Nu nu tad tad 1/2 jards šogad ātrajos kredītos nav dots.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nu tad tad 1/2 jards šogad ātrajos kredītos nav dots.
Vecajam B5 lukturis ap 20Eur jauns ne Valeo bet funkciju pilda teicami, H4 un vēlviens variants viņiem esot.
Es domāt, ka slikti noatpakaļgaitas izņemas, tur trīs ričagiem jābūt , atpakaļgaitas ar garu gājienu, nu es savam MB 2.0d gumijas nomainīju ar virpotājs misiņa vtulkām, jo maz kas bija palicis pāri . D5 sajūgu bez štukas neviens neremontēta.
Starp inženieriem aviācijā ir pieņemts, ka elektronika ir uzticamākajiem par mehāniku. Atceros kā VVF MB S-klass remontēja - detaļās ierubīja pāri mašīnas vērtībai, ravē vien ārā.
Tā tev nekādu sarežģījumu, pateicīgs variants priekš gāzes. Nav ne gofras,ne gaisa mērītājs, ne stulbais" sprādziena vārsts"…bet ir lambda zonde, kas benzīna mixtūru taisa. Nu jābrauc Tev ar gāzi un lai tiktu līdz uzpildes stacijai pats oriģinālais bezizdevumu variants izvilkt no benzīna mono dīzes vadus uz paneli un būs divi režīmi on/off spaidi to pogu un imitē sveto Electronic control Unit pats. Lēni neies.
Nu gāzes iekārtām līdz 2.paaudzei pie tukša balona parasti mēdz notikt ''hlopki'' lai nenobeigtu gaisa mērītāju liek virsū ''sprādziena vārstu vienvirziena'' uz gaisa trubas, bet ar visu to varbūtība nobeigt viņu, vai gofra tavam pušu visparastāk.
Pats saproti- sūda pēc, smaidoša sūda pēc.
Ja tu Ladu neproti saremontēt, - tas jau ir rādītājs. Tur tieši inženieri pielika pūles lai mašīna būtu viegli remontējama. A tev viss otrādi. Manam Loganam arī bija pisaks pa aizmuguri nu es tāpēc nesūdzos, ka vienas durvis neveras un par piemēru nelieku, jo tas točna nav inženieru vainas dēļ. Neliels sitiens pa riteni - nu pladj eksperts laikam tur blakus stāvēja ar dinamometru vai vēl personificētāku savu instrumentu. Piesvīdušu lukturi ieraudzīja jaunai mašīnai- no coments. Džekiem, tomēr, loģika jāciena.
Viņš no žīdiem pat haļavu neņems.
Ej paurb porolonu, varbūt!
Neņem viņu gaļvā. Ar gāzi, braucot divkoši, pēc šamā domām. Nu, manuprāt, jams ir nevis liekulis, bet nelietis.
Viņas nekad nav varējušas būt ne apvidus ne 4x4 tāpēc tās jāsauc par pilnpiedziņas
Tas tiešām ir svarīgi?
Jā un Suzuki ir labāks par hondu.
Saprotiet tāds juniors grib mācīt tētim msh kā ... ..braukt.
Nu jaunais radikāli tu dod, pārdomas par intervālu mums vienādas, tik man krustmātes Volfam 2.0tdi jau 450tk pāri un aukstasinīgi pārbaudām inženieru likumus. Ā vot gredzeni ir no čuguna kas no dzelzs atšķiras galvenokārt ar grafīta klātesamību, kas dod slīdamību. Parādi savām rajonam kur i centrs!
Nē viss nav pareizi, varu pavisam sarkankaklainu paņēmienu ieteikt eļļas gredzenu tīrīšanai- rupji ar hidrotriecienu, smalkāk pūšot ūdens miglu filtrā un gāzējot uz max.
Logs ir obligāts attiecīgai kvadratūrai kā sprādziena vārsts, pēc celtniecības normām, lieta cita, ka mūsdienu pakešu logu var pielīdzināt ķieģeļu sienai.
Pareizi- prasat kompim, jo kompim galvenais uzdevums ir gaisa/degvielas attiecība.
Kamēr vienam jātaisnojas par 3,5 A riepās tikmēr ir arī lielas garāžas ar lux klases KOLEKCIJĀM Mersedesiem 500 utt. apputējušiem mīkstām riepām un ne Anglijā
Lai ar mašīnu mazāk klapatu, kā ar poniju! Lai sapņi nav tik dārgi un rijīgi! Lai kanalizācijas rorēs 500 Euro banknotes!