Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
AutoNets 25.10.2007 9:01

Kas tā ir par interesantu mashinu, kas nav LV un obligaati (!!!) ebaja japerk?

AutoNets 22.10.2007 11:12

pedaalis rakstīja: da lielas starpības starp viņām nav. neviena tāpat negrib maksāt!

Laba pieredze bija ar sessam.

Bet nu tikko vīlos gan ergo gan pareksā. kamēr auto jāremontē it kā problēmu nav. kā auto uzskata par bojāgājušu (nav mana vaina) tā jau ceturto mēnesi ne ergo octa ne parex kasko kāds risinājums panākts. Ergo ta vel kaut kā lietas kustās ja neskaita speciālistu - aunu. Bet nu parex - pilnīgs klusums studijā. Kopš negadījuma iet jau CETURTAIS MĒNESIS!!!!

Noteikti ka pārējās ar tāpat maksāt negrib. Tūlīt būs pieredze ar BALVU. pagaidām jau attieksme vislaipnākā (jau nosmējos ka tāpēc ka zin ka tāpat nemaksās). Bet nu parex izmaksu daļā aura tāda - Nu ko tu te atvilkies!?!

Cik cilvēku, tik viedokļu!

Man PAREX naudinju izmaksaja pirms noteikta menesha terminja. Un kad aizpildiju anketu, tad atteicos ierakstiit kaut kadu summu pie atlidzibas - PAREX pats 2 dienu laika sarekjinaja un pashi atzvanija un piedavaja summu. Summas lielums pat sanaca lielaks, ka man teoretiski bija nepiecieshams un nebija nekadu problemu ar vinjiem.

AutoNets 15.10.2007 8:17

shwinka rakstīja: 1.6 benzins, ecotech. domaaju ka jaa wieniigais! saljniki tikai mainiiti!

Ja remontēsi "pa lēto", tad sataisīs tiešām par tiem 250 Ls. Ir meistars, kas dod pēc tam zināmu garantiju un tas nomainīs gan siksnu (neskatoties, ka pirms tam kāds Fedja mainījis), ja nepieciešams arī tos pašus vārstu blīvslēgus velreiz mainis utt. BET"meistars atbildēs SAVU darbu.

Izmaksas rēķini uz 400 - 500 Ls un tad uzzvani: 29101655 (Ziedonis)

AutoNets 14.10.2007 15:30

shwinka rakstīja: lajutinji pasakat kaads cik wareetu maxaat dzineeja remonc>>?? jaamaina gredzeni, jo duumo ! plz peec iespeejas atraak iesakat kaadu labu servisu!

Pasaki godigi, ar kadam naudinjam par sho remontu rekjinies?

AutoNets 08.10.2007 12:54

Baisulis rakstīja: Varbūt tas smaržo pēc krāpniecības? Ja vēl tas notiek pie oficiālā dīlera.

Izstieptu ķēdi var nodiagnosticēt. Bet ja pasaka,ka ķēde jāmaina gadījumā,ka tā tikko mainīta,tad tas ir krāpnieku kantoris un būtu labi tādu atmaskot.

Vai var mani kaads apgaismot par to KJEDES IZSTIEPUMA DIAGNOSTICESHANU!!!

Man reiz stastija, ka varot tur pa mistisku cauruminju iebazt meramu nujinju un tada veida noteikt izstiepumu. Es petiiju vienu SAAB dzineju un nekadu "cauruminju" neatradu. Vienigais veids kaut ko diagnosticet ir njemt nost vaakus, mainiit bliives utt, ko pie diagnosticeshanas NEVIENS nedara.

AutoNets 08.10.2007 7:47

Vispar ar taam kjedeem taa interesanti sanaacis...

Samera daudzi plachi tirgo sho marku - ved gan no Sveices, Vacijas un pamanas ari no Lietuvas. Lidzko tas aparats nonacis placii, taa potencialais pircejs 99% grib par visu varu to dabuut uz testu kada no SAAB guru servisu vietam.

Ja SAAB stav minetajas servisa vietas, tas parasti ir ideals, bet ja tiek atdzits no NE-SAAB placha, tad defektu saraksts stiepjas garu garais un labakais jajamzirdzinjsh ir ieraksts - jāmaina kjeede (800 Ls).

Tad nu luuk...mana riciba ir interesants materials shobrid par to, ka viens SAAB (tiesham labs SAAB) tiek tada testa reize pie viena no SAAB guru kantoriem izbrakjeets un izmests araa ar ierakstu - KLJEEDE KATASTROFALA STAVOKLI (800 Ls). Puishi samaina kjeedi, visu fiksee dokumentali un ar foto. Dzen to pashi SAAB atka uz testu. Testa prasa - kjede mainita, nezinam, nezinam. Un atkal ieraksts - kjeede katastrofala stavokli.

Vai tas bieds ar kjeedi nav maksliigi uzpuusts?

Kaa nosaka to kjedes stavokli, nenonjemot nevienu vaaku utml.?

Cik verts ir tas diagnostikas tests, ja tiesham ta kjede ir jauna uzlikta?

AutoNets 06.10.2007 21:17

kliks rakstīja: Tur ir drusku citādāk. Nav tā, ka viņi nemaksā nemaz i fsjo. Viņi vienkārši velk laiku un nesaskoņo tāmi, bet nemaz neizmaksāt apdrošinātājs nevar. Un tā tāmes saskaņošana "labajās" kompānijās aizņem 2 nedēļas līdz gandrīz mēnesim (ja nav pazīšanas vai kas tamlīdzīgs). "Sliktajās" kompānijās tāmi skaņo apmēram mēnesi. Tur arī ir atšķirība.

A kā tad tu domāji, ka nemaz un nekad nesaskaņo tāmi? Maybe tā kādreiz bija, bet šaubos vai tagad to var izdarīt. Cita runa ir par atlīdzības saņemšanu naudā - tur gan viņi var novērtēt skādi nepamatoti zemu vai kā citādāk nokrāpties. Bet mani interesē tādā [tfu tfu tfu] gadījumā vai nu lai ceļ pa jaunu augšā vai 100% mīnus pašrisks atlīdzība. Un tagad attiecīgā kompānija iedeva 0% pašrisku.

Reālu problēmu nesaskatu. Ja tā ir vienīgā ģimenes mašīna un katru dienu uz darbu jābrauc, tad jādrošina max labā kompānijā, kur nomaina un piekrāso vienas nedēļas laikā! Bet manā gadījumā tā nav.

Baltikums par 2 bedre parsistam riepam nomaksaja bez liekas ciksteshanas. Uzraku ceku par cik riepas pirktas un par 1 sezonu nobrauktam riepam nomaksaja pec ceka vertiibas.

Vislabak tadam letakam kompanijam apdroshinasahas summu sadalit pa daljam un maksat pamazam. Tad izmaksu gadijuma atlaiz atlikusho summu.

AutoNets 04.10.2007 12:20

Ozz rakstīja: Man ir manometrs salonaa ievilkts...baigi prastaa lieta

ja interesee, varu kkad paraadiit...

Vecajam 850 T-5 turbinas spiediena daciks naca jau merinstrumentu paneli. Jaunakajos modeljos ar turbinam tas daciks nez kapec jau tika likvidets. Kapec VOLVO nevareja paredzet uzreiz jau ari dizelim tadu daciku paneli? Reizem tas autobuvetajs nav saprotams.

AutoNets 01.10.2007 8:37

kliks rakstīja:

JAUTĀJUMS: vai uz stūres esošo taures pogu (kas pa visu stūres vidus daļu) var raut nost, ja tur airbags iekšā? vajag nomainīt atsperi, jo pretīgi grab tā lielā poga.

Atvieno akumulatoru un kramejies cik sirds karo.

AutoNets 17.09.2007 7:34

Veiga rakstīja: Autorizētajā servisā man piedāvājās priekšējos bremžu klučus nomainīt par 70 LVL (50 LVL kluči, 20 LVL darbs).

Vai tā ir adekvāta cena? (Ford īpašnieks esmu tikai 2 mēnešus, tā kā man nav ne jausmas, cik tam jāmaksā)

Mashinai garantija gadijuma nav beigusies? Ko tad veel raadies pie "oficiala" dilera?

HONDA CIVIC elljas mainja Bensona maksaja 54 Ls, pec garantijas mainiju "parasta" servisa - 18 Ls (ar to pashu sintetiku un ellju).

Perkot jaunu ato, garantijas servisa lapa ir ierakstitas tipiskakas detaljas, taja skaita arii kluchi un tur taas summas figuree no 50-120 Ls, peec tam nav ko raudaat.

AutoNets 10.09.2007 7:29

PLAYBOY rakstīja: Tas ir joks? Paldies, protams, par piedavajumu, bet tadus var ari tirgu dabut, pie tam Riga, nevis Valmiera, runa bija par tiesam

labiem variantiem.

Pazvani un painteresejies. Shiem uzgaljiem ir noiets un tos lapa ieliek, par 100 Ls var notirgot labi ja 2 gab gada un iespejams tos pat isti nereklame.

Pie shiem puishiem perku katalizatorus par 70-120 Ls un atved vienmer tadu kadu vajag, kaut ari majas lapa bildites tieshi taas nav. AUDI centra par tiem prasa 200-300 Ls.

Viss ar karoti mute jalej

AutoNets 09.09.2007 16:14

www.izputeji.lv/...

Vajag shiem uzzvanit, varbuut piedavaas un uzstadis.

AutoNets 03.09.2007 7:43

subaru rakstīja: nu kā.

Parasti apdrošināšanas sabiedrības ierubī regresu par šmigu utt ...

baltikums bik savādāk patulko likumu ... un definē gandrīz katru csng kā aiz rupjas neuzmanības izraisītu (nu kaut kā tā).

Pašam par laimi nav nācies saskarties ar šo lietu ... bet kolēģim bračka ielidoja uz kaut kādu 1000 Ls ...

tāpēc vpzdu - labāk iemaksāt vēl 30 Ls gadā un vismaz zini, ka A/S kompānija nečakarēs tev mozgas ...

Un kads tam sakars ar OCTA? Avarijas gadijuma, ja neesi vainiigs, darishana ir ar pretejas puses apdroshinataju - leto Baltikumu.

Es vienmer perku leeto Baltikuma OCTA, jo ja arii otrai pusei nebus normala apdroshinashana, palidzes KASKO.

AutoNets 28.08.2007 18:33

marrutkis rakstīja: Vajadzētu viņiem pazvanīt un paprasīt - KĀPĒC? - tā pamatoti un argumentēti!

Pie reizes izsaiga arii visus apdroshinashanas kantorus un pastriidies ar saviem argumentiem - kapeec cilveks lidz 25 skaitas riska grupa un par KASKO jamaksa vairak?

AutoNets 27.08.2007 21:11

Nekad necenties bildet auto salonu no shofera puses, jo tad var redzet tikai netiros pedaljus un netiro paklajinju, stuure aizsedz viduskonsoli un vienigais, ko var saskatiit ir totaali nodriskaatais atruparsledzeja klokjis

Nav ideali, bet salona bilde bildeta no labakas puses: www.autonet.lv/...

Lai veicas tirgoshana

AutoNets 27.08.2007 12:02

Zoo rakstīja: Nenjem makaronu......Tev vinju nevajag....cik sapratu, tur ir dazhas ne paaraak standarta lietas....

tie dzineeji veesturiski ir sataisiiti, lai pie makaroniem nebuutu lielie nodoklji jaamaksaa...un nez kaapeec baigi daudz vinju te LV ir saviesies...volvoklubaa vien kaadi 3 gab kaa minimums ir...

Shitam dzinejam (man bijusi saskarsme tikai ar 2.3) virzulji dzesejas ar ellju no apakshas. Ir nedaudz savadaka ari siksna ar skjivokiem, dzineja galva utt. Es nemaku spriest vai makaronjiki 2.0 T-5 ir tehniski visu izdarijushi. Ta es ar savu iepriekseho S70 2.3i 20v T-5 240 Zs nobraucu divus gadus un nebija problemas.

AutoNets 25.08.2007 19:46

T5 modelim manuprat nav 2.0 dzinejs!!!

AutoNets 22.08.2007 7:20

tetis rakstīja:

AutoNets rakstīja:

tetis rakstīja: konkreti ko vajg,šis tas ir

sedeklji, kuzova aizmugures dalja, pagrieziena radiitaji, aizmugures lukturi...

laimonist eta inbox.lv atsuties sazvanisimies,

tev 4 vai divdurvju?

Vakara aizsutishu mailu. 3-durvju, bet palikushas abas saanu un aizmugures borti ar durviim nopuvushi.

AutoNets 21.08.2007 19:37

tetis rakstīja: konkreti ko vajg,šis tas ir

sedeklji, kuzova aizmugures dalja, pagrieziena radiitaji, aizmugures lukturi...

AutoNets 21.08.2007 19:01

Minka rakstīja: Vajag pa lēto saremontēt un nokrāsot virsbūvi.

vari pateikt, ko nozime "pa leto" ? Ja mekle te kadu, kursh durvis krasos pa 15 ls, tad taa arii uzraksti - mekleju mulkjus!

AutoNets 21.08.2007 18:19

Perku GAZ 69 jebkada stavokli vai detaljas (vecais bobiks ar 3 atrumiem).

AutoNets 21.08.2007 14:02

agriss rakstīja: Vakar noskatīju Volvo S60 lai nopirktu, bet mulsināja message panelī... ņemot vērā to, ka tas bija fraču valodā, tad uzreiz nezināju ko tas nozīmē... bet nosūtīju īsziņu vienam paziņam no francijas uzzināju, ka tas ir 'labojiet ātrumkārbu'. Paziņojums gan bija dzeltenais nevis sarkanais, līdz ar to joprojām saglabāju cerības auto iegādāties, pēc tam kad auto tiks nočekots servisā... Jūsu viedoklis par message?

Arii man shadu pazinjojumu pirms kada laika izmeta. Aizbraucu uz MM un tur pateica, ka nojugusies elektriski ta fiicha, kas "ieliek karbu neitralaja" taja bridi, kad nospiesta bremze. Vinji to fiichu nonjema un rezultata tagad, kad nospiesta bremze auto stav, bet karba neparsledzas ieksheji uz N. Itka varot palielinaties vibracija utt, bet nekas tads nav un atlaizot bremzi mashina uzreiz atrak "doma" , ka jasak braukt uz priekshu - automats mazk gulj.

Pie reizes nomainiju arii valodu kompi uz anglju un kopa samaksaju 32 ls.

AutoNets 16.08.2007 8:19

modena rakstīja: un vel ir interese uzzināt cik kalpo dzinēja balsti.... jo nav parastas "podu6kas", bet kaut kādi hidrobalsti... tukšgaitā rodas nelielas šķersu svārstības, kas ir samēra nepatīkami, it īpaši ja vajag ilgi stāvēt ar ieslēgto dzinēju...

PS. auto ir 1996.g. Volvo 940.... cik noprotu pēc visiem interesantiem jauninājumiem, laikām skaitās II paaudzes..

Kas Tev isti ir par VOLVO?

Apmeram 1-3 gadus kalpo dzineja augsejais balsts (dzinejs ar horizontalu kronteinu piesiets pie motora telpas atdaloshas sienas). Taa balsta gumijai izluuzt vidus un tas jaamaina. Ja to nedara ilgaka laika perioda, tad visa slodze uzsakot brauksahanu un beidzot paliek uz apaksejiem un tiem atrak pienak gals.

Hidrauliskie sanu balsti nojuuk reti, bet gala balsts zem motora gala gan nojuuk 2-4 gadu laika. maksaa ap 45-55 Ls un nomainit var 20 min. Ja nojuuk shis balsts, tad ir nesmuka vibracija izjutama un to no apakshas labi var redzet.

Augseja balsta konstrukcija 7 gadu laika ir mainijusies jau 2x. Pirms menesha jaunajam S60 ari nojuka augsejais un ieliku tagad jaunako risinajumu. Redzesim, ka kalpos, bet atseviskjas lietas ka VOLVO nemak izrazot, ta nemak.

AutoNets 14.08.2007 15:39

didzinators rakstīja: Kads var nokonsultet par to VIN kodu?

Interesee vai jebkurs var uzzinat informaciju par auto pec VIN koda kaut kada majas lapaa, vai ari jabut galiem CSDD un pec tam meklee kaut kada kopejaa Eiropas CSDD baazee!

Aizbrauc uz jebkuru autorizetu VOLVO servisu un uzzini visus datus, kas ievadiiti kopjutera par sho auto visa Eiropa. Var ari shadu informaciju uzzinat Musa Motors pa telefonu.

Shada gada mashinai visticamak dati bus registreti pirmos 5 gadus, bet ar to jau pietiek, lai saprastu vai pirmajos piecos gados tas nobraukums nebija 300 000. Tad var sarekjinat gada videjo un saprast, cik tad ir realais nobraukums 10 gadigai mashinai.

AutoNets 13.08.2007 19:30

quattropower rakstīja:

boliks rakstīja: Pa kuru laiku paspēji kilometrus atkruķīt. Sēdekļu nolietojums principā velk uz visiem 300t

Pa nakti, kamēr neviens neskatījās un VIN kodu arī pārsitu.

Lai veicas tada agregata tirgoshana

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti