Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
vilko 21.07.2007 8:10

forward28 rakstīja:

asf rakstīja: peec noteiktaam piestarteeshanas(iedarbinaashanas) reizeem lampinja panelii vairs nedeg, kljuuda kompii saglabaajaas, veeljovairaak reaalais deffekts dezinformee kompi par degvielas maisijumu...

es kaadu meensi braucu ar deg/nedeg lampinju, kad nedega tad tukshgaitaa apgriezieni uzkaapa liidz 1100rpm un tajaa briidii atkal iedegaas lampa un nobreecaas bridinaajums...

braukt protams ar to visu var liidz tas paliek smagaakaa formaa - taa kaa man, saakumaa tikai lampa, veelaak uznaaca diivaini apgriezieni, tad arii nomainiiju...

Sveiki!

Vai ir kads numurs, pec kura to deveju var pasutit? Es it ka aizsutiju izdruku pazinam, bet vina programma neatpazist nevienu no uzraditiem numuriem.

Ieprieks pateicos.

Ko tu tur ņemies, vai tiešām nevari aizbraukt uz servi un paprasīt, lai nomaina to devēju? Ja var atļauties 2003.g. auto, tad vajag arī varēt no sava budžeta atvēlēt servisam. Aizbrauc uz Raiser, parādi elektriķim, ko tu no kompja nolasīji un viņš tev pateiks, kas un kur jāmaina. Ja neslēgs pie kompja, par padomu gan jau vairāk par 5ls nepaprasīs.

vilko 21.07.2007 8:01

Piebaldzens rakstīja:

Graberis rakstīja: Nepareizs benzīna/gaisa maisījums vai vecas sveces. Maisījums nepareizs var būt aiz vairākiem iemesliem, kas atkarīgi no konkrētā pričendāļa esamības/neesamības un darbotiesspējas. To tev neviens virtuāli te nenodiagnosticēs - iemesli var būt gaužām daudz un parasti ir švakākais variants, kad visas fiņtihļuškas it kā pašas par sevi darbojas normāli, taču pa visiem kopā ne.

Iesākumam padomā, kas tika darīts, pirms problēmas sākās.

pagaajusjo vasara Hansa auto man mainija sveces un tipa probleema pazuda, bet uzpeldeeja atkal sjovasar... Maybe vainiigas ir sveces??? Ta fig vinju zin... Lai Tehnikji Ceesiis skataas un ja netiks galaa tad skatiisimies ko mums Hansa auto teiks...

Ja gadā nogāz kādus 30k, tad principā sveces jau atkal jāmaina, ja vien neesi ielicis platīna sveces. Vadus arī iesaka šad tad pamainīt, precīzus km nevaru nosaukt.

vilko 21.07.2007 7:55

Gnoms rakstīja: skaidrojums:

tu lv pērc auto un uzticoties pārdevēja teiktajam mauc pa EU?

Kur ir problēma? Es esmu izgāzis ar otro gofu 5k km, ar veco audi 80 kādus 30k km pa eiropu, ar skodu 10k. Pagaidām vēl neviens no auto nav pievīlis ceļā. Gribi teikt, ka tikai ar jaunu auto var braukt ceļojumā?

vilko 21.07.2007 7:51

nafigators rakstīja: Pissec,...

Vot izdomāt šitādu jautājumu,... tas nu ir talants,... vai diagnoze...

A vēja virziens un sievas svars nekališet?

Nu jau sagruzījāt džeku. Ne visi ir baigie auto speci un ne visiem tās kapeikas ir tik daudz, lai nedomātu par degvielas patēriņu.

Man autiņam kompis uz 70km/h piektajā robā ar ieslēgtu kruīzu rāda 3.4l/100km. Pie cita ātruma tik maz nesanāk. Apgriezienu ziņā tā arī sanāk, kā jau te citi minēja - ap 1500.

Bet nu, cerams, ka pēc šī raksta neuzradīsies daudzi VWfani, kas regulāri taisa ekonomiskās tūres un traucē satiksmi kaut vai visiem tiem, kas uzšosejas ievēro noteikumus un brauc 90 - 100km/h

vilko 21.07.2007 7:37

Dzuba rakstīja: tie 500 baida

Bet vai nav tā, ka šī summa ir jāsamaksā tikai iepērkot auto?

Ja tā, tad jau vēl ir OK, bet ja katru gadu, tad gan nafig. tad labāk turbo motoru ar mazāku litrāžu.

vilko 21.07.2007 7:32

Apsara rakstīja: karoče veči,

uzlika man to restaurēto ļurķi un es biju pārsteigts, kā auto uzvedas.

Pat ar II ātrumu var nospolēt. Tā kā var ņemt.

Principā jau tas nav nekāds brīnums, ka atjauno daļas. Tas nozīmē, ka ir kāda Eiropas direktīva, kas rūpējas par to, lai atkritumi nerastos biezā slānī. Vismaz elektronikai un mājas sadzīves tehnikai tāda direktīva ir. Gan jau auto ražotājiem arī. Man laukos mājās mētājās vismaz kādi 30 izlietoti bremžu kluči. Cits to vienkārši izmet miskastē. Vai nav labāk, ka tie 30 kluči nonāk pie ražotāja, kas tos atjauno nevis izgāztuvē? Nezinu gan gaisa mērītāja uzbūvi, bet noteikti tur ir kāds elektroniska platīte ar pāris kondensatoriem, induktivitātēm un pretestībām. Kāds no šiem elementiem nosvilst un mērītājs skaitās pagalam. Kāpēc nenomainīt to elementu, vai arī visus. Tie elementi maksā santīmus.

vilko 02.07.2007 22:41

deksters rakstīja: eļļu klāt lej tikai dīzelim, kas no trubas noliets. Tātad redz kur tu pildies......

Arī Nestes un Statoil soļķis ir pasauss. Sencim fūrei motoram taisīja kapitalku Valmieras dīzeļcentrā. Mainīja grupu. Kad mēģināja piešķilt, motoru vispār nevarēja iegriezt. Pielēja dīzelim klāt minerāl eļļu. Aizgāja. Dīzeļcentrā ieteica gāzt klāt speciālu kanādā ražotu piedevu. To pašu piedevu lej pārsvarā visi fūristi. Arī vieglajiem iesaka. Īpaši ziemā pret parafinēšanos iesaka.

Tā kā sūknis eļļojas no dīzeļa, tad labāk ir tomēr piegāzt piedevu. Neatceros, kā sauca to detaļu koplektu sūknim, kas izdilst, bet tiem mūžu var paildzināt

vilko 02.07.2007 22:36

dekrumba rakstīja: aizdzinu uz servisu. kopeejaa bilance ir shaada...

eljljas mainja + filtrs, zobsiksna, sveces, svechvadi, gjeneratora siksna ar spriegotaaju, gaisafiltrs, CO reguleeshana, pirksts, abas pakaljeejaas bukses, un veel darbs. tas viss man izmaksaaja 118 Ls

+ pateica ka lambda zonde ir pavisam beigusies

peec visa shitaa darba apgriezieni vairs gandriiz neleekaa.

zondi vajadzeetu veel nomainiit un tad gan vajadzeetu buut visam kaartiibaa

Interesanti kādus tad svečvadus tev uzlika. Noteikti tādus, kā Kemi pārdod (baigi me.esli), jo labi svečvadi maksā ap 35ls komplektā. Kopumā jau cenjiks ir OK pie tā visa, ko tev tur sadariija. Sadalītāja vāku un rotriņu nemainīja pie viena? Manuprāt tas arī ir jāmaina reizē ar svečvadiem.

vilko 30.06.2007 22:52

LyNx8 rakstīja: Paldies Gnoms par nopietno pieeju, bet pagaidām netramdi to dāmu. Es intereses pēc vispirms gribu to pirkuma līgumu izpētīt - varbūt, ka tur tie teksti tik viltīgi sadrukāt, ka vispār nekādu iespēju. A varbūt tomēr ir kaut kāds teksts par garantijām, bla, bla. Paskatīsimies.

Lai vai kā - paldies par atsaucību! PAgaidām sūds ar visu Pasātu - jāsvin Līgo svētkus, vēl jo vairāk tāpēc, ka pats esmu Jānis..

Ja jau tu 1.2k Ls ieliki remontā, tad laikam tomēr būtu bijis tev izdevīgāk paņemt līzingā to Roomster. Kopumā noteikti sanāca kādas 9000 Eiras atdot, ne?

vilko 30.06.2007 22:50

mdude rakstīja: paskaties kadu ellu tev prasa pats razhotajs (mashinas gramatinjaa). tipa kads kods. visi ieteikumi nav nekaa verti ja tu neievero razhotaja ieteikumus. bus ta ka vienam man zinamam turbo pasatam - leja neisto ellu un sachakarareja motoru jo izradas ella ello ari kaukadus tur shtruntus motoraa un ja ella neistaa tad sachakaree tos ... nu tipa bija jalej ella prieksh turbo motoriem, ja liesi parastu dizela ellu bus suudi ..

Jā, var sačakarēt turbīnu, jo tā eļļojas ar to pašu motora eļļu. Nevajag tur nekādu speciālu eļļu. Iesaka liet sintētiku, bet servisos parasti iesaka tomēr 10W-40, ja auto ir noskrējis vairāk par 100k. Citādi to sintētiku spiež laukā pa visiem galiem. Grūti pateikt, kam ir taisnība. Es skatījos savas 1.9TDI skodas servisa grāmatā. Vācijā skodas servisā pēdējās divas reizes tika lieta 10W-40. Iesākumā 0vai 5 W-40, precīzi neatceros.

vilko 30.06.2007 22:42

i_edgars rakstīja:

Napalms rakstīja: Par dīzeļiem runājot - es tikko par passat motora remontu atpogāju 800Ls. Tas tā - pārdomām.

Ja nopietnie motora remonti būs - tad diesels būs dārgāks. Tā kā ja daudz nav jābrauc un nav galu uz kreiso soļķi, tad jau laikam labāk benzīnu.

Pilnīgas muļķības!!! Dīzelis remontos dārgāks ir tikai tiem kas nesajēdz kas tas tāds dīzelis vispār ir!!! Dīzelim ziemā neeksistē sīkumu ko vasarā vēl tas piedod. Sajāt ar neregulāru apkopi vai ūdeni degvielā to var viena gada laikā! Pie normālas ekspluatācijas dīzelis ir stipri retāk jāremontē, jā remonti ir dārgāki, bet pa daudziem gadiem dīzelis ir kudiš lētāks remontos. Neaizmirsti ka inžektora elektronikas remonti ir ievērojami dārgi - kuru nav nevienam dīzelim.

Par Astru vai Fokusu - abi labi un abiem ir mīnusi - apmēram līdzīgi auto... Tā ka skaties tikai kurš labāk patīk... Remontos tie ir lēti un neprasa biežu iejaukšanos. Par Galantu to gan nevar teikt - vāģis ir visumā labs, bet detaļu canas ir Merša līmenī... it sevišķi bleķi un plastmasiņas ir vispēr pasakainās cenās kā apzeltīti būtu!

Tieši tā, arī benzīnniekam var sanākt dārgi remonti. Dīzelim dārgākā problēma ir augstspiediena sūknis. Pārējais boļe meņe tas pats, kas benzīnam. Laikam jau visprātīgāk dīzeli pirkt ziemā, kad sals ir vismaz -10. ja šķiļās ar pirmo, ir OK. Bet nu vienalga laimes spēle lietots auto. Un var ieberzties gan ar dīzeli, gan ar benzīnu. Vienīgi ar dīzeli gandrīz ar garantiju auto būs noskrējis stipri daudz.

vilko 30.06.2007 22:35

klanis rakstīja: jo majo,viņam nemaz nav tāda gaisa mērītājaai ir jābūt mejāniskajai špricei

Kā nu kuram. Ir arī elektroniskās šprices.

vilko 29.06.2007 21:24

Gnoms rakstīja:

edza1970 rakstīja: Tikko vojažerveidīgais iztīrīja un uzpildīja kondicinieri- TOTAL 37 LVL

drīzāk - nodiagnosticēja un papildināja... jo par 37.-Ls nevar uzpildīt (Rīgā)

Var, Vilnis Mārupē diagnosticē par 5ls un pilda par 15Ls. Man ar visu remontu sanāca 60Ls.

vilko 29.06.2007 21:18

dekrumba rakstīja: Sveicinaati!

ir dazhi jautaajumi sakaraa ar toposho remntu.

1. Veelos zinaat cik vareetu maksaat stuures pirkta nomainja (detaljas plus darbs)?

2. aizmuguree balstsijas buses mainja (detaljas plus darbs)?

tad ir veel taada nopietnaaka lieta, ka tad kad motors ir uzsilis neturas vienmeeriigi apgriezieni leekaa no 900 liidz 1000. kad izsleedzu ugunjus tad uz kaadu briidi viss paliek normaali un turas uz 900 apgriezieniem. cik vareetu arii shii defekta laboshana maksaat?

mashiina ir Audi 80 B3 88 gads 1.8S shprice

Man pašam bija tāds autiņš. Ja domā vēl kādu laiku pats ar to autiņu braukt, tad nopērc stūres pirkstus par 7 - 9 Ls. Nomainīt var pats. Savirzi var arī netaisīt, ja riepas nav jaunas. Es agrāk, kad nebija kāposta pats mainīju stūres pirkstus - kad skrūvē nost, saskaiti, cik apgriezinus vajadzēja, lai noskrūvētu. Tik pat apgriezinus uzkrūvē ar jauno pirkstu.

Esmu arī mainījis pakaļējās bukses, bet tās nedaudz grūtāk. Labāk maini servisā. Pati bukse vismaz 3 gadus atpakaļ maksāja 10Ls, tagad gan jau var dabūt lētāk. Par darbu diezin vai varētu prasīt vairāk par 7ls par buksi.

Apgriezienu lēkāšana varētu būt gaisa mērītāja darbs. Tas parasti atrāk nojūdzās, ja nemaina gaisa filtru, to vajadzētu vismaz ik pa 20k nomainīt. Šitam gan mērītājs vairāk par 30ls gan jau nemaksā.

vilko 29.06.2007 21:10

Apsara rakstīja: Diagnostikā jau būts. Tur arī pateica, ka šamējais mirst vai jau ir nomiris.

Ielien audi style. Tur viena meiča stāsta, ka strādājot Rollis servisā. Var dabūt bosh gaisa mērītāju. Ja nemaldos, tad oriģināli nāk bosh. Iglitā man teica, ka tāds 125ls. Bet es sapratu, ka var dabūt 70 - 80 ls. Var jau likt par 45ls, tikai jautājums, cik ilgi tas darbosies.

vilko 29.06.2007 21:06

VWfans rakstīja:

SEMSS rakstīja: Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).

2005.gada martā sanāca vienu dienu īrēt šādu 2004.gada Astru sedanu ar 70 tūkst.km nobraukumu tobrīd. Par šo auto palika vissiltākās atmiņas - žiperīgs, taču trakoti ekonomisks auto. Braucot pārsvarā pa šosejām, ar 20 litriem dīzeļdegvielas norullēju 500 km.

Nu, ja tu rullēji uz 80km/h, tad tas rādītājs nav nekāds krutais

vilko 29.06.2007 21:01

LyNx8 rakstīja: Thnx, tur jau esmu izložņājis krustu šķērsu.. Ir jau labs tas Mitsu forums.

Nu par 200 Ls tāds darbu apjoms ir pat ļoooti okei. Un cena, pa kādu paņēmis esi to auto, arī ir ļoti zema. Nez, kādreiz būs jāpiesakās uz testa braucienu ar automātu, nav īsti sanācis izmēģināt to štelli. Līdz šim vienmēr biedējis palielināts degvielas patēriņš, kā arī automāta remonti, kas gan pārāk bieži laikam nav jādara.

Man pašam pirms tam ir bijis Lancers 90' ar 1.5 GLXi un Galants 93' 1.8 GLSi. Nez, man kaut kāpēc tikai labāke vārdi par šiem auto. Tāpēc arī gribētos ticēt, ka "haizivs" Galanti ir tīri labi autiņi.

Fāterim 93.gadā bija 91.g. galants ar 2.0 benzīna dzinēju. Izturīgs auto bija, bet nu bija pāris remonti, kas kopumā noteikti sanāk dārgāk kā dīzeļ passātu saremontēt. Vienam draugam ir 97.g galants. Gada laikā 1000ls ielikti. Kolēģim ir 02.g. galants. Nav nobraucis vēl 10k, jau ap 1000ls ielikts remontos. Man domāt, ka mitcukiem tomēr ir paliels brāķu skaits. Gadās nopikrt ideālu eksemplāru, bet gadās arī sūdi. agrāk samērā regulāri tika atsaukti mitcuki atpakaļ uz rūpnīcu. Jebkurš lietots auto tomēr laimes spēle un vācieti tomēr ir lētāk saremontēt.

vilko 29.06.2007 20:52

Uggga rakstīja:

vilko rakstīja:

Uggga rakstīja: Ar 1.8 Astru neesmu braucis, ir bijusi lietošanā 1.6 Astra `99 ar automātu. Rezumē: neiet, lai kā pedāļus spaida , degvietu rij kā kāds parketa džips (11-12l vidēji, 70/30 pilsēta/šoseja), rezerves daļas neko lētas nav, bet vajag bieži. Pēc nopirkšanas tika ieguldīti ap 400Ls, lai viss būtu kārtībā. Pēc kādiem 4 mēnešiem 1/2 hadene jāpārlasa, motora spilvens mistiskā veidā pazudis, palicis tikai fragments, elektro gļuki... brrrr, vairāk tādu negribu.

Ar fokusu gan nekādas īpašās saistības nav, vienīgi tika izskatīts kā potenciālais darba auto. 2 gadus vecai (jaunai) mašīnai no akmentiņiem haubē jau iemetusies rūsa, kondicionieris jāpilda... brrr, paldies, nē.

Labāk ieteiktu paskatīties kaut ko citu.

Cik tad tu brauci, ja pusgada laikā jau hadene jāpārlasa. Visticamāk ietaupīji uz rezerves daļām. Es nobraucu 20k un neko nevajadzēja mainīt. Manuprāt samērā glīts auto par adekvātu cenu. Salons gan nav pārāk ērts, bet tas ar ko salīdzina.

Neko daudz nebraucu, kādi 25k varbūt par gadu sanāca, bet vairāk pa pilsētu, ieskaitot bruģi un citus Rīgas "jaukumus". Par ietaupīšanu uz rezerves daļām arī nevar teikt - 1x uzreiz pēc nopirkšanas Hansā, 2x Topers.

Un par salonu arī piekrītu

Es domāju likt lemforderi -esot labas rezerves daļas. Iespējams, pat labākas par oriģinālajām. Sen jau zinaams, ka auto būvētāji tagad vairāk pelna uz rezerves daļām.

Bet nu par astru gan esmu dzirdējis tieši pretējo - tipa astras piekare esot pat ļoti izturīga.

vilko 29.06.2007 20:45

saf rakstīja:

shearer rakstīja: protams protams. visi pardod ljoti labus auto tieshi tapec jau ari pardod ka teicama stavoklii! parasti visi auto tiek saremonteeti uz pardoshanu!..

Labs...

Bet kas ir tas ir, pa Latviju brauktu arī nepirktu, jo pa šitām bedrēm arī virzbūve izļurkājas un grab, šmakst, utt.... Auto var būt kopts nejēgā, ar jaunu hadeni un kapitalku dzinējam, bet grabēs un ļodzīsies, kā vecs moskvičs, tur nekā nepadarīsi... citam tas vabuka netraucē...

Ar katru nākamo modeli uzlabojas prasības pret kuzova stingrību. Piemēram, jaunam fordam mondeo attiecībā pret iepriekšējo ir 130% uzlabojums. Varu minēt piemēru ar sava sencīša audi b4 94.gada izlaidums. Pēc 40k pa grunteni hadene bija izļurkāta. Uzlika koni amīšus, nomainīja bukses. Tagad jau norulēti 160k un autiņš nav izļurkājies. Amīši arī vēl nav mainīti - laba manta koni. tikai gumijas jāpamaina.

vilko 28.06.2007 20:31

V1 rakstīja: Nezinu kaa shim motoram, bet ECOtekiem u.c. vecajiem motoriem top problēma bija tukšgaitas vārsts.

Ja nemaldos, tad calibra forumā bija aprakstīts, kā to vārstu tīrīt.

vilko 28.06.2007 20:29

Uggga rakstīja: Ar 1.8 Astru neesmu braucis, ir bijusi lietošanā 1.6 Astra `99 ar automātu. Rezumē: neiet, lai kā pedāļus spaida , degvietu rij kā kāds parketa džips (11-12l vidēji, 70/30 pilsēta/šoseja), rezerves daļas neko lētas nav, bet vajag bieži. Pēc nopirkšanas tika ieguldīti ap 400Ls, lai viss būtu kārtībā. Pēc kādiem 4 mēnešiem 1/2 hadene jāpārlasa, motora spilvens mistiskā veidā pazudis, palicis tikai fragments, elektro gļuki... brrrr, vairāk tādu negribu.

Ar fokusu gan nekādas īpašās saistības nav, vienīgi tika izskatīts kā potenciālais darba auto. 2 gadus vecai (jaunai) mašīnai no akmentiņiem haubē jau iemetusies rūsa, kondicionieris jāpilda... brrr, paldies, nē.

Labāk ieteiktu paskatīties kaut ko citu.

Cik tad tu brauci, ja pusgada laikā jau hadene jāpārlasa. Visticamāk ietaupīji uz rezerves daļām. Es nobraucu 20k un neko nevajadzēja mainīt. Manuprāt samērā glīts auto par adekvātu cenu. Salons gan nav pārāk ērts, bet tas ar ko salīdzina.

vilko 28.06.2007 20:15

mrpresident rakstīja: Ja nu kads vel nepamanija, tad tiek tirgota laba Opel Astra!

Ieliec SS.lv. Es biju ielicis savu opel astru par 4500EUR, vienīgi tas sedans un 1.7DTL. Kopumā piezvanīja 3 gab. 2 Baigi gribēja braukt skatīties, bet pārdomāju, atteicu. Noplīsa turbīna. Negribējās iesmērēt.

Neklausies, ko te visi stāsta. Pats atceros, kā meklēju opel astru. Pārsvarā nojāti eksemplāri. Tie tad arī iet par 3500EUR. Labā stāvoklī iet ap 4800EUR. Pofig, kur braukta, galvenais, lai labi kopta. Ievaskot var arī pats. Bet nu negaidi, ka šis autiņš tev aizies baigi ātri. Reklāmas ir pilnas ar jamiem.

vilko 27.06.2007 20:38

911 rakstīja: ja tagad pirktu O2, varbūt pat tēmētu uz RS, taču nav īsti pārliecības, ka gandrīz 10K eināru vairāk ir tā vērts, nezinu - varbūt arī ir, bet atbildot uz jautājumu - jā, noteikti ņemtu 1.9 tdi. neesi tik skeptisks uz 1.6 mpi (man tāds i), jo viņam ir salīdzinoši augsti motora apgriezieni (3K uz 100 km/h 5. robā) un uz šosejas ar to pašu 5. robu var "pacelt", nu ja protams nav salonā 4 rumpji un bagažā betona paneļi

Muterīte iepirka darba auto O2 1.6 mpi. Salīdzināju ar savu O1 1.9TDI 110hp. Visādi citādi O2 ir galvas tiesu pārāka, bet nu 1.6mpi nevar salīdzināt ar 1.9TDI. Es domāju, ka ir vērts piemaksāt tos 2000EUR. Iepriekšējas Leons bija smuks. Jaunais kaut kāds plastmasīgs.

vilko 23.05.2007 23:26

Hjuks rakstīja: Jaunajai Fabijai ir vecās Fabijas priekšējā piekare, ar visām tās slimībām, piemēram, priekšējie gultņi kalpo 30-40 tūkst.km, tikpat piekares 'zaldātiņi". Pastāvīgi ir šaizītes ar elektroiekārtu - slēdži, logu pacēlāji. Vienkārši salīdzinot ar Octavia 2, cik zinu no reāla auto ar 75 tūkst.km nobraukumu, problēmu pa šo laiku nebija pilnīgi nekādu. Bet varbūt tas nav nemaz tik traģiski biežāk pamaini un viss.

Bet es tomēr labāk ņemtu Roomster, pie aptuveni līdzīgas cenas, bet ietilpība ir fantastiska. pie izskata pieradīsi!

Vecās Fabias tehniskās pieredzes apraksts ir redzams pēdējā Autobild, kā arī www.autoreview.ru/...

Roomster priekšējā piekare ir tāda pati kā Fabia Aizmugurē kā Octavia 2. Auto bildā kaut ko tādu lasīju. Tad jau sanāk, ka bērnu slīmības arī šim būs.

vilko 23.05.2007 22:45

bralitis rakstīja: Ar hansa auto pieredze ir

c]Uggga rakstīja:

bralitis rakstīja: Hansa auto.

Kaut gan jau pēc skata var redzēt ka tur kaut kas nav kārtībā, bliež pa malām ārā . Mēģināju pāris reizes tīrīt, bet neko īsti nedeva.

Uggga rakstīja: Kurš no kantoriem nodiagnosticēja, ka jāmaina?

Ja tiešām var redzēt, ka jāmaina, tad neko ieteikt nevarēšu. Citādi ir pieredze ar HA, ka uz dullo nomainīja, bet rezultāta nav, tikai naudu paņēma.

Es nezinu kā ir ar opeļiem, bet 1.9TDI dzinējiem iesaka to EGR atslēgt. Es to izdarīju un nu jau kādus 15k km esmu nobraucis. Tur vienkārši atvieno vakuuma trubiņu un iesprauž gultņa lodīti, lai netīrumi nesaiet iekšā. Vari vwmotion.lv pameklēt, tur ir infa. Bet nezinu, cik tas veselīgi opelim.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti