Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
piparinjs 15.05.2007 16:08

Uggga rakstīja: Kas vēl ir nesen gājis TA, visiem piemet tos 2Ls par atļauju piedalīties satiksmē?

Tema jau gan cita bet es nesen gaju atlauju iznemu jo firma maksa 2,5 un pie skates vel klat 2.39 par atlauju piedalities satiksme.

piparinjs 09.05.2007 10:00

piparinjs rakstīja: Comam ir divas Almeras viena darba otra privata. Darba mazliet jaunaka 2003 g. ar feisliftotu prieksu. Benzins 1.6 dzive ieklaujas 7 l Apriezieni mazāki nissanam ar ko arii iskaidroju degvielas ekanomiju. Salidzonot pat ar veco corolla 2000g paskaljs.

Otra mazliet vecaka tiesji 2002 g. vien dzinejs 1.8 kas i mazliet nipraks savadaka prieksa.

Ritosa izturiga iznjemot piemineto par sarniriem.

Ja hecbeks un aizmugure ir spolers skat. pie musu sals daudzumiem var but rizais.

Sorry es te almeru texta ieraudziju un neapskatijos kad par primeru texti.

Isak sakot ja gribi uzticamu darba zirdzinju njem ciet.

piparinjs 09.05.2007 9:59

Comam ir divas Almeras viena darba otra privata. Darba mazliet jaunaka 2003 g. ar feisliftotu prieksu. Benzins 1.6 dzive ieklaujas 7 l Apriezieni mazāki nissanam ar ko arii iskaidroju degvielas ekanomiju. Salidzonot pat ar veco corolla 2000g paskaljs.

Otra mazliet vecaka tiesji 2002 g. vien dzinejs 1.8 kas i mazliet nipraks savadaka prieksa.

Ritosa izturiga iznjemot piemineto par sarniriem.

Ja hecbeks un aizmugure ir spolers skat. pie musu sals daudzumiem var but rizais.

Isak sakot ja gribi uzticamu darba zirdzinju njem ciet.

piparinjs 04.05.2007 11:44

pazistams coms ari brauc ar rs tdi un vieniga problema esot ar spararatu kas briziem skrapstot. parejais ok. dileris ari piekrit mainai.

Tantinju stasti kad spararats tads parts ka 140 hp motorelim, tadel saise.

piparinjs 02.05.2007 9:32

Biju 30taja ar vienu auto kam skate marta beigusies uz skati. Vienreizeja atlauja maksa 2.50 to panemu pirms tam augsa. Kad gaju skati tad 2 lati par atlauju piedalisanos satiksme tapat. Operatori pirms atm bridinaju kad atlauja to kad skatei termins beidzies atrak ir. CSDD vispar izcelas ar mistiskiem maksajumiem jo 0.35 jau sen ir par nodevas iekasesanu. Ta teikt summas mazas lai pipls nesatraucas bet ni citrona lietotaju normals kapis sanak.

piparinjs 01.05.2007 11:28

OCTAi ar šis tas mainījies. Piem. skat pēdējo piedāvājumu ko drošināju. Paņemu BAN jo atbalsta autosportu un Baltu kaut arī nopirka Nordens vēl īsti tur nav OK.

6 mēn.

12 mēn.

SEESAM

67.3 LVL

112.20 LVL

BTA

78.18 LVL

127.31 LVL

BAN

52,44 LVL

87,40 LVL

BALVA

48.37 LVL

83.64 LVL

BATLIKUMS

72,90 LVL

121,50 LVL

piparinjs 22.04.2007 19:50

par Toshiba nav viedoklis bet dzirdets kad labi. Pat tagad slietoju fujitsu siemens nepilna gada laika nobruka cietais un vel problemas ar rakstoso dvd. Dokumentacija teiks kad baca tures 69 h domaju reali 4 h bet dzive 2 un mazliet labakaja gadijuma. Pirms tam bija IBM tas gaja labi bet vecs palika. Lenovo man skiet vel normali bet dizains dats mazliet pavecs tomer strada labi un galvenais baca normali tur.

piparinjs 18.04.2007 18:01

Ja daudz domaa braukat njem no gore tex auduma jo aada lietu paliek nekada un smaga. Vēl jaut kas patiik.

piparinjs 14.04.2007 17:50

par riepam zinu kad kadu pusgadu atpakal I&G lugazu sesi nema riepas ja labs karkass par kaut ko maksaaja. Tas ir pieganiibu dambja kad brauc uz ostu.

piparinjs 05.04.2007 17:20

dude tu pati gadijuma nebrauc ar veco rx300

piparinjs 22.03.2007 10:36

ja pēc tam bija kadets kam ventilacijas motorits nosvila un vietā tika ielikts no mtz80. Pust jau puta kā ar dvašu bet atrums reizes 5 mazāks.

Sierai rudeņi mainu eļļu un knaģi baisi salst nevar filtru atskrūvēt kā rezūltātā vecā labā metode ar skruvgrizni un seja ar eļļu.

Vismaz tuvojošājā jubileja saņemu filtu atslēgu.

piparinjs 22.03.2007 10:28

Par mopediem. Man bija šķūnēts R13. Skatos te arī vīriem ir izdevies ielaist pirkstus zobratos kas sajūdz sajūgu ar kloķeni. Es gan tā rūpīgi vienu maliņu bet arī bija labi. Gībt gan nenācās.

Par skruvgriezni kas priekšejā dakšā storī tads kad braucot pieregulēt gaisa skrūvi un arī padevi varēja mierīgi bet braucot garām kolēģim ar kurš apstājies prasa iedot skruvgriezni. Nieies tak stāties un finālā skuvgieznis izdūries cauri plaukstai. Čoms gan noģība. Lab ka tur pat grāvī ūdens bija.

Žikam deficīta gados aizmugurējiem bremžu lokiem tiek tiek nonemta pāri palikuši daļa un pielīmēta jauna. Līmēšana notiek izdilušā barabana ieliekot divus jaunīmētos lokus un ar sjomņiku nospriegojot. Rezūltāts tā ielipuši barabanā kad nevar izņemt.

piparinjs 16.03.2007 17:07

nja. Visi te tik aktivi raksta kad atcerojos gadijumu ar javam. Bija laiks kad sezona tika parjaukti 5-7 motori jo ka pevelc rataa ar otro paris dienas tā dakšiņa jamaina. Šķelot motoru tas atpakaļ tika salikts uz līmi. Vienreiz tā netika želota kā rezultātā kloķene ne no vietas. Labi kad tika konstatēts uzreiz jo tiak likts vakarā un bijā besis umest virzuļus un cilindrus. savādāk lielāks jauciens.

piparinjs 16.03.2007 11:11

Atcerējos vēl divus interesantus gādījumus.

VienS ar 412 pēc vārstu gumijas maiņas visu saliekam braucam bet nav jaudas. Visu dienu reguējam vārstus beigas izrādās kad gāzi nevar uzdot pilnībā jo sistēma kas iet līd kārbiķim bija azlausta un max. kādi 1500-2000 rmp varēja iedot. Taho protams moserim nebija.

Otrs ar žiku pēc kapitālā viss salikts nevaru piesķilt. Domāju ne to galvu esmu uzlicis jo bija divas sēdinātā un parastā. Pratams mainu gan vienu gan otru. Beigās vairs nesaprotu kura īstā. Pat taisīju tā saukto auksto apkatku kad tika vilkts nedarbinot jp veči ieteica kad varbūt pārāk precīzi izslīpēts. Beigās trešās dienas vakarā jo kārtīgi izbesījies neuzliku gaissa filtram vāku un filtru kā rezultātā brīnums ierūcās. Bija par ma gaisa.

Bloks gan tika kārtīgi izborēts jo no 76, cik tur (škiet otrā rem. virzuļi stāvēja) tika ielikti 79,0

Pēc tam griezās idēāli un ar sēdināto galvu derēja tikai 98.

piparinjs 16.03.2007 10:48

domāju 13 rīgu

piparinjs 16.03.2007 10:47

mincis rakstīja: Veel siiks buudams mopeedam riiga 13m(tipa modificeetais, kuram nebija ellas izlaishanas skruuves no kartera, kaa rezultaataa sajuugs sliideeja fulltime, bet bija iefreezeets virzulii 3 gredzens), peec kaartiigaa 1 pavasara rallja noklemmeeja motors, taa kaartiigi, naacaas peec galvas noneshanas virzuli uz zemaako punktu ar aamura un pagales paliidziibu dziit. Taa nu izvesteeju es jaunaa virzulii, gredzenos un cilindraa, atkal iepikoju siinim virpotaajam par virzula freezeeshanu un shoreiz arii par galvas seedinaashanu par 3 mm, kaa rezultaataa mopeec bija darbinaams tikai uz ai93, un nezeeliigi karsa, bet gaaja uz 70 kmh Ar lepnumaa triicoshaam rokaam(kad pasuutiijums bija gatavs) skruuveju nost pagaidus cilindru, noneemu virzuli, salauzjot 2 gredzenus uzstelleeju jaunos 3, bet liekot iekshaa pirkstu, viens sprostgredzens iekrita karterii. Nu un tad...es padomaaju...un pabeidzu darbu liidz galam, jo negribeejaas chakareeties ar motora un izpuuteeja nonemshanu. Pabeidzu, ar mokaam uzstuumu savu mega drapaku, shis pieleca. Laiks bija auksts...ap +2 +3. Noliku pie sienas lai ruuc, piestraadaajas bik. Peec pusstundas izliidu aaraa un bik pabraukaajos....uuu jee, taada dinamika, taads raaviens Izbraucu 2 baakas leenaam, mieriigi. Un tad...sveetdienaa taisiijaam sacensiibas mezjaa.....pirmajaa posmaa es reaals liideris, un otraa posma viduu(es ciiniijos par 2 -3 vietu ar 2aatrumu deltu), mopeeds apstaajaas kaa iemiits. Dabuuju stumt maajaas....4 km.....ar nonemtu keedi. Lamaaju sevi, ka noneemu pedaaljus

Maajaas atskuveejot cilindru atklaajaas shaada aina: Gredzeni iepreseeti virzulii, virzulii 2 paraleelas 2mm dzilas sviika, vilindraa 2 1 mm dziljas sviikas, no iepluudes luukas izlauzts gabals......

Drapaks asaras rijot atkal tika apriikots ar pagaidus virzuli un cilindru.

4 meeneshus veelaak nopirku jubilejnieci javu, tai laikaa 12 gadus vecu, bet ideaala staavoklii.....

Mincis

Kāds karteris kāda eļļa rīgai 3 eļļe tika pie beņas lējās.

Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

piparinjs 07.03.2007 18:43

Man pusotru gadu bija probzas ar darba TOYO 1.4 ko veismīgi atrisināja servī avotu starp stabu un gētrudes ja pareizi atceros pirms kīmiskās tīr pa kreisi ir mob. Ēriks 29413366. Pastāsti kad diagnosticēts jau n-tas reizes un uzprasi vai var līdzi ar laptopu pabraukt. Man toreiz pietika ar stacionāro tāpēc nezinu vai šiem ir. A to man wesā nodionastičeja pa tukšo. Probēma bija priekšejā lambda un aizdedzes spole 2 stroķim.

piparinjs 15.02.2007 10:00

tetis rakstīja: da nax jus ar tiem dzivokļiem tad jau labak šwww.varianti.lv/...

Pievērsiet uzmanību zemes platībai 1500 ha nepilns santīms m2.

piparinjs 08.02.2007 9:45

Paldies par infu. Tieši par tādu ciparu kā piedāvā tika veiksmīgi iegādāts. Tirgoja no sākuma par 3850 savējiem pa 3000 un pie defektu konstatēšanas nometa vēl 200ls. Autinš nav falck ir jauns ņemts te un noskrējis 143k km.

Apsveicu ar Avenes notirgošanu.

Cerams kad būs riktīgs bezceļš precentācijā. Tad noziņo kā briti skrūvē.

piparinjs 06.02.2007 19:00

>viagrim. ko saki par almeru 2000g. bet jaunā bundža. hečbeks 1.8 benzins. Čomam piedāvā tādu atpirkt no fimas.

Pie spoilera aprūsējis lamda zonde pr. bišķi gļuko stabilzatora atsaites un viena poduska motorelim.

Tirgus cena sākas no 3k ls aptuveni. Pa cik tādu tavējie ņemtu?

Kā ar Aveni vēl reālais pircējs nav?

piparinjs 05.02.2007 12:18

Ja nēesmu izmetis tad man ir laukos vecās rāmis. Principā bez doķiem. Teorētiski tos varbūt var dabūt jo iespējam pat vecie nr. ir saglābājušies. Ir vēl dažadas daļas. Mob.29408016

piparinjs 18.01.2007 19:15

deksters rakstīja:

piparinjs rakstīja: Sauvlaik ar vienu eksemplaru lietoju kuram izņemot 2 drošinātju km netinās. Varbūt pietika ar vienu bet par cik metode tam bija deduktīva sīkāk netika meklēts.

Citas markas darba auto kolēģis vēlējās pielietot līdzīgu metodi bet ieliekot drosīnātāju odometrs uztina 400km nobraukto 120 vietā.

Labs tev niks...un teksts tikpat labs. Bērnudārzā ļauj rakstīt šitādus tekstus? Auklīte prom?

Laba auklite un audzintātāja tāpat.

Tas kuram pietinas bija FF un pec dedukcijas WV tev jau kā šīs gr. auto pazinējam to vajdzēja zināt.

piparinjs 18.01.2007 19:13

deksters rakstīja:

piparinjs rakstīja: Sauvlaik ar vienu eksemplaru lietoju kuram izņemot 2 drošinātju km netinās. Varbūt pietika ar vienu bet par cik metode tam bija deduktīva sīkāk netika meklēts.

Citas markas darba auto kolēģis vēlējās pielietot līdzīgu metodi bet ieliekot drosīnātāju odometrs uztina 400km nobraukto 120 vietā.

Labs tev niks...un teksts tikpat labs. Bērnudārzā ļauj rakstīt šitādus tekstus? Auklīte prom?

piparinjs 18.01.2007 10:27

Sauvlaik ar vienu eksemplaru lietoju kuram izņemot 2 drošinātju km netinās. Varbūt pietika ar vienu bet par cik metode tam bija deduktīva sīkāk netika meklēts.

Citas markas darba auto kolēģis vēlējās pielietot līdzīgu metodi bet ieliekot drosīnātāju odometrs uztina 400km nobraukto 120 vietā.

piparinjs 01.12.2006 9:27

nemo72 rakstīja:

slumpitis rakstīja:

Zoss rakstīja: Izvēlies ko vēlies, tikai nepērc New Holland!

Un kāpēc gan? Tas jau sen ir cits koncerns... Visiem detaļas pieejamas Latvijā,pat manam Lamborghini. Kad pirku,somāju ka nebūs,bet ir. Eļļas filtri maksā 6-8 Ls...tā kā,nav nekāds kosmoss.

Bet vispār džekam piemīt humora izjūta...nopirkt traktoru pa 1000 ls,kurš ar,stumj un rok... lai jau veicas,Anton.

Lamborgini un traktors))

Sorru noklikskinaju bez texta.

Ja kas Lamborgini NO SAKUMA RAZOJA TRAKTORUS UN PEEC KASJJA AR Ferrari saaka razjot superkaarus.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti