Pirms pāris gadiem ar vieglo + piekabi braucu pēc šķembām uz pāris karjeriem. Nekur nebija cena par tonnu un nekrāva tonnu, visur tikai kubikmetri. Cik var kraut piekabē, rēķini pats. Tas, ka traktoram kausā ir svari nenozīmē, ka to svaru kādā papīrā ieraksta...
Domāju, ka līdz tam nav ilgi jāgaida. Pienāks nākamā Ghetto games sezona un gan jau RS slaucēji attapsies, ka no tiem arī var kko iekasēt uzliekot maksas stāvvietas arī Grīziņkalna parka rajonā. Tad nekas cits neatliks, kā aktīvāk apkarot "svešos" savā pagalmā.
Par Subaru piekarēm varu teikt tikai to labāko. Manis braukto 3 gadu un 100000 km laikā neesmu pat vēl visas bukses nomainījis piekarē savam legacy universālim, kā arī neteiktu ka būtu kādas ļoti dārgas daļas tur liekamas. Auto nu jau 360000 nobraukums, ikdiena ir Rīgas "līdzenās ielas", ārpus pilsētas diezgan bieži izvēlamies mazos celiņus, kas pārsvarā ir bez asfalta seguma.
Vēljoprojām nesaprotu tos, kas regulāri pilda degvielu par 1,30 Eur/l un vairāk un čīkst ka dārgi. Ja daudz jābrauc - jāizvēlas attiecīga degviela. Mani dārgais benzīns uztrauc reizi mēnesī, kad 15l jāielej bākā uzsildīšanai. Pārējā laikā degviela maksā zem 0,5 Eur litrā.
Bet ja par tēmu - LV degvielas nodokļi un cenas ir vnk kkāds kosmoss.
Vēl šāda uzlīme dod iespēju stāvvietā nestāties tādam blakus, jo kā zināms sīkie durvis mēdz vērt līdz atdurei un ne vienmēr vecāki spēj/paspēj to ierobežot.
Conqueror rakstīja: vai ziemā nebija noteikums, ka jānotīra sniegs apkārt stāvošai mašīnai 1m?
Noteikums tāds bija un škīet vēljoprojām ir, tikai kurš būs tas lohs kas tīrīs visas vietas pēc kārtas? Jo notīrītajā vietā, tiklīdz būsi no tās izbraucis noparkosies kāds cits un pašam mašīna būs jāliek citur - attiecīgi atkal jātīra 1m ap auto. Privātos iekšpagalmos tas vēl kautcik darbojas, kad notīrītās vietas aizņēmējam tiek sakrauts virsū sniegs no blakus vietas tad otrreiz vairs tā nedara
Pamatā "paldies" tikai atsevišķiem indivīdiem, un nav tik traki kā apraksti - ikdienā staigāju ar ratiem pa Alauksta ielu un vēl nav gadījies iesprūst, mašīnai gan paldies dievam ir vieta pagalmā.
Aizbraucot 2-3 metrus no apmales jau sen esi atdūries sienā. Tik platas tās ietves tur nav. Problēmas rodas ar garākām automašīnām un pārsvarā Alauksta ielas labajā pusē, kur ietve nedaudz šaurāka. Ja pāries uz paralēlo auto novietošanu, iestāsies katastrofāls vietu deficīts, kā arī ielas platums nav pietiekams lai varētu atļaut paralēlo stāvēšanu abās ielas pusēs.
Kad vēl bija Trest tad mopim degvielu tikai tur centos pirkt. 98 benzīns bija dārgākais Rīgā, bet likās arī labākais, pēc smakas reāli atšķīrās no jebkura cita benzīna.
Varētu jau sodīt, bet kurš būs dieva lomā un noteiks konkrētai situācijai un a/m drošo ātrumu? Nekad uz līkumota un slidena ceļa RWD drošais ātrums nebūs vienāds ar AWD drošo ātrumu. Bremzēšanas ceļš pie vienāda ātruma var būt būs vienāds, bet nekad ne stabilitāte manevros. Un ja šajos 100 metros drošs ātrums ir 60, tad jau nākamajos tas var būt 120.
Aizvakar nopirku moci, pārdevējs jautāja vai es maksāšot par pārrakstīšanu un nodokli par 2018 gadu. Skaidrs ka maksāšu, jo pats arī braukšu. Šajā gadījumā gan summa nav liela, bet zinot, ka auto nodokļi sasniedz vairākus simtus eiro, tad ir tikai normāli to sadalīt pa mēnešiem, un katrs maksā par to ko lietojis/lietos.
Domāju ka nevienu normālu 4x4 nevar salauzt mēģinot pārbaudīt pa vienai asij. Kam bloķis, tas izleks no ruļļiem, kam brīvais vai viskozais nekas ļauns nenotiks. Tur visam jābūt pietiekoši izturīgam lai spētu ar 1 asi vai 1 riteni mašīnu no šaizes izcelt, kur slodzes ir nesalīdzināmi lielākas nekā lai izripotu no kkādiem sūda ruļļiem.
dispecers rakstīja: Valdlauču nobrauktuve, tā pie piena kombināta, kur lien no otrās rindas pirmajā pirms apļa
- Šajā vietā pareizi ir "līst priekšā"! Šeit jāsaka, ka lohi ir tie kas stāv garajā rindā un nelaiž citus, kaut būtu jāievēro rāvējslēdzēja princips. 2 joslas tur ir tāpēc lai stāvētu abās pirms apļa un garā aste nepaliktu uz D-tilta.
Pēdējā laikā ievērots ka Lukoilā un ne tikai ir īpaši jaukas cenas nedēļas nogalēs. Vairākas reizes esmu pildījies Dārzceima ielas Lukoil (bijusī Viada) pie tablo cenas 0,475 -kartes atlaide 0,425 Eur/L
Kur tad ir tas iemesls lai sieviete brauktu ar džipu, kuru pati pat nevar no sniega notīrīt? Mītiskā lielo auto drošība, kaut sīcis danco nepiesprādzēts pa mašīnu? Pilnpiedziņa kura pieejama arī mazākos auto? Man sievai pietiek ar pilnpiedziņas universāli kam ar normāla garuma slotiņu var gan jumtu notīrīt, gan dižpilsētas neceļus izbraukt un bedrēs pārsistu riepu arī nav bijis.
Neviens veikalā pārtiku nepērk gadam. Pie vidējās algas katrs cilvēks ar auto saistītiem izdevumiem mēnesī atvēl aptuveni vienādu summu. Un ar to jāpietiek visam, gan degvielai, gan apdrošināšanai, gan nodokļiem, gan remontiem. Tā kā autoparks Latvijā ir pavecs un vecu auto defekti atklājas pamazām, tad gandrīz katru mēnesi tiek arī kaut kas remontēts (pie nosacījuma, ka nebrauc kamēr iet). Ja šajā ritmā iejaucas TA ar visiem izrietošajiem maksājumiem, tad auto var palikt vairākus mēnešus neremontēts, bez svaigām riepām vai kā cita būtiska, kas arī nosaka, ka vispirms cilvēks saņem "lapu" un tad remontē pēc fakta, nevis cenšas novērst visu iespējamo kas vien TA darbonim var šķist aizdomīgs.
Protams nav jau problēmu iekrāt gada garumā, bet to varētu arī nedarīt, ja pienācīgi sakārtotu nodokļu sistēmu. NĪN var sadalīt maksājumos, lai arī summas bieži ir daudz mazākas par auto nodokļiem. Vai tiešām CSDD modernās sistēmas to nespēj?
Nepiekrītu apskatei reizi 2 gados, jābūt kontrolei - neesam mēs tik apzinīgi kā arī mīlam saviem auto uzstādīt neatbilstošus elementus/gaismas. Nav problēmu samaksāt 30 EUR par apskati. Ir problēma ar nodokļiem. Mums netiek piedāvāta iespēja maksāt nodokli kaut vai 4 daļās. Domāju ka 40 Eur reizi 3 mēnešos ir mazāk jūtams ka 160 Eur vienā maksājumā. Pie esošās sistēmas TA ir tāds pasākums, uz kuru gatavojas īpaši, t.sk iekrājot naudu maksājumiem un iespējamajiem remontiem. Bieži vien atklātie "defekti" ir aiz matiem pievilkti, bet būtiskas lietas netiek pat pārbaudītas.
Iespējams ka problēma ar kreisās joslas aizņemšanu ārpus apdzīvotām vietā ir saistīta ar to, ka mums atšķirībā no Vācijas autobāņiem ir ātruma limits. Un tad pieslēdzas skaudīgais/paštaisnais cilvēks - ja es braucu ar maksimālo atļauto nevienam mani nav jāapdzen! Vācijā šis variants atkrīt, jo pat pie 300 kmh legāli var atrasties kāds vēl ātrāks kas jāpalaiž pa kreiso joslu garām. Ar šo es neierosinu ātruma limitu atcelšanu Latvijā, bet palielināšanu daudzos atjaunotos autoceļu posmos gan derētu izskatīt.
Pirms pāris gadiem ar vieglo + piekabi braucu pēc šķembām uz pāris karjeriem. Nekur nebija cena par tonnu un nekrāva tonnu, visur tikai kubikmetri. Cik var kraut piekabē, rēķini pats. Tas, ka traktoram kausā ir svari nenozīmē, ka to svaru kādā papīrā ieraksta...