Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Seene 31.01.2007 10:22

pinguin rakstīja:

klusais rakstīja: Kas tas varētu būt ka dod virsū tad turbīna iečīkstas ? Man liekas ka brīžiem neieslēdzas vispār.

turbīna neieslēdzas? turbīnas vispār nemēdz ieslēgties un izslēgties... ja nu vienīgi Opelim ir slēdzis "TURBO ON/OFF un AUTO"

Izcelies ar savu nezinasanu? Zemspiediena turbinas neiesledzas un neizsledzas, bet augstspiediena (ko tu laikam nekad neesi redzejis) gan. Tas, protams nenozime, ka pats rotors tiek apturets, bet gaisa plusma caur turbinu gan tiek parslegta tikai pec vajadzigo apgriezienu sasniegsanas.

Seene 02.02.2007 0:24

Ar kedem ir ta, ka vinam ir jabut lidzi (ja parbauda), bet par (ne)uzliksanu sodit isti nevar, jo nekur nav skaidri definets, kad isti vinas vajag - ja tev ir auto ar labam ziemas riepam un kaut cik prasme savaldit auto, tad brauc tik. Savukart par iegadi - letakas, ko ir gadijies redzet bija cehu Tesco par ~9 Ls. Praktiski nerisketu lietot, bet atradisanai ideali.

Pats esmu austrija uz piesnigusa kalnu cela bez problemam apdzinis kaut kadu pus-vietejo, kas ar savu fiestu un kedem netika uz prieksu. Patiesiba vietejie uz to visu skatas ta ar smaidu no malas, jo ar kedem un galvenajiem celiem (iznemot busus un smagos) niekojas tikai iebrauceji no lidzenumiem. Pasi kedes liek tad, kad pa neiztiritu lauku celu jarapjas nost no asfalta un kalna.

Seene 05.02.2007 10:55

Kliks, atliek lidz 10.03 turet ikskus un pec tam tikties francija Vel jau menesis laika sagaidit sniegu. Starp citu - ka tu bauc - ar auto vai lidmasinu? Ja ar auto, varbut vari ietekt pareizako marsrutu?

Seene 05.02.2007 14:23

Es jau ari parliecinats autobraucejs, bet nu Francija bus pirmo reizi. Lidz sim pa austriju esam dzivojusies. Par Sveici jautajums - cik ta banu karte maksa un vai ir verts? Braucot apkart gar Besancon sanak tikai ~35km vairak. Un ka ir pasa Francija ar celu maksam?

Seene 05.02.2007 17:58

kliks rakstīja:

Offtopic: Besancon ir tiešām smuka pilsētele! Iesaku apskatīt!

Bet ja runā par līkumu, tad manuprāt tur ir daudz daudz vairāk nekā 35km. Kaut gan uz 2600km 35 šupru turpu nav nekas. Ceļš caur IT laikam bija vairāki simti pa serpentīniem, kas ziemas laikā var būt arī ar sniega lavīnām. Vietām tur gāja bānis, bet no IT/FR robežas līdz Huez bija traks kalnu ceļš. Es 100% nezinu, bet cilvēki caur IT ir braukuši (izbraucā no LV aptuveni kopā) un nonāca Huez 7 stundas pēc mums. Mēs ceļā bijām 32h, viņi 39-40h.

Laikam runajam par dazadam lietam - manam jautajumam nav nekada sakara ar italiju: www.tbwa.lv/... (tas (4) ir uz bana blakus Besanconai. Un siem abiem iezimetajiem celiem patiesam ir 35km starpiba. Pie tam caur sveici cels varetu but vairak kalnains vai tunelains. Bet par degvielu paldies - pierasts ka austrija kalna maksa pat letak, neka pie bana. Vispar ari jusu laiks iepriecina. Loti vajadzetu apmeram tadas stundas ieklauties.

Seene 05.02.2007 18:54

kliks rakstīja: seene man jāpalūr tavs ceļš! komentārus sniegšu vēlāk! ideja OK.

Nu ta lai labak luret, te vel viena tuvplana bilde: www.tbwa.lv/...

Seene 05.02.2007 23:34

Route 66 2003. Jaunakajam versijam ir daudz datalizetaka R-Eiropa, bet kartes sakas aiz Polijas un Cehijas

Seene 06.02.2007 0:35

Man jaunakais ir 2005. No www.shareaza.com. Neesmu meklejis vairak, jo vini ir nolemusi ignoret austrumeiropu. Kad ieklaus, nopirksu oficiali, jo cena ir gana sapratiga

Seene 06.02.2007 15:45

Laikam jau bus jabrauc caur Sveici - Vinjete tagad maksa tikai 40CHF (~25EUR). Vel paliek jautajums ko darit ar Poliju/Vaciju - cik lielu laika ekonomiju var iegut ar busu braucot pa baniem gar Berlini, salidzinajuma ar Varsavas-Vroclavas virzienu.

Seene 11.02.2007 12:24

Ja jau, tad jau - manuprat slepju garums jaizvelas katram pasam, tad kad saprot ko tas nozime. Isuma - garas atrumam, isas likumosanai, lekasanai. Pats braucu ar +5cm Race Carver, kas lauj normala trase loti atri parsniegt 100km/h. Ko ar tadam darit Latvija? NEKO, to pasu neko, ko ar jebkuram citam. Latvijas kalniem nejutu atskiiribu starp 2005 gada racingclass un 1990 gada Fischer taisnajam. Savukart alpos vienmer ir iespeja iznomat un izmeginat visdazadakas slepes, kamer atrodi to, kas patik vislabak.

Seene 11.02.2007 12:26

Vel jautajums Klikam - ka Alpe d'Huez ir ar paikas veikaliem? Pieejamiba? Cenas? Lidz sim ir pierasts, ka austrija blakus ir Spar ar Rimi limena cenam.

Seene 11.02.2007 22:58

deksters rakstīja:

Seene rakstīja: Vel jautajums Klikam - ka Alpe d'Huez ir ar paikas veikaliem? Pieejamiba? Cenas? Lidz sim ir pierasts, ka austrija blakus ir Spar ar Rimi limena cenam.

Nav tur pārtikas veikalu. Visi ēd līdzpaņemtās maizītes...jo viss tik dārgs, tik dārgs...

Tak cilvēk- ja esi saņēmies braukt slēpot...nav Tev gluži nesvarīgi tās dažas dienas atpūsties, nedomājot par Supernetto pelmeņiem un lēto maizi?

Dekster, saprotu, ka tev skauz, ka ir cilveki, kas ir redzejusi vairak par gaizinu, bet padoma ar galvu, pirms izcelies ar uzbrauciena meginajumu

Seene 11.02.2007 23:27

Laikam jau tiesam ir cilveki, kas nespej saprast vienkarsas lietas. Nez kadel daziem jefiniem jautajums nav saprotams, bet cilveks, kam tas tika uzdots atbildeja tiesi to, ko gribeju uzzinat un gana izsmelosi Bada jau neviens nav nomiris, bet neredzu jegu braukat turpu atpakal pe serpentinu vai ari parmaksat tos 10-15%, ja to gluzi vienkarsi var nedarit. Cik tad pasi esat bijusi TUR, un cik plass loks zem ta jusu TUR slepjas? Braukaju pa pasauli gana biezi un daudz, un tiesi tadel arvien vairak censos savakt informaciju pirms tam, lai maksimali varetu izmntot pieejamas iespejas celojuma laika.

Seene 11.02.2007 23:40

Daniels_Reebuss rakstīja: Austrija kāreiz ir tā vieta pasaulē,kura iepriekš pastiprināti jāpēta.

P.S. Labs niks.

Hmm, kurs peta Austriju? Un kurs raksta sviestu vispar neizlasot, par ko tiek runats?

Seene 12.02.2007 13:26

kliks rakstīja: Njā, antīkā gigantniece... toties vēl turas ideāli kopā. Pats paņēmu Volkl (P60 laikam, tādas pi*arīgi zeltainas) tieši garuma dēļ. 198 man ir tā kā pa garu... Ja Atomik būtu sprīdi īsākas vēl tagad brauktu...

Tiesam esi relikviju krajejs? P60 jau pagajusaja sezona bija pieejams tikai no noliktavu krajumiem. Es pagajusaja ziema iegadajos jau lietotas nomas Race Tiger, kas ir P serijas "sekotaja".

Bet vispar, ja nu kadam galigi gruta dzive - varu piedavat Fischer vecas labas taisnas slepes. Vienkarsi piedavat, jo ir bijis slinkums izmest ara un skunisa, kur nolikt, ari nav

Seene 12.02.2007 19:40

kliks rakstīja: P60 man jau 3. sezonu. Atomic stāvēja jau kādu laiku un apputēja, iedomājos ka varētu piedāvāt... bet nu ja neko tad neko...

A par relikviju krājēju - nu sorre nav tās rocības katru gadu pirkt top modeli. Vienu reizi pa 3 gadiem gan varu tādas labākas atļauties!

Karoč sludinājums tiek atcelts... nav te iAuto jēgas ne kaut ko tirgot ne palīdzēt kādam!

Nu ja treso sezonu, tad ok. Bet ta vispar - nezinu, ka Francija, bet austrija vienmer var dabut lietotas nomas slepes par loti labu cenu. Par "lietotam" vinas klust loti atri - 50% atlaidi vari dabut, ja "iznoma" jaunas un nedelas beigas noperc. Ja vel 1-2 cilveki pirms tevis ir pabraukajusi, tad vispar var dabut par sviestmaizi. Es savas RaceTiger ar visiem stiprinajumiem dabuju par 250EUR, pie veikala cenas tur 980EUR. Latvija nemaz negribu zinat, cik maksa, bet garamejot elkora redzeju - 700LVL BEZ stiprinajumiem. Ta var katru gadu tikt pie kada topmodela, ja gribas

Seene 12.02.2007 20:56

Sandis_UR rakstīja: Iesakiet luudzu kaadu vietu, kur var nopirkt normaalus sleeposanas zaabaksu par cilveeciigam cenaam? Jo cik saprotu, tad laikam lietotus zaabakus nav iisti jeegas pirkt.

Gribi te nopirkt vai brauc ari uz arzemem? Varu ieteikt jebkuru Austrijas nomu - iznoma (ja esi iznomajis zabakus, vari tos mainit, kamer apnik / atrodi istos) un kad esi sapratis, ka tajos juties labi, noperc - tos pasus vai tadus pasus jaunus.

Seene 01.03.2007 23:23

FireFox + AdBlockPlus un man bij to speciali jaatsledz, lai paskatitos, par ko jus te cepaties Piedodiet reklamdeveji, bet es neiebilstu pret baneriem, ja tie ir ierobezoti un netrauce dzivot. Toties ja (ipasi delfos) baneri sak uzmakties un ir tik daudz ka bremze lapu, tad es atsakos no tiem vispar, lai gan principa neiebilstu sad tad uzzinat kaut ko jaunu.

Seene 07.03.2007 0:04

Braucu ar zemapgriezienu 3.0 turbodizeli un sodien iemeginaju jaunu 1.8 jonojosu benzinnieku. Degvielas paterins manam motoram ir mazaks. Bet valdiba nosaka visu pec viena no 21. pirksta izzista kriterija. Jautajums - kada h... pec man jabrauc ar gaudojosu formulas motoru, kura resurss (un lidz ar to ieguldito materialu izmantojamiba) ir bezjedzigi iss, ta vieta lai bauditu daudz klusaku un vienmerigaku zemapgriezienu V6? Vienigais, kas ar sadiem likumiem tiek panakts, patiesiba ir autorazotaju apgrozijuma celsana un razosanas jaudu palielinasana, lai spetu atjaunot strauji nojato autoparku (piemeram Mazdai RX-8 ir supermazas kubaturas [tadel, ka rotor-] motoru, ta nomaina ir paredzeta pec 100K km). Vai tiesam tas rupnicas ir tik ekologiskas?

Seene 07.03.2007 10:52

Mazliet matematikas - mans 3.0 pie 100km/h darbojas ar ~2000 rpm. Jaunas Hondas 1.8 motors pie 100 km/h darbojas ar ~3500 rpm. Minutes laika mana motora kubaturas "apgrozijums" ir 3 x 2000 = 6000 l, savukart "taupigajam" motoram - 1.8 x 3500 = 6300 l. Kur pamatojums uzskatit, ka mans motors ir vairak paliekams ar nodokli? Tad jau pasas ekonomiskas masinas butu F1 ar saviem mazajiem, bet 20000 rpm motoriem.

Seene 07.03.2007 17:51

bolik- nevienam neinterese, kas tev pakala rakstits - nodokli liks pec teh. pases - un tur skaidri un gaisi ir cetrzimju skaitlis, kas norada kubukcentimetrus.

Seene 19.03.2007 17:42

Jaatzist, ka neko no kadreiz izdarita par stulbu negribas saukt. Drizak jau stasts par to, ka bija citi laiki un citas iespejas...

Ne gluzi par remontu. Daudz ir dzirdets stasts par otradi iestumtu moci, bet man sanaca izpildities ar T40 - ertibas labad tika regulari atstats kalnina, lai var ieripinat. Un reiz bija aizmirsts reverss... Rezultata pieleca, bet nekadi negribeja uznemt apgriezienus. Krietns laiks pagaja, kamer sapratu, ka motors uz otru pusi griezas - bet vispar nekas - uzbraucu atpakal kalnina, parsledzu reversu un ieripinaju pareiza virziena.

Citreiz vel gribejas lidzigu joku ar kombainu izstradat. Bija nomiris puskaca starteritis un tas nekadi pec nomainas negribeja lekt. Divtaktniekam aizdedzes nomentu tomer pieregulejam un palaidam. Pec tam sakas nedienas ar liela motora griesanu - gandriz jau sanaca, tikai nez kadel visu laiku ievelkamais zobrats no spararata leca ara. Mazliet padomajot, konstatejam, ka starteris griez uz pretejo pusi. Nez ka butu bijis, ja iesaktais izdotos - diez vai turbodizelis butu gaisa/izpludes plusmas virziena mainu uztveris tikpat mierigi ka T40 motorins.

Seene 02.04.2007 11:48

Pie mums nezinu... Bet anglija tas izmanto fotoradaru iznicinasanai.

Seene 04.04.2007 0:52

Lai veicas ar atrasanu. Bet tiem, kas nevar palidzet, vai kas grib atrast "isto un vienigo" vainigo mazliet ieteiktu padomat. Si ir karteja avarija, kas notek tadel, ka satiekas vairaki atsaldetie. Pie mums ir loti stiligi "iestregt" aiz smaga auto vai kada cita lenak braucosa un turpinat braukt tik tuvu, ka atseviski apdzit vairs nav iespejams. Tiesi ar sadu situacijas aprakstu sakas ari aculiecinieka stasts. Esmu biezi vilcies sadas kolonnas aste vai ari ar varu spiedies ieksa pa vidu apdzenot un veltijis daudz milus vardus tiem, kas ir aizmirsusi, ka VIENMER IR JAIEVERO TADA DISTANCE, LAI TEVI BUTU IESPEJAMS APDZIT. Un te nu ir rezultats - ja pagadas kads, kam nepietiek prata savaldities un samierinaties ar parejo brauceju idiotismu, sekas ir briesmigas.

Seene 05.04.2007 0:52

Edijz - pardoma pats, ko uzrakstiji. Lai, braucot kolonna, kadu apdzineju ielaistu sev prieksa, nebut nevajag "palikt iepakalus normala distance". Pilnigi pietiek ar gazes atlaisanu uz bridi vai sliktakaja gadijuma nelielu piebremzesanu, tad, kad apdzinejs jau vels iekartoties atpakal. Pats vien esi no tiem, kas so kolonnu veido. Ja brauksi atbilstosi savam un sava auto spejam, tad pasats ar kartupelu maisu nelidis prieksa vai ari netrauces, ja aizlidis. Tiesi ta jau ir vislielaka problema, ka liela dala brauc "ka sanak", nevis ta, lai parejie varetu paredzet un rekinaties ar vinu manevriem.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti