Par pudeles kakliem runājot, kur ceļš ar divām blakus esošām joslām pārtop vienā - nejaukt ar tādām, kur divas blakus esošas joslas aiziet katra savā virzienā. Esmu novērojis, ka intensīvas satiksmes un sastrēgumu gadījumos autovadītāji nelabprāt izmanto abas joslas. Tā vietā lai līdz sašaurinājuma vietai automašīnas izvietotos pa abām joslām un samazinātu sastrēguma garumu, spītīgi tiek izmantota tikai viena josla. Daudzi autovadītāji, kuri stāv sastrēgumā, brīvās joslas izmantošanu uzskata par nekaunīgu apbraukšanu, un tā vietā, lai sašaurinājumā ievērotu rāvējslēdzēja principu, aizvainojuma vadīti nelaiž tos, kuri tomēr saprot, ka satiksme būs raitāka, ja izmantos abas joslas. Tā tas ir daudzviet - Emmas ielas sašaurinājums pirms dzelzceļa pārbrauktuves Vecāķu virzienā, sašaurinājumi ielu remontdarbu sakarā u.t.t.
Vēl viens novērojums, kas sasaucas ar šo, ir ieskrējiena joslu pilnīga neizmantošana lēnas satiksmes apstākļos. Piemērs - darba dienas beigas Zemgala gatves un Viestura prospekta krustojumā, kur pirms luksofora Zemgala gatvei piekļaujas ieskrējiena josla no meža prospekta. Luksofors uz Zemgala gatves sakrāj automašīnu rindas un tie, kas uzbrauc no Meža prospekta spītīgi uzreiz mēģina iespraukties rindā jau krietnu gabalu (apm. 150m)pirms ieskrējiena joslas beigām. Rodas situācija, ka ceļš no Meža prospekta ir nosprūdis, jo kāds sadomā jau 'laicīgi' spraukties rindā, lai gan pavisam mierīgi to var izdarīt ieskrējiena joslas galā, ievērojot rāvējslēdzēja principu.
Nortel rakstīja: Notiek tas kam jānotiek. Ir profesionālie braucēji, kam auto ir darbam un ir svētdienas braucēji (sēņotāji), kuri var atļauties stāvēt visur. Vajadzēja redzēt kas notika uz Jēkabpils - Rēzekne ceļa, kad 20 km posmā bija 10 luksofori. Ja godīgi, es vairāk kā pie 1 vai 2-viem nestāvēju. Iekļāvos plūsmā.
Profesionālie braucēji - lielisks attaisnojums sūdu taisīšanai un uzspļaušanai pārējiem