Uz visa jaunā parasti uzņēmigi cilvēki sataisa labu biznesiņu, - gribētāji pārkāpt ir tūkstošiem, flakoniņš maxā 10Ls, ja noķers būs dārgāk, tad kapēc neuzspēlēt lohatronu? - flakoniņu tirgotājam atnesot kādu ļimonu dunduku sūri grūti sapelnītās naudiņas
Nu ko pirmie sniegpulkstenīši sāk parādīties - smieklīgi un tai pat laikā skumji - daudz tādu lizinga vergu jau ir palikuši bez sava lolojuma un vel daudz vairāk paliktu ja būtu kur likt tos atņemtos auto , ja šis cilvis pārdos to auto par sviestmaizi - vinjsh vismaz to naudu redzēs, ja ne tad lizinga kompanija viņam to atņens pat paldies nepasakot
Nu nezinu gan - tirgoties viņi prot un doto vārdu kaut ar asarām acīs bet tur
Kad pirku pirmo 7vietīgo busu - ilgi tirgojos, beigās šefs saka - labi pa katru ģimenes locekli 200$ nost no cenas - kādas bija viņa acis ka vinš ieraudzija viena vietā divus bērnus un vel sievas vecākus - Bet gods godam vārdu turēja. Jeepu pērkot viņš ieraugot mani uzreiz teica - "es ar tevi vairs netirgošos" ... tālākais ir komercnoslēpums bet nākamo auto ja viņi atradīs to ko mēs gribam pirksim pie viņiem
RHINO rakstīja: Mums nav spēcigas sabiedriskas organizācijas kas varētu piesaistīt ekspertus, zinātniekus un politiķus, lai kopā ierobežotu visatļautību un nesodamību.
pēdējie jau būtu vismazāk piesaistāmie...
tieši otrādi - lai neatkārtotu Delnas izlecienus kas atgādina čihuahua histerisko nervozēšanu ir vajadziga masa un sakari - bet politiķim tik padod iespeju spalvinas paspodrināt "tautas labā"
Mums nav spēcigas sabiedriskas organizācijas kas varētu piesaistīt ekspertus, zinātniekus un politiķus, lai kopā ierobežotu visatļautību un nesodamību.
Nu esu tur pircis nu jau divus auto - pirms daudziem gadiem Pontiaku un pirms kāda laika Jeep`u - kas atiecas uz palča/autosalona darbu un darbību nekadu problēmu nav bijis, tikai protams njem vērā ka tās visas ir lietotas am nevis jaunas - tirgoties Jankam patīk un padodas
Mums ir Iauto - tikai pateicoties tautas īpatnībām te praktiski nav informācijas par to kā sevi aizstāvēt un kam palūgt palīdzību, bet vieta kur daži labi spameri ir aizpildijuši ar savu klinisko logoreju - ar mūžigiem komentiem ka *** ir labāks pas visu uz pasaules utt...
Sākumā te bija daudz labu tēmu un daudz ko cilvēkiem izdevās palīdzēt - tagad, var dabūt dzirdēt visu ko, tikai ne to ko jautātājs ir gribējis uzzināt
Magistrs rakstīja: Tā sertifikācija ir pupu mizas. Pie nosacījuma, ka modeļa sērija jau ir sertificēta kādā no ES valstītm. Man te čoms briest uz jaunā TC ar 4.0 atvilkšanu.
Vai ar visām garantijām? ???? te jau autors grib garantijas un cenu kā ASV bet pirt tepat uz vietas
vot Iauto tautinja - servitūts konkrētajā situācijā tika tā starp citu pieminēts, Pamatdoma bija ka konkrētais mežš ir pašvaldības īpašums bez kautkādām atrunām tā lietošanai - tobish zaļā zona - braukt nedrīkst - jo var gadīties pasponsorēt pašvaldību ... īsumā tā. Galvenais ne pod kokim predlogom nebraukt sūnā! tad municipāļiem būs gruti ko piesiet
Nu nepiepildīsies taev šis sapnis - Jaunu ne Eiropai ražotu modeli un vel ar garantiju! - aizmirsti - ar šādām prasībām vari doties uz VW centru un teikt lielu PALDIES EIROPAS SAVIENĪBAI! - bet pakonsultējies ar Sāmīti - Amerikas auto vai Igoru - Atlas motors - tur tev īsumā izklāstīs problēmu menjū!
Es jau ar gribētu jaunu Musi un vel blondīni kas gudra
mass rakstīja: ...Vadīties pēc tā kas ir vai nav kartē atzīmēts ir pagrūti, jo kura tad ir tā oficiālā karte? ...
te jāpiekrīt: Jāņa sētai sava, Valsts Zemes dienestam sava, CCCP ģenerālštābam sava...
bet soda gadījumā var spārdīties pretī - ja vienalga kurā kartē ir uzrādīts ceļš, tad es varu braukt par to...
ar aerofotogrāfiju gan varētu neiet cauri...
Nepiesauc te CCCP - bet Jāņusētas karte ir pietiekams pamatojums lai tu izvēletos ceļu pa kuru pārvietoties - un ja šis ceļš ir vai nav braucams tad šo jautajumu ir jārisina zemes īpašniekam ar Janju setu un lietojot attiecīgas ceļa zīmes - gadijumā ja kadastra kartē ir iezīmēts servitūts tad pa šo servitūtu var braukt ikviens un zemes īpašniekam tur vairs nav nekādas teikšanas
Ja nav servitūta tad simnieks var neļaut braukt pa zemi!!!! Tā tam būs būt
Servitūts var būt kopējs vairākiem zemes īpašniekiem, kuri var tikpat labi neļaut braukt.
to protams nosaka servitūta līgums, bet pamatā pa to pārvietoties drikst
piesauc vai nepiesauc - tās kartes ir pietiekami detalizētas un vēl joprojām izmanto...
Ja tu brauksi pa mežu un municipāļi gribēs iekasēt soda naudu bet tu vinjiem rādisi jaunu Janjusetas karti, ka te reku ceļš iezīmēts - vis drizāk tiksi sveikā cauri, bet PSRS laika kartēm šāda statusa toch vairs nav
mass rakstīja: ...Vadīties pēc tā kas ir vai nav kartē atzīmēts ir pagrūti, jo kura tad ir tā oficiālā karte? ...
te jāpiekrīt: Jāņa sētai sava, Valsts Zemes dienestam sava, CCCP ģenerālštābam sava...
bet soda gadījumā var spārdīties pretī - ja vienalga kurā kartē ir uzrādīts ceļš, tad es varu braukt par to...
ar aerofotogrāfiju gan varētu neiet cauri...
Nepiesauc te CCCP - bet Jāņusētas karte ir pietiekams pamatojums lai tu izvēletos ceļu pa kuru pārvietoties - un ja šis ceļš ir vai nav braucams tad šo jautajumu ir jārisina zemes īpašniekam ar Janju setu un lietojot attiecīgas ceļa zīmes - gadijumā ja kadastra kartē ir iezīmēts servitūts tad pa šo servitūtu var braukt ikviens un zemes īpašniekam tur vairs nav nekādas teikšanas
Ja nav servitūta tad simnieks var neļaut braukt pa zemi!!!! Tā tam būs būt
Ja pareiz sapratu pa kuru vietu iet runa - tā ir pašvaldībai piekrītoša zeme - bez atzīmētiem ceļiem - takā ja tevi apturēs municipāļi tad nāksies vien ar pašvaldību dalīties
visu nosaka zemes ipašumtiesības - ja uz šo ceļu utt ir servitūts vai ir iezīmēts kadarstra kartē kā ceļs - laipni lūgti izmantot - ja tas nav iezīmēts tad tas būtu tas pats ka tu pa dobeem braukātu
Bracus rakstīja: Nu būs jau divi gadi apkārt ... kā taisnības nava tā nava, iedeva kautkādu sarūsējušu tipa mainjas auto.
Man te iesaka zvaniit uz BEZ TABU. A ko tad tavs ccoms veel nav zvaniijis uz bez tabu. Nu es jau tocc par ssaadu gadiijumu buutu pazvaniijis.
Veel jau nezin kaa man te beigsies bet ta jau redzees. Moss buus jaazvana ar.... Taa teikt jaauztaisa MC Anti reklaama....
Ne viss ko tu piezvani Beztabu nonāk ēterā - vinjiem arī ir savi draugi, viniem arī ir jaunas mashinas utt... takā pa Mālpils upi un likumparkapumiem varesi uz nebedu skatities bet kartigu jezgu ar autoservisiem caur vinjiem neuztaisiit, tipa papeti raduraxtus pirms sudzies DDDD
RHINO rakstīja: Njem nestes karti, un lai vinji uz to vienu vietu nosūta izdrukas - otrā iedosi tās ko automāts atvemj - i rekviziti i viss tev buus
Uz automaatu chekiem rekviziiti??
Neesmu gan redzeejis..
Nestes cheks skaitās elektroniski veidots (takā citi butu ar roku raxtiiti) un grāmatvedība vinju njem pretii bez aizkjershanās - tikai ja tev ir nestes karte!
...Nesaprotu kaapeec ssaadiem gadiijumiem nav izstraadaata kaut kaada speciaala forma kaa riikoties. ....
kā nesaproti? - tu jau šajā smalkajā sistēmā (formā) jau esi iekļuvis - tagad vainu viens uz otru vels, vēlāk abi divi uz tevi, un ja tev po principu izdosies apmainīt to stiklu atrodot caurumuviņu līgumos tad ti būsi pēdejais kas to tā izdarīs
Man paziņam Suzuki džipčikam (jaunam ar garantiju) pārlūza stūres ķega, ātrums bija liels, bet atļautais, apmales betona un augstas ... Vobshem no mashinas palika pāri tikai kaudzīte pierādijumu! - pierādija ka ķega vainīga, nebija nocementēta un attiecigi nevarēja turēt slodzi. Vainīga rūpnīca, dīleris piedāvāja iedot jaunu ķegu, bet mašīnu atpakaļ neņemšot jo tā jau esot sadauzīta un remontēt arī negrib , jo ķega taču māšinu nesadauzija ... kasko mazgā rokas un saka ka rūpnīca takš atzina savu vainu.
Nu būs jau divi gadi apkārt ... kā taisnības nava tā nava, iedeva kautkādu sarūsējušu tipa mainjas auto.
Uz visa jaunā parasti uzņēmigi cilvēki sataisa labu biznesiņu, - gribētāji pārkāpt ir tūkstošiem, flakoniņš maxā 10Ls, ja noķers būs dārgāk, tad kapēc neuzspēlēt lohatronu? - flakoniņu tirgotājam atnesot kādu ļimonu dunduku sūri grūti sapelnītās naudiņas