Kaksis rakstīja:
Pēc neliela trieciena pa mazauto aizmuguri, aizmugurē sēdošais mēnesi gulēja ar kakla traumu, tādā pašā avārijā semjorkinā aizmugurē sēdošais izkāpa un iedeva vainīgajam bietē.
Tas tā, no kolēģu pieredzes.
Protams ka tā var gadīties, tāpat kā varēja slikti beigties tam 2 Golpam, kurš acīmredzot labi apzinoties situācijas bezcerību to savu dampi ierāva grāvī, kamēr Mersists nepaspēja, vai arī domāja ka liekie bleķi paglābs.
Shit happens, es ar esmu bijis spiests izvēlēties grāvi kad pie apdzīšanas sāka mētāt pēcpusi - pretī nāk kravinieks, aizmugurē kravinieks ... pie kam paveicās "grāvi" sameklēju tādā vietā kur mierīgi laideni caur grāvi pļavā iekšā - tik apakšas plastmasas bišk apskrāpēju. KOpš tās reizes rūpējos lai auto pakaļgals ir pēc iespējas noslogots, jo tadus fokusus ar savām tukšām TOYO ne pirmo reizi izbaudu. Esmu aºī vilcis astē cienai Celicai kas novākojās šī paša iemesla dēļ.
Teiksim Yarim šī problēma nepiemīt, tiesa ar standarta riepām pa Baltijas ceļiem virs 150km/h - nav patīkami braukt.



















Seene rakstīja:
Es teiktu, ka tev ir divas vai trīs problēmas uzreiz - gaiss sistēmā un remontējams galvenais cilindrs. Mainīga pedāļa "cietība" pēc vairākkārtējas uzpumpēšanas būs novēršāma ar atgaisošanu. Lēnā ieslīdēšana ar galvenā cilindra remontu. Un pie visa vēl klāt - slikti strādājošs vakuumpastiptrinātājs, kas jauc galvu.
+1
vakuuma neesamība vai daļēja esamība ir tas "cietais pedālis"