļiem viss ir kārtībā, gan fizika, gan matemātika, gan ķīmija un ekonomika. Gan arī pamatskolas viela, un veiksmes pietiek. Viss labi, man kā tajā vecajā krievu filmā - za ģeržavu obidna...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka izlīdzinātā maksājuma un auto oplīzes gadījumā cilvēkam būtu jāparaksta brīdinājums, ka viņš izprot riskus,kas no šī izriet. Ceru, ka mēs kautkad līdz tam tiksim. Jo tas ir pietiekami godīgi, ka veči no gatera šo risku nesaprot. Banka saprot un apzinās

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Pašlaik benzīntankā ir 'panikas cena' - tirgotāji liek augšā, un skatās - kamēr pērk, ceļ vēl.

naftas 'mucas' cenai jābūt pie 150 usd lai pumpja cena apmēram atbilstu pašreizējām 1.8 - 1.9 (Tā ir? Neesmu šonedēļ lējis!), bet pašlaik cena barelam ir drusku nokritusi uz 112 vai kaut kā tā no 125.

lai cena benzīntankā sasniegtu 3 vai 4 eiro litrā, naftas barelam jāsasniedz 300 usd un uz augšu. Vai tas ir reāli? Jā, ja tīri ekonomiskos rāmjos skatās, bet - ASV jau runā ar Venecuēlu, iespējams, Irānas nafta arī parādīsies tirgū. Visas valdības labi saprot, ar ko pilnīgi nekontrolēts cenu lēciens sasitās, un darīs, ko nu var, lai katastrofas nebūtu. panikai nav pamata!

PS - tie ir mani aprēķini 'uz salvetes malas', ja kādam ir labāki, palabojiet

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 0 Atbildēt

www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/fdp-no-covid-19-krizes-esam-iegajusi-sankciju-krize-valsts-parads-varetu-augt.d?id=54135968

Re ku, lohi jau pamazām tiek sagatavoti. Starp rindām lasu - būs vēl nebijuši mēsli visai sabiedrībai

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Kaut kur jau biju rakstījis ka jau pagājušā gada beigās jau sāka vilkt uz kārtējo ekonomisko krīzi. Paturpinot šo domu ASV ir problēmas ar kreditēšanas apjomiem un dolāru printēšanu, Ķīnā ir tumšā vietā ar viņu nekustamo īpašumu attīstītājiem, Turcijā arī ir kaut kādas problēmas, taču pateicoties biedram Vladimiram visas šīs problēmas var pabāzt zem tepiķa ar tekstu "sankciju spiediens".

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Cik atceros, tad formula bija, ka aiz 100USD visi ražotāji ver vaļā visus nokonservētos urbumus un pumpē uz nebēdu. Pie 130 domājams, ka pat OPEC līgumus un vienošanos neviens neņem vērā vairs. Otra robeža ir 35 USD, kas ir USA pumpēšanas izmaksas

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Tātad antropologu komentārs:

Mēģinājums iegalvot, ka tu esi bandinieks svešā spēlē, ka tu to nekontrolē un tev nav nekādu iespēju, ir pundura infokara pamats. Šajā forumā šo rupora funkciju izpilda Brady.

Ja tu jūties, ka ar tevi manipulē, tev nav iespēju un ir milzīgi nekontrolēti draudi, tu esi kritis info karā. Punduris ir tev trāpijis

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ā, ja? Un tad ja šādi paši teksti nāk par kovidu - tad arī putina infokarš vainīgs? Jeb tad kažoks fiksi apmetas otrādi un puses tiek samainītas vietām un putina rupori piepeši ir tie, kas saka ka tev ir iespējas kaut ko mainīt?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Rucavā vēl ir kovids? Rīgā kovids ir b3idzies. Es b3z maskas pa v3ikali3m staigāju.

Tu jau ej veikalā bez maskas? Varu derēt ka nē.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Msh, par Covid jau ar te esat tādas "basņas" sapublicējuši ka maz neliekas, tas nekas ka daļa taisnības arī tev tur ir. ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 1 Atbildēt

msh, jā jā. Infokarš ir ar krietni garāku vēsturi kā tev gribētos. Tieši tāpēc kovidsazvērestību un pundura attaisnotāji ir vieni un tie paši cilvēki.

Infokara mērķis ir iegalvot, ka pret tevi ir LV valdība un visa Rietumu pasaule (šim upuri ir kasiņš un 1984). Lai uz tā fona puduris izskatītos cilvēcīgs (akurāt to, ko tu apgalvoji par RU vs ES tirgiem).

1984 Reģ.: 30.11.2021
1 4 Atbildēt

Tu tak esi kaut kāds komjaunatnes funkcionārs, kurš savā dzīvē nevienu santīmu nav nopelnījis ar savām rokām vai savu prātu. Kur tiek punduris cilvēcīgots? Nevajag ar skaļiem lozungiem piesegt diplomātu totālo krahu. Karam nav attaisnojuma, bet karam ir cēloņi, tos noteikti saules gaismā izvilks vēsturnieki, pēc gadu desmitiem. Es runāju par to, ka mēs ekonomiski visi dabūsim pa ribām. Kam ir jābūt, lai to noliegtu - stulbenim vai rafinētam nelietim?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Tu tak esi kaut kāds komjaunatnes funkcionārs, kurš savā dzīvē nevienu santīmu nav nopelnījis ar savām rokām vai savu prātu.

Hmm. Kā tad es pelnu tavuprāt? Un kā tas saistīts ar tekstu augstāk? Varbūt tomēr saņemamies?

Kurā vietā tu tur redzi diplomātiju? Tak dzirdēji Lavrova (galvenā diplomāta) atskaiti par šodienu? Vai tam tekstam vispār ir jebkāda vērtība?

Mēs dabūsim pa ribā. Bet ne pirmo reizi. Nekas neredzēts. Lai tā dēļ plēstu matus (īpaši ja to dara skaļi un publiski) jābūt kritušajam pundura infokarā

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 1 Atbildēt

Visticamāk, esi labi piesūcies pie valsts budžeta siles. Vai no pietuvinātajiem, pastarpināti tiec pie siles labumiem. Dumjš neesi nepavisam, bet demagoğē gan vožaku norādītajā virzienā

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Klau a krogā tu pa muti par šādu diskusijas stilu nedabon?

Vēlreiz jautāšu: kāds tavam tekstam sakars ar diskutēto ekon. krīzi un infokara upuriem.

Un novērojums: šāda tipa pavērsieni bija ar visiem kovidiotiem, kuriem nācās diskutēt.

Infokarš šeit ir ļooooti sen

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

3. pasaules karš reāli jau ir sācies. Un iekšā dabūsim visi kaut vai ekonomiski. Jautājums ir tikai par rezultātu.

fckns Reģ.: 29.11.2020
4 1 Atbildēt

Tavuprāt, draudzējoties ar psihopātu un okupantu, var novērst šo ekonomisko sitienu?

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 2 Atbildēt

Viss, šodien jau ritenis ir iegriezies, III pasaules karš ir sācies. Vairs jau neko nesadraudzēsies un no tā nav nekādas jēgas, diemžēl. Es runāju par to, ka visu to vajadzēja un varēja novērst agrāk un neaizlaist līdz karam. Nu jau par vēlu, nu jau viss iet nekontrolējami

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Nu ko var myldēt , nekontrolējami tas ir tikai Putina prāt, no visas pārējās pasaules - nu ja Krievija grib lai to noslauka no zemes virsas, nu noslaucīs ... nebūs jau pirmie sava stulbuma upuri ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Tas, ko vajadzēja izdarīt, pirmkārt, ir jau laicīgi izdarīt visu iespējamo, lai pasaule būtu pēc iespējas mazāk atkarīga no RU energoresursiem... varētu jau teikt, ka ir tā kā mazliet par vēlu, bet, nu, cerams, šis liks beidzot izdarīt secinājumus un rezultēsies reālā darbībā, nevis tukšā muldēšanā.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Tur jau nav tikai energoresursi. Daudz kas cits arī ir, kā domā, ko tie tūkstoši mašīnu ved no Krievijas uz Eiropu ( pēc tam , protams, ved arī no EU uz Krieviju), ko ved caur ostām. Ja skatās tīri no ekonomiskā viedokļa - tad abpusējās sankcijas ir apmēram kā ja no strādājoša mehānisma pēkšņi izrautu divus zobratus. Bet karš nav attaisnojams ne ar ko

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Eiropai un Pasaulei kā tādai Krievija vajadzīga tikai kā lētu resursu zeme, viss pārējais ir visai neintersants. Bonuss protams ka uz RU var arī ko pārdot, bet nu ekonomisko nianšu dēļ riski vienmēr bijuši augsti, līdz ar ko lielai daļai jau sen ir zināms, ka pie noteiktiem apstākļiem tas viss "būs jānoraksta zaudējumos" ...

No LV laikam vissāpīgāk tas ir īstermiņa nebanku aizdevējiem, jo "nabagu un muļķu" valstis ir labākais bizness šiem ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

Tu lieliski parādi kāpēc taviem saimniekiem ir vajadzīgs Putins. Var taisit visādus sūdus, bet vienmer atrunas - vainīgs Putins. Ja kāds norāda ka sūdus sastrādājuši pašu politiķi - tas tiek saukts par kremļa trolli. Skaisti.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
5 0 Atbildēt

Zini, esot bijis tāds vikingu rūnu akmens, uz kura rakstīto varot tulkot kā 'nākšu ciemos, vai nu gribi, vai negribi'.

Tātad troļļoja jau senos laikos.

Mūsu 100 un viens tūdaliņš var staigāt pa drāti, lēkt uz ecēšām, un izstāties no visiem iespējamiem nato, novēkšķēt 'palieciet savā vietā, es palieku savējā', bet, ja kaimiņlielvalstī pie teikšanas ir ambiciozs vēstures 'restaurators', kas bez spēka runas citu nesaprot, tad... tad drošāk ir turēties pie nato, un stiprināt arī savu troļļu armiju Nu, mums vēl ir kur augt

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

2009.gadā Rīgā varēja jebkurā laikā braukt bez sastrēgumiem . Pašlik cena ir ļoti tālu no tās , lai kāds mēģinātu mazāk lietot auto .

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
4 0 Atbildēt

Vēl jau nedzīvojam "09. gadā" šobrīd tāds "08. gads", kurā cenas kāpa kosmosā, bet cilvēkiem bija nauda maksāt kosmosu.

Tikai laiks rādīs vai un kad iestāsies "09. gads", kurā pēkšņi nevienam naudas nebija un kosmoss sabruka.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Un kāpēc nevienam naudas nebūs?

2008 mēs atrāvāmies dubultā: par Lēmaņu brāļu sadrukāto naudu un par pašu bālēliņu pārkurināto NĪ tirgu (kas bija tiešas sekas Šlesera sa'čakarētajai ES fondu izmaksai).

Tātad naudas palika ievērojami mazāk + no tās mazāk ievērojama daļa bija jāskaita uz Zviedriju.

Tgd nauda paliek arvien vairāk (covidprintēšanas dēļ) un ievērojama daļa jāskaita uz Venecuēlu. Ar pirkstu pa ūdeni šķiet, ka sekām jābūt mazākām kā 2009

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Arī kovidprinteris kādreiz nobeigsies, sekas nav paredzamas, varbūt mazākas, varbūt lielākas...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

2009. gadā bija mazāk mašīnu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"...kurā cenas kāpa kosmosā, bet cilvēkiem bija nauda maksāt kosmosu..."

Tas vēl bija 2007.gads. 2008-ajā jau bija diezgan liela pakaļa.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Klau a krogā tu pa muti par šādu diskusijas stilu nedabon?

Vēlreiz jautāšu: kāds tavam tekstam sakars ar diskutēto ekon. krīzi un infokara upuriem.

Un novērojums: šāda tipa pavērsieni bija ar visiem kovidiotiem, kuriem nācās diskutēt.

Infokarš šeit ir ļooooti sen

Klau a krogā tu pa muti par šādu diskusijas stilu nedabon?

Zini, nee. Kā kāds seno laiku gudrais teica - strīdos dzimst patiesība. Neviens nav pati pilnība, vienu tēmu Tu labāk pārzini, es citu tēmu labāk, kāds trešais vēl kur citur ir Guru... Un tā, apmainoties ar viedokļiem, viens otru uzklausot, pakasoties, padomājot - tā var gala beigās nonākt pie optimālās versijas

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nav problēmu ar argumentāciju. Problēma ir kad sarunu biedrs aizlec citā tēmā. Īpaši ja tā pat nav sidetrack

1984 Reģ.: 30.11.2021
1 0 Atbildēt

Tēma ir par degvielas cenu kāpumu. Kurš ietekmē VISU mūsu ekonomiku un sadzīvi. Par cik darbojos reālajā tautsaimniecības sektorā, pavisam tuvu degvielai un visai pārējai ražošanai, apstāstu no sava skatu punkta. Kaut kā tā

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Lieliski! Tad izskaidro man kāds šim TAVAM citātam sakars ar to, ko tu te piesauci par tēmu:

"Tu tak esi kaut kāds komjaunatnes funkcionārs, kurš savā dzīvē nevienu santīmu nav nopelnījis ar savām rokām vai savu prātu. Kur tiek punduris cilvēcīgots? Nevajag ar skaļiem lozungiem piesegt diplomātu totālo krahu. Karam nav attaisnojuma, bet karam ir cēloņi, tos noteikti saules gaismā izvilks vēsturnieki, pēc gadu desmitiem. Es runāju par to, ka mēs ekonomiski visi dabūsim pa ribām. Kam ir jābūt, lai to noliegtu - stulbenim vai rafinētam nelietim?"

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Cilvēk, es runāju par to, ka mums kādu brīdi būs ekonomikas krīzīte, kur dabūsim pa ribām. Cik un kā dabūsim - to neviens tā īsti pateikt nevar. Tu savukārt stāsti, ka viss būs pavisam labi un pat lāga nejutīsim. Karš, tepat blakus šodien notiek karš....No Tavas mutes Dieva ausī, to, ka lai tas aiziet mums garām...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tās visdrīzāk neatbildīs patiesībai, Krievijas vietu ātri ieņems, kāds kurš bija spiests pastāvēt maliņā "rindā aiz Krievijas". Naudas ar visticamāk joprojām netrūkst, jo cilvēki."tai sēdēja virsū", jā rēķinoties ar potenciāli grūtākiem laikiem, joprojām iespējams ka naudu pietyrēs ...

Bet nu valdība tādēļ arī "piedrukā naudu"(lasi veicina inflāciju), lai mazinātu vēlmi to uzkrāt ...

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Nešaubīgi ieņems, gan jau ka ne viens vien. Tik ir daži jautājumi - kad to vietu ieņems un par lohiem kādu cenu tas būs tas sarūpētais. Slīcējs ir jāglābj ierobežotā laika posmā, ja nāksi glābt parīt no rīta, tad izvilksi jau atdzisušu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nu nav tādas reālas naftas krīzes, tu pat Latvijā maksā par stratēģiskajām rezervēm, kuras tagad grasās palielināt ... Runājot analoģijās, tam slīcējam līdz ir iedots liels balons ar gaisu, nu tāds ka grūti būs to nogremdēt, taču "slīkonis" tik grimst un sūdzas, ka tas "kūļājas pa kājām" un traucē "peldēt" ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

... tip būtu tā kā moš kaut pie tā pieturējies ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tev nav nekādu iesp'ēju neļaut pilsonim justies apdalītam.

Bet jāmācās no RU - tie tieši uz obiženestj spēlē. Vidējais krievs jūtas apdalīts uz impēriju.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Protams, ka īstas krīzes šajā lauciņā nav. Ir tikai un vienīgi spekulācija, neviena nekontrolēta un neierobežota spekulācija. Jo neviena cita iemesla energoresursu cenu kāpumam nav. Principā, spekulantu monopols. Kas atstāj iespaidu uz visu pārējo

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ļoti interesanti. Un kas ir krīze? Krīze būtu, ja visu naftu pēkšņi izšautu uz mēnesi? Jeb tomēr tirgus nesabalnsētības (aka spekulācijas)?

Jau teicu: tā ir nepamatota iedomība domāt, ka visi pasaules treideri (pat tie, kas citkārt būtu insturēti pārdot vairāk, lai arī lētāk) ir sadevušies rokās, lai iegūtu piecīti no tavas sasvīdušās plaukstiņas. Tici man: treideri par tevi neko nezina. Un noteikti pat nevēlas zināt.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

Treideri to ļoti labi zin, ka šodienas pasaulē degvielu cilvēki pirks praktiski pie jebkādas cenas, tā tomēr ir pirmās nepieciešamības prece. Par to sasvīdušo piecīti - tie puiši māk sarēķināt cik varēs izcelt no lohiem ar naftas, degvielas sadārdzinājumu. Kā iemeslu varēs minēt kaut vai velosipēda avāriju Zimbabvē

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

No Tevis minētajām stratēģiskajām rezervēm diez vai kas tiks Pilsonim Parastajam. Pie tā gaisa balona drīkst pieturēties valdošie, valdošo spēka struktūras, varbūt kādi avārijas dienesti. Tādas lietas kā mazie un vidējie biznesi, Pilsoņu Parasto mājsaimniecības, tādas lietas nevienu augšā īsti neinteresē

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas atkarīgs no situācijas, stratēģiskās rezerves glabā tie paši vairumtirgotāji, un ja vien nav izsludināta ārkārtas situācija ar specifiskiem ierobežojumiem uz degvielas tirdzniecību, tad nekas neliedz to degvielu iztirgot jebkuram gribētājam ...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šodien savukārt degviela DUS ir… palētinājusies. Diezgan krietni, mīnus 0,05 eur vismaz. Kāds izprot šo cenu lēkāšanu?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

naftas cena mokritās drusku, simples

Un panikas pirkšana piepildīja bākas, tagad vairs nepērk tik daudz, laiž cenu lejā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Tak jau s;akumā tev teica: naftas cena aizstājot var augt tikai līdz aizstāšanas cenai. Viss.

Gāze arī var augt tikai līdz sašķidrinātās gāzes kuģim. Šobrīd cena ir virs tā un tuvākajā laikā kritīsies.

Savukārt vaimanalogus, kas padodas panikai, izģērbs uz panisko pirkšanu. Panikošana ir dārga izklide

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Turklāt, cik saprotu no visa šī, arvien vairāk iezīmējas dažādi alternatīvi ceļi degvielas ieguvei, ne-vateniski.

Bet tas labi, ka samazinās - man rīt plānojas brauciens uz Poliju. Tad jau redzēsim, kas tur notiek.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Polijā ir mega lēta degviela. Valsts subsidē

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Jā. Subsīdijas pamatā saņem vācieši, Lincoln navigator un Betayga īpašnieki, kā arī māju apkurinātāji ar dīzeli. Domāju, ka pēc šī būs daudz jautājumu kāpēc šāds lēmums. Poļi ne tuvu nav tik bagāti, lai visai pasaulei uzsauktu nodokļu atlaides

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Pirmkārt, tas nav subsīdijas. Otrkārt tev ir kārtīga proletariāta domāšana - vienalga, cik pašam sūdīgi, galvenais cīnīties ar buržujiem. To, ka tā cenas starpība sāpīgàk sit tieši tam maz tērējošajam, jau iedomāties nevari.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Pirmkārt es runāju kasiņa valodā. Viņš tās nosauca par subsīdijām.

Otrkārt PVN samazināšana izrauj konkrētu robu budžetā. Tev jau kā vateņa domāšanas pārtāvim tas nav saprotams. Un ja budžetā tiek radīts robs, tad ir jādomā vai to nodtot vāciešiem un soļarkas privātmāju īpašniekiem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Cik "megalēta"? Pagājušajā svētdienā posmā no SK/PL robežas līdz pat LT robežai lētākā bija 1.44 vienā Orlenā netālu no SK robežas, pārējās vietās - tikai kādi 5-10 centi zem mūsu cenas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Manuprāt, iespaidīgi lētāk. Ja runājam par mīnus 0,20 - 0,30 eur uz litru, tas ir ļoti daudz.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Ko nu muldi. Neko nesubsidē, tikai nodokļi samazināti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Labi. Piekritīšu. Citādāk jānoformulē.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Degviela nekad nav trūkusi un netrūks. Atšķiras tikai "break-even" cena naftas ieguvei. Tie, kam ir nafta, bet tās ieguve ir virs tirgus cenas, nenodarbojas ar tās pumpēšanu ar zaudējumiem. Visi pīķi ir tikai loģistikā - pārslēgt visu procesu uz citu reģionu nevar vienā dienā, bet sacelt paniku un sākt veidot patērētāju rezerves var gan. Kaut vai sākot ar tādu "sīkumu", kā visiem 5-10Eur pildītājiem aizbraukt un pieliet pilnas bākas. Nemaz nerunājot par tiem, kam mājās ir kannas un mucas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un nakuj tās rezerves (???), tev ir ģenerators ? traktors ?

Protams kad pildies, tad nu pildies pilnu, bet citādi nafig krāt, jo 100 pynkti liela daļa to glabās tā ka risku vairāk, kā jēgas ...

Brake even cena visur ir stipri zem pašreizējās, tādēļ arī slānekļa naftas ieguve iet uz urrā, un pat arktiskā ieguve .... Tik tas ka daļai atkal labpatika "nopelnīt" biržā ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Personīgi ir abi un ir rezerves. Vienmēr ir bijušas, nevis tagad pēkšņi piepirktas. Bāku vienmēr leju pilnu un braucu līdz tukšai.

Bet tas nekādi nemaina, ka tā nav lielākajai tautas daļai - tam pašam komunistu elektorāta pūlim, kas ievēr tev tīkamo valdību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā nu tehniski ir, bet nu ja cilvim nav sajēgas ko ar rezevi darīt un kur glabāt, tad labāk nevajag ...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt
wons Reģ.: 26.07.2017
2 0 Atbildēt

pašlaik izdevigāk ar LPG pārvietoties

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Daudzās vietās 98 jūtami lētāks kā 95. Kļūda? Nekad dzīvē neesmu redzējis tādu situāciju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izteikšu minējumu - tā kā cenas uz augšu pamatā ir uzrāvusi panikas kurināšana nevis naftas cenu kāpums, tad pie tā ka visāda dārza tehnika darbojas ar piekto un daudzi vai nu lieto relatīvi švakus motorus kam pietiek ar piekto vai arī iesekso centu, tad atliek secināt ka piektajam pieprasījums pieauga stipri vairāk, un tevis piesauktā cena to atspoguļo.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 0 Atbildēt

Es tieši dārza tehnikai leju 98 jo e5 markejums nevis 10% spirta

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Starp citu, jautājums (laikam Kasiņam) - neesmu pasekojis. Kā ir izdevīgāk - PL stacijas piedāvā norēķināties euro vai zlotos. Kā izdevīgāk?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Agrāk spiedu eur norēķiniem, tagad tikai zlotos. Mums ļoti izdevīgs kurss šobrīd

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Šis no tavas bankas atkarīgs - apskaties tavas bankas maiņas kursa spredu. Tieši 1/2 tu arī dabūsi, ja spiedīsi PLN. Ja spiedīsi EUR, dabūsi Orlena bankas 1/2 spreda.

Krāsainām valūtām (PLN ir drusku krāsaina valūta) nešaubīgs līderis ir bijis /slēpta reklāma/ Revolut. Resp visefektīvāk noteikti ir Revolut un spiest PLN. LV bankām būs sliktāk, novērots, ka īpaši badīgs ir Swed

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Vakar salādēju, bija 8 centi par 1kw. 1.6 eiro uz 100 km. Lētāk nav kur

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Vienīgā nelaime, ka tas tavs aparāts bez elektrības dzīvot nevar, attiecīgi "rezerves" izveidot nevar ... un pat stāvot mierā tas verķis tērē enerģiju ...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

Jā nu cik tad būs tās tavas "rezerves". 100 litri? 200?

Un ko tieši tas verķis tērē stāvot uz vietas. Tev pat ceļa nodokli tere stavot uz vietas man nē. Beidz dirst

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā kā man ir dīzelis gan auto, gan traktors tad tehniski varu paņemt kaut 3 tonnas uzreiz ...

P.S. bet tu laikam neesi informēts, ka ar pustukšu bateriju uz ilgu laiku atstāts EV, būs mirušāks par mirušu, bez iespējas vienkārši atdzīvināt ...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

Ar pustukšu bateriju teslu var atstat kadu gadu!

Nu nevajag atstat ar 2 procientiem gan uz ilgaku laiku. Es atstaju ar 5 proči uz nakts ladešanu un nekada vaina.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Tur nu gan taisnība, ka ar Teslu labā kārtībā var diezgan ilgi.

Neesi gadījumā piefiksējis, kas notiek tad kad softa updeits tiek pušots", nav tā ka uz kādu labu brīdi kļūst "rijīgs" ???

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Updeitus neviens nepušo. Update var novilkt tikai un vienīgi pieslēdzot wifi. Tā ir apzināta lietotāja darbība. Paranoiķiem kuri atcerās samsung s4 tur stāv update availible un vēljoprojām braucot uz cddd uzlades staciju nestrādā battery precondition. Īsāk sakot, lohiem lohu problēmas, jo lielākā daļa regulārie update tāpat ir tikai navigācijas karšu atjaunināšana.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Es nekādi nesaprotu kāpēc Brady un msh vēl nav pateikuši, ka degvielas cenas ir degvielas kannu ražotāju deep state sazvērestība pārņemt varu pār cilvēku maciņiem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Izbaucu cauri LT - pārsvarā visur dīzelis maksā 1,87 līdz 1,90. Divās vietās pie Marjampoles redzēju 1,83 un 1,86... Benzīns lētāks - ap 1,77 līdz 1,80. Gāze ap 0,70 euro. Kaut kā tā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

PL ap 1,68 (8pln) cz ap 2.20 (52czk), AT no 1.95 lidz 2.30, IT ap 2.40. dīzelis.

Man ziņo tie, kas tomēr aizbrauca slēpot.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
4 5 Atbildēt

Ak mazie santīmskaitītāji. jūs esat paši labākie. Jus packas uz jaceka firmu vedajat. Baigi informetie esat. Vacija soļķis esot 2.25

Bet lv sonakt 1kw atkal tikai 8 centi. Ka jums neiet...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

PL no Bjalistokas šajā virzienā pārsvarā 8 (1,67 euro) ZL līdz 8.20 (1,71 euro) vietām 8.40. Uz leju Lublinas virzienā vairumā vietu 7.99 (1,67 euro), retās vietās 7.85 (1,64 euro). Tikai 15 centi maksimums lētāk kā pie mums. Kur kasiņš izrāva to "megalēto" degvielu Polijā, nav skaidrs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Pld par info

Starpība bija lielāka, vienkārši LV pēdējās dienās cenu samazināja, bet poļi - paaugstināja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Polijā arī cenas pakritušās. Chelm Staķikā šodien - 7,62 zl (1,59 mūsējā naudā). No rīta gan vēl 7.99 bija.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Igaunijā šodien identiski maksā gan E95, gan DD - 1,849 eur.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 3 Atbildēt

www.apollo.lv/7479382/rinkevics-sis-ir-izcils-mirklis-lai-samazinatu-latvijas-un-eiropas-atkaribu-no-krievijas-gazes-un-naftas

Tam kretīnam vienkārši trūkst drosmes pateikt, ka šis ir labs brīdis lai atzītu, ka tā atkarības nemazināšana līdz šim brīdim ir Ukrainas kara finansēšana un līdzatbildība par bojāgājušajiem.

MMX Reģ.: 03.03.2022
5 0 Atbildēt

Rinkeviča virzienā pārmetums pamatots, čals tomēr ilgi sēž savā amatā, bet nevajag jau aizmirst īstos varoņus, kas TECus uzsēdināja uz Krievijas gāzes, kā arī ar kliedzieniem par "amerikāņu interesēm" noraka Skultes termināli, tā teikt lai nekaitinātu Krieviju. Gazprom nauda mūsu politikā un biznesā gadiem ir atradusi dzirdīgas ausis, līdz ar to ja meklējam vainīgos, tad meklējam tos primāros varoņus, jo šobrīd mēs visi kaut kādā veidā esam sponsorējuši Krieviju un šo karu, pie tam pieverot acis uz Krievijas izlēcieniem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Skultes termināļa neesamība ir tukša diršana, Lietuvā terminālis ir un tas ir daudz labākās stratēģiskās pozīcijās kā LV analogs būtu, vienīgā potenciālā priekšrocība no tā - tuvums Inčukalnam, bet nu man grūti izprast šādu stratēģisku lēmumu, jo ostu kuras nejēdzam uzturēt mums jau pietiek ...

Vai šis ir tas ko mums vajag, kaut kā ļoti apšaubu:

www.skultelng.lv/lv/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. OK, uzsvars tiek likts uz ekonomisko izdevīgumu, tik nu baidos ka SWOT ir baigi novecojis un nepilnīgs

MMX Reģ.: 03.03.2022
3 0 Atbildēt

Piekrītu, ka Skultes termināļa ekonomiskais un ģeogrāfiskais novietojams būtu diskutējams, bet problēma, ka brīžam pamatotu tehnisku jautājumu apspriešanas vietā, tas viss aizpeldēja uz "amerikāņi nāk" un "ko teiks Krievija?". Beigās lietuvieši uzcēla un dabūja vēl atlaidi no Gazprom, bet mums vēl labu laiku bija kaujas savā starpā par to vai Latvenergo var pirkt gāzi no Lietuvas termināļa.

Attiecībā uz ostām un dzelzsceļu principā ir tas pats princips - kamēr krievi ved kravas, tikmēr nauda ir un visi ir lieli vadītāji, kā krievi vairs neved kravas, naudas nav un atklājas, ka arī vadītāju nav, tikai vieni ielikteņi naudas pumpēšanai bez jebkādiem attīstības mērķiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Es papētiju drusku Baltijas jūras Latvijas akvatorijas lociju - kaut kā grūti saprotama tā Skultes ostas lobēšana, teiksim tā gribētos redzēt ar kādu kuģu daudzumu un cik ilgā laika periodā teiksim to pašu Inčukalna krātuvi šāds terminālis spētu piepildīt ... tad iespējams būtu lielāka ticība šim projektam un tā jēgai ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Bet vispār man neiet kopā tas kas tur norādīts pie termināla apraksta, 4 miljardi m3 gadā, cik tur kubi dienā, un kuģu plānotais izmērs un izkraušanas ātrums ... Tur man tā matemātika "pa šuvēm" plīst ....

Vispār dīvaini, jo Inčukalnā potenciāli var iepumpēt tikai 3,2 miljardi uz šo brīdi, kaut cik saprotu tāds apjoms tur šobrīd nav ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

khmm, man - staipi kā gribi bet vairāk par 1 miljardu kubu pa gadu tur nekādi nesanāk ...un tas ir tad ja kuģi stāv rindā uz izkraušanos un visi ar maksimālo tonnāžu ...un tā ir tikai knapi puse no Inčukalna ikgadējās "jaudas" ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Četri kuģi. Tik vienkārši. Laika periods atkarīgs no savienojošajam trubām un termināļa spējas amortizēt kuģa izkraušanu lokāli. Bet nemaz neizbrīna, ka ar steigu meties apšaubīt projektu, kas ļautu nemaksāt tavam Putinam.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

No vietas par 4 kuģiem palūgšu sīkāk, jo nupat atkal izklausās ka "lecies" tikai tāpēc ka to uzrakstīju es .. Mainīgos lielumus es paturēju pie sevis, tāpēc lai izvirzītu tavu tēzi bija jāizdara diezgan paliels darbs nevis tikai jàuzskricele 4 kuģus reizē ...

Tā uzreiz jautājums "zinātājam" cik miljoni gāzes kubu varēs iegūt no 4 kuģiem diennaktī ???

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Izlasi jau uzrakstīto - Qmax ietilpība ir ~5.5 miljardi kubu gāzveida izteiksmē. Uz Skulti varētu braukt ievērojami mazāki kuģi - bet ar četriem noteikti var nosegt aktīvo tilpumu, kas ir ap 2.5 miljardiem kubu ar potenciālu palielināt līdz 3 ar astīti. Pilnais krātuves tilpums 4.5 miljardi kubu nav izmantojams, vai arī ir izmantojams tikai kritiskā situācijā, jo ir noteikts minimālais spiediens, ko krātuve nepieciešams saglabāt tās "veselībai".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cienītais, izlasi vēlreiz to jautājumu par angļu valodu, ja nepielec tad 3x izlasi, tavi 5.5 kubi nav kubikmetri !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Un te vēl ir intersanti palasīties, kā šādus kuģus uzkrauj un izkrauj:

en.m.wikipedia.org/wiki/LNG_carrier

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Īpaši tev ieteiktu pārstāt nest savu propagandu pret gāzes apgādes neatkarību no Krievijas, mēģinot "parastajiem Džo" iestāstīt, ka LNG tankeru sašķidrinātās gāzes kubi ir tie paši gāzveida formas kubi, par kuriem maksā lietotājs un kuros mērā Inčukalna krātuves tilpums.

A Q-Max tanker can carry about 266,000 cubic meters of LNG, equal to roughly 5.5 billion cubic feet of natural gas in the vapor form burned in furnaces, water heaters and kitchen ranges.

Viens pats lielākais kuģis ir ietilpīgāks par Inčukalnu. Ej turpat, kur krievu kuģis, Putina propagandēn.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ai, ai vecīt klibo tev matemātika, pacenties labāk "viens pats lielāks par Inčukalnu" ....

Un anglene tev ar klibo...

Un neaizmirsti uzrakstīt kurā rajonā Q-Max kuģo ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Palasi augstāk - es minēju četrus kuģus Inčukalnam, kas tā kā norādītu, ka neplānoju Qmax piegādes uz Skulti.

Un pastāsti jau nu precīzāk, kas tieši "klibo anglenē".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

iztulko latviešu valodā "billion cubic feet" , tad varbūt pieleks ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu labi, pierunāji, klibo gan nevis anglene, bet spēja pamanīt, ka kādam liekas loģiski vienā teikumā lietot metriskās un Imperialās mērvienības.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā un es arī uz tāda stulbuma gandrīz uzrāvos pirmreizējā "lasījumā" ... tāpēc arī teicu ka tas 4 kuģu jautājums ir drusku sarežģītāks kā izskatas ...

P.S. esmu pieradis darba dēļ, ka visādi zemūdens akmeņi/grābekļi tiek "nemanot piemesti" ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un tagad jau ir kaut kāds loģisks pamats tālàkai diskusijai, ja ir interese, jo vismaz pamats ir "stabils"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu ok. Sanāk 50-60 kuģi gadā - viens kuģis vidēji nedēļā nešaubīgi radīs sastrēgumu visā Baltijas jūrā un transporta krīzi. Laikam tomēr tas nav reāli, būs vien jāmaksā tavam Putinam.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav obligāti Putinam, bet Skultes terminālis ir risinājums labi ja 1/3 no gāzes piegādēm ...

Tas par to miljardu bija "ļoti pielaidīgs aprēķins yz augšu" ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu nu... Kam tad vēl? Kāds ir Latvijas dabasgāzes patēriņš gadā? Kāda ir tā termināļa maksimālā kapacitāte? Kādēļ stum šo propagandu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau ja jau es te stumju propagandu - aiziet izklāj savus aprēķinus ja tādi eksistē, parādi kā es te "stumju propagandu", jo tehniski jau nekā grūta nav, tikai matemātika ... un pareizi avoti ...

Tikai gadā 50-60 kuģiem Skultē būs pagrūti ienākt ... vai piedod es jau atkal "propagandēju" ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pareizi ir - nekā grūta, tāpēc jāmelo un jāatsakās nosaukt skaitļus un avotus tavai Putinam izdevīgajai propagandas matemātikai. Vai paskaidrot kādēļ tiem 50-60 būs pagrūti, un cik nebūs pagrūti.

Bet to jau nevar - vajag tikai malt savu bez pierādījumiem un uzreiz pieprasīt tos no kāda, kas atļaujas iebilst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ieskaties locijā, gan jau pārskrienot pāri - pamanīsi ...

P.S. tava nezināša automatiski nekļūst par manis radītu "propagandu" ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Sveiks, "mans mīļais" -1 sekotāj, redzu ka esi mani novērtējis, man tik jautājums, ja nepiekrīti, kapēc neuzraksti savu versiju/apsvērumus, tēma ir diezgan intersanta, labprāt mazliet izglītotos ... tas ir, ja ir ko teikt ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Pēdējo nedēļu laikā “Kuršu” veikalos esam novērojuši lielu pieprasījumu pēc degvielas kannām – līdz ar degvielas cenu straujo kāpumu “Kuršu” veikalos divās dienās tika izpirktas ne tikai visas metāla un plastmasas degvielas kannas, bet arī 20 litru saimniecības kannas; Arī "Cenuklubs.lv" pārstāvis Mārtiņš Škutāns neslēpj – degvielas kannu pieprasījums ir palielinājies vairākkārt.( TVNET )

Atliek vienīgi cerēt, ka degvielas rezervju veidošana nebūs par cēloni kādam paaugstinātas bīstamības ugunsgrēkam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Bet LVlohi tik dej unt smej.Kā mēs viņus visus velkam/zarā.Un tie nolādētie abrāmoviči,āvēni un pārējie šlos$eri pērk tās suuda kannas un savās puskonfiscētajās jachtās tagd knapi pa 5l pilda..

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Francijā soļķis tagad lētāks =1.89 litrā

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur drošv mazāk/lohu ;p -austriešīem ārpus bāna ir pieklājīgi zem 1.8 un polijā visu laiku ir vēl pa krietniem 20santīmiem lētāks.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

PL nav pēvēenna tur pa 1.55 (7.20 PLN), LV vakar par 1.659 ielēju, LT nepieklājīgi lēts 95ais - vai viņiem akcīze mazāka?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jajā, šitas ir, poļiem manuprāt redzēju pat zem 7zl/l.Neesmu dziļinājies, bet visdrizak tev taisnība- vai nu mazāka vai vispār citādāks tas degvielascenu veidošanas mehānisms.

Man tik nav saprotams, cik bezgalīgi nekaunīgiem jābūt un kādā mērā savu tautu par lohiem jātur, lai pāris diennakšu laikā piedzīvotu tos 1.97, kas mūs te nesen apmeklēja.

Neparvelti tagd tiek drsts, ka sasauks konkurences padomi un tur kko vētīs- visdrīzāk ar zēro rezaltu un iedvesmojumu uz nākamo kārtējo fufeli.Gali ūdenī, lohi dāsni samaksās par visu to, ko glumie politiskie suudi ir sasstrādājuši.Un vēl viņiem transp kompenzāciju iedos par kovidalaika attālināto (bez)darbību..

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Pidari tak izmanto situāciju. Granulam cena no 200 uz 250 uzleca.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

pāris dienu laikā VISUR uzlēca cena, atkarībā no panikas lieluma. Ceļ cenu, kamēr pērk. Kā pirkšana palēlinās - laiž lejā. Simples.

Nafta jau arī nokrita atpakaļ no 128 uz 95, tiesa, tagad atkal pakāpusies uz 112...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

1984 rakstīja: LNB bija zagšanas pirmais cēliens, iesākumam... tagad būs Rail Baltic, tur gan būs smēliens, varbūt.... Par metālu - šobrīd veidojas situācija, ka metāls vienkārši nav pieejams. Varbūt pagaidām. Nu tāpat kā padomjzemē dažādas preces nebija pieejamas vai bija nepietiekošā daudzumā

Vispār pirmais šī gadsimta zagšanas cēliens bija D-tilts, tikai pēctam, LNB un visticamāk, ka ļoti gards kumoss tiem kas ir jau tur pie šprices, būs tagad no Rail Baltica, jo šeit ir faktiski bez limita jevropas nauda(jo šamējie ļoti grib savienot beidzot šo austrumu pusi ar eiropas centru) tādejādi ļoti labi varēs uz papīra norakstīt papildus līdzekļus, pat bez lieliem iemesliem! Prasīs cik grib un DOS! Vajadzes tik parādīt mistiski uzpūstas tāmes, ka tagad pēkšņi mums cementa maiss valstī it kā maksā 15€ un viss!

A realitatē cik atsķaidīts būs tas cements un ēku/peronu kvalitāte, tas pēc gadiem 8, 10 tik parādīsies, ka garantija vairs nebūs spēkā(parasti 5 gadi jevropas finansējumiem) un sen jau vairs no līdzšinējiem neviens nebūs 'amatā' tādejādi vairs viņus pie atbildības atkal nevarēs saukt...

Un atkal būs veiksmīgi ar 'tīriem dokumentiem' saldais medus pods iztīrīts.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Man jau tomēr gribētos optimistiski domāt, ka kontroles mehānismi tiek visu laiku uzlaboti. Nu vismaz tāda bezpriģela zagšana kā D-tilta gadījumā točna nekad vairs nav gājusi un neies cauri. Un Rail Baltica gadījumā jau tie kontrolētāji nebūs tikai vietējie.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tur diez ir ar to d-tiltu,- vai (mums) varbūt zagšanai ir kāda īpaša apakš/klasifikakācija vai noilguma termiņš, vai sazin vēl kādi atvieglinājājumi?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu... kā man teica viens no būvdarbu vadītājiem, kas tur strādāja: ar tāmē paredzēto un it kā iztērēto betonu varēja tur visu Daugavu aizliet, ne tikai tiltu uzcelt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Nu sūti tā būvdarba vadītāja kontaktu KNAB.

Apnikuši tie tukšie irsēji. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Alūksnes slimnīca uz nevajadzīgo rezonanses aparātu procentuāli vairāk otkatu dabūja.

Un jā - stāsti par dārgāko tiltu pasaulē nav taisnība.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Kontroles mehānismi ir daudz labāki, un viss iet caur BIS sistēmu. Tā kā, nožuļīt kko būs baigi grūti.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

D-tilts jau nav noieta epopeja, par to joprojām jāmaksā saistībās katru gadu vairāki desmiti miljonu, piem. šogad 50, 43 milj. dažādām vācu bankām, visvairāk figurē DekaBank Deutsche Girozentrale. Es gan nezinu, vai tas ir par kādu "kārtu", jeb joprojām saistības par "pamata" tiltu. Un turpināsies līdz 2027.g.

www.riga.lv/lv/media/21746/download

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Gan jau ka realitātē tas pats D-tilts nebija nemaz tik šausmīgs kā tā urbānā leģenda

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tiltam jau nav itin nekādas vainas, stāsts ir par neadekvāti uzpūstajām izmaksām. Tak puse materiālu tur vienkārši bija pierakstīti pa virsu un līdz būvlaukumam nemaz neatbrauca.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Drusku esmu bijis klāt tam pasākimam. Stāsti ir pārspīlēti

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Atļāvos apjautāties vienam zināmam tiltu speciālistam par to, kas tad ar to D-tiltu nav labi. Šis atteica, ka nezinot, vai tur kas zagts, vai nezagts, bet konstrukcija esot mēreni arhaiska un ka principā varētu būt bijis iespējams izveidot ko modernāku un ekonomiskāku.

Maza piebilde - tiem, kas vaimanā, ka tilts esot nenormāli dārgs un salīdzina ar visādiem citiem tiltiem, šis pats cilvēks pieteica ņemt vērā arī to, ka projektā esot NE TIKAI tilts, bet arī tilta pieejas, dažādi mezgli u.t.t. Tā ka vajag salīdzināt korekti.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Runa ir mazāk par pašu tiltu, vairāk par finansējuma piesaisti. Šāda tipa finansējums, pa tiešo no ārzemju komercbankas, nav bijis paredzēts pašvaldību pasūtījuma noteikumos. Resp. RD rīkojās pēc principa: viss, kas nav aizliegts, ir atļauts. Latvija jau bija ES un, ja labi papūlētos, varētu panākt aizņēmumu "nozīmīgam infrastruktūras objektam" uz izdevīgākiem noteikumiem. ( un , iesp. ar lielāku finansu izlietojuma kontroli, ko RD, visai ticami, nevēlējās ) Bet RD izvēlējās goda mielasta principu "tiltam jābūt, lai tas maksā, ko maksādams" un ar dārgāko variantu: komercbankas finansējumu. Ir pilnīgi skaidrs, ka šādā gadījumā objekts ir daudz dārgāks, nekā, ja būtu finansēts pēc noteikumiem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Piezīme. Iespējams, tieši RD "veiksmīgā finansēšanas pasākuma" ietekmēts, bijušais Lielvārdes mērs Jānis Āboliņš parakstīja 200 milj. vekseli ar Riverside HK Ltd, kas reģistrēts Lihtenšteinā. Viņam gan tas negāja cauri, nav jau RD.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu nē tak. Procentu likmes tajā brīdī tādas bija. Ne zemas, e augstas. Normālas. Tā iršana par šo ir no krīzes zemo likmju pozīcijām un tikai.

D-tilts vnk bija tā laika domes lielākais projekts un tāpēc tam piedzejoti klāt visādas leģendas. Pēc būtības tas tilts tika izmantots lai šūpotu Nila krēslu (neveiksmīgi gan) un tur visādas tukšas basņas apkārt. Skumji, ka tautieši nesaprot šo basņu mērķi un turpina tiražēt pēc Nila izvadīšanas

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Eidi! Kāds Nils?! D-tiltu uzcēla vēl nacionāļu vadītā dome tieši pirms Nila pirmās ievēlēšanas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu Gundars Bojārs ir pārākais nacionālis. Viņa laikā Gombergs sāka Barklaja de Tolli pieminekļa radīšanu un gribēja Rīgā uzsliet arī Pētera 1 pieminekli. Viņa laikā "Jaunā paaudze" rīkoja sapulces ar slavinājumiem mēram: "naš mer! mosti čerez Dvinu podņimajetsja!" Gundars Bojārs ir arī 3. galvenā persona bez Vaškeviča un Vilkastes, kāpēc VID atrodas tur, kur tas atrodas. Lieta tā, ka zemi Vilkaste iesmērēja zināmajam Vekseļbergam, bet pēc nekustekļu buma beigām nekādi nedrīkstēja pieļaut, lai "dižais" krievu kungs ciestu zaudējumus. Tāpēc visus iespējamos krievu kunga zaudējumus bija jāpārliek uz Latvijas valsti.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ā jā sorry. My bad!

Tad to basņu ražo tie, kas mēģināja nos''kurēt Tā brīža Domi.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Rīgas mērs Gundars Bojārs nepiekrīt Finanšu ministrijas viedoklim un Dienvidu tilta būvēšanai nevēlas gaidīt Eiropas Savienības (ES) finansējumu , jo tādējādi jaunā Daugavas šķērsojuma būvēšana varētu aizkavēties par vairākiem gadiem."

www.delfi.lv/news/national/politics/rigas-mers-dienvidu-tilta-celsanai-nevelas-gaidit-es-naudu.d?id=5976468

"Vairāk nekā 40% no izmaksām veidoja kredīta piesaiste “Deutsche Bank”. ( vēlāk Deutche bank RD parādu pārdeva 11 citām bankām )

"Kredīta izmaksas ir saistītas ar augsto procenta likmi – 6,8% gadā. Salīdzinājumam – šobrīd Rīgas dome Valsts kasē aizņemas ar likmi procentu gadā." ( 2018.g. )

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt
MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

LIAA atbalsts protams ir labi, bet šajā brīdī jau ir jāsāk runāt par ārkārtas situācijas izsludināšanu būvniecībā un rūpniecībā. Energoresursu cenas jau ir problēma, bet ja fiziski nav metāla konstrukciju ražošanai, tad valstij jau jāņem tā lieta savās rokās un objekti jāvērtē pēc savarīguma kopējai tautsaimniecībai.

Lai neietu oftopikā piemetīšu savu domu arī par degvielas cenām - DD nestē maksā tikpat cik 98. Galīgi jau jobn*ļis? Kas tā bļ* par hui*u, viņi tak vēl nesen stāstīja, ka viņiem biopiedeva savējā un tāpēc viņiem viss savādāk, bet tagad cenu ceļ kopā ar pārējiem. Pro Diesel vispār aizgājis kosmosā, kaut gan tam Neste teica, ka krutā biopiedeva vispār esot visu gadu

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

piedāvājums/pieprasījums, tāpat kā visur. Tas par Nesti. Kāpēc viņi lai būtu kaut kādi vakarējie, un tirgotu savu zupīti lētāk?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti