Eye rakstīja: Ir 6150.
Ar plānāku litija bateriju. Bet diemžēl arī ekrāns brīžiem padziest.
Ozz, neturi sveci zem pūra - kā viņu dabūt normā?
(Nākošajā NSNF pasācienā 2 tērvetnieki no manis.)
Tas tak elementāri - ja nodziest ekrāns, tas nozīmē, ka pazudis kontakts - ir jānomazgā ar spirtu tās "kontaktu gumijas", caur kurām tas ekrāns pievienots pie plates +vēl kontaktu vietas uz plates nomazgā. Var arī mainīt tās gumijas uz jaunām. Nezinu, kur tādas dabūt (varbūt Argo vai kādā no katalogiem), katrā ziņā tās nav nekas specifisks - tādas izmanto gandrīz visur, kur ir LCD ekrāni (pulksteņos, kalkulatorus utt).
robchix rakstīja: Iespeejams ka gaazi uzstaadot, mashiinas compis tiek apmaaniits, lai nebuutu nepareizu signaalu no lambdas utt. liidz ar to piesleedzot pie diagnostikas, compis neko neraada.
Man vismaz ir liidziiga situaacija, (Opel Sintra 2,2l 16v) Francijaa uzstaadiita BRC iekaarta. Kad biju uz diagnostiku, taa neko neuzraadiija, lai arii vienu briidi dega ABS lampinja. Peec tam man gaazinieki saciija, ka it kaa mashiinas compii visu laiku kljuudas tiek dzeestas, respektiivi netiek njemtas veeraa, lai braucot ar gaazi nebuutu gljuki ar motora vadiibu. Taapeec arii iespeejams diagnostika neko neuzraada.
A forsunkas ja neatsleedzas, to tachu jebkursh daudz maz sakariigs auto elektrikjis/elektronikjis nokonstatees un visticamaak arii noveersiis. Varbuut kaads relejs, vai kaads vadinjsh no gaazes vadiibas uz auto compi paarluuzis.
Ja baigi traucee, izrauj degvielas suuknja releju, tad benziins neteereesies ar garantiju. vai uztaisi to releju atseviskji iesleedzamu ar kaadu sleedziiti.
Variantu daudz, taapat kaa protams manis mineetaa vaina arii var nebut.
Par holandieshu iekaartaam zinu ka baigi nelabpraat ar taam visi njemas. ir zinja ka Tallinas ielaa var meegjinaat, Avotu ielaa, un kaut kur Juurmalaa.
Nu kāpēc tik sarežģīti! Vnk nelej tai auto vairs bendžu isjo!