Smaga avārija pie Jēkabpils; bojā gājuši divu kravas auto vadītāji; papildināts 16.20 42

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.augusts 2017 10:29

Šorīt Krustpils novadā divu smago automašīnu sadursmē gājuši bojā to vadītāji, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes iinspektore Diāna Briede

Negadījums noticis plkst.07.43 uz šosejas A6 Rīga - Daugavpils, Krustpils novada Kūku pagastā, Lejniekos.

Notikusi divu smago automašīnu frontāla sadursme. Viena smagā automašīna centās izvairīties no sadursmes ar vieglo automašīnu, iebrauca pretējā joslā un sadūrās ar otru smago automašīnu.

Abi smago automašīnu vadītāji, 1970.gadā un 1968.g.dzimuši vīrieši gājuši bojā.

Šobrīd ceļš bloķēts.

Jaunākā informācija no 12.40:

Šorīt Krustpils novadā divu smago automašīnu sadursmē gājuši bojā to vadītāji, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes inspektore Diāna Briede.

Negadījums noticis plkst.07.43 šosejas A6 Rīga - Daugavpils 156.kilometrā, Krustpils novada Kūku pagastā, Strautniekos.

1955.gadā dzimis vīrietis, vadot automašīnu "Mercedes Benz Atego", iebrauca pretējā braukšanas joslā un sadūrās ar pretī braucošo automašīnu "MAN", kuru vadīja 1968.gadā dzimis vīrietis. Aiz automašīnas "MAN" braucošā automašīna "Volvo V40", lai izvairītos no sadursmes, nobrauca no ceļa braucamās daļas un iebrauca grāvī.

Automašīnu "Mercedes Benz Atego" un "MAN" vadītāji notikuma vietā gājuši bojā. Automašīnas "Volvo V40" vadītājs ceļu satiksmes negadījumā nav cietis.

Saistībā ar notikušo sākts kriminālprocess pēc Krimināllikuma nodaļas - noziedzīgi nodarījumi pret satiksmes drošību.

 

 
Visi komentāri
 
Vernons 1.augusts 2017 13:14
18 31 Atbildēt

"Priekšā esošais" un viņa rīcība! Priekšā esošā agresīva braukšana!

Nu un kāda ir kārtība un secība kā tiks samazināts braukšanas ātrums civili un ar cieņu pret citiem?

Cēlonis aizbrauca sekas palika. Vai cēloni atradīs un notiesās?

Pēteris 1.augusts 2017 14:29
12 3 Atbildēt

Pēc publiski zināmiem faktiem var secināt, ka cēlonis nekur neaizbrauca, bet palika negadījuma vietā un paņēma vel vienu dzīvību. Viena neapdomīga "profa" rīcība izdzēsa cita dzīvību un sabojāja dienu VOLVO, mazauto, vadītājam.

Vernons 1.augusts 2017 14:48
0 2 Atbildēt

"Aiz automašīnas MAN braucošā automašīna Volvo V40, lai izvairītos no sadursmes, nobrauca no ceļa braucamās daļas un iebrauca grāvī."

Un dzīvē Tu arī esi tik pat neuzmanīgs!

Pēteris 1.augusts 2017 14:54
12 1 Atbildēt

ar laimi, “Volvo” vadītājs nav guvis traumas un var pastāstīt, kā viss notika.

“Es braucu uz darbu, vienā brīdī es pamanīju, ka viņš pēkšņi griež pa labi,” stāsta Valērijs. “Kā viņš paņēma pa labi, ieraudzīju, ka pretī brauc smagā mašīna uz mūsu pusi. Es tajā brīdī arī pa labi grāvī, bet man priekšā braucošais nepaspēja pagriezt un viņam trāpīja sānā. Grāvī ielidoja daži fragmenti no mašīnas, nesapratu, no kuras. Tad es izlīdu no savas mašīnas pa blakussēdētāja pusi, jo pa savu pusi nevarēju. Es piegāju pie tās mašīnas, ieraudzīju, ka tur līķis. Tad apstājās vēl viena mašīna, vadītājs piegāja pie otras mašīnas un teica, ka arī tur ir līķis. Tad izsaucām ātros un viss.”

Sākotnējo informāciju, ka “Mercedes” vadītājs iebraucis pretējā joslā kāda cita traucējoša transportlīdzekļa dēļ, aculiecinieks noraida: “Nebija vairs nekādas citas mašīnas, nebija. Šīs baltās mašīnas šoferis vai nu aizmiga, vai nu viņam slikti kļuva, jo viņš ne bremzēja, neko, bet vienkārši iebrauca pretējā joslā. Šis vēl mēģināja nobraukt malā, bet nepaspēja.”

Ja "profs" man brauks virsū, mukšu.

Kārtējo reizi, jau saita tām nav, esi nolicis garām.

Vernons 1.augusts 2017 15:07
4 16 Atbildēt

Līdz cik gadiem Tu liksi strādāt auto vadītajiem, lai tos palaistu pensijā? Un ko dod ārsta izziņa šajā situācijā? Tavs spriedums mani neuztrauc, jo tādi ka Tu un Tev līdzīgie apmēram tā taisa sūdus katru dienu regulāri, tieši tādā vīzē kā es minēju! Un tādus kā Tu tas ļoti apmierina. Iesaku padomāt!

mnde 1.augusts 2017 15:27
9 2 Atbildēt

Pašam jāsaprot, kad lielgabarīta, smagsvara vai D kategorijas tr. līdzekļu vadīšana jāliek pie malas.

Drīkst pārkvalificēties un pēc šoferēšanas karjeras baigās darīt ko citu!

būt par kurinātāju - tas nav mūža ieslodzījums, profesiju un arodu drīkst mainīt!

bet tev to nesaprast. Skumji! un BAISI!

Pļurkt 1.augusts 2017 20:05
4 0 Atbildēt

Stulbs esi vai kārtējais šmurgulis!!

Nevienam no cietušajiem nebija pat 50 gadi!!!

reku 2.augusts 2017 0:08
4 0 Atbildēt

Miegs nāk kā 20gadigam tā 60gadigam.Aizmigšana pie stūres ir realitāte.

Uggga 1.augusts 2017 23:02
1 0 Atbildēt

Pa manam sanāk, ka 62 bija vai drīzumā būtu bijis.

Pļurkt 2.augusts 2017 12:15
1 0 Atbildēt

Pa manam pensionēšanās vecums Latvānija ir noteikts 65 gadi!! Vismaz pagaidām, jo 100 zirgagalvas nevar saštukot no kurienes vēl izspiest naudu savām VAJADZĪBĀM un spriež ka varētu arī līdz 72 gadiem rukāt!!

Mnde 1.augusts 2017 22:01
6 0 Atbildēt

Citam arī 35 gados neko nopietnāku par darorsimulācij uvairs nedrīkst dot stūrēt...

Spēja vadīt auto un darba un atpūtas režīma pārkapumu sekas katram individuālas un nav saistāmas ar dzimšanas gadu...

Pēteris 1.augusts 2017 15:25
6 1 Atbildēt

Ja Tu minētu ko loģisku, jeb saskaņā ar likumu, nevis paša veiktiem labojumiem, būtu labi. Lielākā daļa Tavu spriedumu, ko pierāda arī šis gadījums ir pilnīgi garām. Neviens nevar likt kādam strādāt, uzņemties risku, vienīgi pats darbonis, auto vadītājs to izlemj. Ja pierīte par šauru un nesaprot, te, rezultāts. Kāds tam sakars ar med. izziņu, jo iemesli pēkšņām veselības problēmām, ja tādas te bija, ir ļoti daudz. Ja dakterim trīc roka, skalpeli lietā viņš neliks, jeb pārstās praktizēt, kaut līdz pensijai vel tālu. Domā Tu, vadi savu transporta līdzekli atbilstoši savām spējām un transporta līdzekļa tehniskām iespējām. Man viss ir skaidrs.

Tusis 1.augusts 2017 23:03
10 0 Atbildēt

Priekšā braucošais MAN vadītājs (nu tas kuram uzbrauca virsū), laikam kaut ko negarantējā, kā rezultātā aiz viņa braucošais Volvo iebrauca grāvī. Dīvaini, bet nedzird Vernona šļupstus par šo tēmu...

Vernons 1.augusts 2017 14:04
0 0 Atbildēt
afigena 1.augusts 2017 14:26
3 12 Atbildēt

gan jau kads vilkas vieglais pa celu!

Pļurkt 1.augusts 2017 20:09
7 0 Atbildēt

Tev tā pat vien, aiz gara laika sagribējās iedirst un iedirsi?

ess 1.augusts 2017 20:22
9 6 Atbildēt

iedodat kāds tā kropļa vernona koordinātes, jau sen gribas vinju nosist, patieshaam nositīšu, apriebies tas kroplis!

reku 2.augusts 2017 0:04
9 1 Atbildēt

To gan nevajag ,tad te nebūs vairs interesanti.

ss 2.augusts 2017 3:24
4 5 Atbildēt

nākamreiz laicīgi izvelc sev pimpinomutes, būs vieglāk sist

DALJNOBOJS 1.augusts 2017 21:57
5 4 Atbildēt

MB ATEGO izskats ka veda vendenu vai ko tamlīdzīgu īsāk sakot piegādes autiņis, ar nereālu grafiku kur normāli braucot knapi var paspēt, kad tev daudz piegādes punktu un laika maz.

Konkrētāk vajdzētu atbildību uzņemties arī pārvadātajam nevis visu novelt uz šoferi.

Zemesgramata 2.augusts 2017 11:53
6 0 Atbildēt

Jā, pārtikas un citu sikpreču vadatājiem ir viens no trakajiem darbiem , vismaz LV. Punktu daudz, maniem kolēģiem bija pa 20 veikaliem dienā+daļā veikalu pieņēmēju ir bijušo Sarkanās armijas oficieru sievas - ar visām no tā izrietošajām sekām.

Bieži veikali izveidoti tādās vietās, kur nav kraušanās zonas. Vieglie sakrauti,kur pagadās. Es vienreiz vienam ieslēdzu signalizāciju,lai saimnieks nāk un savu miskasti novāc.

Šefiem interese tikai tas,ka līdz 17:00 nodod veikalus. Auto transports bieži ir sliktā stāvoklī,pašam ir gadījies ppalikt uz ceļa.

Vernons 2.augusts 2017 8:32
1 20 Atbildēt

Vieta ir šeit!

www.google.lv/maps/@56.4764...7i13312!8i6656

Vai vieglais "Volvo" redzēja šo krustojumu? Izskatās ka nē!

Un ja arī kāds bija, tad pieredzes zinu, ka tas meklēts netiks.

"ess" , Tu sevi sazīmēji kā vainīgo!

mnde 2.augusts 2017 9:53
7 0 Atbildēt

ja kāds veica legālu manevru pa labi, tad tādu auto apdzīt pa aizņemtu pretējo joslu var tikai vernonveidīgie!

Vernons 2.augusts 2017 10:54
4 0 Atbildēt

Jebkuram legālam manevram ir paredzētas legāls darbības CSN!

mnde 2.augusts 2017 11:16
6 1 Atbildēt

spogulis, signāls, spogulis, bremžuguņi, manevrs.

Ja kāds aiz muguras guļ, nodarbojas ar blakus lietām, uzskata, ka pa priekšu braucējs nu viņam visu uz paplātes garantēs un pašam nekas nav jādara (lasi drīkst stumt visus pa priekšu - gan neļaut nogriezties, gan stumt pie gājēju pārejas pie sarkanā luksofora, pie stopzīmes pāri krustojumam)) un netaisās samazināt ātrumu vai izvēlās maukt pretī braucošajam purnā vai pie stūres guļ, ko tur var līdzēt legāli pa labi griezties gribētājs.

Varbū tādu jātur pa gabalu no satiksmes vadīšanas, jāizdara lai nevairojas un jālikvidē iespēja kādam šādas muļķības delkaratīvi demagoģēt?

Vernons 2.augusts 2017 11:20
1 6 Atbildēt

Bet par tādiem, "lai nevairojas", Tu brīžiem stāvi kā Ķīnas mūris.

mnde 2.augusts 2017 11:24
4 1 Atbildēt

:D

tu lasīt māki?

650 2.augusts 2017 9:52
0 6 Atbildēt

Labrīt, es skatos ka te šie 18gab (pagaidām) 18min laikā (?) uzradušies vairummīnusošanas kretīnspecia(nā)listi un citi diplomētie gaišreģi un "tiesībzinātņu dakteri" laikam visu nakti šo rakstu un katrs pa 7x jau ir ieguvis Baudu no šīs savas darbības. Es ieteiktu iAuto vispār izskatīt iespēju šādiem rakstiem liegy komentēšanu kā tādu un vismaz ļaut cilvēkiem mierīgi nomirt.

mnde 2.augusts 2017 10:01
7 0 Atbildēt

kamēr tādi kā Vernons sludinās, ka pa priekšu braucēja bremžugunis nav jāņēm vērā, iekams tām nebūs pirmās šķiras trīszvaigžņu ordeņa signālvaroņa statuss, kamēr tādi kā Vernons turpinās sludināt, ka, ja pa priekšu braucošais samazina ātrumu, tad nevis jāspiež bremzes un ātrums jāsamazina arī aiz muguras braucējam, bet jārauj aizņemtā pretējās kustības joslā - "purnā" citam transportlīdzeklim, lamājoties un apstrīdot pa priekšu braucēja tiesības samazināt ātrumu vai veikt legālu manevreu, kamēr tādi kā vernond sludinās, ka "profesionālie kurinātāji" var nodarboties ar dajebkādām blakuslietām, tikai ne sekot satiksmei un notiekošajam kustības virzienā, tikām uz ceļiem ies bojā cilvēki, neskatoties uz atļauju vai aizliegumu komentēt smagu avāriju sekas jebkurā portālā...

Vernons 2.augusts 2017 10:52
3 9 Atbildēt

CSN minimums tādiem kā TU un Tev līdzīgiem! CSN sākas ar CSN 105. punktu. Jebkāda kustība un manevrs sākas un Tava, mana un ikviena no mums dzīve turpinās. vai dzīvība izbeidzas ar 57. punktu un pat tad, ja arī šie brīdinājuma signāli Tev, man vai ikvienam no mums bija, tad tas vēl nevienu nav atbrīvojis no atbildības!

Ja kaut ko esi nogulējis uz ceļa, tad nekāda strauja un pēkšņa rīcība neglābs ne Tevi nedz kādu citu. Strauja bremzēšana ir iespējama netraucējot citus vienīgi tad, kad tu esi vienīgais uz ceļa un Tev aizmugurē kāds ir ļoti tālu!

Un "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic kārtību un secību jebkurai Tavai, manai, citu rīcībai, kā arī no tā nevar atkāpties CSDD, ceļu policija, prokurors un tiesnesis.

Pie Ādažiem autobusam purnā ielika vieglais, kura vadītājs nesekoja notiekošajam kustības virzienā un nevadīja savu auto pēc iespējas tuvāk labai malai!!!

CSN ir jāpilda katram, ne viss katram otram.

mnde 2.augusts 2017 11:23
7 0 Atbildēt

Ikvienam ir jābūt tiesībām spiest bremzes pedāli grīdā satiksmes drošības nodrošiunāšanai NESASKAŅOJOT TO AR ANO ĢERNERĀLĀS ASAMBLEJAS DROŠĪBAS KOMISIJU, un pamatoti uzskatīt, ka aiz muguras braucējs, kam laika un distances ir vairāk līdz bīstamajai vietai, pagūs izdarīt to pašu, iztiekot bez bums. Ja "aiz muguras braucējs" nelaizīs degvielas ekonomijas nolūkos pa priekšu braucēja bamperi, un, ieturot pienācīgu 105. punkta aprakstīto distanci, tad pats sev nodrošinās arī labāku pārskatāmību braukšanas virzienā, lai laicīgi varētu reaģēt uz satiksmes sarežģījumiem.

Ja esi gatavs kāda kļūdu beigt ar likumīgu sabraukšanu, nevis pašam rīkoties droši, savlaivcīgi un paredzami, tad esi tik labs un sien pie priekšbampera sevi pats mirsti par savu kroplo taismību pats pirmais!

driveris 2.augusts 2017 18:16
6 2 Atbildēt

Pie Ādažiem, starp citu, vieglajam purnā ielika autobuss. Vueglajam, kas atradās SAVĀ joslā! Un autobusa vadītājs jau ir atlaists no darba.

Vernons 2.augusts 2017 11:06
3 10 Atbildēt

Pie Rīteriem, krustojuma robežās, uz Daugavpils ceļa, notika sadursme uz vienas līnijas, starp diviem smagajiem izspraucās autobuss, pa savu kustības joslu, nolaužot kreisās durvis smagajam ar paceltu kabīni, izsitot autobusam priekšējo stiklu, bet pretī braucošais smagais ar savu spoguli nosita spoguli autobusam. Abi smagie bija pašizgāzēji!

Sadursmi izraisīja pretī braucošais BMW, strauji bremzējot nogriezās pa labi, no aizmugures braucošais nolēma autobusam iet purnā. Policija 1. piegājienā apvainoja autobusa vadītāju pēc CSN 105. p., bet pēc 4 mēnešiem par vainīgu tika atzīts smagais, kurš "izglāba" BMW pakaļu! Es atradu arī BMW īpašnieku, bet tas policiju neinteresē, jo reālā sadursmē nepiedalījās!

mnde 2.augusts 2017 11:28
10 1 Atbildēt

ja vienīgais variants iztikt bez bums, kādam pat strauji bremzējot ir raut pretējā joslā, tad kaut kas ar distanci nav kārtībā...

Smagais tak stājas tik pat ātri kā vieglais, vai ne, vernon?

Ja reiz tā un bremzēšanas ceļš ir +/- vienāds, tad jāietur distance tāda, ka spēj apstāties + reakcijas laikā nolidotais. Pēdējo katrs koriģē atbilstoši savai uzmanībai uz ceļu.

Ja nākas raut pretējā joslā - distance ir par mazu vai nedarbojas bremzes. Abi ir pārkāpumi!

tas neattaisno nepieciešamību strauji BEZ IEMESLA bremzēt, bet zagt šīs tiesības pa priekšu braucējam ir rupjš pārkāpums.

Ja pa logu no 20 stāva lec betmens, tad nelec viņām pakaļ, ja nemāki lidot.

650 2.augusts 2017 12:36
1 7 Atbildēt

Tu ,jebetmen,vienreiz Nomierināsies??

Labāk pamāci tos 10000 pundurasus, kuri nemāk nedz Laicīgi parādīt nedz Pienācīgi izdarīt.Tos, kuri to labo pagriezienu veic ne tikai ka bez Laicīga Brīdinājuma, bet vel ar ieslēgtu labo "paņem divus metrus pa kreisi, lai ar savu kolhoznieka acumēru vispār tajā caurumā trāpītu. Pamāci to tur Volvo pisvadītāju, ka lūk tieši uz viņu attiecas un ka nav jāsēž divi metri astē tam smagajam, lai "pēkšņi" un "nejauši" kko ieraudzītu. Kāda fuja pēc tu te savu globālu taisnību risini ,kur runa ka divi cilvēki nositušies? Tu tur biji klāt personīgi ar savu dirsu un ar savu zilo aci visu to redzēji/novērtēji? Jeb tas tavs tur tas varonis grāvi piemīzušais/bikses piedrisušais volvists tur kko redzēja/saprata? Uzcep sev atsevišķu topiku un tad parunāsim tur par tavām "visziņa" spējām- redzēsim ko un cik daudz jūs tur izdrisīsiet vairāk kā ikdienas pļūtīššanu gadiem ilgi par vienu un to pašu trijos vārdos maļot.Jūs ja uz ceļa uz nedēļu izdzītu, jūs ne tik ka bikses bet sev visu salonu piepluutītu, kamēr reiz atnāktu tā ilgi gaidītā Apskaidrība, ka uz ceļa jebkuram var jebkurā momentā notikt kas neparedzēts un ka itin visi ceļa lietotāji ir vienā maisā bāžami un ka kļūdīties var katrs no viņiem.Neviens cilvēks neiet ārā no mājas ar domu nosisties un 90% ceļa lietotāju nelasa nedz iAuto nedz delfi-tv, un viņiem tas ir pilnīgi pofig pie vienas vietas visa shitā saruna

janka 2.augusts 2017 12:52
5 1 Atbildēt

pirmais Viszinis un pirmais komentētājs īblis bija nerVons ar savu Klāt bijušo Zilo Dirsu un Aci, ka viņam, tāpat kā tev, sešpiecdesmithujam, viss Jau bija Skaidrs, lai Droši varētu Pļūtīt kā īstens Viszinis...

Vernons 2.augusts 2017 13:58
0 4 Atbildēt

"Jankam"!

www.google.lv/maps/@56.4765...7i13312!8i6656

Apmēram 50 metri no "kājceliņa" pa labi, notikusi sadursme.

Un tas ir policijas uzņēmums.

apollo.tvnet.lv/foto/zinas/802440/957671

Vai Tu varētu vispusīgi un objektīvi pieiet šai situācijai?

Vai vadītos pēc principa viss skaidrs, vainīgais gājis bojā un visi gali ūdenī?

Pēteris 2.augusts 2017 14:58
5 0 Atbildēt

Labi būtu, ja Tu pats izprastu situāciju un to spētu izanalizēt vadoties pēc faktiem.

Nevis 50m bet gan 150 m no sānceļa, pietam mersim tas ir kreisajā pusē. Volvo un Mans tam jau sen garām. 2 liecinieki ar parakstiem apstiprinājuši, ka tur neviena cita nebija. Pat, ja šie liecinieki melo, un tomēr merša joslā, tam priekšā, kāds ir bijis, tad, 150 m pirms pagrieziena neviens pa mēmajiem, kas apzīmē strauju bremzēšanu, nemestu.

Tā nu viņam, par nožēlu, šai gadījumā būt, vainīgais gājis bojā paņemot vēl vienu dzīvību.

janka 2.augusts 2017 16:28
6 0 Atbildēt

tev jau kā īstenam pipukam, no rīta pašam viss bija "SKAIDRS" - jau sāki dzejot par agresīvām braukšanām utt. Pats vien tvneta komentos esi spīdējis, nehuja nezinot. Moralizētājs atradies, jopt.

driveris 2.augusts 2017 17:27
4 0 Atbildēt

Normāli būtu, ja vainīgā vadītāja kantorim uzsūtītu virsū darba inspekciju, KNAB, ekonomikas policiju, transporta, karoče visas spēka struktūras un izkratītu no A līdz Ž. Un varbūt beidzot būtu laiks sodīt ne tikai avāriju izraisījušo autovadītāju, bet arī kompāniju (transporta līdzekļa īpašnieku). Lai sāk domāt kādiem cilvēkiem dod vadīt savus auto. Jo pats zinu vairākus gadījumus, kad no viena transporta uzņēmuma vadītājs par dzeršanu, darba kavēšanu, zagšanu tiek atlaists, bet pēc divām dienām strādā jau citā uzņēmumā par žoperi.

reku 2.augusts 2017 20:02
0 0 Atbildēt

Tu veco zēn esi vēl niknāks par Staļina onkuli kurš kara laikā deva iespēju štrafbatā izpirkt vainu ar asinīm..Cilvēkam tiek dota iespēja laboties .Ko Tu piedāvā ar viņu izdarīt?

driveris 3.augusts 2017 11:06
4 1 Atbildēt

Šim jau vairs nebūs otras iespējas laboties. Bet par kādu iespēju laboties var būt runa? Cilvēkam, kurš nespēj pavilkt šofera darbu dot vēl vienu iespēju kādu nosist? Tiesības nost uz mūžu par aizmigšanu, dzeršanu, lēkmēm pie stūres. Tās lietas nav ārstējamas. Lai pārkvalificējās par krāvēju un skatās kā citi brauc!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti