Volx, bildi studijā tad, pēc vārstu vāka blīves maiņas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volx, bildi studijā tad, pēc vārstu vāka blīves maiņas.
Danimars rakstīja:
Danimars rakstīja: Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)
Ā, un lietoju Samsung...
Pievienojos jums abiem, nu jau 111k uz tāfeles pēd.paaudzes Touran.... un arī lietoju Samsung
Msh rakstíja
ja man piepeši no zila gaisa nokristu 10 štukas, nē, es neskrietu pirkt par tām 10 štukām A6 - es 1) sastellētu golfam nullīti motoru un pārlasītu kārbu 2) nosiltinātu māju 3) nopirktu dažus otrā svarīguma niekus, teiksim, iztērētu kādus simtus par velosipēdu detaļām.
Kas bútu ja Tev 100 - 150k nokristu no gaisa?
Ielikšu arī savu atskaiti- tātad auto VW Touran pēdējās paaudzes, 2,0 tdi,3jos gados nu jau būs nobraukti pie 100k, 3x mainīta eļļa longlife intervālā , kad auto paprasa, tad arī mainu ,kondiķim izbeidzās kkāda blīvīte šovasar, to Vācijā samainīja un teica , ja būs jāmaksā , tad rēķinu atsūtīs pa pastu(LV mašīnai) bet rēķina nav , sanāca braukt garām, piebraucu, sak vai neesmu parādā, nē viss ok, rūpnīca paņēma uz sevi izmaksas. Auto reāli ir taupīgāks par 2paaudzes Touranu, pat lidojot 6,5l ir griesti, kruizējot 110-130 - 4,2l , sievai ikdienā pa pilsētu 5,5l nepārsniedz, tas viss noteikts ar pilno bākas metodi, jo savādāk nemaz nepildos, zb tērēt laiku , lai tur pa 5l vai 15l pilinātu, pielej pilnu un miers. Auto ar 7 vietām, vietas vairāk kā vecajā, + ka beņķi nolokot veido līdzenu grīdu. Pagaidām braukšanas vaina.
To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...
priekš msh par longlife
agrāk fūrēm eļļu mainija uz 30k un likās mega daudz, tagad MB Actrosam maina uz 150k , jā jā uz 150 k un normāli, motoriem nekāda vaina, eļļas sen jau ir labākas, man domāt, ka vienīgā problēma ir , vai filtri spēj tik ilgi vilkt ,bet izskatās ka var.
msh rakstīja
Nu ko lai saka - ja tu tiešām strādā 12 stundas dienā/ 6 dienas nedēļā,
Nu nezinu, kā Tev, bet man pietiek ar 5 darba dienām mēnesī, lai segtu visus ar jauna auto saistitos izdevumus-fin.līze,kasko octu, degv. un apkopes ieskaitot, gadā nobrauc -+30k.
Ja man būtu ķēriens uz elektrību , tad tas vispār prasītu 1darba dienas algu....varbūt msh pamaini darba vietu? nebūs jāuztraucās par dzīves vai auto dārdzību un ģimenes budžetā vairāk naudas+ laika paliks...
kasinsh79 rakstīja: Jau taisa! Neatceros, kuram ražotajam tas bija kā papildopcija, bet ir! Auto stāvot, tiek uzlādēta baterija no saules (stikla jumts - saules baterija).
Kādreiz A6 nāca (nezinu precīzi nosaukumu) ķipa solārā lūka, kas lādēja aķīti stāvot.
Tēmas autoram- zafira nekādi nav vienā lieluma klasē ar galaxy, sharan, zefīram atbilst touran utml. izstieptie golf klases auto. Jāskatās vairāk pēc lietošanas apstakļiem, ja prasās augstāks klīrens, tad suv-veidīgais, ja var iztikt, miniveni, kaut gan jaunajam sharan klīrens dabā izskatas kā lielākai daļai suv.
650 rakstīja: Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D
Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.
ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D
Man instruktors tālajos 90-jos mācīja tāpat, jo viens, kas nejēdz sabremzēties, ieliek Tev aizmugurē un ar sagrieztiem riteniem Tu ielido purnā pretimbraucējam, kuram pabraucot garām tu gribēji nogriezties..... kkā tā
Vw Touran 2,0Tdi no Lv uz Poliju 110km/h kruīzā 4,3l/100km patēriņš, pa bāni uz 150km/h kruīzā 6,2l, Vācijā pa bani 180km/h- 6,8l, viss pēc pilnās bākas metodes. Visur, kur vajag apdzīt vai lai kadam ātrākam netraucētu- protams pedālis grīdā , nepatīk pašam traucēt citiem un pašam nepatīk ka citi traucē
+ daudz, tikai sūkņa vaina.
1) Statoils,Neste123
2) pašapkalpošanās moikas
3) dažreiz Enri+ salona tīrīšana
2gados 1x iedodu profiņiem uz pilno- pulēšana, salona ķīmiskā utt. vairāk švīkas rodas no lielveikalu stāvietām, nekā no statoil moikas, kad T4 busu pārkrāsoju, tad ātri varēja ievērot katru jaunu švīku pēc Alfas apmeklējuma...
Par T4 tik +daudz, pašam tāds bija 6gadus, pie liela nobraukuma ap 60k gadā, ritošā var teikt bija nenokaujama.
Par T4 tik +daudz, pašam tāds bija 6gadus, pie liela nobraukuma ap 60k gadā, ritošā var teikt bija nenokaujama.
Tiem, kas pierīgā pārvietojas ar LT,EST, nummuriem, sen jau ir veidi kā apiet šo nodokli, kārtejo reizi trāpa tiem, kas neko neoptimizē, bet optimizētaji mierīgi turpinās iesākto...
Nu nezinu gan par Vāciju,skates te ir vienkāršākas kā LV, izplūdes gāzespārbauda, bremzēm jabūt kārtībā, par pārējo diezgan nosacīti... galvenais, lai nekas neuzkrīt inspektoram uz galvas, jo uz bāņa nokritušus izpūtējus redzu diezgan bieži.
Skati pieņem daudzās vietās , bet uz turieni noteiktās dienās ierodās CSDD (viņiem piem. DEKRAS) pārstāvis un pārbauda auto.
Fur export ir domāti auto ,kam kkas ir muhļīts, čoms vienu A6 noskatīja, nu labs, nav kur piesieties, sak pērku, tikai kā pateica ka auto paliks DE un uz DE nummuriem, tā pārdevējs noleca no pasākuma.... tik uz export
Lai saprastu katra izvēli par auto un tā uzticamību, vajadzētu vienoties par 2 terminiem:
1)labā tehniskā kārtībā
vai
2) braukšanas kārtībā
jo man, pēc piemēram msh rakstītā , liekas ka viņa auto ir braucamā kārtībā, bet nevis labā tehniskā, jo diezvai ja teikšu vinam ,davai laižam šodien tūlīt līdz Spānijai ~3800km viens virziens , bez evakuatora polises, vai vēlmes iet nenosakāmu km attālumu līdz tuvākajam šrotam , būtu prātīgi darīts
. Msh nekā personīga, man jaunībā moskvičš, tad audi un pēc tam passerati ar bija braucamā kārtībā
oktavija 1,9 ķiselis, tourans 2,0ķīselis, touranam zobenei garantija 180 k, cik tavai pa 20 e??
Ar Audi a6 pirmās paaudzes čomam 2pretēji viedokļi- bija ģimenē 2identiski auto , vienam bira nost viss pēc kārtas,ko var un pat nevar iedomāties, otram lielākie izdevumi bija degviela un eļļas maiņa, tāpēc grūti teikt labs vai slikts. Pašam pozitīva pieredze ar 1 paaudzes Oktāviju, un 08g touranu, negatīva ar 206 pežo, tas uzvedās tipiski franciski,taisīja visādus cirkus, brauksanai pa pilsētu ļoti ērts, bet tehniski nē, jo kā pat dīleris smējās, tas tak fraņču auto ...
Tikko touranam eļļas maiņu+ pirmo apkopi uz 30k taisīju Vācijā pieVw dīlera, izmaksāja 259eiras,
08g touranam apkope Vācijā 1x uz akciju ar visu longlife eļļu izmaksāja 89eiras
par lielākām apkopēm- uz150k tika nomainīta zobene(KOMPLEKTĀ priekš dažiem jāizceļ pašsaprotamas lietas ) bremžu diski+kluči priekšā un aizm. kkāda buksīte priekšā+ darbs kopā aptuveni 700e, Tākā 08g tika iepirkts auto, kad jau auto tirgus stagnēja,un dīleriem vwfana vārdiem sakot bija ļoti saldas atlaides, man konkrētajam touranam tika5,5k eiras liela, tad pat ar visām apkopēm pie dīlera esmu plusos. ;-)
99g Oktāvijai zobenes kompl. bija vienā cenā ar 08g tourana zob.kompl. Tākā īpaši dārgāk jaunakam auto nav...
par letajiem bremžu diskiem nu nezinu, nezinu, zinu vairākus kolēģus ar dažādam auto markām ,kuriem viņi nav izvilkuši pat 20k, ar ļoti mierīgu braukšanas stilu, saprastu ja būtu ar rallistu tendencēm.
Off topic jau aizgāja, kā vienmēr, tēma bija par jauniem auto un kapēc jauniem, nevis 20-30 gadīgu auto tehn defektu hronoloģisks izklāsts ar ekonomiskiem un neekonomskiem izmaksu analīzes pamatojumiem, socialo un morālo raksturojumu un bonusā vēl kaimiņa no otras Latvijas puses domas par otru cilvēku ko dzīvē visticamāk nav redzējis, bet tas nekas, kaut grāmata nav lasīta, bet viedoklis ir un ar to pietiek.
Priecīgu 1 Adventi!!
lynx85 ? Vai Tu arī esi reti tizls un stulbs,ka lasīt neproti un pēc citiem spried pēc sevis ? jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo TĀS ir pašas par sevi saprotamas. Tu ja riepas uzmontē jaunas , tak nebalansē viņas, var tak iztikt, pēc stūres pirkstu maiņas savirzi tak arī neregulē, jo vecās riepas jau neēda, un uz ceļa jau ar abām rokām stūri uz vienu pusi vislaik turot jau kkā uz ceļa turējās ...ja motoram eļļu maini un fitru nē, pēc tam ja dzenis motoram kloķenē iemetās, tad jaunu klokeni un veco eļļu caur zeķi izkās un saies? ....Nespried pēc sevis par citiem, ja pašam ir pirmā doma par santīmjāšanu, tad ar tevi viss skaidrs.
jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo lietas, kas ir jāmaina komplektā, TĀS ir pašas par sevi saprotamas.
msh raksīja: Es varētu sarakstīt čupu ar problēmām, ko esmu savai mašīnai gada laikā novērsis, un otru čupu ar problēmām, kas vēl ir jānovērš:
Tad, kur ir tasTavs bez problēmu auto? cik km gadā tu nobrauc, ja vari atlauties tā čakarēties?
Cik laika tu iztērēji novēŗšot to pirmo problēmu čupu, un kur ir vaina, ka nevar novērst to otro čupu ar problēmām?
Pamatdarbs un ģimene ar berniem arī ir? vai ģimene ir kaifā no tā, ka tu pazūdi garažā vai soļo 25km uz mājām , jo beidzot no tevis miers?
Taisni tā,busiņi mierā nestāv... mēs pāris x ņēmām no nomas busiņus nedēļas nogalēs( tad cena bija izdevīga, bez km ierobežojuma), piektdien no rīta paņem, pirmdien vakarā atdod braucām Rīga- Francijas lejas gals, pie Spānijas robežas, aptuveni 3000km viens gals. Atdodot busu , nomas kantorim bija lielas acis- 6k km pa 4dienām. Bijām kādi 5 šoferi, pieturas tik , cik uzpildīt degvielu, izstaipīt kājas,pačurāt.