Vaina būtu ja karstā laikā viņi tā nedarīt. VAG grupas auto - tas ir normāli.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vaina būtu ja karstā laikā viņi tā nedarīt. VAG grupas auto - tas ir normāli.
Tieši tā! Ja ir motors kas principā ir normāli gāzējams (nevis GDI/TSI), tad pārējās lietas jau no gāzētāju roku līkuma atkarīgas. Varbūt vajag cita tipa gāzes kontrolieri, kādas specifiskas manipulācijas ar aizdedzes momenta šķobīšanu utt. Bet to visu normāliem gāzētājiem ir jāzina, iekārtas ir, jāprot tikai lietot.
Protams! Motori ar atslēdzamiem cilindriem nav nekāds jaunums, 20gs. 30o gadu tehnoloģija.
VW jau nav nekāds "aprīkojuma" etalons. Taisni vai jābrīnās, ka beidzot nav vairs "standarta" versijā ar roku rullējamiem aizmugures stikli.
"Katalizators ir OK" kā tika noteikts? Atskrūvējot viņu no izplūdes un pārbaudot? Vai pieņemot ka kaut kas pa otru galu dūmo un ir labi? Lambdas kādu signālu rāda?
Kas notiek - iepriekš saspiestais degmaisījums atkal izplešas. Nekur nekāds jauns retinājums nerodas. Ja protams vārsti nav cauri kā šķūnis.
Manuprāt runa ir par filmēšanu no netrafarēta policijas auto. Sodīt pēc jebkura cita filmēta video, ja nav citu apstākļu (piemēram - krāsas pēdas uz auto, kas ekspertīzē sakrīt ar aizmukušu kaitnieku) nevar.
Mja, ar tādiem termiņiem jau nākošais "restail" būs palaists, kad vēl iepriekšējās paaudzes auto nebūs saņemts.
Jā, es ar konstatēju ka A7 man šķiet sliktākā šoseja Latvijā. Par šauru tādai satiksmes intensitātei, lēzenie līkumi un kalniņi tikai pasliktina situāciju. Nav man itkā vārgākais auto uz ceļa, bet arī tad apdzīt fūru rindas nav patīkami. Cenšos apdzīt tīri, lai nav jācer ka pretimbraucēji kaut kur rausies malā. Diemžēl, tās paplašinātās malas dažiem ir signāls ka var dzīt jebkur, cerot ka pretimbraucošie parausies, kas realitātē ne vienmēr ir iespējams.
Pagājušo piektdien tur spietoja pāris CP moču un viens auto. Atkal cita nelaime - ir braucēji kam, ieraugot CP, šķiet ka, kilometriem jāvelkas un 80mit, lai tik kaut ko nepārkāpj. Tā ka uz lielajām šosejām regulāri cenšos lietos kruīzu, tādi raustīgi braucēji uzreiz ir pamanāmi.
Tas 130 tiešām nav nekas tāds, ir valstis kur +20 pie ierobežojuma apdzenot ir oficiāli atļauts. Tas vairumā gadījumu ir mazāk bīstami, nekā apdzīt ar +5 un krietni ilgāk. Bet nu, pret balto līniju neko.
Manuprāt ja arī starpība dīzeļos arī ir tad - kļūdas/nejaušības robežās. Vismaz es braucot nekādu atšķirību nemanu. Tiesa - dīzelis ir 3,2litri. Kad braucu 3.0 V6 ar gāzi, tur gan starpība bija jūtama uzreiz.
CF/B3-98 ir vecas klases, var liet arī jaunākas, tur jāskatās pēc DPF utt. lietām.
Jāskatāskas par dzinēju. Parastais Y20DTH:
Engine code: Y20DTH
Engine oil grade - cold climate - SAE: 5W/30 Semi-synthetic
Engine oil grade - moderate climate - SAE: 10W/40 Semi-synthetic
Engine oil grade - hot climate - SAE: 20W/50 Semi-synthetic
Engine oil classification - API/ACEA: CF/B3-98
Engine with filter(s) - litres: 5,5
Brauc droši! Nekas slikts nenotiks. Jau sen ir spēkā standarti par eļļu savietojamību. Mainot eļļu tak ar nekad visu nav reāli noliet!
"normālajām markām" mja.. Mercedes ir skaidri pateikuši, ka viņu mašīnas nav matrjoškas (ar mājienu markas A virzienā), un tās ir tieši tik dažādas, lai pircējam būtu ko izvēlēties.
Nu, es pats Skybrake nekam neņemtu. Ir pieredze ar pāris paziņām, kur tas pasākums normāli gļukoja un tracināja. Tiesa - tas nebija šogad, bet senāk, varbūt ir labojušies,
Hmm, skolā fizikas stundās gulēji? Vai arī, kādas jaunas vēsmas 4 taktu dzinēju pasaulē? Padomā vēlreiz kā darbojas motors!
Kāds reitings? Tie ir eļļas specifikācijas apzīmējumi pie kuriem vēlams turēties.
Dodu 90% ka izkusis katalizators. Izgriezt un mainīt uz citu, vai liesmu slāpētāju. Un lambda zonde ar drošvien beigta. Izmakās tas vairāk kā nabaga spoli laikā nomainīt.
Nu, daudziem auto tā loģika ir otrāda - ja motora vadība konstatē kādu kļūdu. tā atslēdz stabilizācijas sistēmu un ierobežo motora jaudu. Tāpēc bez kļūdu nolasīšanas nekas nesanāks, var gadīties ka stabilizācijas sistēmas bremžu daļa ir pilnīgi OK, problēma ir pilnīgi citur, piemēram - EGR vārstā.
Braucu uz servisu. Lai lasa kļūdu un domā kā labot.
Nu, A4 ir tas pats golfa salons, tikai piebāzts ar 2x biezāku polsterējumu. Un vieta ar to beidzas. Savulaik A4 bagāžniekā bija grūtības manu foto komplektu ielikt! 2 golfā tas brīvi ļurkājās pa bagāžnieku un bija jāpieskata lai statīvs kaut ko nesasist.
Nu bac, cilvēki galīgi acis izskatījuši? Es sāku braukt laikā kad nekādas obligātas tuvās nebija, ja nevar dienā mašīnu redzēt ir pie ārsta jāiet, ne gaismas jāslēdz! Gaismas noder pustumšā laikā,kad arī blāvās spuldzes redzēs.Citādi tāds LV auto aizbrauc 2 valstis uz dienvidiem, un metas taisīt avārijas! Jo atradis skatīties uz ceļa, tik uz lampām!
B klase ir ērts, ja augstums vajadzīgs tikai iekāpšanas dēļ. Klīrenss tam ir mazs, dēļ dubultās grīdas. Variatora kārba jauka braukšanai, bet nemīl skriešanu un eļļas maiņas ignorēšanu.