Šodienu un nākotni izdevies apvienot Citroen E-C4 - elktroauto, kuru iedarbina ar aizdedzes atslēgu. Dīzelim testos bija start/stop poga. Kā jau elektroauto, kluss, gaita līgana, ar dinamiku arī viss labi. Solītais nobraukums līdz 350 km ar vienu uzlādi gan liek šaubīties. Ārpilsētas režīmā borta datorā solītais atlikušais nobraukums dila stipri ātrāk nekā pieauga nobraukums. Robusts infodisplejs, kopumā labs, bet elektroauto prasītos atrakstīvāks. Pasažiera pusē ir iPad turētājs - doma laba, bet izpildījums varētu būt kvalitatīvāks. Salona apdare kvalitatīva, sēdekļi gan klasiskie "dīvāniņi". Nelielos pārbraucienos ir ērti, lielām distancēm liekas pārāk mīksti. Labs head up displejs. Šobrīd lielākā problēma ir E-C4 cena 38920 eur, bet tā gan ir problēma lielākajai daļai ar elektrību darbināmajām automašīnām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc autoklasifikatora Citroen E-Space Tourer ir vidējās daudzfunkciju klases auto, tātad to var uztvert gan kā busiņu, gan kā minivenu. Pateicoties L3 virsbūvei, ļoti plašs salons un bagāžas nodalījums, 7 sēdvietas. Business klase ar LED dienas gaitas lukturiem (bet ksenona gaismām), papildus Webasto apsildi, atpakaļskata kameru un daudz dažādām papildus lietiņām. Šeit gan jāatzīmē, ka labas kvalitātes ādas apdare sēdekļi kontrastē ar diezgan lētu plastmasu apšuvumu paneļos. Gaita līgana, kā jau elektroauto, bet dinamika gan prasās lielāka. Kopumā viss likās labi, bet ir viens BET. Un tas ir enerģijas patēriņš. Testējot auto pēc nobrauktiem 14 km no automašīnas apsolītā nobraukuma tika nomīnusoti veseli 34 km. Patēriņš krietni virs 30 kWh/100 km. Tas gan šosejas režīmā, bet vienalga uzdzen stresu par iespēju nokļūt līdz izvēlētajam galamērķim. 55 490 eur atbilst šī brīža elektroauto cenu tendencēm vidējā klasē. Prasās nopietns atbalsts šāda auto iegādei, jo nezaļais analogs ar dīzeļdzinēju ir par 16 tūkstošiem lētāks.