Bēru procesija ar pelnu urnu būs pēc tam kad Tešļaks nobloķēs durvis un aizdegsies. Tā ka par bremzēm runāt ir pilnīgi lieki šī auto kontekstā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bēru procesija ar pelnu urnu būs pēc tam kad Tešļaks nobloķēs durvis un aizdegsies. Tā ka par bremzēm runāt ir pilnīgi lieki šī auto kontekstā.
Ir liels jautājums, vai ārpus saulainās Kakalifornijas bremžu troses darbosies pēc tam, kad elektroniskā bremžu aktivācija pārstās darboties pēc gadiem 5 Latvijas klimatā?
Acīmredzot, daudz kas būs atkarīgs no godprātīgas apkopes tajos labajos gados, kad par auto nav nekādu sūdzību. Kā arī no tā, vai ražotājs ir paredzējis periodisku bremžu mehāniskās aktivācijas veidu (labprātīgu vai piespiedu kārtā), lai periodiski darbinātu mechanismus un neļautu iestāvēties/ierūsēt/iesūnot.
Procentēs jārēķina, ne jau absolūtos skaitļos. Ja saskaitītu, cik avārijas Latvijā ir dēļ aļņiem un ziloņiem, atklātos pārsteidzoša statistika - Latvijas ziloņi ne reizi nav izskrējuši uz ceļa tieši priekšā auto, atšķirībā no neprognozējamiem aļņiem. Varētu uzbūvēt teoriju, ka vietējie ziloņi ir evolucionējuši un pielāgojušies satiksmes apstākļiem. Nopublicētu Delfos un tak cilvēki ticētu.
Kāpēc tu iedomājies, ka galdnieks ved logus? Viņš tos izgatavo, nevis vadā! Tam ir pārvadātāji. Sēdinātajā audi galdnieks ved sievu uz teijāteri un brūti uz viesnīcu.
Pasteidzies ar kraisleri...vajadzēja paņemt nomā Teslu un ātri sajustu kādas izmaiņas paurī notiek un tad vietējam demiurgam iautofanam nebūtu vienatnē jādročī pa topikiem. Tagad nekā!
Šajā karā 2/3 lietu notiek tā, ka kāds pasaka A bet izdara Z, pēc tam kad štelles jau nodarītas tas, iespējams, tiek pieminēts, kad jau viss noticis.
Ko gan citu viņi teiks - protams, ka nedosim. Un zem deķa prasa no jankijiem kaut ko, kas iepriekš nav spīdējis. F-35 tak gribot kā traki.
Retorisks jautājums - visi, kas pārpublicē ziņas un saites uz tām, dzīvo bez interneta un rūpējas lai pārējie arī nepalaiž garām to, ko raksta un rāda visi iespējamie portāli?
Es šeit gribētu redzēt viedokļus, heitu, +- pamatotus minējumus un to izķidāšanu, nevis ziņu atreferējumus kompaktā veidā kā nespējnieku namā.
Man nerūp, ar ko brauc galdnieks. Tāpat tas, kādas apenes viņš valkā un kādu šņabi dzer. Galvenais ir tas, vai viņa darba kvalitāte un manas vajadzības sapas un vai es varu atļauties viņa darbu. Tos iespaidus ar ko tu piebrauc vari pataupīt dundukiem linu uzvalkos ar kokospiena smūtiju ķepās.
Nejēga, tomāti ko tu katru dienu ēd, ir audzēti getliņu siltumnīcās. Protams, ja tev pēc braucamsiles kredīta nomaksāšanas paliek nauda dārzeņiem.
Viņš nemākot produktus nopirkt! Kāds memmītis, vai? Izdarbina sievu, pats nejēdz un ar to vēl lepojas! Auto pirkšanas vietā būtu noalgojis mājsaimnieci, kas iepērkas vai vismaz kā pensis pasūtījis lai furgons pieved pārtikas kasti. Tādi tie ekstravagantie ilonmaski ir - vārdos kungi, bet dzīvē īsti gnīdas.
Kas tas par stilu - citēt 5 rindkopas un apakšā pierakstīt 3 teikumus? Na*j vajag tos garumgaros palagus pārpublicēt? Tā kā tādi penši kas atklājuši internetu un tik dragā 😂
Atbildēt apakšā (kā šis koments) būtu pret iAuto poņāķijiem, vai ne? Un re, var pat iztikt bez nevajadzīgas citēšanas.
Acīmredzot viņu (spammeru) Māster Plāns ir tāds, ka Visi Webā Lūrētāji izmanto automātisko tulkošanu pārlūkā, un viņī ķēzījiens viņu (ķēzītāju) darba valodā automātiski (A) ir redzams Lūrētājam (L) saprotamā valodā.
Piem. jotubē visi dirš komentos katrs savā valodā un saprot opponentu atbildes (dirsienus). Karoč, riktīgs Bābel(īt)es Tornis 😃
Tā poga ir jāsauc "Start/Stop/Nakuj" kad paklausās kādi štrunti ir tagadējie auto.
Švaki tie pļāvēji mūsdienās. Bez trimmera nikā. Bija reiz laiki, kad vīri piecēlās pirms gaismas un uz 9iem nāca mājās no pļavas. Tagad knapi var mauriņu apšņikāt, pamodinot pusi pagasta.
Klau, vai kāds joprojām dzīvo PSRS laikos un domā, ka biļetei ko cilvēki ir gatavi pirkt par eur100 un vēl stāvēt rindā uz to, būtu jāpārdod par eur10? Hokeja biļetes taču nav pirmās nepieciešamības prece. Pat pīrādziņu cepējs grib dabūt peļņu, nevis strādāt labdarībai.
Bet tieši tā tas darbojas - ja citur ir labāk, jābrauc uz turieni. Ja šeit neviens nepirks tās biļetes - laidīs lētāk. Bet pērk taču, izrādās!
Nez, vai valsts uzgrūstu uzņēmējiem uz kakla brīvdienu arī Ostapenko bronzas gadījumā? Vai paralimpisko sporta veidu bronzas gadījumā? Kaut kāda hokeja mafija - sagribēja pasvinēt un nolēma - pasvinēsim. 😏
Kunkst tava madāma, ja viss iet labi, bet es uzdevu jautājumu - kāpēc hokejam tāda prioritāte? Kāpēc nav valsts brīvdienu par sasniegumiem citos sporta veidos?
Firma var darīt kā grib, tur nav ko apspriest. Šeit runa par valsts lēmumiem. Vai tā uzvara Latvijai ir TIK svarīga? Tad būtu devuši brīvu nedēļu - lai nosvin uzvaru, ko tagad pielīdzina teju vai Brīvības cīņu panākumiem.
Tautas apvienošanās, piekrītu, ir ļoti pozitīva parādība. Pat ja tas ir tikai hokejs (nemazinot šī sporta veida sarežģītību un upurus ko tas prasa no spēlētājiem un to ģimenēm, drīzāk par valstisko...statusu? līmeni?). Bet taisnība - fenomena ziņā tas tiešām iet uz Dziesmu svētku pusi, es to atzīstu un par to priecājos, neskatoties uz to ka pačīkstu par procesu.
Vakar pie sižeta par lielo pasākumu pie Mildas prātojām, ek, ja tāda vienotība būtu vērojama pie zemessardzes un armijas uzņemšanas punktiem.Apvienoties priekos ir viegli, bet pienākuma sauktiem jau grūtāk.
Vajadzētu izmest laukā integrāciju ar fēčbuku, tā ļoti bremzē lapas ielādi. Kas grib feisbuku, tak pats tur var paskatīties, kas jauns noticies?
Skatos, ka komentu speci ir tikuši skaidrībā gan par pandēmiju iemesliem, gan efektīvu ierobežošanu, gan par finansu sistēmas tumšākajiem noslēpumiem. Vot šitos vīrus iemānīt Bildergergas klubā un lūk, tad nu gan notiktos lielas lietas!
Serjožas prikļučēņijas Jurmaļinā
Mūsdienās kad visa loģika ir kompī, kas noveco pusgada laikā un faktiski jau nonāk pie pircēja novecojusi, laikam gan nav prātīgi atsaukties uz tik senu piemēru.
Protams, būtiski vai ražotājs regulāri uzlabo auto softu un izplata to pārdotajiem auto, vai mēģina trūkumus labot ar jaunu auto modeli, kas pircējam ir jāpērk no jauna.