msh rakstīja:
andzha rakstīja: Un par ko tad liksi aizdomāties? Ja mēs būtu vieni no OPEC, tad varbūt būtu arī kāda reakcija uz kopējiem procesiem, kamēr esam tikai tērētāji, šādai akcijai ir 0 vērtība. Bez tam, viss jau ir vienkārši, naftas pasaulē paliek mazāk, a pieprasījums tik aug..
Tas par to samazināšanos ir fufelis lai vairāk nopelnītu. Nu paliek mazāk, un, ko tas izmaina?
Nākas urbt vietās, kur iepriekš tas netika darīts apgrūtinošo apstākļu dēļ (1-kārt jau dziļāk zemē), strādnieki ar vairs negrib rukāt par to pašu algu (labi, ka ne tik ļoti kā pie mums celtniecībā, tad sen būtu zavals), tas arī sastāda kopējo naftas cenas pieaugumu..
msh rakstīja: Ozz, kādas tabletes tu lieto? Kādas "pūstošas plastmasas" atrodas B3 A80 vai passāta motortelpā?
Flancis, kas savieno resno dzesēšanas sistēmas cauruli un motora galvu. Tajā tiek stiprināti arī dzes. šķidruma temp datčiki. Ja oriģ ir beidzies, "silti" ieteicams uzturēt kārtībā šķidruma līmeņa indikācijas sistēmu, vai arī vismz reizi nedēļā iechekot līmeņa kritumu.
Esmu konkrētā iepērkamā modeļa viena eksemplāra saimnieks. Ar domāju pārdot, bet apzinot naudas summu, ko varētu dabūt, nolēmu, lai pūst vien, ja beigsies pasaulē labākās mašīnas (darba auto) prieki, ieguldot 100 Ls viss atkal griezīsies uz urrā, ko, visticamāk, nevarēs teikt par auto, kādu varēšu iepirkt vietā par pārdošanā iegūto naudas summu. Secinājums: labu neviens nepārdos, it īpaši par vidējo tirgus cenu, a dārgāk notirgot praktiski nereāli. Autora gadījumā, viņš varētu dabūt miskasti, kuras patiesā vērtība ir nosakāma uz Tolmeta svariem