Mārketings ir varena zinātne, kas izveidojusies tāpēc, lai pēc iespējas efektīvāk atvērtu patērētāju maciņus. Kā man paskaidroja, tad Cupra Ateca nav nekāds Seat, bet pavisam blakus stāvoša jauna sportiskā marka. Labi! Bet nevaru likties mierā ar pārdomām par šīs jaunās markas kontekstu mūsu zemē. Kāpēc beidzamajos gados uz ielām redzam aizvien vairāk Seat markas auto? Domāju, ka pircēji izvēlas VAG par zemāko iespējamo cenu. Tomēr mārketinga speci laikam ir saskatījuši arī šajā segmentā kādu nišu. Un, lūdzu, gatavs ir Seat tjūninga auglis Ateca ar 300zs par sviestmaizes cenu - 50tk. Par pašu Ateca nav ko daudz teikt. Korekti būvēts Seat, kas paredzēts gludajiem Vācijas bāņiem. Uz mūsu pampakainā Turaidas ceļa pat comfort režīmā tas drebināja pasažierus kā tāds tievēšanas vibrators. Arī manis jau pieminētie 300 zirgi likās diezgan kautrīgi un nevēlējās atraisīties. Solīto 6.5 sekunžu vietā uzrādīja gandrīz 8 sekundes līdz simtiņam. Nesaprotu! Varbūt mūsu vidū tomēr ir ģimenes galvas, kam lēti ģimenes auto liekas pārāk gausi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja esi brīvs no lielās džipu ambīcijas, tavā rīcībā ir peferkti komplektējams, kluss un komfortabls braucamrīks. Arī aci piesies un varēsi droši atskatīties uz to, dodoties savās gaitās pēc noparkošanas. Ar Scala Škoda ļoti labi parāda to, kā var radīt individuālas nišas auto izmantojot pieejamās VAG lego sastāvdaļas. Par individuālu nišu runāju tāpēc, ka Scala ir hečbeka un vagona hibrīds. kaut kas pavidu. Tas tātad uzliek arī pienākumus pret praktiskajiem auto lietotājiem. Kā jau Škoda, tai ir vesela asprātīgu risinājumu palete, kas iepriecina sīkumos. Piemēram lietussargs, vai sniega skrāpis aiz degvielas uzpildes vāciņa, vai arī bagāžnieka mantu pretslīdes bortiņi uz lipekļiem. Vai arī fakts, ka smalkās Car play un android lietotnes vari lietot bez telefona piestriķēšanas. Forši.
Bet tomēr ir dažas lietas kas savelk ģīmi. Tas iekrita pirmajā apskatē. Nolaistu sēdekļu variantā, veidojas pamatīgs plaukts attiecībā pret bagāžnieka grīdu. Jā, papildaprīkojuma sarakstā ir opcija kur var pacelt to grīdu augstāk, taču tas būtiski samazina kopējo kravas telpas ietilpību. Domāju ka tā ir kompaktās ģeometrijas nodeva. Un beigās, kad esi atķeksējis cenu lapā savas sapņu opcijas, izrādās, ka cena kož. Kož pat salīdzinājumā ar golfu. Ja tās pārdevēji spēs sagatavot labus, pievilcīgus komplektus, tad pārdošana nepaliks tikai atsevišķu indivīdu izvēle.