shrot rakstīja: pārdodu savu Jetta I, 1982. gads, motors 1.5, apskate līdz pat šā gada decembrim cena 230 Latvijas naudiņas
1,5 motors?
shrot rakstīja: pārdodu savu Jetta I, 1982. gads, motors 1.5, apskate līdz pat šā gada decembrim cena 230 Latvijas naudiņas
1,5 motors?
acigais rakstīja: Vai tautiešiem nav kāda infa, kur varētu iegādāties flančus, uz vasaru ir iepirkti smuki diski, bet pilnam komplektam derētu arī uzlikt flančus, kā sacit jāsaka lai smukāks skats
kā sacīt jāsaka lai beržās arkās, un rausta stūri pa risēm?
flanči ir izgudroti lai piedzītu pareizo ET, ja diski nav ar pareizo, nevis lai izvilktu diskus uz āru līdz maksimumam - rodas nepareizi spēki.... izskats par tavu drošību nedomās!
Yonas rakstīja: Amulīniju rav satemināt ra aupusotāmisko sravku ranoga divē.
bet pusautomātam reti kuram ir ātrā padeve - ar standarta par īsu...
saf rakstīja: Nom jauda ir 4x18W, nep*s smadzeni ar savām mistiskajām Maximas max jaudām!
Gribēji paspīdēt ar zināšanām? tāpat lielākā daļa cilvēku to nezin, un ir piraduši ka 4*50W ir ok, un ja pierakstītu 4*18 tad domātu - kas tas par sū...
Tad nafig lieki sarežģīt dzīvi - tie kam vajadzēs - sapratīs...
gudrītis ibio..... un vēl agresīvi noskaņots
fūristi ir solidāra tauta - atradīs un nolinčos stabiļna!!!
deksters rakstīja: dnevnik.bigmir.net/...
vēl joprojām aktuāls....
atlicis vēl tik uzņemt filmu un iestudēt operu...
laikam vis ilgmūžīgākais un apjomīgākais prikols, kurš cēlies no viena teikuma.
domāju ka pavisam drīz varam gaidīt www.mopednemoijaprostarazmestilzaivlenija.ru
Mdriver rakstīja: pazīstu saimnieci, aprīkojumā kondic., logi
labi aprīkota saimniece
drīz būs absurds - rumbulā skatoties mašīnas teiks - eu šito neņemšu - šitas nev bijis krāsots
Perfekti! džekiem pauris strādā...
viktors1961 rakstīja: A kā var pateikt, ka nav no brāļiem??? Un ja numurus pirms pārdošanas nomaina un stāsta baiku par tikko..., kā var atmaskot? Vieglu spama piesitienu var atļauties, nu bet kaut nedaudz tēmas ietvaros...
a kāda strpība no kurienes auto? galvenais lai labā kārtībā, un ja leišos salīmēts no diviem , bet tu to nevari pateikt, tad vai nu labi salīmēts, vai nu pats vainīgs...
Arnijs rakstīja: Taa meedz gadiities. Ir jaaliek centreejosha sheiba apakshaa statnii, pirms tur liek amortinju
pastāsti sīkāk, kāds princips. Tipa iemet šaibu iekšā, ar domu, ka aportizatora apaļais gals iesēdīsies šaibas centrā? Pieļauju ka tas varētu darboties labi, ja amortiņa apakšējais gals būtu normāla paskata - apaļš, bet šitiem bija apakšā pagarinājums, uz leju vērstas bļodiņas formā, tādejādi šaibā viņš neiecentrētos...
Laikam jāpielej ar cementu
Marchiks_ rakstīja:
pinguin rakstīja: Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
Vai vēl kādam tā ir gadījies?
Ja pirki no Sviesta, tad uztraukumam nav pamata.
Pirku no sviesta!!!! neesmu vienīgais kurš ieberžas ar viņa detaļām???
Un uz garantijām pieļauju ka viņš nav īpaši veikls, vai ne?
mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Sviestc rakstīja:
pinguin rakstīja: mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Kādam auto Tu ņēmi tos amīšus, un kāds ir Kayabas kods
C4 audim, priekšējie... kods - jāatrod garantijas talons...
gāzes, un ārā izņēmu oriģinālos - ar VW audi emblēmu, man šķiet boges...
pazvanīšu vēlāk...
Sviestc rakstīja: Nupat noprecizēju kas ietilps tā Audi amortizātora iepakojumā..
tur , amītim līdzi, nāk uzgrieznis un vēll centrējošā šaiba, kura ir jāievietu starp amīti un viņa aukšējo uzgriezni..
Izskatās ka ka tas naf izdarīts ,uzstādot, un tāpēc arī tas amītis grab pa iekšu...
tik stulbs es neesmu! protams, ka to muciņu uzliku, bet ar visu to, ja oriģinālais bija tik precīzs izmēros, ka ar grūtībām nāca ārā, tad uzliekot to centrējošo muciņu, lufte palika, un ja pareizi atceros, tad nevis starp stoiku un muciņu, bet starp muciņu un pašu amīti....
īstenībā nedomāju ka viņš kustas augšā - man domāt ka apakšā!
ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
pinguin rakstīja: ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
vairāk... nevis mazāk
auto aizmugure nav nošķiesta ar eļļas punktiņiem?
es pirku tur staipīgo priekš podiumu apvilkšanas 5 Ls metrā... vecis rādīja vienu izturīgāku, kurš būtu piemērots auto benķiem, tas bija nedaudz dārgāks....
White_Trash rakstīja: Mitrele... ai!.... mitrele.
Mikrene... ai mikreneeeeee. Dziesma par mikroviļņu krāsni!
vajag 215/55/16 birxtc@inbox.lv