Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
staar 27.05.2008 12:32

Gregers rakstīja:

orion rakstīja:

Gregers rakstīja: Ideotisms...

Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.

Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????

Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.

Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??

Nu, nu...drošība saki... bet ja pareizi deformējošās barjeras vietā trāpīsies nekuja nedeformējošs Volvo, Audi, BMW vai X5 purns kurš nāks tev virsū ar 70 km/h jo viekārši nebūs tevi ievērojis!!!???

A vecs Roveris 75, nu tipo 2002 gads, bet ar noskrējienu maks\'\'a laikam ap 5k euro un ir no visām pusēm labāks par Yari.

Jābūt vispār slimam lai nopirktu pa 10k šito konzervbundžu un sadistam ar slepkavnieciskām tieksmēm lai tajā iesēdinātu savu sievieti!!

Ja tu vecais viņu nemīli un tev ir po uz viņu, ja tev ir po ka pat pie nelielas avārijas viņa gūs neatgriezeniskas kosmētiskas traumas tad tu esi freeks!!!

youtube.com/...

www.youtube.com/... šitas smart nošķiļas pie 70 JŪDZĒM, kam vajadzºtu but pāri pa 100 km/h un pat durvis vaļā var atvērt.

pie tam x5 2003 gada modelim Ncap ir 33punkti, bet Yarim 35

staar 27.05.2008 18:49

arba rakstīja: Mani nedaudz kaitina sarunas par tēmu jauns : lietots.

Jauns ir jauns un nav salīdzināms ar lietotu.

Jauns BMW ir labāks par vecu BMW

Jauns Rovers ir labāks par vecu Roveru.

Jauna Škoda ir labāka par vecu škodu

Ja cilvēks grib JAUNU škodu, tad viņam nevajag VECU Roveru.

(un vēl mazāk BMW vai AUDI)

Katram mums ir savas prasības un savas vajadzības !!!!!!!!!!!

par šito tev pilnīga taisnīna, bet par šito jau parasti nav diskusijas, ja nu vienīgi ja runa iet par ļoti mazlietotiem, ķipa 5k, 10, 20k, jo cena jūtami nokrītas, bet ja nauda nav jāskaita tad protams jaunu, jo vari izvēlēties krāsu extras utt. Bet cits jautājums ir vai jaunu loganu vai lietotu vācieti utt. kaut vai golfu. Un uz servisa apmeklējumiem izmaksas varētu būt līdzīgas vai pat pa labu golfelim. Tiem ļoti lētā gala auto kvalitāte ir ļoti zema.

Bet, kā tu pareizi teici, ka katrs pērk auto sev un gaumes cilvēkiem atšķiras.

staar 27.05.2008 19:02

EZ rakstīja: jauns Benzhou par 350 vai lietota Vespa par 750Ls?

Kādam ir viens vai otrs? Padalieties, lūdzu!

Vespu protams. Ja stils nav svarīgs, tad vari pirkt jebkuru no itāļiem utt, bet ķīniešus neaiztiec. Tikai jautājums, kas tā par vespu par 750 naudiņām? jegkurš rolleris nojāts paliek par mēslu un vespa nav izņēmums.

staar 27.05.2008 21:37

arba rakstīja: Tu piekrīti un tajā pašā laikā sāc atkal salīdzināt jaunu ar lietotu

piekrītu tam, ka jauns vienas markas auto ir labāks kā lietots tās pašas markas auto, bet ar nosacījumu, ka nav jātaupa nauda. Kaut vai tīri tehniski neviena mašīna pieaugot noskrējienam nekļūst labāka

staar 27.05.2008 22:17

STALINS rakstīja: Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.

Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.

Īstu kapitālistu tas, protams,priecē

nav jau laikam ko vainot tautu, jo gadus atpakaļ daudzi, sākot ar csdd un TV cilvēkiem borēja, ka ar lietotām mašīnām brauc tikai lūzeri utt. ka visusr civilētajā eiropā brauc ar tikai ar jaunām, utt. Ja eiropā viņiem būtu latvijas iedzīvotāju algas, tad viņi jaunas mašīnas laikam vispār nepirktu. Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas. A LV cilvēks saņem 400 LS un pusi atdod mašīanai + vēl remontos dēļ sliktiem ceļiem. man mašīnai jau iet ceturtais gads un izmaksas uz remontiem ir "0", tikai mainu eļu un filtrus, nu ķipa apkopes. Pie tam mašīna nav nekas kruts. Pēts beļģijas likumiem nopērkot jaunu mašīnu pirmos 4 gadus uz apskati nav jābrauc un pēc tam jāgaida, kad no beļģijas csdd atnāks ielūgums uz pirmo apskati

staar 27.05.2008 22:58

lai gan lv laikam arī var 3-4 gadus nobraukt bez remontiem un jautrība sākas vēlāk.

staar 27.05.2008 23:23

Tengizss rakstīja:

staar rakstīja:

Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.

Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !

eirikos nevis latos un protams ka nav visiem tādas labas alga, tāpēc arī beļģi braukā ar lietotām, bet ne virs 200 k. Be ir ļoti izplatīta mazlietoto auto tirdzniecība un cilvēki labprāt pērk un ir pat tāda lieta kā lietoto auto garantija, pat 5 un 6 gadīgām. Piemēram NERLY NEW CAR visas mašīnas ir nedaudz zem jaunas vērtības, bet iekāpjot mašīnā vienīgais, kas liecina ka auto ir lietots ir kilometri uz spidometra, jo pārējais ir iztīrīts un sakopts(protams ir arī izņēmumi). Be tavus pieminētos auto pērk protams bet lielāko ties pensionāri un sievietes un par šitām markām iespējams, ka arī ar mazākiem ienākumiem. Bet doma vairāk bija par auto kuri jauni maksā ap sākot no 18 k eiro.

Bija vienā auto saitā pētījums par ienākumu attiecību pret pirktajiem auto.

staar 28.05.2008 14:26

Fridrihs rakstīja: Varbūt kāds var padalīties ar info, kas tad tiem ķīniešiem ir tik slikts. Visi tikai tos noliek kā pēdējos mēslus, net neko sīkās nepasaka. Izdeg motors, bremzes sāk sulot, lampas vairs pie stiprinājumiem neturās, aizdedze gļuko, vai kas cits. Kas ir tas sliktais, kas nepatīk visiem ķīniešu lietotājiem.

Vienkārši ir doma Lietuvā uz rudens pusi paņemt kādu jaunu ķīnieti. Jau pašlaik viņi tur maksā tikai 800 ērikus. Uz rudeni varētu būt vēl lētāk.

Kāpēc es to jautāju? Tāpēc, ka arī man tagad visi auto, kuriem nav ādas salons, elektriski regulējami beņķi, automāts un vismaz 8 sekundes līdz simtam, liekas ka ir mēsli

Sāc ar to, ka ja izdomā pirkt ķīnieti, tad uzzini vai viņam var dabūt rezerves daļas un kur, jo kad sāksi braukāt, agrāk vai vēlāk vajadzēs kaut ko nomainīt. Ja tev tas rolleris ir vajadzīgs tam lai vienreiz nedēļā uz jūru aizbraukt, tad var paveikties un tev tas rolleris kalpos kādu laiku, bet ja tasies uz darbu braukt utt, tad tevi fiksi piebesīs, ķīniešu rolleru kvalitāte. Atceros, ka viens puiks kādu laiku atpakaļ nopirka ķīniešu kavadraciklveidīgo. Sākumā gāja zvērā, tad salūza rāmja metinājums, pabrauca vēl kādu laiku, aprāva kaut kādu ķīli vai nūtis zobratam. Puikam rokas no p*****ļas nebija izaugušas un visu viņš sataisīja, rāmi sametināja utt. bet tas raksturo kāda veida ķibeles var piemeklēt.

staar 28.05.2008 21:47

i auto jau bija sitāda tēma. bet labi jau. Ja Lv ieviesīs stacionāros, tad sūdi būs, ātrāk par atļauto būs grūti, jo mobilo radaru uz trijkāja var nolikt jebkura žiguļa briekšā, kas stāv stajankā ceļa malā. Cik zinu, tad detektori viņus neatpazīst, jo ja radaru nekacina tad viņš klusē un neizdveš signālus. bet ir viens, bet, proti tos foto radarus eiropā parasti liek uz ceļiem kur ir vismaz 2 joslas vienā virzienā. Tas tāpēc , lai neapžilbinātu pretīm braucošo auto. Līdz ar to būs maz ceļu kur izmantot šitos brīnumus.

staar 28.05.2008 23:55

mx_black rakstīja:

staar rakstīja: i auto jau bija sitāda tēma. bet labi jau. Ja Lv ieviesīs stacionāros, tad sūdi būs, ātrāk par atļauto būs grūti, jo mobilo radaru uz trijkāja var nolikt jebkura žiguļa briekšā, kas stāv stajankā ceļa malā. Cik zinu, tad detektori viņus neatpazīst, jo ja radaru nekacina tad viņš klusē un neizdveš signālus. bet ir viens, bet, proti tos foto radarus eiropā parasti liek uz ceļiem kur ir vismaz 2 joslas vienā virzienā. Tas tāpēc , lai neapžilbinātu pretīm braucošo auto. Līdz ar to būs maz ceļu kur izmantot šitos brīnumus.

ko noziimee nekacina? tam aparaatam peec idejas ir jaameera jebkuras braucoshas automashiinas aatrums, ja aatrums netiek paarkaapts, tad ir ok, ja tiek paarkaapts, tad iesleedzam fotoaparaatu. jebkuraa gadiijumaa vinjam kkas ir jaaizstaro un to detektori var uztvert.

vot par to signālu točna nezinu, bet ja tas būtu tik vienkārši tad cilvēki neiespringtu uz metodēm, nopirktu detektorus un braultu lopā. Vienīgais varat LV priecāties, ja Zivtiņš piekāpsies un atļaus sākt bildēt no pārsniegtiem 20 km/h, jo kā sovakar zebrā teica kļūda foto radaram ir 1km/h. Es dzīvoju Beļģijā un regulāri mani nobildē, lai gan neesmu skreejeejs. Bisku piebesījuši tie fotogrāfi, jo pēdējo reizi mani nobildēja uz 72km/h pie atļautā 70. Bija klusa vieta un kalniņš uz leju un palaidu pedāli lai auto piektajā ripinās un še tev, 50 eiro vēstulīte. Pie tam es vēl spogulī ar interesi paskatījos ko tas FIAT uno starp kokiem ar vaļā kapotu stāv, a tad šetev zipsnis un sapratu ka vecajai mizkastei priekšā trijkājis. Galvenais ka BE nav vienotas nostājas, jo pirms tam uzrāvos ar 146km/h pie atļautā 120. Vot i izproti kur ģēla. Jo pēc atrašānās vietas sanāca ka mobilais radars.

staar 28.05.2008 23:58

ā un sods par 146 pie atļautā 120 tāpat 50 eiro. sanāk virs 20.

staar 29.05.2008 0:02

Master_D rakstīja: Jūs visi esat tādi stulbeņi

Ei gulēt, rīt skolā pirmo stundu nokavēsi

staar 03.06.2008 15:39

arny rakstīja: Ar to sēdēšanu ir ļoti ērti, ja jābrauc pa pašu centru, bet jātiek uz Bolderāju vai vēl kaut kur, tad braucot uz 70, vējiņš ir diezgan nepatīkams.

P.S. Varbūt kāds lieto rolleri ar priekšējo aizsargstiklu. Nevaru saprast ir vērts vai nav?

Atkarīgs no tā kādam rollerim un kādu stiklu taisies pirkt. Personīgi varu pateikt par vespas stiklu. Lielais ir paredzēts līdz 110km/h ātrumam, bet var braukt arī 130, ja neesi ļoti viegls. Vespai aiz lielā stikla braucot uz 120 ir salīdzinoši bezvēš. pie 120 var braukt ar vaļā ķiveres stiklu un ne asara nenobirs Lielajiem gabaliem tas stikls ir zelta vērts. Vasaras karstumā pa pilsētu es viņu ņemu nost un lieku mazo, jo pa pilsētu braucot vēšs uz sejas netiek un sanāk itkā mašīnā sēdētu.

staar 09.06.2008 21:54

Hmm, ja tas nodoklis paliktu tikai ievedamajām mašīnām, tad hrens ar visiem nodokļiem, vienreiz jau var samaksāt, bet ja ikgadējā nodev būs kosmoss tad gan vāks.

Viss vairāk riebjas, ka viņi kaut ko izdara pat nepadomājot par sekām. Vispār jau sanāk, ka ar tām CO normām ziepes tautai ir vēl lielākas, jo reti kurš 10 gadīgs auto ierakstās sakarīgos rāmjos. Viss jau skaidrs, dabai kaitē utt., bet nevar jau šitā blaukš un veči ejat pirkt jaunas mašīnas. Man itkā auto ir jauns, bet tantei laukos ir FORD fiesta 1,1 84.g, tai jau tas CO ir vispār auzās a nafig tantukam jaunu auto??? A mašīnu vaig lai līdz pilsētai var aizbraukt, jo kājas sāp. Nu jācer ka paliks tikai uz pirmreizējo reģistrāciju. Beļģijā vēl jo projām šitos nodokļus rēķina no auto KW. Būs tak blin jāiet uz to baznīcu sveci nolikt, lai valdība netaisa sūdus

staar 10.06.2008 2:11

msh rakstīja:

staar rakstīja: Hmm, ja tas nodoklis paliktu tikai ievedamajām mašīnām, tad hrens ar visiem nodokļiem, vienreiz jau var samaksāt, bet ja ikgadējā nodev būs kosmoss tad gan vāks.

Viss vairāk riebjas, ka viņi kaut ko izdara pat nepadomājot par sekām. Vispār jau sanāk, ka ar tām CO normām ziepes tautai ir vēl lielākas, jo reti kurš 10 gadīgs auto ierakstās sakarīgos rāmjos. Viss jau skaidrs, dabai kaitē utt., bet nevar jau šitā blaukš un veči ejat pirkt jaunas mašīnas. Man itkā auto ir jauns, bet tantei laukos ir FORD fiesta 1,1 84.g, tai jau tas CO ir vispār auzās a nafig tantukam jaunu auto??? A mašīnu vaig lai līdz pilsētai var aizbraukt, jo kājas sāp. Nu jācer ka paliks tikai uz pirmreizējo reģistrāciju. Beļģijā vēl jo projām šitos nodokļus rēķina no auto KW. Būs tak blin jāiet uz to baznīcu sveci nolikt, lai valdība netaisa sūdus

It kā tas par to jaudu nebūtu stulbi, bet to piedevām var apiet

Protams, ka stulbi. Šitā iemesla dēļ Beļģijā tiek piedāvāti automašīnu modeļi, kuros atstāti vecie motori, ķipa jaunajam mini nāk 175 ZS motors, bet Be ir iespēja nopirkt jauno mini ar iepriekšējā modeļa 163 ZS motoru un tas tiek darīts tikai dēļ nodokļiem, tāpat ir ar merša busiem utt. Situācija tad sanāk tāda, ka mini 1,6 dīzelim ceļa nodoklis ir 348 eiro, bet MINI COOPER s (175zs) 1081 eiro gadā. Bet jāatzīst, ka Beļģija sevišķi nestimulē jaunu auto pirkšanu, jo viņiem pastāv kaut kāds pielaišanas nodoklis, kas normālas jaudas auto grozās ap 2,5k eiro. a iekšzemē pirktam lietotam auto praktiski nekas nav jāmaksā. Pietam ir saglabāts vecuma nodoklis, ja vecāks par 25g tad 30 eiro un viss. Hren tur sapratīsi kur doma .

staar 10.06.2008 23:57

es gan ieteiktu aizbraukt pie dīlera un lai šie meklē, a to, kas tu vakarējais ka pašam jālauza galvu, kas auto pa vainu. Pirms tam protams padomā vai pats neesi ko izstrādājis, ķipa kādu labu bedri paņēmis utt.

staar 04.07.2008 0:47

tunos rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ekrāns kvadrātains kā vecam televizoram, atmiņa īsa, domāšana lēna.

kvadrātaināki tv ir mūsdienās, bet tas nu tā...

saki, tad uz ko jāpievērš uzmanīb pērkot uz kādiem parametriem?kā tas lēnums iespaidojās?

Lēns ir tad kad ievadot maršuta nosaukumu tas GPS ilgi apstrādā katru burtu + kad šis rādīs tev ceļu uz kurieni braukt tad var gadīties situācijas, kad GPS nespēs tikt tev līdzi, piemēram, ārzemēs kur daudz mazu apļveida krustojumu tu būsi jau apli izbraucis, kad GPS vēl rādīs ceļu pa apli.

Pievērs uzmanību tam, kādas kartes ir komplektā un vai var ielikt LV karti (ja vaig).

Lietošanā ērtāki ir ar skārienjūtīgu ekrānu, jo tos ērti var iestatīt braucot.

Priekš LV uberkruts GPS manuprāt nav vajadzīgs, jo liela daļa funkciju vai nu LV nedarbojas vai nav.

staar 06.07.2008 1:33

Sandis_UR rakstīja: Gribēju uzzināt vai ir iespējams kaut cik jēdzīgi piekrāsot autiņu mājas apstākļos un kāda tehnoloģija pareizi ir jāievēro. Gribu autiņam pielabot šīvkas un dažas nelielas buktes.

Es ar iesaku Kristapa ielas krāsu bodi. Kad sāku ķēpāties ar krāsošanas lietām tās bodītes pārdevējs daudz palīdzēja ar padomu ko un kā labāk izdarīt. Ja kompresors ar labu pistoli nav pieejams tad prasi lai krāsu iepilda baloniņā (6-7 LS) laku man liekas arī varēja iepildīt balonā, bet tad vajadzēja dienas laikā izpūst, jo laka ir ar cietinātāju. Gatavās lakas balonos ir štruntīgas, jo ilgi žūst un saglabājas notecēšanas risks . Ja auto tev nav metālika un ir tumšā krāsā, tad var gadīties, ka kaut kas sanāks Bet pirms sačakarē auto patrenējies uz kāda bleķa gabala

staar 10.07.2008 22:23

Velomens rakstīja: Jautājums kādam likumu specam:

Vai ir kkur aizliegts tuvumā apskatīt tos radarus(uz ceļa,kad tie darbojas) pieskarties tiem,fotogrāfēt,nolikt auto tiešā to tuvumā?

ja gudris policis, tad pantu piemeklēs, piemēram, par policijas darba traucēšanu utt. palūgs aizvākties ja nē tad izčakarēs un ar to arī visa bravūra izbeigsies. Un navig tev stāvēt un aizklāt to radaru??? kas tu kāda labdarības māsa, pats stāvēsi a pārējie braukās

staar 11.07.2008 21:38

Sinn rakstīja:

Arsmens rakstīja: Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L,

mani tiešām sajūsmina šie pseidozinātniskie secinājumi. Protams tas tā ir, bet nevis tapēc ka tur soļara ir 3x labāka, bet tapēc, ka bānis nav Rīgas-Daugavpils šoseja ar ceļu remontiem, apdzīvotām vietām un neskaitāmām fūrēm kas jāapdzen.

nezinu, kas un ko mēra un kādi standarti ir iekš LV, bet vācijā pildītu degvielu braucot pa LV ceļiem auto patērē mazāk kā latvijā pildītu un tur jau pilnīgi po pa kādiem ceļa remontiem brauc.

Kas attiecas uz neprecīziem degvielas sūkņiem, tad man pofig tie saņi, kas lieki samaksāti, bet nepatīk ka čakarē. Ja tā novirze būtu abos virzienos, tad ok, bet ir tikai pa labu tirgotājam, tātad apzināti čakarē.

staar 15.07.2008 1:29

es pirms nedēļas, apmēram uz 100, sēņoju uz Cēsīm, nu tas ir fakts, ka ar 100km/h neradās vajadzība kādu apdzīt garām brauca kā stāvošam. Tuvojoties siguldai, vietā kur vairākjoslu štrāse pāriet šaurajā viens slims transportierists naturāli nogrieza ceļu un ielida priekšā, ja nebūtu sabremzējies, tad sanāktu kā renim uz venspils šosejas. Bēdīga tā braukšanas kultūra. Izskatās, ka lielai daļai vadītāju nav pretenzinu dienās kļūt par slepkavām.

staar 15.07.2008 16:58

HIPPY rakstīja: Es ari braucu uz Ceesiim "apmeeram uz 100" un visadi "staveja" uz cela un trauceeja brauksanu

Tad ko tu darīji??? stāvēji ar šiem vai brauci uz simts ??

staar 18.07.2008 1:19

batka rakstīja:

Ideots rakstīja: es teiktu, tiesibu iegushanu japataisa par pamatigu pasakumu, ta apmeram 1 k lvl cenaa un 6 meneshus gatavoshanos....taa, lai sajuut, kas ir "dabut tiesibas" un tas godat, ka ari CSN

Piekritu ka latvija tiesibas uzdavina.Vajadzetu ekstremo braukšanu ziema obligati apgut,lai nav ka uz pirma ledus aiztaisa acis un nejedz savakt autiņu

prātīgi vārdi.

staar 18.07.2008 1:48

vdrug32 rakstīja: Nu protams ka pirkt vajag auto, ne bet ciparus...bet tomer griež tos odometrus vai ne???jautajums atklats...:0

Girež un vēl kā griež Ja mašīnai ir 140-190 un ir no fāterlandes, tad pa lēto viņa nebūs. Apmēram jārēkinās ar 1k eiro vairāk kā pamat tirgus cena. Vācieši tos labos auto pa lēto neatdod.

Protms nav jau izslēgts, ka arī pa dārgo nenopērc pārgrieztu, bet ja zem tirgus cenas vai par tādu naudu kā LV mašīnas tad 99% ka griezts. Bet nu tā ir un paliek laimes spēle, jo braļukas savu darbu pieprot

Varbū ir vērts pameklēt LV pirktu un labi koptu auto, kuram var izsekot servisa datiem (ja tas opelim vispār ir iesp;ejams).

P.s auto tīri ok, tāds vienkāršs protams, bet ja vienkāršība dzīvot netraucē tad braukalēsi godam.

staar 18.07.2008 23:53

Vajadzētu būt, ka GPS ir precīzi skaitļi, bet pārbaudīt uz radaru es neriskēju man GPS rāda mazāk kā spidometrs. Vienreiz braucu gar stacionāro ātruma mērītāju un tur praktiski sakrita ar GPS, tāpēc sliecos domāt ka spidometrs melo, pietam riepas + diski orģinālie.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti