Mazais Swiftiņš īpaši pārsteidza! Gan ar to, kad braucienā no Upesciema līdz jaunajai bibliotēkas mājai Pārdaugavā, uz aizmugurējā sēdekļa atradās trīs liela auguma vīri un vietas viņiem pilnībā pietika. Gan ar šī mazā automobīļa izbraukšanas spējām bezceļa apstākļos. Tas tiešām bija fantastiski, kā Swiftiņš bez piepūles 333 trases kalna poligonā turēja līdz visiem lielajiem bezceļniekiem. Un kad vēl ieskatāmies cenu lapā...!
Honda ar savu CRV modeli jau ilgāku laiku ir parādījusi sevi kā spēcīgu konkurentu, pat ja vienu no labākajiem, visiem pārējiem šīs klases pārstāvjiem. Arī jaunais modelis izceļas ar patīkamu dīzainu, ērtu un acij tīkamu salonu, labu vadāmību...bet manā skatījumā 1,5L benzīna dzinējs ir par mazu, lai piešķirtu šim automobīlim nepieciešamo dinamiku.
Automobīlis patīkami uzrunāja. Ar savu mazo dzinēju, kuram nepiemita raksturīgā mazās klases tarkšķēšana, Fabia bija ļoti dinamiska un komplektācijā ar automātisko DSG kārbu sniedza patīkamas izjūtas brauciena laikā. Ērts un acij tīkams salons, laba pārredzamība. Arī piekares darbībā nejutu nekādas nepilnības priekš šīs klases automobīļiem.
Ļoti jauka mašīnīte. Dinamiska, ērta, labi vadāma.Vienīgais vai tās aprīkojuma komplektācijā ir nepieciešama tāda opcija, kā priekšējo sēdekļu apsilde? Kurš tad to izmantos, riskēdams neaizbraukt līdz gala punktam? Bet tas jau tāpat neko daudz neiespaidos auto pārdošanas cenu , kura ir nesamērīgi liela.
Kaut arī iznāca pastūrēt tikai nieka 15 km, tā bija liela bauda, ko sniedza Lambo. Un ja tiešām brauc ar šo izcilo auto, tad vismaz man nav laika skatīties, vai displejs ir nospeķots, vai nav. Galvenais ir jāatceras, ka lai šo lielo jaudas potenciālu maksimāli izmantotu, jābūt absolūtai kontrolei pār to. Lambo ir liels un ļoti ērts. Labprāt ar Lambo izbrauktu ziemas apstākļos , jo pēc igauņu menedžera demonstrētā reklāmas rullīša noskatīšanās, sapratu, ka autombīlim var atslēgt visas elektroniskās sistēmas, kuras ierobežo braukšanas baudas saņemšanu uz slidena ceļa. Lambo arī tika prezentēts, kā ģimenes auto. Jūtu līdz tiem ģimenes locekļiem, kuriem brauciena laikā pie stūres atrodas straujas dabas cilvēks
KIA ar saviem modeļiem ļoti nopietni iekaro vietu zem saules autotirgū. Esmu pārliecināts, Ka liela daļa no skeptiķiem mainītu savu kritisko spriedumu par šo brendu, ja viņiem atļautu pavizināties ar Sportage, bet nezinot , ar ko tie īsti brauc.
Ļoti laba vadāmība un dinamika. Braucot pa tumsu ideāls apgaismojums, perfekti strādā tālo gaismu pārslēgšanas sistēma. Arī braucot pa grunts ceļu, auto ir perfekti vadāms. Iznāca diezgan daudz pabraukt ar šo auto , bet nejutu nekādu nogurumu. Iesaku pamēģināt arī skeptiķiem
Lai salīdzinātu ar citiem šīs klases automobīļiem, nepieciešams būtu zināt nedaudz vairāk par to, ka tas ir Rextons. Vismaz elementāru info-dzinējs,jauda,cena tieši šim konkrētajam auto.
Bet kam patīk lielas mašīnas, noteikti iesaku pamēģināt izbraukt ar Rextonu.Liels milzenis.Salona apdarē arī nekas slikts neleca man acīs. Par dinamiku grūti spriest, jo trūka info par konkrēto auto, bet tukšā ceļa posmā izdevās attīstīt palielu ātrumu...Tiesa uz nelīdzena asfalta izjutu diezgan lielu auto gāzelēšanos.Labprāt pavizinātos ar Rextonu bezceļa apstākļos.
Hyundai mani kārtējo reizi atkal patīkami pārsteidza.Ļoti laba dinamika, viegla vadāmība. Arī uz nelīdzena asfaltēta ceļa auto vadītājam nesagādā nekādus nepatīkamus pārsteigumus. Acij tīkams un nepārsātināts salons.
Ļoti vienkāršs un saprotams auto. Laba dinamika, laba ceļa pārskatamība. Braucot pa nelīdzenu asfalta seguma ceļu, kas raksturīgs mūsu Dzimtenē, auto ļoti labi prata tam pielāgoties un nesagādāja nekādas problēmas braucošajiem.
Auto tiešām labi pārsteidza. Braucot bija ļoti paklausīgs, dinamisks. Patīkams salons, ļoti interesants un neuzbāzīgs instrumentu panelis. Šajā nelielajā mašīnītē bija padomāts par to, ka bez problēmām var ievietot bērnu ratiņus.
Alfa Romeo Stelvio tiešām patīkami pārsteidza. Gan ar savu ārieni, gan ar salona apdari un izcilo dīzainu. Ļoti ērti jūties pie stūres un vadīt šo automobīli sagādā baudu. Tas ir paklausīgs un neticami dinamisks.
Braucot pa meža ceļiem , Alfa pierādīja, ka dažādi, sarežģīti smilšu pauguri tai nesagādā nekādas grūtības, lai tos pārvarētu.
Kā zināms, šis modelis ir pieejams divās versijās-pilnpiedziņas un aizmugurējās piedziņas izpildījumā. Būtu ļoti interesanti patestēt arī aizmugurējās piedziņas variantu, protams jau ne pa meža ceļiem.
Iepriekšējos testos , kad iznāca pavizināties ar šo auto tīri tādā šosejas variantā, tas īpaši neuzrunāja. Bet šoreiz , iebraucot meža ceļos, tas bez problēmām pārvarēja vis sarežģītākos ceļa posmus, kuri bija pa spēkam tikai stipri dārgākiem automobīļiem. Par to ir vērts padomāt
Viss ir ļoti labs šim automobīlim, gan ārējais dīzains, gan dinamika,gan ceļa pārredzamība,gan ērta vadīšana, gan salona ergonomika, gan...gan, bet es, kā ne pārāk ražena auguma braucējs, tā arī nespēju saregulēt savu braukšanas pozīciju tā, lai redzētu vismaz pusi no priekšējā paneļa nepieciešamās braukšanas informācijas.
Šis testa brauciens čehu krosoverītim izvērtās par nopietnu pārbaudījumu, jo lielākai daļai , no žūrijas komisijas bija pārliecība, ka auto ir aprīkots ar visu riteņu piedziņu. Arī mūsu grupa ar trim automobīļiem iebraucām meža ceļos un tikai sarežģītākajās situācijās sākām saprast, ka Karoq kaut kas pietrūkst...Vēlāk patestēju šo auto tieši tādos ceļos, kuros tas ir piemērots ar viena tilta piedziņu un sapratu, ka viss ir kārtībā-laba vadāmība, laba dinamika,ērti jūties pie stūres un nav nekas lieks, kas traucētu komfortablu braukšanu.
Interesants auto ar savu odziņu gan ārējā, gan iekšējā dīzaina risinājumā. Dinamisks, ērts un ļoti labi vadāms. Mūsu ceļu apstākļiem nav mazsvarīgs arī plašs piekares un apriepojuma izvēles piedāvājums.
Stipri neiedziļinoties šī auto cenā, BMW X1 dinamika , turēšanās uz ceļa, stūrēšana, braucot par līdzenu asfaltu, gan par nelīdzenu un līkumotu asfalta ceļa posmu man sagādāja baudu. Arī vietas salonā bija pilnīgi pietiekoši, kaut arī nemaz tik tuvu stūrei nesēžu. Protams, ja daudz ir jābrauc par nelīdzeniem grunts ceļiem, tad jebkuram auto ir jāizvēlas pienāciga piekare gan disku un riepu izmēri, piemēroti šiem ceļu apstākļiem. Un lai vairāk saprastu auto tos testējot izvēlētā maršrutā garāža-nojume, iesaku nojumi būvēt nedaudz tālāk
Ja vizuāli šāds automobīlis uzrunā, tad noteikti ar to vajadzētu izbraukt. Tikai tā mēs varēsim izvērtēt šī auto sniegto braukšanas prieku un attiecīgās komplektācijas izmaksām. Man, kaut arī ar neatbilstošu apriepojumu, bija visai interesanti pavizināties! Jāatceras , ka šāda tipa auto, reti kurš iegādāsies kā pirmo, vai vienīgo.(un ledusskapi uz vasarnīcu , domāju, ka arī nevedīs )
Poligonā izbraucām visur un bez problēmām. Jau kad iekāpu šajā automobīlī, viss patika.Labs, lieki nepiebāzts, komfortabls salons. Braukšana bija kā ar spēļmantiņu
Man šis auto iepatikās uzreiz, kad pirmo reizi to ieraudzīju Lilastes mažā...off road sekcijā tas sevi parādīja perfekti.Bez piepūles veica pašas sarežģītākās trases sekcijas. Bet uz slidenā un līkumotā Ādažu ceļa posma, salīdzinoši braucot pēc Volvo V90, tas ļāvās nedaudz vairāk izjust vadāmo sānslīžu baudu. Iesaku pamēģināt!
Pirms brauciena ar Astru, jau gandrīz biju pārliecināts, ka viņa mani nepievils. Un tā arī bija-laba dinamika, patīkams,neuzbāzīgs salons...savā nišā viens no vadošajiem auto.
Pēc izbraukšanas rudens testā ar s90, kurā šis auto sagādāja braukšanas baudu-ļoti dinamisks,labi bremzējās un ir paklausīgs līkumotajā Kuldīgas - Kabiles ceļa posmā, man bija izdevība izmēģināt v90 pilnpiedziņas modeli notestēt sniegotajā,līkumotajā Ādažu testa ceļā. Biju ļoti gandarīts,cik filigrāni un neuzbāzīgi darbojās pretslīdes un pretizbuksēšanas sistēmas. Bija patīkams brauciens!
Mazais Swiftiņš īpaši pārsteidza! Gan ar to, kad braucienā no Upesciema līdz jaunajai bibliotēkas mājai Pārdaugavā, uz aizmugurējā sēdekļa atradās trīs liela auguma vīri un vietas viņiem pilnībā pietika. Gan ar šī mazā automobīļa izbraukšanas spējām bezceļa apstākļos. Tas tiešām bija fantastiski, kā Swiftiņš bez piepūles 333 trases kalna poligonā turēja līdz visiem lielajiem bezceļniekiem. Un kad vēl ieskatāmies cenu lapā...!