papildināts: Traģiskajā avārijā uz Ventspils šosejas pie Varkaļu kanāla gājuši bojā divi cilvēki 17

Policija Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.jūnijs 2017 14:59

Traģiskajā ceļu satiksmes negadījumā uz Ventspils šosejas netālu no Varkaļu kanāla gājusi bojā sieviete un mazgadīgs bērns, informēja Valsts policija.

Kā informēja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Inga Vītola, ieradušies negadījuma vietā, mediķi cīnījās par bērna dzīvību, tomēr viņu neizdevās glābt. Savukārt cietusī sieviete mediķu ierašanās brīdī jau bija mirusi.

Tāpat NMPD pavēstīja, ka vēl trīs avārijā iesaistītie - divi vīrieši un sieviete - tika nogādāti slimnīcās, tostarp Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcā un Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcā. Cietušie guvuši traumas un tālākā palīdzība tiks sniegta slimnīcās.

Negadījumā iesaistītas trīs automašīnas un satiksme bija bloķēta vēl pēc 15:00.

Avārijā gājušas bojā divas personas, kas atradušās automašīnā "Mazda". Viena automašīnā "Mazda" sēdošas persona ir cietusi, un miesas bojājumus guvuši arī automašīnu "Opel" un "Ford" šoferi.

Atjaunota traģiskās avārijas dēļ slēgtā satiksme uz Ventspils šosejas.

 
Visi komentāri
 
esses 13.jūnijs 2017 19:09
7 18 Atbildēt

tikko pa tv radija video...tur mirgoja netrafaretaa...likvideet vinjas, ja kaut nedaudz avarijas celonis ir bijusi musari ar netrafareto

esses 13.jūnijs 2017 19:10
9 1 Atbildēt

jau brinijos, kapec kautkaa mistiski nekur nav vel minets pat aptuvenais avarijas iemesls..

Conqueror 13.jūnijs 2017 21:45
9 0 Atbildēt

Iespējams, avārijas cēlonis ir tas apstāklis, ka automašīnas brauc ļoti blīvās grupās pēc stāvēšanas pie Lielupes tilta. Ļoti daudzi uzvelkas un sākas bīstamas un riskantas apdzīšanas. Jo pretīm arī brauc. Un tad jau frontālās sadursmes notiek...

pareizi 14.jūnijs 2017 9:04
1 10 Atbildēt

un poliči par katru cenu vēl vairāk grib sablīvēt tos braucējus, lai tikai tie vairāk traucētu un maisītu viens otram, nevis ļaut tiem izretināties, lai katrs brauc sev komfortablā ātrumā kaut vai līdz + 30/40 no atļautā, bet toties tālāk un drošāk viens no otra

katru dienu jābrauc 14.jūnijs 2017 9:23
10 1 Atbildēt

tie daži muļķi, kas 10 km nevar nobraukt plūsmā līdz "jūrmalenei", lai tur mierīgi visus apdzītu, veic stulbas apdzīšanas uz šī divvirzienu ceļa un rada ārkārtēji bīstamas situācijas.

janka 14.jūnijs 2017 9:43
8 1 Atbildēt

tur nav tikai dazhi muljkji, tur katrs otrais ir garaa vaajsh, ka nespeej raami ripot ar 85, vinjiem, redz, vajagot "kaut vai līdz + 30/40 no atļautā", ka tikai kaadam garaam tikt, un poh par kaadu cenu tas notiek... Arii sheit, var jau buut ka gaaja dziit vagoninjsh vagoninju, pirmais paspeeja atgriezties, nakamajam nesanaaca... Ej nu sazin...

pareizi 14.jūnijs 2017 10:28
2 1 Atbildēt

tieši tā - nevajag sablīvēties, vajag izretināties, lai ar apdzīšanām nebūtu nekādu problēmu - un kas grib, lai ripo kaut ar mīnus 85 zem atļautā, bet nebremzē apdzenošo plūsmu un neveido aiz sevis autovagonu kolonnas vilcienos

robchix 13.jūnijs 2017 22:42
5 15 Atbildēt

Jaatziimee ka arii uz Pleskavas shosejas shodien pie Garkalnes notikushajaa traktora un vieglaa sadursmee izskatiijaas ka pirmaa tur ir piebraukusi netrafareetaa ar zilajaam gaisminjaam.

Pie tam CP riicuiiba bija neprofesionalitaates kalngals. Cilveeki seedeeja korkjii ap 2 stundaam, kameer CP bija nostopeejusi celju tieshi apgriezshanaas vietaa. Taa vietaa lai operatiivi noorganizeetu divvirzienu satiksmi pa preteejaa virziena brauktuvi, kaa tas tika dariits celju remonta laikaa. Un vismaz SWH nebija ne pushpleesta vaarda dzirdams par notikusho, lai cilveeki vareetu izmantot iespeejas neiekljuut korkjii.

janka 14.jūnijs 2017 9:40
1 0 Atbildēt

skonto zinjoja par visaam vakardienas avaarijaam ljoti laiciigi, cilveeki zvaniija uz studiju un briidinaaja par korkjiem.

Vernons 14.jūnijs 2017 8:17
0 31 Atbildēt

CSN vispār regulē attiecības uz ceļa starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem. CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem. Un katram priekšā esošam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, bija, ir un būs jāgarantē drošība, sev un citiem. Pietrūkst tāds mazumiņš, kā garantija drošībai! Kas ir cēlonis? Sekas mēs redzam.

