Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Atvars 22.12.2008 22:57

Latvija ir unikāla valsts. Visā pasaulē gegvielas cenas slīd lejā, bet gāzes cena Latvijā iet aukšā. Šodien SN Gāze pat pilika 2 sant klāt ! Zīmīgi, ka Lietuvā gāze maksā 0,28Ls par litru un arī Polijā ar savu 22%pvn gāze maksā Ls0,31. Te ir materiāls par degvielas cenām PL, LT un LV. www.autonews.lv/...

Atvars 20.01.2009 17:14

Shim 3,3 varliet - da jebko ! Ja vajag motoru - varu tev par Ls250 labu arii paardot. Shitaam grabaazhaam kaarbas birst, bet par motoriem nekaadu probzhu nav.

Atvars 22.01.2009 11:23

Ir jumta reliņi no BMW E34 sedana Ls30. T.29225389

Atvars 08.02.2009 2:20

mb190 Te viens kadrs tirgoja c180, 1998.gada par 2500 Euro atdeva. Auto bija universaalis un ar labu "pakojumu". Taa kaa, shodien 190 mersha cena ir labi, ja Ls550!!!

Atvars 12.03.2009 22:41

Arī man ir amerikāņu auto- Lincoln LS. Pirms tam ir bijuši gan Dodge Intrepid, Caravan, Ford Explorer un Focus USA. Diemžēl amerikāņu auto ir tālu no Eiropas automobiļiem. No vienas puses tie ir viegli remotējami, bet no otras - dārgas detaļas, maz servisu'. Mani traku padar, ka pagrieziena spuldz;ites USA kāriem ir 10x dārgākas nekā Eiropas a/m. Kas attiecas uz remontiem tad man ir viss salikts pa plauktiem-

piekari, bremzes - MOTORS A5 . Mūksalas ielā (blakus trodeks veikalam).

dzinējs- privāts meistars Vienības gatvē.

elektrība/ diagnostika- ATLAS MOTORS (Vagonu iela).

virsbūve/krāsošna- AK Motors ( Krūzes ielā).

Detaļas pērku vai nu caur ebay, rockauto.com vai atlasā ! Vēlu veiksmi

Atvars 18.05.2009 21:46

Cik es nopratu- topika autoram ir 3,5l dzinējs. Salīdzinājumā ar 2,7l motoriem 3,5l ir ļoti populāri un arī lešu šrotos viņi nav retums. Arī iekš mūsu tevzemes plašumiem, šie bīdeļi ir atrodami. Es labāk ieliktu donoru nekā aizrautos ar remontiem.

Īsumā par 2,7l dzinēju. Šis ir Mitsubishi konstruktoru "bērns", kurš kalp, ja ik pēc 5000km !!!! maina eļļu. Problēmas ir divas.

1. Dzinējs ātri izstrādā eļļu un aizdarvo eļļošanās kanālus, kura rezultātā rodas smērvielas bads.

2.ūdens sūknis tiek pievadīts ar sadalēnes ķēdi un ja ja sūkņa blīvslēgs tek- viss antifreezs nonaak motora eļļā. Sūknis ir iemontēts dzinējā. Reti tizls risinājums.

WWW.AUTONEWS.LV

Atvars 23.09.2009 11:54

Iesaku izlsīt šo rakstiņu par atslēgām. www.autonews.lv/...

Atvars 31.12.2009 20:21

Pirms diviem gadiem laikraksts AutoInfo nopublicēja Arta Eglīša rakstu- \"Vai tiešām rekviēms?\" . Šis raksts radīja sašutumu E&S (tā laika Saab dīlera direktors) personai un tas neapmaksāja par reklāmu piestādīto rēķinu.

Nu ko- 2009.gads parādīja, ka a/m marka, kura pēdējos 7 gadus ir totāli atpalikusi, bet pirkt gribētāji ir bijuši tikai 12!!! Saab nāve ir tipisks amerikāņu piegājiens - izsūkt visu labāko, sačakarēt un atdot cūkām. Sābu diez vai pārdos krieviem, ķīniešiem vai investoru konsorcijiem. Viņu gluži vienkārši nolaidīs podā lai konkurentiem netiktu atslēgas no OPEL Insignia tehnoloģijas. Visa jezga ap pircējiem no Zviedrijas, Krievijas, Anglijas vai Ķīnas ir ilūzijas radīšana.

Iesaku izlasīt rakstu, kuru uzrakstīja Artis Eglītis ! www.autonews.lv/...

Atvars 18.01.2010 0:50

Bildes no SAVE SAAB Riga. www.autonews.lv/...

Atvars 24.01.2010 16:34

Nu tev lētais auto dīzeļa sirdi ! Manam autiņam ar benzīna sirdi ir katalizatori, kuri arī ir beigti. Tos izņemu, ne SIA"Novum"man uzlika viņu vietā rozonātorus. Lai kopis nedotu kroplu info un neslēgtu dzinēju avārijas režīmā uz izejošo (kontrolējošo) lambda zoni uzliku signāla imulatoru, kuru nopirku iekš e bay. D, ka varētu iztikt arī bez šu filtra, bet tad vajag signāla imulatoru.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti