batka rakstīja: Un ja dzinejam ir tik raksturigas problemas ar tik svarigu mezglu,kas citiem auto neuzrada pat niecigakas diluma pazimes pat pie 500tk km,nu sorry vai to var uzskatit par izdevušos motoru.Tas pats vecais 2,5 tdi r5 absaluti nekadu problemu nobraukt 500tk km.
Nevajag jau te nevienu parliecinat. Ja kads te prasa nezkadus citatus ar autoriem un gada skaitljiem, ka diplomdarba, tad lai chapo talaak. Tikai lai pec tam netaisa n-tos topikus (ka te viens VW virzulis) par teemu - man tiko no vacijas idealajam AUDI sadales varpstas beigtas un remonts 1/3 dalja no auto cenas.
Bridinaja, bridinaja, talaak jau pashi ar galvinju vienreiz par visaam reizeem arii padoma!!!
batka rakstīja: Sadalenes ar viesiem rokeriem un kompensatoriem un vel dažiem niekiem maksa ap tukstoti+darbs.Sadalenes nereti jau beidzas ap 200000tk.
Parsvara Latvijas tirguu shie aparati figuree ar 143...156...172 tukstoshu nobraukumu, bet reali? Un tad nu latvju piipls noperk tadu ato un....
Visbiezjakais iemeslas dzeltenas izsaukuma zimites iedegshanai - nedeg kada lampinja lukturos, bet to visu var nolasit paspiezot pogu, kas ir uz kreisa "bomja" aiz stures.
Man S60 bija kompi vacu valoda. Musa Motors parlika uz anglju valodu laikam jau par tiem pashiem 30-40 latiem.
user rakstīja: jā tā arī darīju, it kā servisa gºamata bija līdz uzzvanīju uz MMR nosaucu sasijas nr un par visu līdz 2005 gadam viņi zināja - viss it kā sakrita ar to vācijas servisa grāmatu, pat datumi un noskrejieni..
Tad jau nav par ko baidiities. Normali, ja gada nobraukts ap 30'000 km gada (benzinam). Vel vajag noskanet virsbuvi pa 25 Ls, lai buutu pavisam droshi, kas sists un kas parkrasots un ja ari tad viss OK, tad janjem ciet.
Tieshi pirms nedeljas biju draugiem paliga skatities V70 2004 gada dizelis D5. Odometra radiijums 182 000 km.Parbaudijam - viss atbilst. Prieksh dizelja labi, bet ja gada nobraukts ap 90'000 tad ir tomer japadoma par tadu variantu.
Kas man butu jasaka, ja VOLVO S60 prieksejie amortizatori APE solija par 100 Ls, bet Gross par 68 Ls? Jacelj APE baiga antireklama un jamudina visi tur neko nepirkt?
Vel nesen redzeju, ka vinjsh paralsiija vienu dzineju, kuram klokjenes gala skjivos bija Leishos pielimets un pec neilgas ekspluatacijas Latvija tas Leishu meistarojums beidzas ar salocitiem varstiem.
Vajadzigs labs motorspeciālists (serviss), kas varētu atjaukt manu 02' dīzeļ Pasāta motoru un nomainīt trešo virzuli un novērtēt pārējo virzuļu stāvokli.
Vai kāds var ieteikt labu, kvalitatīvu motormeistaru te Rīgā???
Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu noderīgu info! Paldies!
Sava laika visus motorus ProVento parlasiija tads meistars ka Ziedonis. Tagad vinjsh strada ta teikt "privatpraxe". Ljoti leti tas nebuus, bet sava zinja garantija par vinja darbiem ir, to apliecina daudzas labas atsauksmes.
iRAFAR rakstīja: Tā neko sev pirmais autiņš... Citi sāk ar golfiem, audikiem... kamēr nobrauc pavisam...
Parasti tanī vecumā, kad tiek pirkts pirmais autiņš, ar finansēm ir so so... Var jau būt, ka esi aizsēdējies bez tiesībām vai kā savādāk un vari atļauties ne tikai līzingu nomaksāt...
Anyway, gan jau ir kāds iemesls, kādēļ esi izvēlējies SAAB... Es ieteiktu pirms pirkšanas aizdzīt pie SAAB dīlera uz Vikingu (E&S)... Izskatīs pilnīgi visu... 35Ls var noziedot...
Neko tur neizskatiis, jo kad dzina maneejo, tad pirms tam bija lukturi parlikti un rocenei trosiite mainiita. Kad pircejs iznaca araa atvadiijies no saviem 35 LVL, tad uz manu jautajumu par gaismam un bremzu stendu shis tik raustija plecus un tieshi par to arii peec taa TESTA CSDD TA izmeta araa - lukturi radiija katrs uz savu pusi un bremzes njeema nevienmeriigi.
Pats labakais ieraksts bija - kjede katastrofala stavokli Tikai taa bija pirms tam mainiita. Kad tiem testetajiem to pateicu, tad sakaas sprauslashana, ka vinju tur kaut ko merijushi un ta nu IZLIEKOTIES!!!
Ksneps rakstīja: Kad būsi pabraukājies ar normālu velosipēdu tad to tūristu vairs negribēsies... Veikalā pa ~150 ls var nopirkt diezgan labas kvalitātes ārzemnieku - 5 gadus kalpos bez neviena ieguldījuma.
starts no tuurista diezgan kapitaali atskiras,kaut vai ar raami un svaru ( tuurists visai juutami smagaaks), un robu skaitu,un so. draugam tolaik,kad ar startu braukaaju, tuurists tieshi bij, taa ka bija iepseeja saliidzinaat...tuuristu negribas :
Lai ar kaut ko tadu braukatu, nepiecieshams samera labs velocelinjsh. Man piebesija, ka izbrauciens ir kaa laimes spele - sasitiis mazo plano riepu vai nee uz kadas bedres vai apmales.
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Jus vaaji orientejieties cilindru skaita katram modelim. VOLVO D5 ir 5 cilindri, bet BMW ir visi 6.
Graberis rakstīja: Sveiki, es tā kā jauns Corollas lietotājs, nedaudz brīnos par autiņa krāsojuma kvalitāti - būtība ar gana cietu nagu ir iespējams saskrāpēt laku, nerunājot par ceļmalas krūmiem un nejaušu nobraukšanu gar sāniem ar atvērtas jakas rāvējslēdzēju.
Jautājums, vai tas ir normāli, t.i., tā ir visām jaunajām korolām vai tomēr kaut kas nav lāga un jāsāk dīleri tramdīt. 2006. gada modelis.
Ok, tagad sudzibas par krasojumu. Nakamas buus par skanjas izolaciju? Tas ir nosaciti letais gals ar atbilstoshu kvalitati.
Starpcitu japanji bija pirmie, kas uzlika "iztikas minimumu" krasai tam auto virsbuves detaljam, kas nav virsbuvei uz aru - haubes apaksha, motortelpa, kuzova iekspuse utt. To var perfekti pateikt, kad skane auto virsbuvi lai pateiktu, kur sists, krasots un spaktelets.
vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem
Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.
Eu tu, auto speciālistiņ, tev ir kāds dizainera diploms?? Kur sābam ir dizains?? Spīdīgajās stīpās ap lampām? Un kā tev ar izpratni par dinamiku,ja 7,2 sekundes 2 tonnīgam auto ir maz??
Es gan gribētu oponēt un piekrist Džonijam_007, ka SAAB dizains rullē. Tiesa pēdējiem modeļiem sāk dizains zust, jo tas saplūst ar Subaru, bet līdz šim visiem SAAB dizainu uzskatu par ļoti skaistu.
Ar gaumi ir tā, ka vai nu viņa ir, vai nu viņas nav. Izskatās, ka Dexam tuvāks otrais variants.
Es gan shoreiz piekritu Dexam, jo kad tirgoju savu SAAB 95, tad interesejas ljoti maz cilveku - tikai tie, kam SAAB bija pie dveseles un kas bija tie "lielie gaumes" cilveki. SAAB skatijas arii divas damiites, kuraam no arpuses tas 95 skjita ok, bet kad iekapa salona, tad rauca degunu par paneli, kas atgadina taisnu negaumiigu sienu sev prieksha. Turpretim VOLVO skatijas gan SAAB brauceji, gan VOLVO, gan cilveks kas parkapa no BMW. Lai arii SAAB '99. g. par 6500 EUR tirgojas par smiekligi zemu cenu 2 nedeljas, VOLVO nopardevu 2 dienu laika.
batka rakstīja: Un ja dzinejam ir tik raksturigas problemas ar tik svarigu mezglu,kas citiem auto neuzrada pat niecigakas diluma pazimes pat pie 500tk km,nu sorry vai to var uzskatit par izdevušos motoru.Tas pats vecais 2,5 tdi r5 absaluti nekadu problemu nobraukt 500tk km.
Nevajag jau te nevienu parliecinat. Ja kads te prasa nezkadus citatus ar autoriem un gada skaitljiem, ka diplomdarba, tad lai chapo talaak. Tikai lai pec tam netaisa n-tos topikus (ka te viens VW virzulis) par teemu - man tiko no vacijas idealajam AUDI sadales varpstas beigtas un remonts 1/3 dalja no auto cenas.
Bridinaja, bridinaja, talaak jau pashi ar galvinju vienreiz par visaam reizeem arii padoma!!!