Kanibaals 14.jūnijs 2017 10:29
9 0 Atbildēt

Cēlonis ir tas, ka tu nespēj ievērot distanci.

nu 14.jūnijs 2017 10:51
1 13 Atbildēt

nē, cēlonis ir tas, ka viņam to distanci regulāri nozog, aizlienot priekšā un nobremzējot, un tādējādi iznāk, ka priekšā esošais negarantē aizmugurē esošā drošību

pēcis 14.jūnijs 2017 12:16
0 0 Atbildēt

Diez vai mama ar bērnu mazdā būtu dzinusi pārējos. Pie tam viņa atradās savā joslā avārijas brīdī. Es domāju pārējie džigiti izcēlās

janka 14.jūnijs 2017 14:41
0 0 Atbildēt

mazdaa bija veel treshaa persona - esot cietusi. Ja shii persona ir pie stuures un aiziet shirmis ciet, tad poh ka liidzi ir "mama ar bērnu" - vajag tachu tikt Pirmajam.

650 14.jūnijs 2017 13:32
1 0 Atbildēt

Vispār pie šādiem rakstiem nezin vai būtu pareizi ko komentēt.Uz tā ceļa un konkrēti tajā posmā trīs rindas ir ikdiena pat bezremonta laikā.Nekā tagad, kad tur tie papuasu konkursa laureāti čakarē tos dažus km ceļa jau veselu gadu. Cilvēki ikdienā spiesti ciest un nervozēt un drošvien vel gadus 3 viņi tur jaasies.Turklāt jo trakāk ir kad trīs rindas izveido kolonnā pa 2-3 dzenošie morālie kropļi.Tur ne tikai ka sevis dēļ var nepaspēt, bet vel jārēkinas kas tas Pirmais var nočakarēties uz līdzenas vietas.Kāda tur runa ka distance un garantēšana, kad pilna šoseja ar šiem bezsmadzeņu radījumiem un ka par TĀDU pārkāpumu līdz šim vel NEVIENS nav sodīts.Ir vesela tāda kasta vai suga vai kā lai nosauc, kuri tās 3 rindas veido apzināti un visu ceļu- nu kāds tur brīnums ka kāds var nesaprast.Jo tas pasākums atkarīgs no citu sapratnes- kā gan var pie pilna prāta izveikt tādas darbības ar domu ka Vienmēr tas veiksmīgi izies ? Tapēc ir krietni uzjautrinoši klausīties to Klaunu pašreklāmu ar 170 un 280 kmh desmitos vakarā uz tukša ceļa.Ne par telefona lietošanu ne par apzinātu vilkšanos koonnas galvgalī ne par kreisās rindas lietošanu- neparko nav sodīto. Ir tikai bezjēgas reklāma un no konteksta izrauta muldēšana par ātrumu un neko vairāk.

tik un tā 14.jūnijs 2017 14:30
1 1 Atbildēt

par ātrumu bīstamāks šķiet lēnums

ak 15.jūnijs 2017 17:42
2 0 Atbildēt

Es nezinu, kas bija par iemeslu tai avārijai. Bet apdzinējus automātiski ierakstīt noziedzniekos var tikai tupi braukt nepratīgi, bailīgi mietpilsoņi. Jums ir tiesības vilkties, bet citiem ir tādas pašas tiesības apdzīt. Jāapdzen droši, tāpat, kā jāvelkas arī droši. Noriet vienai grupai otru nozīmē parādīt savu piederību konkrētai grupai, un neiecietību pret otru grupu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ātri braucošs motocikls un auto kreisais pagrieziens (+ VIDEO) 8

Divu komponentu savienojums, kas arī šoreiz noved pie smagas avārijas. Lasīt vairāk

 

No 22 645 eiro - jauno Opel Astra jau var pasūtīt (+ FOTO) 3

Jaunais Opel Astra kļuvis pieejams pasūtīšanai. Vācijas tirgū tas maksās sākot no 22 465 eiro, kas ir tieši tikpat, cik prasīja par iepriekšējās paaudzes modeli. Lasīt vairāk

 

Automašīnu tirgotāju “ērkšķi”: kam jāpievērš uzmanība, iegādājoties lietotu automašīnu 1

Uzticīgā spēkrata iegāde vienmēr ir ilgi gaidīts un priecīgs notikums, pat ja runa ir par lietotas automašīnas iegādi. Gjensidige Latvija skaidro, kam jāpievērš uzmanība, iegādājoties automašīnu “no rokām” un kā neiekrist tirgotāju maldos par automašīnas tehnisko stāvokli. Lasīt vairāk

 

Kalvītis: Pie tik augstām dabasgāzes cenām ekonomika nevarēs funkcionēt 13

Latvijā nebūtu jāsatraucas par dabasgāzes krājumiem vienotā dabasgāzes pārvades un uzglabāšanas sistēmas operatora AS "Conexus Baltic Grid" ("Conexus") Inčukalna pazemes gāzes krātuvē, bet gan par to, kā pie tik augstām gāzes cenām spēs izdzīvot Latvijas ekonomika, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja AS "Latvijas gāze" (LG) valdes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti