Ražotāji paši ir dulburi, impulsu lādētājs ir manta ,protams, un tieši 0,štrunts dod atbildes uz eksistenciāliem jautājumiem. Tanka akumulators izklausās spēcīgi, bet 100 ah Mombats griež gan labāk, gan ilgāk. Tagad otrs mans favorīts ir Shnaiders -ziemā palaidu 8g staāvējušu MB vasarā visu pārējo. Bosch un Varta ir dārgāki un 4g man nav nokalpojuši, Bosch Silver pēc eirotripa ziemā padevās. Katram meridiānam savs savs akumulators. ESIET UZMANĪGI AKUMULATORI VAR SPRĀGT!!!
Vecajam ar sadalītājsūknim 1.9tdi pie šitādiem simptomiem vaina bija quantity adjuster vislabāk remontējās ar sitienu pa sūkņa vāku. Cik saprotu šis ir kaut kād common rail vai pumpe duse. Ir mīts ka sprauslu kontakti līdzīgu rada fušieri. Pamatojums -itkā kompja dezinformācija.
Loģika ir piedevām šitāda atskārsme būtu radusies, ja Tu pa dzimto ielu būtu jebkad nogājis klauvējot, vēl pirms Leahman brothers kidalu bija ieplānojuši, manuprāt, protams. Vēl vairāk es pateikšu citreiz.
Nē pis tevi zirgs, vari atbraukt pie manis uzmīt cik vari velo ģeneratoru ~250w 90a kautgan pBrieža latvenergo ir līdzīgs, bet maiņstrāvnieks, manuprāt. Ēst nedošu bet pēc 5min un vairāk ūdedi iedošu. Saules paneļi ir cost effective it īpaši dienvidos. Spānijā ,pēc lielā valsts uzmetiena, ražo Mwh pa 50eur. Bet man vakardien no rīta tikai 5%izdevās uzlādēt ar nomināliem 10w18v.
Paskaidroju ipaši apmācītiem. Gadās, ka servisi vai vienkārši autoparku īpašnieki arī ēstuves izstrādāto eļļu atdod par velti- tā tad arī ir šī Brīvā enerģija. Bet netīra. Ir video ar destilēšanas procesu 2diennakšu garumā, jeb lej bākā ar visu strušku un fritiem. Tu te nomet ķieģeli no 9.stāva un jau līdz 6.esi uzstiepis, tagad gaidi, kad kāds Tev viņu uz 9to uznesīs. Izmaksas sanäk 2 diennaktis uz 100l apmèram un malka kā arī izejmateriāls. Bet uz pirmo frakciju pat ies b&s zāles pļavejs.
Porsche 924 vai mr2 ir vienlīdz ekonomiski braucot uz 80kmh tikpat cik 110kmh tieši aerodinamikai pateicoties un teslai ar tädu pat koeficientu tie ir 40kmh, kas man likās interesants fakts šinī gadījumā.
Vājprāts Raimondsm jūs tupikā ieveda. Tādu teorētisku jautājumu fizikā ir 1000un1 a šis apgalvo, ka viss tur ir cieti. Kamenes lidojums jau laikam ir atrisināts.
Bet kā un kurš prot pierādīt strāvas virzienu tādā noslēgtā ķēdē. Nu teiksim tas huelektrons skries no + uz - jeb kā? Raimi šķir vaļā un saki, kas to pierāda!
Par akumulatoriem runājot jūs ir kursā, ka tukšs mašīnas aku ir par 300g vieglāks par pilnu. Gribu atbildi, kā pēc? Kāpēc neviens nav nosvēris tādu mērījumu. Jeb man svari jākalibrē?
Tev nevajadzēja nolaisties līdz mūsu līmenim, a to, ka mēs esam tik pieredzējuši Tu negaidīji Muahaha!!