Crankshaft rakstīja:
Neņem ļaunā, tas ir joks , no manas puses
------------------------------
Nemaz nedomāju ņemt ļaunā, galu galā man pašam ir tīri intersanti kas no tā visa iznāks. Gan jau laika gaitā uzrakstīšu savu pozitīvo vai negatīvo pieredzi.



















uge rakstīja: Ja paņēmi šādu auto, tad patīk pašam remontēt. ...
Tā tas pa lielam arī ir - viss pasākum sākās ar vecu JDM Toyota Celica GT4, kuru reiz pa ~ 500 Ls iegādāju no tās kompānijas kas piedalās Baltic Snow Challenge ( paldiesi smaidīgajam www.iauto.lv/...
. Lai arī ST185 bija nežēlīgi feins aparāts - tika pabraukts un secināts ka celšanai jamai aparāts īsti neder - virsbūve jamam pa 300\'000 vairs īti neturās kopā - pcel priekša ratu un durvis vairs aiztaisīt nevarēja. Aizgāja jams detaļās, tā nesteidzīgi tās notirgoju par cenām kas mazliet zem tirgus cenas. Sāku ar to ka pa lētām naudām tiku vaļā no salona, lai nesapelē mitrumā un tālāk jau klienti paši atskrēja redzēdami ka pārsvarā visam bija OK stāvoklis, un pat ja nebija ( ar domu labojamās lietas - salons utml.) tad cenas bija adekvātas. pirmajā pusgadā auto nosedza pirkšanas izmaksas + sanāca rezerves daļas citai 2.0 litru ceļamai Celicai ko iepirku. Pārējās daļas lēni tirgoju tālāk. Pavisam nesen notirgoju jau praktiski visu kas skrūvējas nots no virsbūves - un tajā brīdī peļņa sastādīja jau kaut kur 1 kLs. Un tieši tad acīs iekrita Rangeris pa 1 kLs - un aiziet nākamā avantūra. Tā nu tagad braucu ar paša remontētu 199o gada Celi, kuram vēl šis un tas ir jāizdara vizuāli, un šo Fordu. NU jā vēl ir jau Avensis - ģimenes auto.
Tāda lūk auto vēsture.