1. Plasmasa, kur maucas virsū uz sānu stikla. Mīnusi ir tādi, ka plasmasa kāts ar ātrumu 100 km/h liecās un pēc 5 km karogam jau maliņa irst nost. Pluss nav bleķos jātaisa caurums
2. Virsbūvē tiek izurbs caurums, kur ievieto vītni un tad metāla kāds ieskrūvējas un turas labi, neliecas. Bet šis ir dārgais gals.
Meklēt šod var visādos informācijas(tūrisma) un suvenīru veikalos, vai bāzēs, kuras šos centrus apkalpo. Mēs, kad braucām uz vienu starptautisku pasākumu Zviedrijā, tad tādus pielikām. Zviedriem patika.
Hmm, vēl ir variants aiznest šo karodziņu pie metālapstrādes meistara, lai uztaisa tieši tādu pašu konstrukciju, kuru var iestiprināt logā, saskares vietā starp statīvu un stiklu ievietojot gumiju, lai neskrāpējas. Un vēl jāuzzina, kur var nopirkt augstas izturības auduma karodziņu.
Iepērkos NESTĒ ar karti, jo nav jāstāv rindā vai jāmodina aizmigusī pārdevēja. Un pa reizei ēdu Kebabā, bet tā lielākoties nopērku kaut ko grauzāmu veikalā. Tā kā atdziesti.
Pats braucu ar Audi `01. gada 2.5TDI multitronic automāts un veikt apdzīšanu nav ne mazāko problēmu, t.sk. fūres. Iespiedu - aizgāja. Pie tam ekonomiska braukšana.
Ko jūs darīsiet, kad viens no jūsu statistikas 0.75% dzerumā esošajiem uztaisīs līķu avāriju, kurā būs iesaistīta kāda no jūsu ģimenēm? Vienam pa galvu "iesit" 0.5l aliņš, citam 100g šņabis. Tad varbūt vispār noņemt no ceļiem CP, jo pēc statistikas % pārkāpumus veic ļoti neliels procentuāls skaits vadītāju?
Ja kādam policijas kontroles sabojā visu dienu, tad pēdējais laiks pārsēsties sabiedriskajā transportā.
Archijs2 rakstīja: Nepieciešams Audi A4 2001.gada 2.5 dīzeļa multitronic kārbas remonts! Dzīvoju Jelgavā. Kāds zina, kur var salabot kārbu, nebraucot uz Rīgu? Un cik apmēram tas prieks maksā? Ir tā, ka ielieku D vai R, kompis izmet kļūdu, nobloķē ātrumus, tb ieliek neitrālajā un iepūt, vai raustās vai dažas reizes, kamēr tiku līdz mājām, arī noslāpst.
Nesen bračkam Golf IV nojuka kārba. Aizbrauca uz Kemi. Tiem bija gali kaut kādam kārbu kantorim. Saremontēja un uzlika par 180Ls gaidīto 300Ls vietā. Dod arī gadu garantiju. Nezinu, vai tik sarežģītas kārbas kā tevējo arī labo, bet varbūt ir vērts painteresēties.
Precīzāk nevar?
Ielikšu neitrālajā un lai velk. Kārbu kompis atslēdz dēļ atsitiena, bet neitrālajā viss it kā kārtībā.
Graafs rakstīja: Ir diva tipa karodziņi:
1. Plasmasa, kur maucas virsū uz sānu stikla. Mīnusi ir tādi, ka plasmasa kāts ar ātrumu 100 km/h liecās un pēc 5 km karogam jau maliņa irst nost. Pluss nav bleķos jātaisa caurums
2. Virsbūvē tiek izurbs caurums, kur ievieto vītni un tad metāla kāds ieskrūvējas un turas labi, neliecas. Bet šis ir dārgais gals.
Meklēt šod var visādos informācijas(tūrisma) un suvenīru veikalos, vai bāzēs, kuras šos centrus apkalpo. Mēs, kad braucām uz vienu starptautisku pasākumu Zviedrijā, tad tādus pielikām. Zviedriem patika.
Hmm, vēl ir variants aiznest šo karodziņu pie metālapstrādes meistara, lai uztaisa tieši tādu pašu konstrukciju, kuru var iestiprināt logā, saskares vietā starp statīvu un stiklu ievietojot gumiju, lai neskrāpējas. Un vēl jāuzzina, kur var nopirkt augstas izturības auduma karodziņu.