Krokodils rakstīja: Varbūt mazliet offtopic, bet nu padalīšos, vasaras beigās sievai paņēm, Opel corsa 2012g 1.3ctdi 95hp versija lai var gāzēt pati kur gribas, nevis vilaik no manis japrasa autiņš. Ievilkts caur paziņu no ārvalstīm, pirmajā TA ilgi kratīja, skatījās, bet pilnīgi neko neatrada un 0. (jā pat rūsa nekur nav un apakšā nav pat brūns, vismaz pirms LV ziemām)
Uz to bundžu iet ĻOTI labi, daudzi vidējās klases sedani/unīši/mazie miniveni ar saviem 1.9/2.0 nespej no manis aizlaisties. 😉
Reku pēc šī rīta brauciena uz darbu, vakar vakarā ''ūber letajā dienā'' tika pielieta atpakaļ pilna bāka piemājas DUS un rādītāji pēc sī rīta brauciena kur ~70% šos ~30% pilsēta.
Tā teikt ielieta tagad ir 5tā bāka un realitātē ar vienu 40L bāku līdz lampiņai vienmēr nobraukti konstanti ir ap 950km...
Ņemot vēra to ka parasti lampiņa iedegas ar rezervi 100-150km vēl vari nobraukt, ta drošvien līdz galīgam sausumam ir tie 1100km, kā kompis rāda.
Jo pie lampiņas 35L ieliejas atpakaļ un 950km norullēti tādejādi, vidējais kopējais patēriņš ~3.6L uz visu bāku.
😂 Kādi vēl elektro vāģi šajā mazo auto kategorijā ar visu to lādēsanas čakaru... Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....
P.S. Visi filtri vietā, pieliecoties pie izpūteja, smaka īsti nekada, dūmu arī nav.... Ta kā neparliecināsiet mani pārsēsties uz EV, pat pa velti tos tosterus neņemšu! 😃
Pirkuma cena 3200€, ta kā arī ja kas liels notiek, tur var vēl 6 šādus auto paņemt, par viena jauna mazā tostera cenu...
Viens radinieks arī bija nolēmis piečakarēt sistēmu un braukt pa lēto - padsmitgadīga 5. dīzeļBMW vietā paņēma mazgadīgu Corsu, bet benzīnu, jo pēc papīriem patēriņš tuvu smieklīgam. Dzīvē gan izrādījās, ka patēriņš ir lielāks par 5. sēriju, turklāt brauc ar tabureti, kuru pretimbraucošā fūre ar vēju met nost no ceļa.



















Nodeva par nodokļa iekasēšanu jau bija, tagad šāds kreatīvs