Redzkur tāc pat uzmetiens:
Kaut kādu sūdīgu Greta Wall China vai k-ko tamlīdzīgu mēgina iesmērēt kā LC
Redzkur tāc pat uzmetiens:
Kaut kādu sūdīgu Greta Wall China vai k-ko tamlīdzīgu mēgina iesmērēt kā LC
Рассказывает игрок в пейнтбол:
- ...Тут у меня кончаются патроны, я достаю кисточку - и в рукопашную!
Maija_Eskuella rakstīja:
Tev nopietni tas interesē? Sver viņa precīzi - 5 Ls no Tava maciņa, necik vairāk!
Aga - Westernu Unions ![]()
![]()
![]()
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
WALA rakstīja: Un uz biļetēm attiecīgi jānodrukā loterijas biļetes numurs LOHS000001 ... LOHS101013.
Šito vajag attīstīt NSNF pulciņā - varētu būt pieprasījums
Lohs#1 ir aizņemts numurs
Tas tikai nozīmē to ka šī biļete būs īpaši vērtīga ![]()
![]()
Kā ir Pirmais - tev pa īpašo lohu cenu - 50 Ls ( pa lēto ) ![]()
Un uz biļetēm attiecīgi jānodrukā loterijas biļetes numurs LOHS000001 ... LOHS101013. ![]()
KLau nav kādam tipogrāfija "pie dibena" moš jāatver loterijas biļešu drukātava ar attiecīgu tirgošanu lētticīgiem "deguniem". ![]()
![]()
![]()
Jātaisa akcija braucam uz pludmali skatīties lohus ![]()
![]()
Vienīgais ka lai atškir kuri skatītāji un kuri lohi ?!??!
Intersanta ideja krīzes laikam, tikai nedaudz neprātīga - kam (ar galvu domājošam) šajos laikos MB vajadzīgs. ir labākas lietas un vietas kurās naudu iztērēt, nu ja nu vienīgi kāds ir izcils veiksminieks. Bet kā labi zinam pret veiksmi arī ir "zāls" kā pazīšanās un zināms daudzums naudas. ![]()
Ak jā un policija tur ir n-reiz saprotošāka par mūsējo. Ja būsi apstājies ne gluži pēc noteikumiem ( bet netraucējot satiksmi un neveidojot k-ko bīstamu) - pieiesi atvianosies pateiksi normāļu iemeslu kādēļ tik stulbi esi noliecies - nu palūgs tev pārparkoties un sodu neuzliks. Utml. TUr pārsvarā policisti rūpējas par kārtību, nevis mēģinapastāvīgi noslaukt 5-ti.
Da labi, ja macho uz ceļiem netēlosi, un auto normālā kārtībā neviena tu tur nafig neesi vajadzīgs.Nobraukāsi zināmu laiku ar savām tiešībām, ja sūdus neievārīsi, tad varēsi apmainīt savas pret vietējām tiesībām un miers.
BTW tagad vismaz kādus 2 Krislerus 300M var atrast ar dzinēja defektiem.
Yes, šôdien ar Celicaclub aizvadījām atlases turnīru iekš 333. Bija "slapjā" sacīkste - pa skaisto !!!
recluse - viss ir atkarīgs no autosa, uz CarinaE 1,6 "lean burn" varēja just starpību starp Statoil un Neste degvielu LV apstākļos. Ar Avensi tādu pat 1,6 motoru, bet citu elektroniku virsū - šô starpību nevarēja just.
Kaut kā tā, bet ja neticat, nu man tak pofig, un galu galā jums visdrīzak tieši tāpat, jo Nestes/Statoil un kas tur vēl lielāks - benža ir OK - motori strādā un nerijas ciet. ![]()
Bāc slinkais, tev tak saka ka bencīns, nevis dīzelis taisa atšķirību. Ar dieseli esmu braucis tikai uz traktora - a tam pie D. Da i vispār dieselim pavisam cits lietderības koeficienc, un savādāka ideoloģija braucot.
Sretsked rakstīja: WALA ar nav no Ķīnas ??
skuj viņu zin - bet tas vārc kaut ko nozīmē, tik neesmu noskaidrojis ko . ![]()
![]()
![]()
Maija_Eskuella rakstīja:
Čujs ir ok! Bet kur paliek ņuhs un poņa? Lūdzu atsaukties speciālistus!
KO tev no tiem 3 ķīniešiem vajag ??? ![]()
msh rakstīja: Kārtīgs autovadītājs spraucoties starp divām mašīnām uz čuju nosaka to, vai izlīdīs
Tu laikam esi old-school driveris, mūsdienās tikai pēc skaņas - Spranču metode. ![]()
Deksi - tu jau laikam vienīgais nezini, ka mums degvielas kvalitātes standarti nav tādi kā lielākajā daļā ES !!! Ka mūsu bencīntankos katra kompānija lieto savādākas degvielas piedevas, un ka atkarībā no šīm piedevām (kas nu kuram autosam garšo labāk) arī mazliet mainās degvielas patēriņš.
Bet pilnīgi iespējams ja kāds brauc teiksim ar 5 litru degvielas kapsētu - tad arī reāļi nejūt atsķirību, jo tādam autosam ir liela jaudas un griezes rezerve, un lielākoties ti n-simc zirgi tur pa tukšo aulekšo.
modena rakstīja: vakar laikam Statoils paceļot cenu degvielai, atzīmēja pasaules tirgus naftas cenas krišanu otro dienu pēc kārtas....
PS. Brīvdienas cena Nestē Madonā bija ļoti patīkamā - divi saņi zem Rīgas cenas...
Madonas brīvdienu cena bija pieejama tikai 6dien, un moš 7dien no rīta, vakarpusē jau vairs cenu starpibas nebija !!!
Bet jāsaka kā ir mūsu degviela ir sūc uz kociņa, NOrvēģijas bencīnu lejot autoss uz 100km vidēji litru degvielas "ietaupa" ar visu to ka autoss bija pilns līdz lūpai pretstatā tam ka pa LBV ar to braukāju. Protams ja skatās uz vietām kur Norvēģijos praktiski nebija kalnu ( un tur max atļautais ir 80km/h) tad tas autoss vispār tikai kādus 6 litrus uz 100 norija, kas ir mission impossible ar mūsu bencīnu pat posmā Rīga-Cesvaine ar tukšu auto.
Pēdējais teikums joprojām par manu Carinu bija. Un pieredze liecina ka Avensis tieši tikpat "tizli" uz grunts uzvedas.
uupis rakstīja:
Neies jau strīdēties ar gudriem cilēkiem…
Gudri cilēki tāpat zina ka svārstības amortizatoros nenotiek tikai tajā līkumā vien, bet arī uz taisna ceļa pareizi pagrozot stūri, kas arī notikās svētdien uz Pleskavas piķa…
DOmā topicā pieminētais auto uz ko tādu ir spējīgs ( un vel ar minēto kadru pie stūres). Protams esmu arī Biķerniekos ar Golfa kausa auto savulaik mērkaķojies - tiem auto no tas piesēdināšanas bija jēga atsevišķos līkumos, rallijā - jā arī tur tam ir jēga, bet ar ne visur un vienmēr. Uz ielas ar parastu auto - skuj vinu zin, vienīgā reiz kad tam bija jēga bija ar Carinu E pa lauku ceļu, kad autos bija pielādēc līdz lūpai, tad līkumus tādā veidā jams ņēma labāk un stabilāk. Bet tukšam autosam - sajūta ka nav jēgas, jo dibens jamam pa vieglu, un ja "piesēdina" dibengalu vēļ vairāk atslogo ...
uupis rakstīja:
WALA rakstīja: Ielas mašīnām no ta nav absolūti nekādas jēgas...
Nepiekrtīšu gan. Savs labums no tā ir. Tiek piesēdināta mašīna amortizatoros un līkumā svārstību aplitūda ir mazāka…
Tev ir autoss kurš ar 100+ km/h var paņemt lidostas viadukta uzbrauktuvi ?!?!? Tad iespējams tam ir jēga. Es ar savu Avensi īpaši vairak par 60 km/h tur nevaru izspiest tā lai pasažieri nesāķtu velties pa salonu un pats nestutētu durvis.
Esmu tur gājis arī ar Lexus IS-F augšā ar 100 + - tas gan tur augša iet nesasveroties, bet tam arī bremžu spaidīšana pilnīgi neko nedos stabilitātei.
Redzi nu tagad mazliet jēdzīgāk jau izteicies, gāzes un bremzes spaidīšana reizē ir tikai un vieīgi īstiem vīriem - rallistiem. Un to dara tikai tādēļ lai nezaudētu motora apgriezienus kamēr bremzējas, no kā rodas divējāds labums - var slēgties zemākos pārnesumos ja tas ir nepieciešams, un līkuma izejā tavs auto ir gatavs kārtīgam uzrāvienam.
Ielas mašīnām no ta nav absolūti nekādas jēgas, auto nepaliek stabilāks. Pie kam tas īsti nav nemaz izdarāms "manevrs" bez trenēšanās - zieps uz koplietošans ceļiem šītā var uztaišīt vairāk nekā labuma.
RHINO rakstīja: Tas ir atkarīgs no kā pirki! Ja no Pētera, tad bremzē tikai priekšējais labais, ja no Valda tad Tikai priekšējie - jo pakaļējie ir tam golfam ko Vasilijs nopirka bet ja pēkšni bremzējas tikai pakaļējie tad būsi vien nopircis golfu ar rokas bremzēm
Moš tur vispār tik rezerves ritenis bremzējas jo autos pirkc no Gediminas, kurš ietaupīja kaudzi misiņa caurulīšu. Kurš vēl piedevām sajauca auto markas, un golpa pakaļai piemetināja SAAB priekšu. Līdz ar to arī roķene ir uz priekšas ratiem - labi ka tā, jo metinātas troses ilgi netur. ![]()
Ja gribas lētus auto - tos ir iespejams atrast, tikai vēlam izvēlēties to marku kuru daudzmaz labi pazīsti ( no tehniskā viedokļa). Bet cerēt ka labi piedāvājumi būš steriem - mazliet naivi
Reizēm UK vietējos sludinājumos ( piem. gumtree.com apmēºam kā ss.lv) var atrast autosus ar mums vajadzīgo stūri, par simpātisku cenu. Tiesa pajauni auto par labu cenu gadās reti, jo tiem ātri uzliek ķepu tirgoņi. Pa reizei Šveicē esmu redzējis kādu labu piedāvājumu. Bija reiz Corolla TSport ar nokautu motoru par labu cenu (motoru pie mums pa ~ 700 - 900 Ls pilnā komplektā varēja dabūt labu labo) utml. Ir varianti, bet nu tikai ne ar šitiem pārgudrajiem strādāju tur tagad dzīvoju citur - auto nav vajadzīgs vairs. Maksā uz priekšu n% ja gribi redzēt ... bla,bla.
Normāli neviens netraucē pa UK braukt ar savu kreisās stūres auto, un iemesla pamest jamo k-kur Itālijā, Vācijā vai kaut kur tikpat stulbā vietā nav ne mazāko, ižnemot gadījumus ja pilsonim no UK pieder dāča Francijā, Spānijā vai taml. un tad nav prikola vazāties ar savu UK autosu uz turieni vai ar to auto pretējā virzienā ( taču arī tas neizklausas reāli jo nomest auto uz pusgadu sētmalē ir liekas izmaksas, lētāk paņemt nomas auto).