Bradypus rakstīja:
msh rakstīja: Kas notiek motorā kas nespēj izmantot šo oktānskaitli? Kripatu grūtāk iedarbināt aukstu, jo degviela vairāk pretojas aizdedzināšanai Karsti darbojošies motori noteikti būs tie, kuriem kāds uz ausi noregulējis liesu degmaisījumu.
Kas notiek? Tas dēļ kā automašīnām ir lambda. Visi šie mazmotorīši nespēj kontrolēt degvielas pilnīgu sadegšanu. Un visa degviela, kas nepaspēj sadegt efektīvā virzuļa gājiens laikā, turpina degt takts beigās un vēl izplūdē. Attiecīgi lēnāk degoša degviela neizbēgami palielina degvielas daudzumu, kas rada tikai karstumu, jo jaudu vairs "nocelt" nespēj.
Muļķības. Var redzēt ka neesi saskāries ar astoņdesmito gadu motoru vadībām - kur diezgan bieži degvielu padeva viens vadības bloks, bet dzirksteles šķīla cits. Lambda ir lai precīzāk kontrolētu degvielas padevi, bet nekāda sakara ar oktānskaitli. Priekš tā ir detonācijas devējs. Bet tagad kad mēs esam nonākuši pie piemēra par deforsētajiem žiķeļiem un sadegšanu izplūdē, beidzot ir saprotams par ko tu runā, un kādas muļķības kur tu runā. Sadegšana izplūdē nav "papildus karstums" - tās vienkārši ir sekas pārāk vēlai aizdedzei. Un tam ir ļoti elementārs risinājums - momentu paātrināt. Tevis piesauktajiem deforsētajiem žiķeļiem vienkārši vajadzēja pagriezt sadalītāju agrākai aizdedzei. Tieši tāpat kā pilnvērtīgai gāzes plīts darbībai vajag aizdedzes korektoru vai vadības blokam divus regulējumus ar jūtami agrāku aizdedzes karti.
Zāles pļāvējs
Labdien !
Varbūt kāds zin, kas varētu būt par problēmu, darbinot zāles pļāvēju padarbojas un noslāpst, citreiz var papļaut pāris minūtes un noslāpst .