Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Conqueror 23.08.2007 13:03

uzradies vēl viens kārtējais bmw klubs

bmwlife club latvija

kāds nezin, priekš kam tiem bmw tik daudz klubi mazajā latvijā? :

Conqueror 23.08.2007 14:42

kad sāksi strādāt cp, tad varēsi sistemātiski apturēt tāpat vien tos darbiniekus no tās iestādes, kur tev iedeva kurvīti

tad viņi sapratīs, ka lukšiem naktīs jāmirgo ar dzelteniem uguņiem

Conqueror 24.08.2007 10:30

Ludviks rakstīja: Kas jauns par biodīzeli?

viena litra biodīzeļa saražošanai vajag patērēt vienu litru naftas

Conqueror 24.08.2007 12:21

cik zinu rīgas apvedceļi jau nu gan nav pašvaldības bilancē. drīzāk satiksmes ministrijas valdījumā.

šobrīd kā fiksais risinājums, lētāk uzlikt lusoforus, bet vidējā termiņā izdevīgāk taisīt rotācijas apļus, bet tad jau nav tālu līdz divu līmeņu mezglu būvēšanai, kura jebkurā gadījumā tālākā nākotnē notiks, ja taisīs četras joslas vismaz.

Conqueror 24.08.2007 12:28

cik zinu, cp-isti šobrīd materiāli nav ieinteresēti sodīt, atšķirībā no pašvaldības poličiem, kuriem ir iespēja saņemt prēmiju par labiem rezultātiem (soda kvīšu daudzumu). tā kā pareģoju, ka tas arčis tur grib iet šancēt cerībā, ka varēs saņemt pateicības

neticu, ka viņš tur strādās platonisku un augstas morāles dziņu vadīts

Conqueror 07.09.2007 16:40

paardod daudziitus bet labus ferrari prieksh rezerves daljaam!

autosource.biz/...

Conqueror 20.09.2007 21:30

ja jau numurs un marka zināmi, tad taču var uzzināt varoņa vārdu

Conqueror 26.09.2007 14:18

mja...

nu ziniet, ko!

vislabāk vienkārši braukt 50km/st pa pilsētu un 90 km/st ārpus tās un nav ne par ko jāuztraucas!

maku turu ciet: sodi nav jāmaksā, benzīns tērējas mazāk, piekares detaļas nav jāpērk, auto nezin kāpēc ir tīrs - mazāk jāmazgā mušas un odi nost, neviens nav jāapdzen (toties garām iet strīpām), izpaliek jebkāda veida stress, poličiem var draudzīgi uzsmaidīt utt utt

a varbūt pamēģiniet tā, lidotāji?

Conqueror 19.10.2007 19:07

nav vajadzība izmēģināt, auto ripo un neniķojas

bet šito sarakstiņu tagad noglabāju, gan kādreiz noderēs, paldies par saiti

Conqueror 14.11.2007 18:41

piemēram, nezinu, ko teikt, tik braucu, nekas neplīst

mainu tikai motoreļļu ik pa 20 000 km

Conqueror 10.12.2007 19:35

jā.....

palasīju te viedokļus, hm....

cik labi, ka manam auto ir benzīna motorītis!

Conqueror 19.08.2008 8:15

No laukiem nolasītie akmeņi reāli nav derīgi ceļu būvēšanai, tā ir nelietderīga līdzekļu un laika izšķiešana. sasmalcinot tādus akmeņus, iegūst šķembas ar zemu izturību un citām sliktām specifiskām īpašībām, kā nepietiekama ķīmiskā noturība (reaģē ar sāļiem un sulfātiem), liela ūdens uzsūkšanās spēja (tas nozīmē, ka mīnus grādos sasalstot, šķembas vēlāk plus grādos, sadrūp un nevienmērīgi nosēžas), jo pamatā jau laukakmeņi ir tādi sacietējuši māla vai grunts gabali. paretam jau gadās pa kādam īsta granīta gabalam, taču tie ir samērā reti kopējā laukakmeņu masā.

Conqueror 23.11.2008 19:31

jālej bākā 98 ultimate benzīnu 95 parastā vietā, būs daži ZS vairāk

izmetam ārā no salona visus pārējos sēdekļus un citu drazu, tiek būtiski samazināts auto svars un uzlabojas jaudas/svara attiecība

līdz ar to labāks uzrāviens

Conqueror 06.12.2008 20:08

tā kā latvija ir demokrātiska valsts, visi var izteikties, es arī.

man ir jums pārējiem tādas lietas sakāmas.

vienojamies par to, ka uz ceļa kā autovadītājiem ir korekti cienīt vienam otru, piekrītat.

pirmkārt un būtiski ir saprast: ir jānoregulē pareizi visi tuvie , tālie un miglas lukturi, lai neapskatītu lidmašīnu spārnus, gājputnus utt.

otrkārt, gaišā dienas laikā, labos laika apstākļos, kāpēc jālieto miglinieki? tie tiešām traucē pretimbraucējus. un kāpēc jābrauc ar tālajām gaismām dienas laikā? ir arī tādi gadījušies...

treškārt, tumšajā laikā braucot, padomājiet, nav korekti ilgu laiku braukt diezgan tuvā distancē priekšā braucošajam un traucēt viņam ar savām tuvajām gaismām, kuras spīd atpakaļskata spoguļos, un ir pat bīstami, braukt aizmugurē mazāk par 10 m un savu auto par puskorpusu izvirzīt uz ceļa vidus pusi, lai it kā labāk redzētu uz priekšu garām priekšā braucošajam un sagatavoties apdzīšanai - jūs spīdieniet pa taisno savu vienu lukturi otram tieši atpakaļskata spogulī!

mani ieteikumi:

1. migliniekus diennakts gaišajā laikā nelietot.

2. diennakts tumšajā laikā, ieturēt normālu distanci līdz priekšā braucošajam - to var labi redzēt pats, kādu vajag distanci, tā, lai tuvās gaismas neapgaismo priekšā braucošā auto buferi

3. dienā noskrūvēt tuvo gaismu regulējošo pogu maksimāli zemu, kāda nu kuram tā atzīme ir, es lieku līdz -2 , naktī skrūvēju augšā pogu uz nulles atzīmi

4. naktī braucot, nekad neapdzenu iepriekš aprakstītajā nekorektajā veidā - vienmēr izveidoju uzrāvienam zonu, ieskrienos un ātri garām, nevis minūtēm velkos kādam ļoti tuvu aizmugurē un žilbinu viņu caur atpakaļskata spoguļiem.

5. mēdzu arī braukt kādam astē pa nakti - tad daru tā, noskrūvēju tuvās gaismas max uz leju un labi redzot savu tuvo gaismu robežu, turos priekšā braucošajam tādā attālumā, lai neapgaismotu buferi, līdz ar to netraucēju ar žilbināšanu atpakaļskata spoguļos.

Conqueror 07.12.2008 8:01

un kā tur tālāk? mācēsi pāriet uz kreisās puses satiksmi bez minstināšanās? stūre taču paliek kreisajā pusē?

Conqueror 07.12.2008 8:04

šitas topiks ir pat ļoti aktuāls

daudz labāks nekā visi tie murgainie nsnf smērējumi

joprojām esmu ar visām četrām par to, ka miglinieki dienā nav jālieto un šrots tāpat paliek šrots, pat ja ieslēdz migliniekus

Conqueror 10.12.2008 6:49

eh, nu cik var, komentatori....

vēlreiz atgādinu, miglinieki nav jālieto dienā labos laika apstākļos, tas nav korekti.

vairums no jums te grābstās apkārt pa tumsu

1. nelietojiet migliniekus labos laika apstākļos - dienā.

2. noskrūvējiet tuvo gaismu pogu no "0" uz "-3".

3. nekad nebrauciet ar tālajām gaismām.

tas viss jādara dienā-labos laika apstākļos.

paldies par uzmanību.

Conqueror 10.12.2008 6:57

Džeremijs Klarksons – problēmas uz ceļiem rada idioti…

Populārās programmas Top Gear vadītājs Džeremijs Klarksons, savā asajā un tiešajā manierē, skaidro, kādas problēmas ikdienā rada autobraucēji, kas nedomā ar galvu.

Tādēļ, ka cits man zināms, galvenās problēmas rodas nevis no ātruma pārsniegšanas vai līkumu izbraukšanas uz diviem riteņiem, bet gan idiotu dēļ.

Ņemsim par piemēru, kaut vai auto novietošanu. Stīvens Frejs nekad neaizšķērsos kādam ceļu, Edinburgas hercogs nekad neveidos otru rindu šaurā ieliņā, Stīvens Houkins nekad neatstās mašīnu tā, lai invalīds tai nevarētu tikt garām. Viņi to nekad nedarīs, jo ir gudri ļaudis un domā par savas rīcības sekām. Bet muļķi – nē.

Viņiem nepietiek smadzeņu. Viņi domā: „Man te vajag, tātad es te nostāšos.” Padomāt vēl mazlietiņ viņi nevar, jo tad viņiem uzsprāgs smadzeņu pods. Tādēļ tos nevar laist pie stūres.

Tas pats attiecas uz braucējiem, kas pārkāpj ātrumu skolu tuvumā. Es tā nedaru. Ja jūs esat izlasījuši līdz šai vietai un vēl neesat nobeigušies no smadzeņu pārpūles, tad arī jūs tā nedariet. Taču puišelis tūningotā autiņā domā: „Kopā ar mani ir meitene. Ja es braukšu ātri, viņa man atdosies. Tas ir super.”

Nu riktīgs omārs! Neskaitot Veinu Rūniju, omāri ir paši stulbākie radījumi pasaulē. Pat ja tos palielinātu līdz cilvēku izmēram, to smadzenes vienalga paliktu kniepadatas lielumā. To smadzeņu darbības pietiek vien, lai kopotos un kniebtu jūs pirkstos, kad mēģiniet tos iemest katlā ar verdošu ūdeni. Jūs dotu omāram tiesības? Tā, lūk!

Šorīt es ieķēros aiz mašīnas, kas vilkās ar ātrumu 50 km/h. Varbūt tās vadītājam nepatīk ātra braukšana, varbūt to smagi skārusi degvielas krīze. Gan viens iemesls, gan arī otrs, var piespiest cilvēku kustēties ar Romas Pāvesta ātrumu, taču rādīt dūri un signalizēt ar uguņiem, mirklī, kad tevi apdzen, var tikai pārnadzis. Būtu mana teikšana, es atņemtu viņam mašīnu, tiesības un visu naudu, lai nevarētu nopirkt citu. Un nogrieztu arī olas – lai būtu pārliecināts, ka viņa ģimene nenonāks pasaules genofondā. Pie viena es atceltu auto vadīšanas eksāmenus, tādēļ, ka tie parāda vien to, ka jūs protat nogriezties aiz stūra atpakaļgaitā. Ja vien būtu iespējams pie stūres iesēdināt govi, viņa izdarītu to pašu! Un kāda gan jēga satiksmes noteikumu eksāmenam ar atbilžu variantiem? Jūs tikai apstipriniet savu veiksmi un to, ka protat darboties ar zīmuli. Ne viens, ne otrs jums nepalīdzēs tad, kad uz ielas būs tumšs, līst lietus un jūs mēģiniet izbraukt no nepazīstamas pilsētas.

Tā vietā es liktu aizpildīt IQ testu. Augsts vērtējums nozīmētu, ka kandidāts ir pietiekoši gudrs, lai saprastu kā darbojas automašīnas vadības ierīces un kā braukt dažādos laika apstākļos. Nezinu kādam vajadzētu būt ieskaites vērtējumam, taču, kad mēs to noteiksim, visi, kas šo līmeni nesasniegs, varēs iet spēlēt futbolu.

Un tad nebūs ne kameru, ne lielceļa rūķīšu, kas visur ošņājas un aptur satiksmi, kad kārtējais idiots ir cietis neveiksmi. Gudri ļaudis zina, priekš kam mašīnai stūre un kādus pedāļus spiest, kad tā draud ieskriet kokā...

Conqueror 16.03.2009 14:18

kaut kas te jāieraksta, jo, ja neesi te, neesi nekur, jeb tevis nav vispār, jeb tevis nav nekur, bet ja tu te esi, tad tu esi visur. nu tā. labi. čau visiem.

Conqueror 21.03.2009 13:13

JAUNUMI

Nebaidoties no ātruma pārsniegšanas Audi R8 „Blackbird”

9. marts 2009

ASV, Ņujorkā ir modificēts viens no Audi spožākajiem pēdējā laika modeļiem Audi R8. Taču tas nav vienkārši padarīts jaudīgāks vai ieguvis jaunu spoileru paketi, tas ir aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām Ceļu policijas radaru apkarošanā.

Iedvesmu šai modifikācijai R8 „Blackbird” ir smēlies no aukstā kara laikiem, kad ASV valdība lielā slepenībā izmantoja spiegu lidmašīnu SR-71 Blackbird. Līdzīgi kā jaunais R8, arī šī lidmašīna tika aprīkota ar pret radaru tehnoloģijām, kuras ļāva nemanāmie ielidot PSRS kontrolētajā gaisa telpā.

Šis Ceļu policijas murgs ir tapis Ņujorkas „AI Designs” garāžā, kur arī ticis pie jaudīgāka dzinēja un īstam spiegu auto pienācīga izskata. Taču galvenās iezīmes, ka to izceļ pārējo vidū ir, protams, jau pieminētās antiradaru tehnoloģijas.

Jaunākās paaudzes antiradars Passport 9500ci ir spējīgs ne tikai brīdināt par tuvumā esošo radaru, bet arī novērst tā raidīto lāzeri. Iebūvētais Passport 9500ci absorbē radara raidīto „šāvienu” un pretī tam sniedz maldīgu informāciju, kurā, protams, atspoguļojas atļautais ātrums.

Taču tas nav viss! Radoši inženieri no „AI Designs” ir iebūvējuši Apple iPhone, kurš internetā regulāri pārbauda policijas paredzētos reidus un brīdina R8 „Blackbird” īpašniekus. Iebūvētais iPhone arī nemitīgi papildina savu datubāzi ar nesen uzstādītām ātruma kamerām un krustojumu kamerām, kuras ķer uz sarkano gaismu.

Pēdējais pārsteigums ir elektroniski regulējami izpūtēja vārsti, ar kuru palīdzību R8 „Blackbird” īpašnieks var padarīt savu spēkratu īpaši skaļu, vai klusu.

Pēteris Tārs

auto24.eu

Conqueror 02.04.2009 14:09

jau Fredis no Queen dziedāja, ka visi, kas mēs esam te, šai pasaulē, esam čempioni! jau iznākot no tēva kules, tu kā spermatozoīds esi cīnījies, lauzies, bīdījies utt. lai tiktu līdz olšūnai un būtu pirmais!

Conqueror 06.04.2009 11:01

bļāviens, kas tur īsti ir ar tā tilta brauktuvi? kaut kādi dīvaini pleķi tur izveidojušies! arī braucu tur cauri ik dienu....

Conqueror 17.04.2009 9:14

nu tad 1 eiro ir 1000 latu vērtībā, ne?

Conqueror 28.04.2009 12:06

Latvijā sodi ir smieklīgi pret Igauniju!

Sodi Igaunijā!

Ņemot vērā, ka ātruma pārsniegšana vēl joprojām ir smagu satiksmes negadījumu visizplatītākais iemesls Igaunijā, satiksmes likumā ir iekļauti grozījumi par sodu palielināšanu. Turpmāk par ātruma pārsniegšanu līdz 20 km/h, līdzšinējo 10 soda vienību jeb 600 kronu vietā, būs jāšķiras no 30 soda vienībām, proti – 1800 kronām (~81 LVL). Par ātruma pārsniegšanu robežās no 21 – 40 km/h piemēros naudas sodu līdz 100 soda vienībām – agrāko 3000 kronu vietā būs jāmaksā dubultā – 6000 kronas (~270 LVL) jeb jāšķiras no braukšanas tiesībām līdz pat sešiem mēnešiem. Par ātruma pārsniegšanu virs 40 km/h, vainīgajam tiks piemērots naudas sods 12 000 kronu (~539 LVL) apmērā, arests vai arī auto vadīšanas tiesību atņemšana līdz vienam gadam. Piemērojot naudas sodu vai arestu, nemainīga paliek papildu soda piemērošanas iespēja – atņemt braukšanas tiesības uz laiku no viena līdz sešiem mēnešiem.

Grozījumi likumā turpmāk stingrāk attieksies arī pret tiem autovadītājiem, kuri uz ceļa radījuši bīstamu satiksmes situāciju, piemēram, neuzmanīga citas automašīnas apdzīšana, iebraukšana krustojumā jeb uz gājēju pārejas pie neatļautas luksofora gaismas, kā arī ceļa nedošana gājējiem vietās, kur to neregulē luksofors. Atsevišķi likums regulē noteikumu pārkāpšanu par braukšanu bez drošības jostas. Tagad par nepiesprādzēšanos būs jāmaksā līdz 3000 kronām (~135 LVL), bet par atkārtotu pārkāpumu – līdz 6000 kronām.

Turpmāk braukšanas tiesības varēs atņemt uz diviem gadiem līdzšinējā viena gada vietā gadījumos, ja braucējs ignorēs ceļu policijas brīdinājumu par mašīnas apturēšanu vai par bēgšanu no negadījuma vietas.

Būtiska prasība būs arī datu saglabāšana trīs mēnešu garumā par šoferi, kuram mašīnas īpašnieks vai atbildīgais lietotājs automašīnu iedevis lietošanā. Šī prasība labāk palīdzēs identificēt konkrētā satiksmes negadījuma automašīnas lietotāju, un īpašnieks vairs nevarēs apgalvot, ka neatceras, kuram attiecīgajā laikā pilnvarojis savu auto.

Grozījumi satiksmes likumā un ar to saistītie sodi stāsies spēkā dažādos laikos. Piemēram, 2009.gada 1.jūlijā stāsies spēkā likuma grozījumi par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā – ar pirmo reizi braukšana dzērumā tiks uzskatīta par kriminālpārkāpumu.

Conqueror 15.05.2009 10:53

lai buutu alibi, vajag apstiprinaatus lieciniekus

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti