Šodien gadījās satikt veco labo čakarētaju sugu uz ceļa. Pa A1 aiz Ādažiem, Gaujas tilta divi nu baigi gribēja tikt garām, malā jaunā 920. Līnija, pretī nāk mašīnas. Es piespiedies pie tās līnijas, bet nebraucu pāri, nav man vajadzīgi sodi. Šie nu pie pašas pakaļas salīduši, tā līdz pat Lilastes radaram pie kura šie iepalika par metriem 100. Pēc tā atkal pakaļā, nu vienā brīdī bija brīvs aizbrauca garām, apdzenot uzreiz atpakaļ un pāri 920.ai tā parādot kā vajadzēja braukt( ironiski, bet kad nav nepārtrauktā malā, tādiem kas pat nepamēģina paiet malā, es šādi parādu kā būtu gribējis lai apdzenamais izdara, bet ne, ja ir 920ā). Un nu tik ies nu tik ies, bet nē tā aptuveni +5 manam ~102 km/h ātrumam. Pie nākamā radara pie staķika atkal nomet pa mēmajiem gandrīz, tā kā ne tikai sadzenu rokā, bet pat nākas bremzēt, lai otrajam pakaļu nesabučotu. Nākamajā divlīmenī viens nogriežas, otrs iespiež vairāk. Vēl pēc ~10km vualā, tas palikušais godīgi uz 90 purpina, tāds tīri ap 35-40 čalis, nesapratu tos viņa iepriekšējos gājienus un beigu rezultātu. Apdzinu un aizbraucu kā braucis.
Man sencis kādreiz teica, nu ja apdzen, tad pēc tam nevelcies, lai šim nav tevi jādzen, t.i. konstanti brauc ar + kaut 1 km/h, bet nebrauc lēnāk. Domāt ar kādu ātrumu vēlāk brauksi vajag pirms dzīšanas.
Ja uz 80, tad nekā nebūs, liekas ka viņiem visiem ir rūpnīcas kļūda +3km/h līdz 90km/h, respektīvi ja brauci līdz 83 km/h, nekam nav jābūt. Ja Tu no Liepājas puses, tad arī īzzī, no zīmes sākas 70, no Rīgas puses tur laikam tieši krustā beidzas.
P.s. arī par augstāk rakstīto. Ja kāds apzinās, ka pārkāpj ātrumu, ir jāapzinās arī tas cik par to ir jāmaksā, nevis jālido ar domu, ai es jau te vienmēr tā lido un nekas nav. Po uz likumu maucu vienmēr +50, lohi tie kas ķer, nu ar tādu attieksmi tālu netikt (bez soda ).
Bet ideju par to, ka ķertu pēc reālās situācijas atbalstu, tik kā to realizēt, domāju, bet nevaru izdomāt.