visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Sunis rakstīja: Ja tevi interesē benzīna patēriņš, tad nepērc šos auto. Ja sāksi vizināties ar 270+ zs autiņiem, tad grūti būs pārkāpt uz mazākas jaudas auto.
tur jau tā lieta, tagad ir 230zs un mazāk vairs negribu..
bet kopumā liekas, tas 2.9 moška varētu būt ok..
autotirgotāji vispār tādi duraki - katrs slavē to versiju, kura viņam ir.. tam kuram dīzelis - stāsta cik tas labs, tam kuram 2.9 stāsta, ka tas vispār ir mūzīgs utt. tam, kuram 2.8 biturbo tam atkal sava versija -2.8 - vien;igais īstais..
IeviSh_850 rakstīja: Izskatās jau tiešām Ok, bet man apjukumu rada tas, ka pēc bamperiem un sāniem izskatās, ka atjaunotais 850., pēc aizmugures lampām un salona -vecais 850.
pēc salona?? a kas salonm savādāks?? ja vajag varu vēl bildes aizsūtīt - salonam liekasviss baigi labs!!
vēl viena lieta - pagaidām ar tādu neesmu izbraucis, bet, protams, to izdarīšu, ja nolemšu par labu šim modelim, bet jautajums tads - uz ceļa viņš labi turas, ja gribas nedaudz pavilkt? pietiekami dinamisks?
personīgi manā dzīve tas pilnīgi neko nemaina - ne kura valība, ne kurš prezidents pilnigi nekas.. un galvenais, ka lielākajai daļai cilvēku as aºī neko nemains..
jā tā arī darīju, it kā servisa gºamata bija līdz uzzvanīju uz MMR nosaucu sasijas nr un par visu līdz 2005 gadam viņi zināja - viss it kā sakrita ar to vācijas servisa grāmatu, pat datumi un noskrejieni..
nu jaaa, ja izlemju par kap rem motoram, tad kur to labak darit? kaut kada servisa? kuraa labaak?
un kas notiks, ja neko nedarisu, bet brauksu talak? motors atri beigsies?