Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
vilko 05.03.2007 22:38

urzuls rakstīja: Sveiki,

Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.

vilko 04.03.2007 21:10

2001 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: VW brīnumiem atpakaļgaitas devējs ieskrūvēts kārbā. Pa to parasti sāk arī nedaudz eļļa sūkties ārā (nevis gar blīvi, bet tieši caur "datčiku" - pats neticēju, kamēr neparādīja). Maksāja tas štrunts 3.- LVL, ja nemaldos. Tiesa gan, tas bija pāris gadus atpakaļ, tagad jau kādi 4 lati laikam

Opelim ari ir jabut karbā,pacel haubi un citigi apskaties jabut.

Paskatīšos. Tur gan viss tā piebāzts, ka nekam jēdzīgi klāt tikt nevar.

vilko 04.03.2007 20:42

vilko rakstīja:

deksters rakstīja: A kas tas vispār ir tāds par zvēru-atpakaļgaitas SIGNĀLUGUNS???

Nu vienkārši nezinu, kā to nosaukt. Paredzēju, ka uzklupsiet

Bet nu galvenais, ka sapratāt. Var jau būt, ka tieši tas riņķis, kas jāpaceļ, lai varētu ielikt atpakaļgaitā, arī ir savienots ar datčiku, kas iededzina to balto lampu aizmugurē (moš tā jums labāk patīk) Vnk uzjautāju, moš kāds to ir mainījis un zina, kur tas atrodas. Negribas jaukt vaļā pirms nezinu, ko jaukt.

vilko 04.03.2007 20:38

deksters rakstīja: A kas tas vispār ir tāds par zvēru-atpakaļgaitas SIGNĀLUGUNS???

vilko 04.03.2007 16:17

urzuls rakstīja: Sveiki,

Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.

Man tas pats 110hp motors Octaviai. Iglitā ar 4 ruļļu, siksnas un ūdens sūkņa nomaiņu kaut kas ap 220Ls. Kaut kam līdzīgam vajadzētu sanākt arī tavam eksemplāram.

vilko 04.03.2007 16:12

bralitis rakstīja: Šodien izgāju TO, kaut gan dūmainība tāpat bija virs normas, labi tik ka normāls džigits pārbaudītājs patrāpijās, pievēra vienu aci, : tip viss ok. Radās jautājums, kas varbūt ka dūms pa lielu ?

Man bija tieši tā pati probza. Pirms brauc uz skati, izgriez motoriņu līdz sarkanai apgrizienu zonai tā regulārāk. var arī uz vietas stāvot izgāzēt un pēc 20x dūmainība būs OK. Vienkārši dīzeļmotoriem nepatīk mierīga dudināšana. Bez tam arī degvielas patēriņš samazināsies pēc tādas procedūras un arī mašīna kustēs labāk.

vilko 04.03.2007 16:03

Napalms rakstīja: autoram

1.Izdomā kas Tev subjektīvi labāk patīk.

2.Meklē attiecīgi iespējami nenojātu eksemplāru.

Jo ja iegrābsi pagalam nojātu - lādēsi gano opeli gan audi.

Man bija astra, trīsdurvīgā. Nekas tur negrabēja, braukšanā samērā ok, protams, ja iepriekšējais auto nav bijis 600tais mersis. Ties gan viņa bija tikko no fāterlandes. 1.7DTi motors ēd konkrēti maz, bet reāli kretinē "turbobedre". Kuzova daļas pietiekami lētas un pieejamas, par citām daļām nezinu. Ā, vo vienīgi džeks kam pārdevu to auto pēc tam mainīja gultni. 80Ls.

Piekrītu, tā turbo bedre kaitina.

Nu nezinu, man bija astra sedans. Vismaz tie a4, kurus pamēģināju skaņas izolācijā zaudēja opelim (nezinu, varbūt tie bija sisti un attiecīgi skaņas izolācijas materiāli izmesti). Protams, salona apdare, sēdpozīcija un gaitas īpašības audi a4 ir galvas tiesu pārākas, ja nu vienīgi opelim piekare ir mīkstāka. Opelim kasko cipars patīkamāks.

Pēc opeļa pārsēdos Octavia I. Pat nevaru pateikt kas, bet jūtos šajā autiņā labāk nekā astrā. Savukārt braucot ar a4 jūtos labāk nekā Octavia. Mans subjektīvais viedoklis - a4 labāks. Par piekares remontiem sūdzas tie, kas ir nopirkuši lētāko variantu, ko tirgū var atrast un tad sūkstās. Man zināmie čomaki, kas ar a4 jau vairākus gadus gāž, stāsta, ka piekarei nav ne vainas. Plīst tik pat cik visiem citiem autiņiem. Bez tam tās ķegas labi restaurējas un tad tur kādus 60k km. Ja būtu viegli atrast labu 1.9TDI iekš audi a4 bundžas, pamainītu Octaviu.

vilko 14.02.2007 21:44

Marchiks_ rakstīja:

Daniels_Reebuss rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Nav audi tās naudas vērti. Ja nu vienīgi vecie labie 80-to gadu Q. Bet tie der tikai jāšanai.

Pie tam,ja TĀS naudas nav

Nu ja naudas nav, tad jāpērk penšu iecienītāko traktoru - A4 1.9TDI.

Atradis gan pensīšu auto. Par to pašu 2.0 a4 toč labāk velkt. D.. mazāk vajag.

Smiekli nāk par tiem tekstiem, ka passat un a6 komforta zīņā līdzīgi.

vilko 11.02.2007 19:19

wiiruss rakstīja: Man bija ltieshi taada pati shaize... iededzinaaju to lampu un = prom, pie kompja klaat... uzraadiija, ka gaisa caurpluudes meeriitaajs gljuko.

shodien tika uzlikts jauns meeriitaajs un teikshu kaa ira, es savu auto nepaziistu - cita bilde braukt! uz shosejas viegli

izzhmiedzu 150km/h, vairaak gan ledus deelj nespiedu, bet...! prieks braut ar opeli!

Man nepalīdzēja vārsta tīrīšana. Arī ir aizdomas uz gaisa mērītāja pusi. Šad tad iemirkšķinās kļūdas paziņojums, bet uz īsu brīdi. Būs vien jāaizšauj uz Hansa auto uz diagnostiku.

vilko 09.02.2007 10:02

UncleSEM rakstīja: oho ,es par to biju domājis - kur paliek tie sēdekļi ,droši vien ka atņem telpu !!!

Tipa ar īso versiju viss esot ok, jo tur tie benķi netransformējas grīdā. Mani šoferis līdz lidostai aizveda no ganību dambja. Paspēja kājas nogurt. Tad vēl, ja kāds grib tādu auto ņemt, tad dīzelis nav labākā izvēle. Pa pilsētu braucot zem 13l/100km nevar palīst. Iepriekš mūsu firmai bija toyota Previa ar benzīna dzinēju. Tas pats šoferis varēja palīst zem 11 l/100km. Tipa vojager ar benzīna dzinēju ēd tikpat cik tas dīzelis. Bez tam pirmos 2000km šoferis godīgi iebrauca to vāģi.

vilko 08.02.2007 21:39

UncleSEM rakstīja:

Magistrs rakstīja: Tas 1.9 TDI ir galīgs nīkulis ne dzinējs. CV 3.3 ar 170 zs ir pavisam cita lieta. Gribi taupīt, liec gāzi.

oho ,kur Tev tik daidz zirgu saskrējis ?

man voyagera 3.3motoram tikai 158zirdziņi !!

bet skrien labi un laikam arī nebraukšu ar Sharanveidīgajiem !!

Varbūt iepriekšējais grand voyager ir ērts, bet jaunais galiigi garaam. 'Sofera vieta veel daudz maz OK, bet aizmuguree seedoshajiem kājas pie zoda, pateicoties fīčai, kas ļauj sēdegļus nolocīt grīdā.

vilko 07.02.2007 18:26

Frodo rakstīja: Pirms menesa iegadajos Ford Mondeo 2,0 tdci 2003.gada, nedelu atpakal sakas problemas, braucot vai ari stavot sajuga pedalis iekrit lidz pusei un sajugs paliek pasa gala. Ja to pedali pacel ar kaju uz augsu viss atkal normali. Sakiet kas varetu but par vainu?

Man gadus 4 atpakaļ tāda probza bija audi 80. Kurvis bija salūzis. Vienā malā slīpa plaisa virzienā uz spara rata centru.

vilko 07.02.2007 18:17

Magistrs rakstīja:

Karluco rakstīja:

Magistrs rakstīja: Tas 1.9 TDI ir galīgs nīkulis ne dzinējs. CV 3.3 ar 170 zs ir pavisam cita lieta. Gribi taupīt, liec gāzi.

ar 110 zs nav nikulis!

Kas tad tur var būt? Tas verķis sver ap divām tonnām. Pat A6 tas 1.9 nevelk.

Turbīna būs bijusi nokauta. 1,9 TDi ar 110hp velk tīri labi. Tam pašam a6 11 sekundēs simtu paņem un motors jau pie zemiem apgriezienim ceļ augšā labi. 2.0 benzīns šiem galxy vel nesalīdzināmi sliktāk par 1.9TDI

vilko 07.02.2007 18:02

i_edgars rakstīja: Varat kakāt uz Fordiem, bet es saku ka tik ērtu kā bija Scorpio vai vismaz Sierra tagat Fords vairs neražo! Tos komforta ziņā varēja ar MB salīdzināt, tikai tie Fordi bija 1/2 lētāki un maķen rūsēja. Bet ja rociņas neaug no pakaļas, tad rūsa nemetas!

7 gadi ar Scorpi.

Mondeo ne ar ko no Pasāta tipa neatškiras - tik pat ciets gan gaitā, gan sēdēšanā!

Varbūt iepēti avāriju statistiku. Skorpi un sierri sadursmēs ar da jebko izjūk pa detaļām un pasažieri parasti ir beigti . Mīksta tā mašīna. Par komfortu gan varu piekrist tikai attiecībā pret Scorpi. Sierrs gan nav ērts.

vilko 07.02.2007 17:53

Master_D rakstīja: re, kur šorīt bildēta L A G Ū N A ar izpūtēja protēzi

www.bildez.lv/...

sorry par kvalitāti, bildēts ar locekli

Es arī to parodiju regulāri redzu pie krustojumā pie debess mannas veikala. Viņam tā otrā truba sastāv no divām, no kurām vienā ir gāzes propķis

vilko 23.01.2007 6:53

Piebaldzens rakstīja: pievienojos Gnoma teiktajam par HANSA auto servi... Bija man probzas ar AIRBAG lampinju - iedegaas jamaa, jo saakumaa cjakareejoties ap skaljrunjiem vadiitaaja durviis paraavu nost lielo kabelju savienojumu starpdurvee... Aizbraucu pie vinjiem - viiri sataisija... Peec kaada laika atkal tas pac gljuks - braucu atkal pie sjameejiem... izraadijaas labaas puses prieksjas durviis kautkaadi kontakti netiiri bijusji - taadu kljuudu kompis esot izdevis... Sataisija... Peectam parunaajos ar meistaru vaardaa Zigmunds un jams pastaastija sjaadus taadus knifinjus par OPELjiem... Taa kaa esmu ar sjameejiem apmierinaac...

Taa kaa veciit auni nu ka kaajas un pieraksties uz diagnostiku Hansa auto...

Man arī jāsaka labi vārdi par Hansa auto uz brīvības ielas. Nodiagnostīcēja labi. Protams, detaļas tur nemainīju, jo savācās ap Ls 400, bet diagnostiku labi uztaisīja. Pastāstīja, ka gaisa mērītājam drīz būs kirdikt un kaut kāds vakuuma vārsts gāja uz beigām. Gaisa mērītāju nav vērts lietotu pirkt, vārsts gan reti noklājoties, to varot ņemt lietotu. Varbūt kāds var iepostēt linku, kur var palasīties, kas ir jāiepērk, lai varētu pieslēgties Opel kompim. Laptops jau ir, softs arī ir dabūnams, tad vajag vēl konektoru un kaut kādu pārveidotāju. Man vajag gan opelim, gan skodai. Gan jau tikai štekeri atšķiras.

vilko 21.01.2007 12:45

Tikko iztīrīju draudzenes astrai 1.7DTL dzinējam EGR vārstu. Auto latvijā noskrējis 8000km. Nezinu, kāds dīzelis iepriekš bija gāzsts iekšā. Mēs lejam tikai nestes tankā, bet nu tas EGR tāpat bija aizķepis ciet. 15 minūtes noņēmos, kamēr dabūju pilnībā tīru. Tai astrai pie 80km/h reizēm iedegās kompja kļūdas lampiņa. Turbīna tajā momentā uzreiz atsēdzās.Redzēs, vai tīrīšana būs palīdzējusi.

vilko 21.01.2007 10:12

Salen rakstīja: Nu uz Zviedriju plaanots braukt sleepot. Un nobraukt 500km turp un atpakal. Bet galvenais ka katru riitu buus jaaiedarbina auto, lai nokluutu liidz kalnam 6km attaalumaa, un peecpusdienaa atpakal uz maajinju. Un tas droshvien akumulatoru drusku pabendees. Motors ari nepaspees uzsilt.

Kaa tur ir ar to kompresiju cilindros? Ja vinja nav pietiekama, kaadas vareetu buut iespeejamaas izmaksas lai to savestu kaartiibaa?

Riit izmeeginaasu piedarbinaat bez svechu sildiishanas.

Shobriid laika zinjaas ari Latvijaa sola miinusus, varbut nedaudz sanaaks paarbaudiit ari tepat auto, lai nav paarsteigumu.

Ja tev kompresija jāsaved kārtībā, tad jau labāk mainīt auto. Nedomāju, ka motors varētu būt tik ļoti izdilis. Tam motoram resurss ir vismaz 500000km. Ja tik daudz noskrien auto, tad salonam jābūt nonēsātam. Ja tev tā nav, tad gan jau kompresija ir OK. Ja tev sanāks vienmērīgi braukt vismaz 70km/h tad jau akis paspēs kaut nedaudz uzlādēties. Ja ir bail, tad var katru vakaru atbraucot uz viesnīcu, izņemt aķi ārā un ienest siltumā. No rīta ieliekot, toč pieleks. Principā nomainot kvēlsveces visam vajadzētu būt OK. Braucot 500km vienā virzienā, aķis palādēsies itin labi. es pagājušo gadu ar opel dīzeli aizšāvu uz Slovākiju. Arī bija kādi -15. Nebija nekādu problēmu. Pirms tam tik kvēlsveces nomainīju, jo -5 grādos auto negribēja lekt.

vilko 20.01.2007 20:56

wiiruss rakstīja:

vectra2001 rakstīja:

Ulds rakstīja:

vectra2001 rakstīja:

Ulds rakstīja:

P1406 Регулировка датчика системы рециркуляции выхлопных газов (EGR)

nu tas ar ir tas tīrāmais dačiks.

Ka viņš tur ardas,es noskrūvēju un viss, tur nebija ko tīrīt nevar tur neko iztīrīt tur vis ir uzvālcēts tas AGR!

nu nestāsti, pats esu tīrijis to rad 1.7 DTi gan 2.0 DTI, kāds tad tev īsti tas motors ira, ieliec bildes vai sameklē netā kādu bildi un parādi.

piesleedzu savu pie kompja....= vainiigs ir gaisa caurpluudes meeriitaajs!

te biji, apskatījies??? tā arī vajadzētu izskatīties www.opel-vectra.com/...

Paldies! tad man viņš bija tīrs,ja salīdzini tas bildes.

Es arī esmu tīrījis EGR vārstu. Tā ritīgi bija aizķepis.

vilko 20.01.2007 17:13

bralitis rakstīja: Izlasot rakstiņu :forum.opelclub-by.com/... Cik noprotu tad EGR vārsts kaut kādā mērā ietekmē arī auto jaudu ?

Tad, kad kaut kāda daļa no visas tās recirkulācijs sistēmas iziet no ierinda, kompis izmet kļūdu un darbina autiņu avārijas režīmā - tobiš saudzējošā. Tad arī jauda samazinās. Sajūta tāda, kā turbina nefunkcionētu

vilko 20.01.2007 17:10

snow rakstīja: nup sapratu ta ka piegazishu jau te sava garazha uzpilishu pillu baku un vienu piedevas buteli panemshu lidzi uz Zviedriju kad tur pildishos piegazishu klat. Galvenais kadel pieliet vinu klat laicigi !

Es piedevu gāžu klāt neatkarīgi no tā, vai ziema vai vasara. Turu bagažniekā 0.5l un šprici, lai varētu pareizi nodozēt. Ziemā arī pie -27grādi man opelis leca ka prieks. Tiesa gan ar 5 apgriezienu. Iepriekš nomainīju kvēlsveces un ielēju labu eļļu. Ja būs sūdīga, sabiezēs tā, ka arī labs aķis nespēs iegriezt motoru.

Gaisa filtrs ir jāmaina tāpēc, lai motoram būtu vieglāk elpot. Patēriņš samazināsies. Pie iedarbināšanas gan nekāda lielā starpība nebūs. Cik tad tu km taisies nobraukt, ka tik ļoti satraucies? Visas iespējamās problēmas tāpat neparedzēsi.

vilko 13.01.2007 14:20

tuncis rakstīja: Vai tad Oktāvijās airbagus vispār neliek???

fishki.net/...

Acīmredzont nepamanīji, ka autiņam ir kaut kas uzkritis uz jumta. Airbags jau nostrādā, ja trāpa pa purnu, vai pa sāniem.

vilko 12.01.2007 19:42

Kaspersky rakstīja:

Ideots rakstīja: kada vaina SuperB ? auto ir ljoti pat OK

Pret pirmo octavia vēl neko izskatījās, tagad gan tas dizains tāds stipri pavalkāts izskatās. Īpaši tās kroplās aizmugurējās lampas. Salons arī na ļubiteļa, visvairāk man nepatika durvju "biezums" - it kā vidējās klases auto, bet elkoni pret "palodzi" normāli atstutēt nevar, durvis plānas kā tādai fabiai. Ja kādam interesē, var salīdzināt ar to pašu octavia.

Protams, ka tas tāds subjektīvs viedoklis, atturēt no subj pirkšanas es negrasos

Nu jā, dienā tās lampas vēl OK, bet naktī pēc kaut kādas lētas dacias izskatās. Tur nu jāpiekrīt.

vilko 11.01.2007 14:47

Kaspersky rakstīja:

KOHINURS rakstīja:

tad kāpēc neņemt to viengadīgo, kam garantija vēl 1,5 - 2 gadi.

Tāpēc, ka normāla privātpersona nepērk jaunu auto katru gadu. Ja pērk, tad noteikti ne jau škodu

A vot juridiskas personas tā gan dara. Gadā 100k, garantija cauri un aiziet

Ko tik skeptiski pret škodu. Es zinu, kas pērk arī škodu. PIemēram, ja privātperosna ņem Jettu, tad es to nesaprotu, jo tā pati Octavia II, tikai dārgāka

vilko 11.01.2007 12:47

ursis rakstīja:

arba rakstīja:

Es domāju par lietotu 2003. gada Superb. Negribas atdot lieku naudu par to, ka auto ir jauns. Tam vēl nenāca 2.0 TDI. Vieglāks tas auto ir uz alumīnija piekares rēķina - viņam nāk tā pati vai vismaz līdzīga piekare, kas passat - McPerson, laikam tā saucās. Man Ocatvia 1 pašmasa ir 1445kg. Superbam 1380kg. Abiem 1.9TDI. Tieši tās piekares izturība ari interesē.

Vēl ir arī padomā V70 Volvo 2.4 D5. Bet tie pagaidām dārgāki par Superbu.

Es nesaprotu kapēc būtu jāpērk 3 gadīga mašīna, pietiekoši dārgs, bet vairs nav jauns ar visām sekām

- nezini cik nogājis, nezini kas ar viņu darīts

- nav garantiju, bet lūzt sāk - lampiņas izdeg, bukses dilst, amortizatori tek, riepas jāpērk, siksnas jāmaina

Bet cena šim auto vēl ir pietiekoši liela, tad jau labāk 6 gadīgu ar visiem tiem pašiem mīnusies tikai 2 x lētāk.

arii es esmu pareekjinaajis ka izdeviigaak ir pirkt diapazonaa6-10gadi. 3 gadi ir par aatru,atlaide veel nev nekaada ieveerojamaa.

iznjeemums ir uzticami,ar zinaamu veesturi auto.

Nu jā, bet superbs jau sākas tikai no 2002.g. Pašus pirmos nav vērts ņemt, jo tur noteikti vēl bērnu slimības. Tam pašam V70 volvo tikai ar 2002. gada beigām bērnu slimības izārstētas. Tā man pastāstīja kolēģi zviedrijā. Viņi tur pārsvarā ar tādiem katafalkiem tur pārvietojas.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti