No VEF tilta līdz Teikai tagad pirmā ir sabiedriskajam transportam.
Pēc manām domām - līdzekļu izšķērdēšana. Tāpat kā pa visu Brīvības (ielu un tml.) pa pirmo tāpat reti kurš brauc, izņemot pašu sab. transportu. It sevišķi intensīvi tieši līdz VEF tiltam. Pēc tam laikam daļa nogriežas pa Senču/Pērnavas.
Pie tam zīmes dīvaini saliktas. OK, dažas pareizi, tieši virs joslas, bet daļa sānā, uz stabiņiem. Ko tad, trollim tagad jālaiž pa zālīti, stabiem pāri?! Vai varbūt visa brīvībene tajos posmos ir sab. transportam
Ak jā, kaut ko arī luksoforu regulējumos sajaukuši. Vismaz dažos biaj ne tā kā parasti.
Pie opeļcentra vispār dzeltenai mirgoja. Nu kārtīgi pa brīvdienām pastrādājuši.
Tas, ka tur būs sab trans joslas, tak teica jau sen. (un pie tam būs arī otrā virzienā)
Un izlasi CSN divreiz, ko nozīmē un kā uzstāda tās dīvainās sab. trans. joslas zīmes.
Velomens rakstīja: Iepriekšējos 3 gadus tur ir braukts cauri/garām jūlija beigās. Sastrēgumi ar katru gadu bija arvien mazāki. Bet vispār nekas īpašs. Izbrauc no Rīgas ap 10tiem no rīta un trāpīsi tur pēc 10tiem vakarā,kad viss jau būs gana noskrējies.
šogad augusta sākumā ir doma turp aizšaut ar velo.
Cik km gadā ar velo noripo ....
Vai vēl tirgo velo ( atvaino ja gadījumā ko jaucau)
Iepriekšējos 3 gadus tur ir braukts cauri/garām jūlija beigās. Sastrēgumi ar katru gadu bija arvien mazāki. Bet vispār nekas īpašs. Izbrauc no Rīgas ap 10tiem no rīta un trāpīsi tur pēc 10tiem vakarā,kad viss jau būs gana noskrējies.
šogad augusta sākumā ir doma turp aizšaut ar velo.
Palaidniex rakstīja: mežciemā reiz bija avārija Aizenštaina un Gaiļēzerielas krustā
Tur opeļa stūrētāja nepamanīja moci uz galvenās - Aizenštainai ielas - jo jams bija prāvā ātrumā nesoties parāvis ratā un apgaismoja mākoņus dienas laikā...
Vai patiešām jābrauc tik ātrāk par pārējo plūsmu, ka ir šaubas, ka ar tuvajām nepamanīs?
Pagaidām nav nācies sastapties ar moci, kurš netiktu pamanīts ar tuvajām , pat ja NEDAUDZ pārkāpj plūšmas ātrumu...
IkdienasViesis rakstīja: Izskatās,ka ar to treileri tas tramis čehiem jāaizved uz kādu Vācijas vai Polijas ostu, pēc tam ar prāmi līdz Rīgai. Diezgan jau sarežģīta tāda smagsvara kravas transportēšana. Droši vien ,ka viss tas jaunā trambuļa sastāvs (3 daļas) uz 50-60 tonnām varētu vilkt. Iespējams, ka pat vēl vairāk. Pašreizējā tatra, šķiet, sver ap 30 tonnām. Kur tad Rīgā viņu izkraut - tikai depo teritorijā.
Izkraus pie gaisa tilta, kur jaunā iebrauktuve zem tā. Tur ir taisns, garš gabals.
Kādas 30 tonnas?
Tukšs vagons sver 17t. Jaunais tagad jau ap 35t, jo pirmais izmēģinājuma ex. bija iznācis par smagu, tapēc ražošana un palaišana pat Prāgā ir iekavējusies. Pragā pirmais 15T ar pasažieriem brauks aprilī, pie mums-hvz. Ja čehi pie tādiem tramvajiem jau ir pieradināti, tad mūsejiem tas būs pilnīgs kosmoss...Tam visu dara bortdators, koroče, nezinu, kas tos te remontēs, kad tiem beigsies garantija
Ja garantijas laikā kas notiks, tad uzreiz uz treilera un uz Čehiju remontēt
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
aprakstitais braukšanas stils ir derīgs uz visiem ceļiem, BET uz bāņa vajag močit, nevis lupīt uz visām pusēm
Ar Merivu 1,3 CDTI močīt iznāk ekonomiski neizdevīgi, jo pie 130 km/h degvielas patēriņš sanāk jau tuvu 8 litriem uz 100 km, pie 140 km/h tuvu 9 litriem uz 100 km, bet pie 150 km/h tuvu 10 litriem uz 100 km.
Tie ir tikai pieņēmumi.
Esmu pārbaudījis,ka ar 1,7 patēriņš ar ātrumu 160km/h ir 7,5 - 8 litri.
Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.
Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu
Tomēr manevrēt pa bāni nav viegli, pēc dažām stundām ir vēlme braukt lēnāk.
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Es jau nerunāju pa ideālajiem Polijas bāņiem. Pabrauc pa Čehijas, Horvātijas, Serbijas, Grieķijas, Turcijas bāniem un tad redzēsi,ka nereti fūre dzen otru fūri un nākas mest nost vai arī maukt garām pa nomali.
rudens68 rakstīja: Vai HE vēl darbojas ?
Ja jau komanda ir , tad jau darbojas gan
Biķernieku ielā ir gan veikals, gan serviss.