Kādu gadu sievas turējumā ir Lexus Gs 450 hibrīds. Auto pats par sevi ļoti patīkami aprīkots, stabils un ārkārtīgi jaudīgs (296 zs). Interesantākais ir ar benzīna patēriņu. Pēc rūpnīcas datiem tāds patērē 7,9 litrus, bet pilsētas realitātē - visi 14-16 litri sanāk noteikti . Un tas ar visu reāli pieslēdzošos hibrīda iekārtu (piemēram, dzīvojamajā zonā tā maigi var nepilnu kilometru vienīgi ar baterijas vilkmi nobraukt). Kaut kas tam hibrīdam noteikti nav ok, šobrīd sanāk teju 30 eur/100km. Labi, ka pārvietošanās sanāk tikai netālus gabalus. Iedomājos, ja cilvēks nopērk tādu lietotu, ko tad lai dara?
Visai dīvaini, bet līdz 2300 apgriezieniem tādam 1,0Tsi vispār nekas nenotiek. Kaut gāzi grīdā, bet auto - pilnīgs mironis. Pēc tam ieslēdzas turbība un aiziet. Respektīvi, dinamiski braukt var, tikai dzinēju pastāvīgi "griežot".
Izskatās tā. Himars tomēr rāda brīnumus un zināmu paniku okupantiem. Viņiem var rasties liela vēlme atriebties. Tā var nonākt līdz mobilizācijas izsludināšanai nu jau oficiāli atzītā karā. Un tad arī daļa Latvijā dzīvojošo nonāks peklē - Ukrainā. Par lielgabalu gaļu. Garantēti. Vienīgi nevaru iedomāties, ja tiešām Ukrainai vienu mirkli fiziski uzbrūk miljons apbruņotu karavīru (Krievijas pusei tas ir reāli). Uz masu ukraiņus paņemt varēs vai būs briesmīga masu iznīcināšana (krievu)?
Šajā tēmā katrs raksta savu subjektīvo pieredzi. Kaut vai tikai no testa auto. Kaut 15k vai pat 100k eur vērta. Cik katrs objektīvs, lai katrs pats secina. Tomēr pat autožurnālisti arīdzan min savas domas un iespaidus par auto
Lai nu būtu. Slavēšu kaut vai DARBA smago auto, kas man nekad nepiederēs. Cits slavēs DARBA autobusu, piemēram Nekāda sakara ar savējo vai iegādes niansēm.
Neesmu teicis, ka baigais rāviens 6.robā no 80, bet tas gan ir fakts, bet fakts, ka (mierīgs) paātrinājums tomēr ir. Apdzenot es ierasti izmantoju 5. robu, lai raiti apdzītu. Ar to biju domājis auto elastību. Var braukt 5. robā ar 50 un var 5. robā arī paātrināties (līdz 130).
Losis, kas losis. Tiešām, smieklīgs kadrs. Atslābsti un maksā par SAVA auto izmantošanu. Es savukārt ne centa negrasos tam tērēt, un esmu gana apmierināts. JĀ
Jūtu žulti, smieklīgi Nevienā mirklī neesmu par Scala fanojis. Pat rakstīju - kam interesē. Tev nē. Šķir tālāk droši. Vēl vairāk, pieminēju veca AUDI stereosistēmu kā labu piemēru citiem, arī mūsdienu ražotājiem. Ne man pašam tāds AUDI, ne citādi kādu jāpārliecina.
Smejies vai raudi, bet pat 2001.gada Audi stereosistāma ar Bose ir vienkārši bauda dzirdei vēl pat šodien. Kad pilnīgi jauna japāņu vai Dienvidkorejas stereo izstrādājums ir naturāli atbaidošs.
Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.
Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga
GB12 rakstīja: Pirms neilga laika biju Diseldorfā, braucu ar tramvaju. Arī visu laiku skandināja par maskām. Es nezināju un man nebija. Trambulī maskas bija visiem un daudzi uz mani lūrēja kā uz tādu citplanētieti.
Tam gan es ticu. Man bija identiski pirms gadiem diviem Varšavā, iegāju veikalā pēc saldējuma. Bez maskas, kad pat pārdevējas bija maskās. Neko tā, jocīgi jutos es drīzāk. Bet, nevienu piebildi nedzirdēju. Neviena nosodoša skatiena arīdzan.
Radinieks sataisīja bijušo taxi VW Touran, oriģinālie 530tkm Kad tirgoja zem tirgus cenas, izņēmuma kārtā brauca rādīt interesentiem uz Granīta ielu, izrādās - auto placi. Nopirka zibenīgi (laikam bija pircējs kam tādam, bet jau ar 175tkm )
Tāds pat story ar 2000.gada Audi A2, leišos no viena biezā iegādāts, tad LV sataisīts tehniski (un tam auto virsbūve alumīnija, ideāla vispār) - dienas jautājums bija notirgot. LIetotiem auto IR pieprasījums.
Ūja, tā kā Ķīnā gan te nekur nav. Masku prasība (ja tā taisnība) taču jau vienaldzīga, Ķīnā notiek reālas represijas pret cilvēkiem. Tā paša covid dēļ (tā saka oficiāli)...
Sāk rasties priekšstats, ka šim mēslam vēlamo uzmanību vairs pievērš tikai Ķīna. Eiropā un citur no covid nebaidās, iedomājaties? Kā tad tā Lūk, tā (prasītos emocijzīme ar paceltu vidējo pirkstu).
Atkārtošos. Ja blakus vai pavisam netālu ir valstis, kur covid pat neuzskaita, kur nav ne karantīnas, ne pašizolācijas un cilvēki vienkārši dzīvo un pat negrasās baidīties (varbūt covid, piemēram), tad kāda velna pēc mums būt citādāk? Kādas vēl maskas? Atzīšos - ļoti patīk bez lupatām uz sejas Negribu pat dzirdēt par ierobežojumiem. Nuhaj un viss!
Jautājums visiem. Kā var būt tā, ka 07.2022. kaimiņvalstī Lietuvā 1m3 dabasgāzes maksā precīzi 2 x lētāk nekā brīnumzemē Latvijā? Vakar redzēju reālu pierādījumu no LT iedzīvotāja. Ko mūsu infantīlā valdība vēl pieļaus kā normu?
Kādu gadu sievas turējumā ir Lexus Gs 450 hibrīds. Auto pats par sevi ļoti patīkami aprīkots, stabils un ārkārtīgi jaudīgs (296 zs). Interesantākais ir ar benzīna patēriņu. Pēc rūpnīcas datiem tāds patērē 7,9 litrus, bet pilsētas realitātē - visi 14-16 litri sanāk noteikti . Un tas ar visu reāli pieslēdzošos hibrīda iekārtu (piemēram, dzīvojamajā zonā tā maigi var nepilnu kilometru vienīgi ar baterijas vilkmi nobraukt). Kaut kas tam hibrīdam noteikti nav ok, šobrīd sanāk teju 30 eur/100km. Labi, ka pārvietošanās sanāk tikai netālus gabalus. Iedomājos, ja cilvēks nopērk tādu lietotu, ko tad lai dara?