iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 27.05.2010 11:17

uupis rakstīja:

Ideja nākamam ekotestam – salīdzināt TEP-60 dīzeļlokomotīves degvielas patēriņu ar Priusa degvielas patēriņu no Rīgas līdz Zilupei…

Drīkst 15 reizes minēt kuram būs antirekords degvielas patēriņā, bet kuram antirekords lietderībā (litri uz kg) …

domāju ka abi minētie antirekordi būs vienam un tam pašam agregātam - lokomotīvei !!!

WALA 27.05.2010 10:59

brmbrmm rakstīja:

Tā jau viss skaisti, tikai viena nianse:

"Latvijā „BMW 320d Efficient Dynamics” modifikācijas sedans maksā 35 tūkstošus eiro."

Šajā sakarā 2 apsvērumi:

1. Par ekonomiju - iegādājoties šī auto vietā lietotu dīzeļauto par 3,5 kEUR atliek naudas 30000 litru degvielai, kas ar patēriņu 6 l/100km pietiek 500000 km (pusmiljonam km)!

2. Par ekoloģiju - iztērējot 35 kEUR šāda auto iegādei vajadzētu apsvērt, ar kādām pūlēm šī nauda ir iegūta un vai ieguves procesa rezultātā daba necieta vairāk nekā sastrādājot 10x mazāk, turklāt, uz katru jauno auto jāskaita vēl klāt viena veca auto pārstrādes vajadzība.

Savādāk, protams, jauns ir jauns, tikai nevar teikt, ka tas būtu baigais "eko" panākums.

Nu tu jau ar nesaprast - ekoloģija rodas no tā ka par to pašu "piķi" tu gribi, negribi būsi spiests nobraukt mazāk, jo pārējais piķis aiziet jaunam bumeram.

WALA 25.05.2010 11:05

cap rakstīja:

Aptirst RS katrs latvietis varētu uzskatīt par goda lietu. Dzīļā D mēs esam pateicoties e-tamponiem un tml.lietām pārsvarā, nevis tāpēc kā kāds apšmauc parkingmeteru. Nu tas tā, vnk līriska atkāpe.

Nē nu ja ir vēlme sariebt RS, tad gluži vienkārši ir jādara savādāk - neizmanto viņu pakalpojumus un viss !!! Taisam akciju pret RS - aicinam ļaudis iet kājām, braukt ar velo, piedāvājām cilvēkus bez maksas paķert pa ceļam savās mašīnās. Neparkojamies RS maksas stāvvietās utml.

Es arī praktiski jebkādus RS pakalpojumus izmantoju kaut kur nu moš 10 -20 reizes pa gadu, tad kad nu man jebkas cits ir absolūti neizdevīgi attiecībā pret RS pakalpojumiem. Jebkurā citā gadījumā izmantoju iespēju iet teiksim ar kājām nevis stumdīties pa visai tizlo sab. transu ar visu padumjo e-talonu ( lai arī pieļauju ka daudziem sab. trans. lietotājiem e-talons tomēr ir izdevīgs !!!)

WALA 24.05.2010 16:44

LitruBoolists rakstīja: a kas traucē nemes naudu, bet zvanīt uz RS un teikt, ka nestrādā automāc?

Jā jā un tā mēs izdomājam kā var nemaksāt autoservisā, datortehniķim, veikalam, degvielas uzpildes stacijai utml. un tad brīnamies ka esam dziļā D. Ja nevari samaksāt par pakalpojumu - neņem preci !!!

Nevari samaksāt par stāvvietu - nebrauc uz darbu ar auto, bet teiksim ar velo !!!

WALA 24.05.2010 15:31

japcar rakstīja: Ieej www.youtube.com

Meklētājā ierkasti MAF cleaning --> un skaties pamācības līdz nejēgai (kaut kad gribeju savam auto to MAF sensoru tīrīt- bet pārgribēju)

P.S. daudzi "Dari pats" profiņi ir sapi**uši esošos (labus) Gaisa masas mērītājus un jauns tāds devējs Toijotai maksā ne-lēti Tipa-profilaksei iztīrīšu- a reāli ieberziens

Ne nu liecies mierā - ar elektroniku vispār ir tā - ja tas nav saplīsis, tad nevajag mēģināt to remontēt !!!

Ja cilvis ir pārliecināts par to ka MAF gļuko vai ir beigts - tad attiecīgi uz priekšu.

WALA 24.05.2010 15:28

scope rakstīja:

Pag, vai tad 1 LVL monētas vēl pieņem. Vienu brīdi kaut ko runāja, ka automātos neņems.

Bet sausais atlikums - jāmaksā ar mobilly.

Tā protams ir - nu vismaz pastāvigajiem RS parkinga klientiem.

Bet visi jau nedzīvo pa Rīgu pastāvīgi lai vispār būtu kāda nojausma par mobilly utml. + ne visiem ir jēga no tā mobilly, man iznāk nu moš 1X gadā izmantot šos RS pakalpojumus.

WALA 22.05.2010 8:16

Lancers un sportisks :

Sportisks ir Evo, nevis Lancers lai arī izskatās gana agresīvs un man tādi patīk !!!

WALA 21.05.2010 22:07

Toyotām arī saka ka ir vērts mēģīnāt patīrīt jamos verķus. Un šķiet ka aºī manuāļos bija aprakstīta testu metadoloģija kaut kādiem konkrētiem TOYOTAs Denso sensoriem !!!

WALA 20.05.2010 21:36

Viss jau jopcik skaisti utt. Bet na%^% regulārajiem pilsētas arājiem vajag 4x4 ?!?!? Tipa ziemai ???

Ar nekādas jēgas - es ar savu Avensi palietojot galvu ( un tad kad stūrgalvība ņem roku un gribas kupenā ieparkoties - arī lāpstu) un nevienu reizi pa visu ziemu nekur neiesēdos tā ka pats saviem spēkiem nevarētu izlīst ( t.i. bez lāpstas un palīdzības no malas !!!). Pa ceļam vēl dažu labu Šarānu no kupenas izrāvu ārā.

Bet tur kur es ar savu Avensi braukājos Cheroku jauno viens bija paspējis "ietupināt", tikai tādēļ ka iedomājās ka tas verķis ir kārtīgs offroaderis - skuju 1,5 riteni spolē un nekust ne no vietas - Grand Cherokam ( arī jaunajam - tam vismaz ir kaut kāda pieklājīgāka ta 4x4 sistēma) nācās jamo raut ārā !!!

Varētu vēl tikai piebilst ka Grand Cheroks jaunais salīdzinošī ir "lietas koks" paņēma pa visām kupenām mazo Cheroku pat sāniski aizvilka uz "sausāku" vietu.

WALA 19.05.2010 10:29

Nortel rakstīja:

Es šogad izgāju TA bez pakaļējās rindas, kolēģa transportieri gan izmeta ārā.

Da jā vot šo es ar nesaprotu kur atšķirība it īpaši ņemot vērā ka daudziem auto tie benķi ir paredzēti viegli izņemami - varbūt jautājums par drošības jostām - kur tās stiprinās un skaitu ?!?!? Varbūt vienkārši kāds nepamana ?!?!? VVZ

WALA 18.05.2010 17:37

Runājot par benķu izravēšanu - ja tev pasē būs rakstīts ka tur ir 15 benķu, tad tagad (kopš pagājuša gada ~ vidus) apskatē tev arī paprasīs visus benķus lai viņi tur būtu. Tas ko var izdarīt var paņemt samaksāt mazliet piķi un pārreģistrēt to verķi kā tādu kurā ir mazāk sēdvietas, bet tas tajā gadījumā ja to parējos benķus nafig negrasies nekad lietot !!! Pretēja gadījumā skrūvē uz aspkati tos beņķus iekšā un ej apskati svilpodams ( ja parējais viss OK)!!!

WALA 14.05.2010 15:52

P.S. aa un vēl viens secinājums pirms grābstīties gar tehniku palīdz ja cilvēks ir pamodies, nevis pusaizmidzis "zombijs".

WALA 14.05.2010 15:51

Nekas jopcik es ar izcēļos mazlietiņ - strādājošam motoblokam (B&S dzinējs) izdomāju palūrēt eļļas līmeni - atskrūvēju korķi, kurš loģiski tīri labi aizlidoja pa gaisu, un savukārt eļļa skaisti tik izsmidzināta pa manu darba jaku.

Jo ja pareizi saprotu tad visiem šiem mazajiem dzinējiem eļļosana notiek ar "šļakstīšanas" metodi - bet nu secinājums viens - vairs nebrīnos ka arī šādi tas viss tīri labi tiek eļļots.

WALA 12.05.2010 10:41

WALA rakstīja: Man tikai viens jautājums kādēļ auto cenas kritums netiek ņemts vērā - tas dotu objektīvāku skatu uz dzīvi !!! Bet tā protams - ļoti intersanta statistika !!!

OOps, tomēr laikam pašās beigāš esi gan piemnējis ka cenas kritums ir ņemc vērā - sorre brille laikam jāņēm rokā.

WALA 12.05.2010 10:39

Man tikai viens jautājums kādēļ auto cenas kritums netiek ņemts vērā - tas dotu objektīvāku skatu uz dzīvi !!! Bet tā protams - ļoti intersanta statistika !!!

WALA 10.05.2010 21:59

Sretsked rakstīja: Wala, nu ja tu vari pateikt,ka BMW nav asas virsbūves līnijas... esi maz bembi redzējis?

Liecies mierā - BMW nekad nav bijušas asas līnijas, asākās kādas nu jamam ir bijušas ir E28 modelim un tā vienaudžiem !!! Salīdzini kaut vai ar Lotus Esprit, Lambo Rventon, Galardo ...

WALA 10.05.2010 12:48

^&^&$ tūneri - tad zin labāk liekat zilos "logu čurātājus". Auto Exoticā viens bija izstādījis savu Celica šādi aplīmētu - reāla buļļa kaka !!! Ja gribas kādu vietu uz auto izcelt vēl OK ( es piemēram izvēlētos jumtu no virsbūves atšķirīgā krāsā), bet visu auto aplīmēt - liekas ka nu mierā - tādi auto tāpat kā viscaur matētie (tie kuriem ir apaļas virsbūves formas) izskatās pēc buļļa kakas !!! Labi matētais krāsojums izskatās uz Lambo Gallardo, Reventon utml. - savukārt uz jebkura BMW - pēc kakas !!! Ir jābūt asām virsbūves līnijām lai auto pēc kaut kā izskatītos ar matēto melno. ja virsbūves līnijas jau tā neizceļas un vēl "uztriepj" matēto krāsu - tas auto vispār "pazūd". Un ar karbon-look ir ļoti līdzīgi - lielai daļai auto tas neder, vismaz ne visas virsbūves pārklāšanai !!!

WALA 08.05.2010 8:51

tadsjautues rakstīja:

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

galiig garaam neticu nekadiem 245, un tev pietam tomaats, to tu nevari dabuut no vinja

Nav gluži iemesla neticēt, jo tas motorelis labi griežas līdz 8000+ apg./min. Pie kam dēļ variable valvve lift jams pie ~ 6500 iegūst "otro elpu". Ir ar 2litru vecāku Celicu mēģināts mērkaķoties līdzi - 2zz-ge auto tanī brīdī kad ieslēdzas VVL izskatās apmēram tā itkā "aizlektu" uz priekšu par kādu auto korpusu ...

Un es ar veco Celi lai ar neesmu braucis virs 200 km/h - tomēr 200 + izskatās pilnīgi sasniedzams, tika ta aerodinamika jamai krietni atpaliek no tās pašas Corollas !!!

WALA 06.05.2010 17:45

Pirmais rakstīja:

...

vai arī iedomājies cilvēci, kas nupat tikai ir izdomājusi šķēpu ar ko durt mamutus.... vai tiešām viņi ticēs, ka ir iespējama atombumba?

Offtopic:

He he tikai skatoties no "pirmatnējā" cilvēka viedokļa jams droši padomātu - a kuļiš man kaut ko tādu vajag, kāda jēga "medīt" kaut ko tādu ko pēc tam nevarēs apēst nedz arī kā citādi praktiski izmantot ??? To mēs šķiet reizēm mūsdienās aizmirstam, taisam/daram kaut ko kam patiesībā nav absolūti nekādas jēgas.

WALA 06.05.2010 14:49

Sretsked rakstīja:

Ka gāzes vadiem blakus ierok vecas sliedes ?

Nav f-kin svarīgi ko tieši ierok ( domāju ka mūsdienās cenšās ierakt ko tādu kas gana ilgi nesadalās pats reizinātājos) svarīgi ir dabūt polaritāti un svarīgi ir lai gāzes vada caurulei ir no kurienes "raut" elektronus.

WALA 06.05.2010 10:06

Ja nu kādam vēl interesē par cauruļvadu aizsardzību ar līdzstrāvu var pameklēt google pēc "Impressed current CP"

ja pareizi atceros tad CP atšifrējās kā "corosion protection".

WALA 06.05.2010 9:59

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja: Par gāzes vadu - pilnīgas muļķības.

nu man skolā tieši par gāzes vadiem tā stāstīja

interesanti kā tagad aizsargā dzelzs gāzes vadus no rūsēšanas?

Tev to stāstīja blakus sēdošā meitenīte 1. klasē ?

Paklau par šo gan - pirms D=st tālāk - paintersējies pats !!!

WALA 06.05.2010 9:43

Motorolers rakstīja: ... 3L A6 dīzelis ieskrienas 7 sek, kas tad tas ir - formula???

...

Tas ir Forsprungs durch technik

Minetais Corolla TSport ir 2ZZ-GE 1,8 litru dzinējs kurš ir izstrādāts ~ 1999 gadā parādījās uz Toyota Celica GT-S/TSport, uz Tsport Corollas jamsparādījās jau "pieklājīgā vecumā" !!! Savama laikam tas bija viens no jaudīgākajiem dzinējiem (192 Zs no 1,8 litri) Tiesa pāris gadu laikā Honda izlaida nebūt ne sliktāku 2 litru VTEC dzinēju, kam lai arī jauda/tilpuma attiecība nebija tik liela, taču kopumā bija jaudīgāks un ja pareizi atceros arī konstruktīvi vienkāršāks un izturīgāks !!! Un mūsdienās šādu jaudu no tilpuma praktiski izspiež jebkurš ražotājs !!!

WALA 04.05.2010 23:08

OK Kindzuli, patiešām dažādos avotos ir minēts ka tie 250 gab. ir "for UK", tad nu laikam tā limitētā sērija ir "mazliet" plašāka ...

Bet TSport pats par sevi nav šausmīgs retums, lai arī baigi daudz jamo tomēr nav. Šķiet ka pat Celica TSport un GT-S vai tik nav pārdotas lielākā skaitā.

P.S. ties "spainis" paliek "spainis" neatkarīgi no tā kas zem haubes.

WALA 04.05.2010 19:42

Kindzulis rakstīja:

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?

Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!

nu vai zini... toyotists zinoshais... 100gb...

ja nu taa- tad kjer nu sho reto eksemplaaru www.ss.lv/...

BTW- ne tuvu ne vieniigaa ieksh LV

Kā labi saproti šī nav TSport ar kompresoru !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti