Jēkabpilī policiste ar trafarēto auto uz gājēju pārejas uzbrauc zēnam 44

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 5.augusts 2016 13:14

Vakar Jēkabpilī Valsts policijas (VP) darbiniece uz gājēju pārejas ar trafarēto auto uzbraukusi 11 gadus vecam zēnam, kurš nogādāts slimnīcā.

Negadījums noticis Brīvības ielā plkst.16.21. Ceļu satiksmes negadījumu izraisīja VP ZRP Jēkabpils iecirkņa policijas darbiniece darba laikā, vadot trafarēto dienesta automašīnu "Opel Mokka". Alkohola klātbūtne policistes organismā nav konstatēta.
Sākts kriminālprocess, kurš tiks nosūtīts Iekšlietu ministrijas Iekšējās drošības birojam.

Ceļu satiksmes negadījumā Smiltenes novadā vakar bojā gājusi trīs gadus veca meitenīte.

Negadījums noticis Bilskas pagastā, ceļa Smiltene-Mēri-Lobērģi 15.kilometrā, kur notikusi sadursme starp 1990.gadā dzimuša vīrieša vadīto automašīnu "Audi 80" un 1984.gadā dzimuša vīrieša vadīto automašīnu "Audi A4".

Slimnīcā ar dažādām traumām nogādāti automašīnas "Audi 80" pasažieri - 1965.gadā dzimis vīrietis un 1967.gadā dzimusi sieviete, automašīnas vadītājs, kā arī 1975.gadā dzimis automašīnas "Audi A4" pasažieris. Savukārt no gūtajām traumām mirusi 2013.gadā dzimusi meitenīte, kura braukusi automašīnā "Audi 80".

Ozolnieku novada Cenu pagastā 1982.gadā dzimusi sieviete ar automašīnu "Audi 80 Avant" nav devusi ceļu kravas automašīnai "MAN" ar piekabi. Pēc sadursmes smagā automašīna iebraukusi pretējā braukšanas joslā, kur sadūrusies ar 1980.gadā dzimuša vīrieša vadīto automašīnu "Škoda Superb". Pēc negadījuma ar dažādām traumām slimnīcā nogādāts "Škoda" vadītājs un 1986.gadā dzimusi automašīnas pasažiere. Tāpat slimnīcā nogādāta "Audi 80"vadītāja un 1959.gadā dzimusī pasažiere.

Savukārt Rīgā, Krišjāņa Valdemāra un Lāčplēša ielas krustojumā, nenoskaidrots velosipēdists uzbraucis 1939.gadā dzimušai sievietei un pametis notikuma vietu. Sirmgalve ar dažādām traumām nogādāta slimnīcā.

Vakar par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu noformēti 184 administratīvā pārkāpuma protokoli.

No kopējā protokolu skaita 53 noformēti Rīgas reģionā, 51 - Zemgales reģionā, 37 - Vidzemes reģionā, 23 protokoli noformēti Kurzemes reģionā un 20 - Latgales reģionā.

Par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā pieķerti deviņi šoferi, no tiem trīs Zemgales reģionā, pa diviem Rīgas un Latgales reģionā, bet pa vienam Vidzemes un Kurzemes reģionā.

Kopumā aizvadītajā diennaktī reģistrēti 86 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši 17 cilvēki un viens gājis bojā.

 

 
Visi komentāri
 
Vernons 5.augusts 2016 11:10
5 24 Atbildēt

Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports! Gājējam aizliegts izskriet uz brauktuves!!! Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves no šķēršļa!

Auto vadītājam aizliegts apstāties pirms gājēju pārejas un ar savu auto kļūt par šķērsli!

Katram uz ceļa ir jārīkojas "TĀ", lai neveidotu bīstamu situāciju!

Arī gājējam, kā "priekšā esošam", ar savu rīcību ir jāgarantē sev un citiem drošība!

Un kur ir policistes vaina? Kopš kura laika CSN jāpilda tikai katram otram? Ar tādu domāšanu neredzēt progresu uz ceļa.

Saskaņā ar ceļu satiksmes Likuma 19. pantu, kas noteic kārtību un secību, kā katram ceļu satiksmes dalībniekam uz ceļa ir jārīkojas!

lynx85 5.augusts 2016 11:26
25 5 Atbildēt

Vernon, kā tu iedomājies, vai 11gadīgs puika var būt tikpat zinošs un apmācīts kā pieaudzis cilvēks, kam ir derīga vadītāja apliecība (tātad - izgājis nepieciešamo apmācību lai spētu piedalīties satiksmē)? Kuram būtu vairāk jākontrolē apkārt notiekošais, 11gadīgam skolnieciņam vasaras brīvlaikā, vai tomēr personai, kas vada paaugstinātas bīstamības ierīci - lasi, transportlīdzekli?

Es te tagad nevienu netaisos aizstāvēt vai notiesāt, bet tie tavi piesaukti punkti ir vienkārši smieklīgi - dzīvē nekas no tā nenotiek un nenotiks, jo saknē jau nav iespējams,jo:

1)drošību vairāk jāgarantē tam, kurš ir speciāli apmācīts

2)drošību vairāk jāgarantē tam, kurš spēj savārīt lielākus sūdus savas neizdarības vai nepareizas rīcības rezultātā

3) gājējs, sevišķi mazs bērns, VAR ne velna nezināt csn (vai arī vienkāršus izdzīvošanas likumus - to apgūst ar laiku) - tātad - situācijas kontrole lai paliek uz vadītāja pleciem.

Tauta, protams, manam viedoklim var nepiekrist, bet ja nav video, kur policajs brauc ar sirēnām un bērns tiešām izlec priekšā skaitītās sekundēs no neparedzama aizsega (arī tas ir diskutabli, kas ir neparedzams, tuvojoties pārejai) - tad par 98% vainīgs vadītājs. Tikai manas pārdomas.

a-ha 5.augusts 2016 11:42
11 3 Atbildēt

gara acīm redzu, kā Vernons tagad nogāzies nokdaunā tirina kājas. Tā jau ir - teorija un dzīve ir divas dažās lietas. Bet tādu, kas māk piesaukt CSN un citus punktus, tostarp arī CP, netrūkt - tieši tāpēc pie mums šie ierēdnīši (pārsvarā) ir un paliks miliči ar dziļi iepotētu sodīšanas-ieriebšanas vēlmi gēnos, kas slēpsies, ķers un sodīs vietās, kur "viegli uzrauties"

Vernons 5.augusts 2016 11:43
4 31 Atbildēt

Bērns līdz 12 gadu vecumam kādam būtu jāpavada! Bērns vecākiem jāved pie rokas līdz brīdim, kad tam var uzticēties! Bet no 13. gadu vecuma var būt jau pavadonis. Ja skolā pašos pamatos CSN māca aplam un 98% cilvēku mācīja, ka gājējam uz gājēju pārejas ir priekšroka(?), tikai nepateica uz kurieni! Pagātnes kļūdas grūti izlabot, bet tas ir jādara.

Nepieņemami ir ka CSN jāpilda tikai katram otram, kāpēc ne katram. Tas pārdomām. Vēlme tiesāt policisti ir nepieņemama, ja tā neko nav pārkāpusi!

lynx85 5.augusts 2016 11:54
21 4 Atbildēt

ar ko policiste atšķiras no vadītāja-parastā, kad tuvojas gājēju pārejai? Varbūt saukt to par gājēju pārbrauktuvi? Policistei vairs nav jāpārliecinās par SAVA manevra drošību? Vai par SAVA manevra drošību nav jāpārliecinās JEBKURAM šoferītim? Tas tā, pārdomām, vai auto vadītājs PATIEŠĀM neko nav pārkāpis...

Par priekšrokām - nu mēs te maļam uz riņķi jau kuro reizi - ja tu sēdi pie paaugstinātas bīstamības rīka (auto) stūres, kura vadīšanai turklāt jāiziet speciāla apmācība un atestācija (kursi + vad.apl iegūšanas eksāmens) - tad tev, to bīstamo rīku vadot, IR JĀSPĒJ strebt arī vienpadsmitgadīga (!!) bērna kļūdas!

Par konkrēto gadījumu - kā jau teicu, manas pardomas ir ka 98% vaina šoferītei. JA neparādīsies video, kas spētu pierādīt pretējo.

Vernons 5.augusts 2016 12:10
2 26 Atbildēt

Un ar ko parasts pilsonis atšķiras no policista? Ne ar ko. Katram ir jāzina Noteikumi, katram tie ir jāpilda un katram vēl ir arī tiesība paļauties, kad katrs tos Noteikumus arī pildīs!

Domāju ka video nebūs, jo tādai "ekstrai" policijā naudas nepietiek, jārīko konkurs par vismazāko cenu un jānopērk pēdējais mēsls, kas nekam neder.

Maļam to visu riņķī apkārt, tikai tāpēc ka ir paniskas bailes lietas saukt īstos vārdos un katram ar savu rīcību uz ceļa garantēt drošību! "Garantēt drošību" ir kaut kas līdzīgs neiespējamai misijai.

Visu mūžu vadu lielus un smagus auto un nekad nav bijusi doma ka tas ir kaut kas īpašs. Visi kas to dara ir pieskaitāmi!

lynx85 5.augusts 2016 12:48
14 2 Atbildēt

Tu maz lasi (saproti) ko es rakstu?

Viss jau būtu skaisti, ja vismaz katrs otrais arī pildītu noteikumu prasības - ja vadītājs, tuvojoties gājēju pārejai (pārbrauktuvei...) būtu gana uzmanīgs un kustētos ar ātrumu, lai savas redzamības robezās spētu pilnībā apturēt PAŠA vadīto transportlīdzekli - tad arī 11gadībais bērns, kura, iespējamo noteikuma pārkāpumu izraisa, visticamāk, vienkārša noteikumu nezināšana - neradītu nekādas problēmas.

Es neiepīkstētos ne ar vienu zilbi, ja notikušais būtu kaut kur citur - bet ja vadītājs paņem uz kapota gājēju uz zebras - man ilūziju ir maz, kurš tur vainīgs...

P.S tajos pašos noteikumos taču ir atrunāts, ka sevišķi neparedzamu rīcību var sagaidīt no maziem bērniem un veciem cilvēkiem, vai ne tā?

Anda 5.augusts 2016 18:01
1 6 Atbildēt

Nju ari 11 gadigam ir jazin elementaras lietas,ka skersot gajeju pareju,jo no bernudarza un skolas KATRU GADU IERODAS POLICIJAS PARSTAVJI ,KAS STASTA PAR TO KA PARVIETOTIES....UN 11 GADIGS NAV 6 GADIGS,JO SKOLA ARI KATRU GADA SAKUMU IESAK AR CELA SATIKSMES NOTEIKUMIEM,TATAD ELEMENTARU LIETU KA PARLIECINATIES VAI MASINA STASIES VINAM JAZINA,NEVISS JAJONO PEKSNI PARI......jo gajeji ir loti pasparliecinati un neskatas ,bet taja pasa bridi ka gan es varu paredzet gajejam kurs iet garam gajeju parejai,ka peksni tai strauji ies pari neparliecinoties!

Vernons 5.augusts 2016 13:09
2 28 Atbildēt

Ir nepieņemami kad ambīcijas ir lielākas par Noteikumiem un veselo saprātu. Piekrītu ka gājēju pāreja ir īpaša vieta, bet tas neattaisno vecākus, kuri savam "sīcim" nav spējuši iemācīt pašu galveno, izdzīvot uz ielas! Mazi bērni līdz 7 gadu vecumam ir jāvadā pie rokas! No 7 līdz 12 gadu vecumam ir atstāts pašplūsmā. Bet bērnu tiesību aizsardzības likums ir vēl "interesantāks".

CSDD grib mācīt izvērtēt riska situācijas. Kurš no Jums ir pieredzes bagāts, ka elementāri un uz pirkstiem spēs parādīt un vēl elementārāk izstāstīt?

Varbūt fizikas likumus arī nevajag mācīt. Bet tavai domai es piekrītu, talantam braukt arī jābūt.

Tiks 5.augusts 2016 13:35
19 1 Atbildēt

Vernon, jautāju tev kā CSN guru..

"Auto vadītājam aizliegts apstāties pirms gājēju pārejas ...."

Tātad, ja es redzu, ka Vernonam pa priekšu ejošais bērns ir jau izgājis uz pārejas, bremzēt jebkurā gadījumā es nedrīkstu?!

Kurā punktā tas ir? Nevaru atrast!

Vernons 5.augusts 2016 14:17
2 26 Atbildēt

CSN 121. Aizliegts apstāties un stāvēt:

121.5. uz gājēju pārejām, vietās, kur brauktuvi šķērso velosipēdu ceļš, gājēju un velosipēdu ceļš vai kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš, un tuvāk par 5 m no šīm vietām;

No kāda transporta līdzekļa skata punkta uz šo skatās. 5 metri arī ir par maz, ja transporta līdzeklis ir autobuss vai smagais furgons un aizsedz vēl ceļa zīmi! Bet ceļa zīmi tas savu gabarītu dēļ aizsegs tā kā tā. Tu nebūsi priecīgs, ja no manas "piespēles" Tev priekšā uzradīsies gājējs. Šeit es domāju ceļu ar vienu kustības joslu katrā virzienā. Un ar smago un autobusu nedrīkst apstāties tūlīt aiz gājēju pārejas, šķēršļa būtība tā pati, un šeit darbojas CSN "146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā (arī aizmugurē) neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji." prasība. Tātad transporta līdzeklis jāaptur "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju, respektīvi tas nebūtu pārāk tuvu pārejai. Nedomāju ka atklāju Tev Ameriku.

Kanibaals 6.augusts 2016 22:25
0 0 Atbildēt

Ko nu muldi. Sen jau gājēju pārejas CHA un ceļazīmei ir vienāds spēks. Ja neesi pamanījis aiz loga ir vasara un nekas netraucē saredzēt ceļam uzklāto apzīmējumu. Zīmi tu vari aizsegt, bet tas neatceļ gājēju pāreju, sevišķi vēl ja tā ir policiste, kurai ir jāpārzin pilsēta un bīstamās vietas, ne jau svešā vietā brauca.

Laimonis 5.augusts 2016 13:41
10 2 Atbildēt

Nu gan šim kantorim nodeva piesegt noziegumu.....

noziedzīga grupējuma birojs ,kas darbojas Iekšlietu ministrijas paspārnē. Piesegs policistu un vainos puiku .....ko lien uz ielas ,ja policija brauc . Tai kantorī ir kancānes un mūrnieki ,kas

ir korupcijas apsēsti !!!!!!!!!

Vernon 5.augusts 2016 14:12
30 3 Atbildēt

Tu esi debīls???? Bērns notriekts uz GĀJĒJU PĀREJAS!!! Kam tad tās domātas ja ne ielas šķērsošanai???? Kāpēc bērns būtu jāpavada, spriežot pēc teksta bērns ir ievērojis CSN un šķērsojis ielu atļautā vietā???? Pagonus nost kopā ar tiesībām!!!!

Vernons 5.augusts 2016 14:27
1 28 Atbildēt

Pirmkārt nesauc citus savā vārdā! Otrkārt ar kādām tiesībām 11 gadīgs puika tiek atbrīvots no jebkādas atbildības? Pašā pirmajā komentārā ir pieminēti būtiskākie CSN punkti kas ir spēkā puikam. Tā ir vecāku atbildība!!!

Sākam ar ceļu satiksmes likuma 19. pantu, kuru CSDD izmeta ārā no Noteikumiem un ceļu policijā "lelle" Krapsis tam pat neiebilda. No kura piespēles tiek "debilizēti" CSN? Ja reiz katram, tad katram, ne viss katram otram, vai katram trešajam ir spēka CSN.

Vernon 5.augusts 2016 14:55
21 1 Atbildēt

še palasi :160. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai tad, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji.

Vernons 5.augusts 2016 14:58
1 18 Atbildēt

Ja Tu uz ceļa esi tik pat neuzmanīgs cik te, tad ir bēdīgi! Šodien tas ir CSN 146. punkts un mazliet iepriekš tas te ir. Vēlu veiksmi!

kurzemnieks 5.augusts 2016 14:17
3 6 Atbildēt

Ko cepaties par policisti, iznāk ka viņa nav cilvēks bet pārdabiska būtne!Šajā vecumā[11g vairs nav mazs bērns!

Man kā vadītājam ar stāžu 40.gadi pie stūres bieži rodas pārdomas par gājējiem kuri uz gājēju pārejas uzskrien neskatoties ne pa labi ne pa kreisi it sevišķi jaunieši-TĀS IR VIŅU LIELLOPUTIESĪBAS!?

Vernons 5.augusts 2016 14:34
3 23 Atbildēt

Izskatās ka daudziem nav pa prātam CSN prasības. Pēdējais laiks tos paņemt roka un pārlasīt!

Vernons 5.augusts 2016 14:39
4 22 Atbildēt

apollo.tvnet.lv/komentari/zinas/739105/5

Sss Šodien, 13:22 21

Apstākļus sarežģīja tas, ka pieturā stāvēja divi autobusi. Pāreja atrodas ļoti tuvu pieturai. Izkāpis no autobusa, bērns gāja pāri pa pāreju. Skatījās, bet mašīnu neredzēja, tāpat, kā viņu nepamanīja arī šoferis. Tā vienkārši notika. Ne bērns neatbildīgi skrēja, ne policiste apzināti virsū brauca. Nelaimīgi ir abi. Vienīgi nepatīkami, ka vecākiem neviens nepateica, ka iesaistīta policijas mašīna. To viņi uzzināja tikai no mediķiem slimnīcā.

lynx85 5.augusts 2016 15:09
13 1 Atbildēt

"Apstākļus sarežģīja" - vai šoferītim gadījumā nav jāpakārto savs braukšanas stils tiem apstākļiem? Ja redzamība braukšanas virzienā ir mazāka par nepieciešamo apstāšanās ceļu, vai tad ir izvēlēts šiem apstākļiem atbilstošs ātrums?

Vai šoferis var šķērsot gājēju pārbrauktuvi ja NAV PĀRLIECINĀJIES ka transportlīdzekļu priekšā (arī aizmugurē) neatrodas gājēji?

Aansis 5.augusts 2016 22:50
4 0 Atbildēt

Īpaši dēļ šādiem pamanīt nespējīgiem šoferiem Vācijā, piemēram ir prasība pietuŕā stāvošam autobusam braukt garām ne ātrāk, kā gājēja ātrumā, pat ja tur nav gājēju pārejas!

lynx85 5.augusts 2016 23:14
1 0 Atbildēt

nu re - tur var, ja grib! Un nav nekādas īdēšanas ka jāstāv būs sastrēgumos un tamlīdzīgs bullšits kā te daži tēmā izteicās...

aansis 5.augusts 2016 23:57
1 0 Atbildēt

Jā - ir pieraduši samierināties un pielāgoties tizlākajiem. Savdabīga deevolūcija, bet diemžēl tāda nu ir mūsu sabiedrības realitāte. Vispirms sadot tiesības arī tiem, kam tādas nevajadzētu un pēc tam ierobežo visus.

Kanibaals 6.augusts 2016 22:28
1 0 Atbildēt

Pilsētas ir domātas visiem, te īss video kā nonācām līdz mūsdienu "izpratnei" - youtu.be/-AFn7MiJz_s

tante 5.augusts 2016 15:09
3 1 Atbildēt

nu savējais vienmēr aizstāvēs savējo,vienmēr citi vainīgi bet ne poliči vai tiem kam biezs maks!

Zemene 5.augusts 2016 15:12
2 3 Atbildēt

Tapec ka Jekabpili tas gajeju parejas ir nevietaa.citas ir pat taa ka tu tik izgriezies un tev jau cilveks pretii.laikam tik Jpilii taa ir.

k442 5.augusts 2016 16:00
2 15 Atbildēt

Palasīju sarakstīto, jāsaka, ka šoreiz lielā mērā piekrītu Vernona paustajām atziņām, uzskatu, ka daudzie mīnusi viņam ir salikti nepelnīti, balstoties uz emocijām, nevis loģiskiem argumentiem. Lai izvērtētu šoferītes-policistes atbildību konkrētajā situācijā, bez autotehniskās ekspertīzes diez vai varēs iztikt - jānosaka, vai bija iespējams apturēt MOKKU līdz uzbraukuma vietai vai nē.

No savas pieredzes varu piebilst, ka nav nekā bīstamāka, kā neregulējamas gājēju pārejas, kas ierīkotas tiešā sabiedriskā transporta pieturu tuvumā, jo tur bieži ir liela transporta aizsegs, aiz kura uz brauktuves pa pāreju var izcilpot neapdomīgs gājējs (tā pārkāpjot CSN 18.4. punktu). Prasīt, lai gājēju pārejas tuvumā neviens nebrauktu ātrāk par 5 km/h, nav reāli, tad transporta plūsmas, it īpaši Rīgā, tādās vietās, nebūs nekādas, tikai nebeidzami sastrēgumi...

janka 5.augusts 2016 17:24
10 0 Atbildēt

demagoģija un tukša diršana. Jau autoskolā pat pēdējam idiotam tiek pastāstīts, kas jādara tuvojoties gājēju pārejai, un ka papildus uzmanība jāpievērš sabiedriskā transporta pieturām. Ja vēl šie abi sakrīt kopā - nu tad lūdzu, šoferīt, esi tik labs, un brauc tikpat uzmanīgi, itkā tu kārtotu csdd eksāmenu. Neesam mēs nekāda sastrēgumu lielvalsts, lai varētu apelēt pie satiksmes intensitātes un milzīgajām plūsmām.

osis 5.augusts 2016 19:27
2 0 Atbildēt

Jabut abpusejai sapratnei, gan no kajamgajejien, gan soferisiem, Pasreiz, es saku ne visi, gajejs doma, ZEBRA, man priksroka un es eju po.... vai auto var nobremzet(vel trakak ja sis cilveks ir uz veluka), tas pats ne visi, bet ir soferisi(es domaju ka tie ir tie pasi izceltie gajeji, bet nu pie stures),kas doma, gajejs nav karalis, pagaidis! Viss ir elementari, ACU KONTAKTS, ieverosim to un cienisim viens otru un macam to savam atvasem, un neizmantosim dienesta stavokli

Boss 5.augusts 2016 19:42
0 0 Atbildēt

Cietumā

vernon 5.augusts 2016 20:35
6 2 Atbildēt

Nav nozīmes kurš tas ir punkts ,146 pēc jaunā vai 160 pēc vecā arī jaunajā redakcijā ir tāpat: 146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji. Tāpēc izbeidz aizstāvēt nelietīgus likumpārkāpējus uzplečos!!! Šķiet ,ka esi no šo vilkaču šlakas un tev ir vainīgi visi tikai ne viņi!

k442 6.augusts 2016 9:49
0 0 Atbildēt

Nu tik daudz jau nu gan vajadzētu spēt apjēgt, ka pieturā apstājies sabtransporta līdzeklis nav tas pats, par kuru ir runa noteikumu 146. punktā, bet gan divas pilnīgi atšķirīgas situācijas.

vai k442 6.augusts 2016 22:51
0 0 Atbildēt

Saskata atšķirību starp sabtransportu un transporta līdzekli????

Es nesaskatu,tas ir tāds pats transporta līdzeklis kā visi citi!!!

k442 7.augusts 2016 10:14
1 0 Atbildēt

Paskaidrošu konkrētāk - 146. punkta izpratnē pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis atrodas (nosacīti) braukšanas joslas vidū, tam (visbiežāk) deg bremžu signāli (un tikai), un tā apturēšanas iemesls ir uz pārejas esoši vai izejoši gājēji.

Savukārt pieturā apturēts sabtransports ir apturēts pie brauktuves malas, pietura ir apzīmēta ar ceļa zīmi, šādam transportam noteikti deg bremžu signāli un visbiežāk arī labā pagrieziena signāls. Šī transporta apstāšanās iemesls ir pasažieru izkāpšana/iekāpšana pieturā.

Vēl atšķirība ir tāda, ka pirms pārejas apturētam transportam aiz viņa esošie principā garām braukt nedrīkst, savukārt pieturā esošam sabiedriskajam drīkst, ja tam netraucē pretībraucošie vai idiotiska satiksmes organizācija.

To K442 8.augusts 2016 14:17
0 0 Atbildēt

Nav nozīmes! vēl jo vairāk policistes vainu pastiprina tas ,ka tur ir sab transporta pietura un ir jābūt uzmanīgam vadītājam, nevis man pofig es pagonos!!! Galu galā atslēgas vārdi ir NOTRIECA UZ GĀJĒJU PĀREJAS un punkc!!!

Lauku Zens 6.augusts 2016 8:42
2 0 Atbildēt

Lai vairaj Jekabpils Policijas darbinieki rulle pa pilsetu ar telefonu pie auss .... Riebjas pilnigi... tiesibas laikam pa bratski Nopirkusi

Vernons 8.augusts 2016 9:20
0 0 Atbildēt

Ir pamats aizdomām, ka puika līdz gājēju pārejai nemaz neaizgāja, bet pēc sitiena tur aizlidoja! Izkāpis no autobusa, tam gar priekšu, metās pāri ielai un nonāca pa sitienam vieglajam! Tas saucas "izgāja uz brauktuves no šķēršļa", kas ir aizliegts! Autobuss ir jāapiet gar aizmuguri!!!

Jautājums ir autobusa vadītajam, vai viņš patiesi apstājās pie zīmes autobusu pietura, vai pavilka tālāk, lai arī otram pietiktu vieta. Ar savu rīcību radīja bīstamu situāciju!

Un kā var ierīkot autobusu pieturu pretēji loģikai?

Tātad kolektīvam noziegumam "cietēja" būs policiste. Vai tas ir loģiski?

Katram uz ceļa ir jārīkojas "TĀ", lai neradītu bīstamu situāciju!

Šoferīc 8.augusts 2016 14:26
0 2 Atbildēt

Palasīju komentārus, secinājums viens. Ir nepieņemami ,ka tādi idioti kā vernons,k442 uc ir tikuši pie autovadītāja apliecības un lielās ar to.Nesaprotama ir šocilvēku rīcība kuri ar idiotam raksturīgu neatlaidību meklē iemeslus ,lai attaisnoti pārkāpēju kurš pie tam ir tiesību aizstāvis (policijas darbinieks). Ļoti ceru ,ka jums augsti godātie mudaki nekad nebūs jāpiedzīvo ,ka kāds nevērigs policists notriec jūsu atvasi vai kādu tuvinieku uz GĀJĒJU PĀREJAS

k442 9.augusts 2016 11:04
1 0 Atbildēt

Jā, ko lai saka - kārtējo reizi spēle notiek tikai uz vieniem vārtiem...

Lai būtu skaidrība - personīgi es neesmu teicis, neapgalvoju un nedomāju, ka policiste neko nav pārkāpusi, bet vainīgs ir tikai un vienīgi pusaudzis, pats paskriedams zem auto. Es tikai izteicu savu viedokli par apmēram līdzīgām satiksmes situācijām un Ceļu satiksmes noteikumu normām, kas uz šīm situācijām attiecas.

Vēl viena lieta, ko vajadzētu paturēt vērā - neviens no komentāru autoriem pie šī raksta nav notikuma aculiecinieks, klāt nav pielikts arī neviens negadījuma videoieraksts. Līdz ar to, nezinot notikuma patiesos apstākļus, kategoriskā formā apvainot policisti likumpārkāpuma izdarīšanā nav īsti pareizi.

P.S. Uzskatu, ka atsevišķu nereģistrētu komentētāju aizskarošie epiteti, kas vērsti pret citāda viedokļa paudējiem, liecina tikai par to autoru zemo kultūras līmeni un pamatotu argumentu trūkumu, lai pamatotu savu viedokli...

Vernons 9.augusts 2016 11:55
0 0 Atbildēt

Gājējam aizliegts iziet uz brauktuves, ja tuvojas transports!

"Zebru" zīmē uz brauktuves!

Un gājējam uz šīs "zebras" nav nekādu priekšrocību!!!

Tā ir vieta, kur gājējiem tiek organizēta brauktuves šķērsošana.

Es labprāt gribētu redzēt arī citu "viedokli"!

k442 9.augusts 2016 13:03
1 0 Atbildēt

Atbilstoši CSN gājējam uz "zebras" ir gan priekšrocība pa to šķērsot brauktuvi attiecībā pret transportlīdzekļa vadītāju, kurš pa brauktuvi šai pārejai tuvojas, tikai jāpatur vērā viens ļoti būtisks moments - savu priekšrocību gājējs var izmantot tikai tad, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļa vadītājs izpilda savu pienākumus dot šim gājējam ceļu...

Es...m 15.augusts 2016 19:35
0 0 Atbildēt

....

..fgf

ESSSSS 15.augusts 2016 19:37
0 0 Atbildēt

Nu stulbi zhurnaalisti... :)

JEEGA bija kko publiceet ? :)

Tak vinji viens otru piesegs un viss tiks nokluseets kaa VIENMEER :)

Ments tak ir ments :) Beigaas buus taa ka beerns skreeja un pats uzleca uz kapota :) Tie sunji jau izdomaas :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti