Sretsked rakstīja:
Cukurins rakstīja: Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Ar tevi tā jau izdarīja ?
Tavs domāt, ka es kāds robokops, kuram čips?
Sretsked rakstīja:
Cukurins rakstīja: Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Ar tevi tā jau izdarīja ?
Tavs domāt, ka es kāds robokops, kuram čips?
Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Šie 5 SP liecina, ka Tu esi bīstams apkārtējai sabiedrībai, regulārs noteikumu pārkāpējs, patīk vilkt pa mazām ieliņām, kur 2-virzienu kustība var būt bīstama, ar +27 (neaizmirsīsim par radara kļūdu). Kas notiktu, ja būtu mazs bērns vai kāmītis izskrējis uz ceļa pakaļ bumbai?
Tad būtu teksts: kurš te bija notriecis kāmīti un notinies no notikuma vietas, un viņam par to nekas nebija?
Ja negribas administratīvos sodus, nevajag noteikumus pārkāpt!
Pārkāpi - maksā, saņem SP.
TG/AM
P.S. Visi saka - menti dolbojobi, a tad, kad noķer pārkāpēju, tad sliktie redz, jo grib beidzot hronisko pārkāpēju sodīt...
Īstiem vīriem gaismas nekad nav par daudz...
Nu nez, man būt domāt likties, ka katrs rīts šim pilsonim iesākas ar - pasties kāds man liels... zubārz...
tikai žēl, ka jādzīvo maskavenē koka mājā ar ateju starpstāvā, bez dušas, bet ar zubāru starp sūdabrāļiem, jo esi sācis pelnīt maķenīt vairāk par 7.50 LVL/mēn...
un kādēļ cepties, grūti kameru uzlikt, vai vienkārši nav lieks 1kLs, lai noķertu šo zubārfcukeri?
aizmirsu pierakstīt, cikos tiekamies pie CSDD?
Ir 2008.gada Porshe Cayenne Turbo, 25000 noskrējiens, 4.8 motors (pats teici, var arī lielāku...), 66000 EUR (spec priekš Tevis jau ar iekļautu 20% skidku)
1. Sabtransa josla ir arī ir josla. Noteikumos nav teikts citādi. Vienīgi CSN nonāk pretrunā 2 punkti sakarā ar veltni un sabtransa joslu. Domāju, ka jāvadās pēc ceļu satiksmes likuma, kas nosaka pirmkārt drošību uz ceļa. Tātad, jāvadās no situācijas.
2. Jāgriežas ne no sliedēm, jo krustojums neatceļ sabtransa joslas zīmi.
3. Pa sliedēm drīkst pārvietoties tikai tad, ja tās atrodas brauktuves vidū. Šķērsot tās drīkst, ja tās nav nodalītas no brauktuves (tā kā Brīvības gatvē). Tātad, šajā gadījumā pa sliedēm pārvietoties ir aizliegts.
4. Ar maksimālo atļauto ātrumu, bet tā, lai netraucētu gājēju kustību, kā arī neradītu draudus ceļu satiksmei.
5. Ceļu satiksmes likums nosaka, ar ko ceļš, kuriem krustojoties rodas krustojums, atšķiras no blakusteritorijas.
6. Šī baltā līnija nekad nav novilkta pašā asfalta malā. Tur ir 10cm kā minimums, pa to arī var bar braukt
7. Neesmu redzējis nevienu velosipēdistu ceļu, kur nebūtu atvēlēta vieta gājējiem.
8. Policists nevar uzspiest dzert 100g. Viņš var piedāvāt Bet grēks atteikties no haļavas
Yetti rakstīja: divus ģimenes auto jau kādus 2 gadus dzenu uz Klaipēdu...
Tā arī Klaipēdā nespēj tos vēl pārdot jau 2 gadus?
Cikos un kur jābūt skatīties neiespējamais?
Man čiriks stafkai atlikts...
batka rakstīja: Jus nesaprotat ka autors te nes cauri jus
autora doma varbūt arī ir tāda, bet toč būs kāds 15-gadnieks, kas šito ņems pa pilnu, dosies uz Tolmetu pēc braucamā un ķīlēs augšā...
Master_D rakstīja: Cukuriņ, trolejbusbraucēj, ko tad tu te dari? Pis uz www.rigassatiksme.lv/forums !
BTW, biedri šķūningmeistar, man būt likties, ka šitādam vecam graustam ir bīstami kaut ko likt virsū. Kādēļ pirkt šrotu ar nemotoru un mājas apstākļos kaut ko būvēt, lai nevar aizmugurē nostāties šitam s**am dēļ smirdoņas? Būs ka ielās vēl viens pacans, kas 400 vietējos tugrikus nopelnījis uzreiz skuj nost matus, sauc sevi par je**nij Slavik un dodās pakaļ bumeram...
Vienīgais noderīgais ir pārdot savu veco lūzni un doties uz daudz jaudīgāko trolejbusu...
RX-7 rakstīja:
kliks rakstīja: Hahahā, Hospitāļielas medkomisijas esot to vērtas, lai vismaz 1x dzīvē redzētu un izbaudītu. Runā, ka tur esot tāda veca ūsaina piepe un viņai dikti tīkot kunilings. Pačukstēšu - mazgājas viņa trešdienās un biksītes (kas nu tās par biksītēm - bumbierenes ibio) maina ceturtdienās. Tā ka pirmdien un otrdien tur rindu neesot!
Šis komentārs iespārda..
Bet, ja par tēmu - gan autora, gan dažu "zinošo" komentētāju teksti liek saviebt seju smīnā....
Med komisija jāiet reizi ciktur gados un katru reizi pēc svaigākajiem standartiem... Pirms 2 gadiem kārtējo reizi gāju, jo tiesībām termiņš uz mainīšanu. Man ir -8.5 dioptrijas astigmatisms abām acīm. Brillēm cilindriskie stikli - optiski sarežģīts pasākums... Bet tas nekādā gadījumā netraucēja ne dabūt, ne atjaunot BC1 tiesības... Tiesības nedod redzes dēļ pārsvarā tad, ja ir daltonisms (kad dakters rāda ar krāsainiem aplīšiem noklātu lapu, kur vienas krāsas aplīši veido kādu burtu vai ciparu, bet Tu to objektu tur nevari saskatīt, jo visi aplīši liekas vienā krāsā - lūk tad tiesības Tev neredzēt...). Pie tās med komisijas iešanas OBLIGĀTI jāapmeklē arī Hospitāļu ielas kantoris...
Par redzi - mani negribēja dēļ toreiz -6 dioptrijām Zemessardzē ņemt, bet, kad bez brillēm sašāvu pietiekamu p-tu skaitu šautuvē, tomēr iedeva gan ieroča atļauju, gan SUVā paņēma... Regulārajā armijā neņēma, jo virs -6 dioptrijām.... Un pie tam vēl studēju
Ja par reālo situāciju - esmu reiz avarējis un pazaudējis brilles... Pec tam auto vraku striķī aiz vilcēja stūrēju kādus 150 km bez brillēm un vējstikla... Un izdevās - tik jāsamiedzas un tad jau var redzēt pietiekami...
Secinājums viens: autors lej čugunu un, kā jau te minēja, visdrīzāk ir narkologu uzskaitē... Bet daži "šausmīgi zinošie" ir izgāzušies kā vecas sētas
Liekas, ka iepriekš minēju, ka redzes asums nosaka, vai var dabūt, vai nē... Vienkārši ar -8.5 nekad redzes asums nevar būt 0.6 un mazāks...
Par astigmātismu - ja Tev ir + cilindri, tad Tev redze nemaz nepavelk uz tiem -8.5...
Tolmets
T/G A/M
jjaanniiss rakstīja: plus vēl 6 punkti sanāk, pieplusojot vēl 6 iegūtos pirms tam
būs vien jāiet kārtot eksāmens, ja nenoņems pavisam
Būs viens atsaldenis mazāk uz ielām kādu brīdi...
Ozz rakstīja: pagapaga....
ar brilleem nav aizliegts vadiit automobiili, vadiitaaja aplieciibaa ir taada atziime
ja autors gadiijumaa nav narkologjiskajaa uzskaitee vai Tvaika ielas klients, tad nav nekaadu probleemu sanjemt mediciinisko komisiju kaut vai ar -10....
taa ka , andža, nedris...
Labi, viedie vīri...
Sakarā ar strādāšanu optikas jomā, izrunājos ar kolēģiem par šo jomu. Katrā sevi cienošā redzes pārbaudes vietā ir fiška ar visāda veida nesakarīgi sazīmētiem C burtiem. Vot, tiem, kuri redz 0.6 rindu, vēl dod tiesības, bet tiem, kas redz tikai lielākus C burtus, tiem vairs nedod. Un tas brīdis, kad toč neredz ir ~7-8 dioptrijas, bet var būt arī mazāk. Šie C burti ir jāredz bez brillēm. Pretējā gadījumā - viens pīpis - tukšs taisns ceļš, serpantīns, vācijas bānis, tieši smagajam purnā vai jebkur citur braukt - viss izskatās vienādi.
Lai izbrāķētu medicīnas komisija priekš tiesību iegūšanas, redzei jābūt sliktākai par 7 vai 8 dioptrijām (precīzi neatceros), tas nozīmē, ka cilvēks bez redzes korekcijas līdzekļiem neredz tālāk par auto priekšgalu. Izbrāķē tādēļ, ka, ja bedrē izkrīt kontaktlēca vai nokrīt brilles, vadītājam ir jāspēj DROŠI vadīt automašīnu līdz iespējai apstāties. Ja Tu gribi dabūt tiesības ar sliktu redzi, tas ir tāpat, kā būt dzērājšoferim, tikai skaidrā...
Es gan Tev ieteiktu pašam atrast ekspertu un novērtēt, citādi 100% būsi pats vainīgs...
shearer rakstīja:
Pirmais rakstīja: šīri, man pokui....
lai Blondās Ķiveres lien sastrēgumā pa svītrām.... līdz brīdim, kamēr jamie var savākties un negrist uz spoguļiem....
bet ņekui te dzenāt pilnīgu tuftu par to, ka CSN tas nav aizliegts
palasi ko dzheks rakstija augstaak.
vienaa joslaa driikst braukt viens automobilis. nekas nav teikts par to motocikliem.
cik tev, apbizhotais jefinj, spogulji muuzhaa jau ir nolauzti delj motociklistiem? man neviens!!!
Interpretēsim pareizi CNS: braukšanas joslas lielumu, ja nav sazīmētas līnijas, nosaka pēc auto izmēriem.
Pa vienu joslu var braukt tik transporta līdzekļu, cik ietilpst joslā, neuzbraucot uz līnijas. Uz līnijas var braukt tikai tad, ja pārkārtojas. Un kā redzams pēc CNS, pārkārtošanās ir aizliegta sastrēgumu laikā, izņemot ja taisamies nogriesties vai apstāties malā un priecāties par sastrēguma burvību...
Tad tā, vīri, lai būtu skaidrība:
1.7. braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem),
kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa
zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves
platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.
108. Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc tikai pa
joslām. Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.
110. Intensīvas ceļu satiksmes apstākļos, kad visas braukšanas joslas aizņemtas, mainīt joslu atļauts, tikai lai
nogrieztos, apgrieztos braukšanai pretējā virzienā, apbrauktu vai apturētu transportlīdzekli.
Gasjs rakstīja: Piektdien pēcpusdienā visdrīzāk būs īpaši "labi". Ja jābrauc tālāki gabali D-Pils virzienā, tad ieteiktu izvēlēties citus maršrutus:
caur Tīnužiem, apkārt Ogrei, Ķegumā uzbrauc uz D-pils štrāses
caur Daugmali, Ķegumā vai Aizkrauklē uzbrauc uz D-pils štrāses.
Utt.
Biedri, jūs kāds nesen esat mēģinājuši caur tīnūžiem kratīties?
Es mēnesi atpakaļ notestēju to gabalu, jo visu varenais ceļu guru TomTom teica, ka tas esot ātrākais braucot uz D-pili...
Dabūju visus ripuļus balansēt no jauna...
Šlosers
Ja pareizi atceros, tad airbag sensori atrodas lanžeronu galos, un tad, kad lanžeroni iziet no vietas, tad izšaujas airbagi. Vai vispār ir jēga kaulēt pat 1000EUR nost?
Kā zināms, fotohromās lēcas aptumšojas pie konkrēta UV starojuma. Kaut kā žigulī tās lēcas tumšojas, bet SAABā ļoti niecīgi...
Jā, par plastmasas lēcām biju piemirsis, sorry...
uudza rakstīja: Var iemontēt pedāļu piedziņu,
noskrūvēt vienu rtiteni, lai berze mazāka,
braukt tikai pa vējam,
vētras laikā uzlikt goļfam buras,
izņemt mašīnai priekšējo un aizmugurējo logu, lai vējš cauri svilpo
utt
Ar tādiem pašiem panākumiem var noskrūvēt tam brīnummobīlim nost pilnīgi visu, sabērt spaiņos un notirgot pa daļām par 10Ls/spainis