anoagask rakstīja:
spainis rakstīja: Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.
Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.
+1
Būtu vismaz labi, ja identificētu problēmu un jauno ceļu nesačakarētu
Diez vai tas būtiski atrisinās problēmu Baltezerā un Ādažos.
Saskaņā ar LVC datiem, 46.5% transportlīdzekļu uz Tallinas šosejas brauc līdz Ādažiem. Aiz Gaujas tilta ceļu turpina 51.3% transportlīdzekļu, bet pēc Lilastes (1. nobrauktuve uz Saulkrastiem) ceļu turpina vien trešdaļa no sākotnējās transporta plūsmas Baltezerā. Tālāk aiz Dūčiem tikai 24.56%.
Ja uzbūvēs apvedceļu gar Rail Baltic līniju no Vangažiem līdz Dūčiem, tas būs apmēram 10 km garāks ceļš, ko reāli izmantos tikai ceturtā daļa no visas plūsmas, kas šobrīd brauc caur Baltezeru. Manā skatījumā tas Baltezerā un Ādažos pilnīgi neko neatrisinās.
Tie apmēram 20%, kas dodas uz Saulkrastiem, droši vien turpinās braukt caur Ādažiem, nevis liekus 10 km apkārt.
Otrs variants, kas kaut kādās publiskās vīzijās ir parādījies un arī manā skatījumā varētu atrisināt Baltezera problēmu, ir apvedceļš no Berģiem - gar Bukultiem līdz A1/P1 krustojumam, bet tur droši vien sarežģīta izbūve un īpašumu atsavināšana. Taču pie viena būtu iespēja izveidot kaut ko sakarīgu arī riņķī Jaunciemam.
Neesot tik sarežģīti, bet vajag speciālistu, kam ir aparatūra/programmatūra šīm atslēgām. Manā gadījumā pati atslēga ir nobloķēta un otra nav pieejama. Elektriķis var pieprogrammēt atslēgas pie mašīnas, bet tām jābūt atiestatītām un kodēšanai gatavām. Respektīvi nepieciešams kodēšanai sagatavots atslēgu pāris. Tādas programmatūras viņam nav, lai esošai atslēgai veiktu reset.
Esmu arī atradis programmēšanai gatavas atslēgas ārzemēs par salīdzinoši normāliem cipariem. Bet pirms sūtu, gribu saprast variantus Latvijā - vai ir un varbūt ātrāk dabūjamas.