Rīgā uz gājēju pārejas nāvējoši notriec sievieti 20

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.septembris 2019 9:46

Ap pusnakti Rīgā automašīnas "VW Touareg" vadītājs uz gājēju pārejas uzbrauca pagaidām nenoskaidrotai gājējai, kura no gūtajām traumām mira notikuma vietā, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.

Incidents notika plkst.23.53, Rīgā, Parādes ielā. Automašīnas vadītājs arī cieta negadījumā un ar gūtajām traumām tika nogādāts medicīnas iestādē.

Policija pašlaik skaidro notikušā apstākļus. 

Pagājušajā diennaktī valstī kopumā reģistrēti 134 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši 20 cilvēki un viens gājis bojā.

Ceļu satiksmes jomā tika sastādīti 499 administratīvo pārkāpumu protokols, tajā skaitā 213 par ātruma pārsniegšanu, divi par agresīvo braukšanu un 11 par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā.
 

 
Visi komentāri
 
uupis 3.septembris 2019 17:42
0 0 Atbildēt

Kārtējais šoferis kuram pajāt uz prasību DOT CEĻU!

Vernons 3.septembris 2019 19:57
0 0 Atbildēt

Gājējai bija "Priekšroka".....

uupis 3.septembris 2019 21:09
0 0 Atbildēt

Nē! Auto bija jāizpilda prasība DOT CEĻU! Tagad šoferis varēs stāstīt strīpainiem drugāniem cik debīli ir satiksmes noteikumi.

Vernons 3.septembris 2019 21:26
1 0 Atbildēt

Tu pārlasi to punktu, par "Dot ceļu"! 1 pret 1 tie paši nosacījumi jāpilda gājējam. Katram kaut kas jādara lietas labā, lai visi būtu sveiki, veseli!

Tu sāc ar CSL 19. pantu! "Pienākumi un tiesības" ir katram, bet ne katram ir tiesība izdzīvot! Gājējam ir pienākums izdzīvot, pat tad ja kāds nomirst pie stūres, pat tad ja kāds pārkāpj vienalga ko! Un Tavs pienākums ir darīt zināmu katram Gājējam!!! Tu teiksi neiespējami, bet Tu pacenties, un tad izdosies.

uupis 4.septembris 2019 8:52
0 0 Atbildēt

Kas tie par meliem?

Lūdzu citēt to vietu kur gājējam uz pārejas jādod ceļš!

Un tas es esot palicis smieklīgs?

Vernons 4.septembris 2019 20:06
0 0 Atbildēt

CSN 15. punkts!

Gājējam aizliegts uzkāpt uz brauktuves ar 931. apzīmējumu "Zebra", ja tuvojas transports!

Tāda darbība, vai bezdarbība ir paša gājēja interesēs! Es, kā gājējs, to esmu ielāgojis, kā redzi sveiks un vesels. Pat ambīcija nav diktēt Noteikumus un traucēt transportam pārvietoties.

uupis 5.septembris 2019 0:17
0 0 Atbildēt

Un vēl kas!

Tu nocitēji 15. puktu NEPAREIZI!

Sagrozīji – tātad apzināti melo!

Nocitē PAREIZI!

uupis 4.septembris 2019 23:57
0 0 Atbildēt

Tātad Vernons apgalvo ka šoferis drīkst neievērot CSN 145. Drīkst neievērot prasību DOT CEĻU. Drīkst neievērot CSL 19. pantu un pārkāpt CSN? Es pareizi sapratu?

uupis 4.septembris 2019 11:32
0 0 Atbildēt

Priekš Vernona DUBULTMORĀLES vēlreiz!!!

Es kā gājējs, broņojies ar CSL 19. pantu, vēlos šķērsot ielu tā lai neradītu bīstamas situācijas un netraucētu satiksmi nevis jebkurā vietā, bet tajā vietā kuru nosaka likums – pa gājēju pāreju (tātad, loģiski ka es neveicu satiksmi traucējošas darbības) un zinot ka man ir pamats uzskatīt ka citi satiksmes dalībnieki ievēros CSN un samazinās (nevis palielinās) ātrumu pirms gājēju pārejas un nepieciešamaības gadījumā izpildīs prasību DOT CEĻU šķērsoju ielu pa pāreju, bet izrādās ka šoferim ir jārada bīstama situācija (ātruma nesamazināšana) un jātraucē satiksme neizpildot prasību DOT CEĻU gājējam un Vernona uztverē tas saucas norma bet normāliem cilvēkiem DUBULTMORĀLE!!!

Speciāli VERNONAM — gājējs arī ir satiksmes dalībnieks un ja tu ar savu autobusu liec mainīt gājējam iešanas ātrumu tad TU TRAUCĒ SATIKSMI!!!

uupis 3.septembris 2019 21:12
0 1 Atbildēt

Savukārt Vernons ieņirdz par cilvēka nogalināšanu. Gluži kā putlers - slēpsies aiz mazāk aizsargāto (sieviešu un bērnu) mugurām.

Vernons 3.septembris 2019 21:27
1 0 Atbildēt

Nepaliec smieklīgs!

uupis 4.septembris 2019 11:21
0 0 Atbildēt

Es rakstīju tekstu ar BIJA un daudzpunkts?

Kā savādāk iztulkot tavu tekstu?

Slepkavas attaisnošana un ņirgāšanās par gājēja bojāeju!!! Citu variantu neredzu! Iztulko lūdzu savu domu gājienu, kurā neattaisno slepkavu!

Vernons 4.septembris 2019 19:56
0 0 Atbildēt

Likumi priekš tā eksistē, lai par savām muļķībām būtu jāatbild! Bet ja gājējs pats vainīgs savā bojā ejā, tad eksistē arī "Kriminālprocesa Likums" un 377. panta 1. un 2. punkti attaisno auto vadītāju! Jeb Tev citi varianti neeksistē. Auto vadītājs vainīgs tikai tāpēc ka vada auto!

uupis 5.septembris 2019 0:08
0 0 Atbildēt

Tu attaisno CSL 19. panta pārkāpšanu! Tu attaisno pamešanu bezpalīdzīgā stāvoklī! Tu attaisno likuma pārkāpumu un slepkavību! Un tas vis tāpēc ka tu attaisno nemācēšanu bremzēt un dzīvo ar pagājušā gadsimta moto - viss priekš auto. Tu neatšķir cilvēcību un cilvēka dzīvības vērtību, tev galvenais ir nevis likums, bet braukšana ar maksimālo ātrumu un saburzīta bleķa taisnošanas izmaksas! Pasažieris, gājējs, bērns priekš tevis ir tukša skaņa, jo viņiem tavās acīs nav vērtības, viņi var pagaidīt malā, kamēr šoferis močī! Ka tik tu nebiji skolojis tos fūristus kuriem bija alus birums - bija viens periods, kad Vernons nekomentēja, bet fūres bārstīja alis pudeles pa visiem Rīgas līkumiem. Fizika kaut kā negribēja pakļaities Vernona necieņai pret satiksmes drošību!

Vernons 5.septembris 2019 8:04
0 0 Atbildēt

Izskatās ka esmu Tevi aizķēris ne pa jokam! Vēlu Tev un Tevis skolotiem izdzīvot!

uupis 5.septembris 2019 9:54
0 0 Atbildēt

MEĻA atmaskošana!

CSN 15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem JĀNOVĒRTĒ attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī JĀNOVĒRTĒ to braukšanas ātrums un JĀPĀRLIECINĀS par drošību.

Un ne vārda par AIZLIEGTS.

Tagad speciāli Vernonam: es pārliecinos ka attālums un ātrums atļauj apturēt auto, tātad esmu pāriecinājies par drošību! Un Eju! Savukārt šoferis, kurš NESAMAZINA ātrumu un NEBREMZĒ lai DOTU CEĻU gājējam veic jau kriminālpārkāpumu ar vēlmi nodarīt vismaz miesas bojājumus! Kā Vernonam tāds tiesneša lēmums?

Vernons 5.septembris 2019 13:37
0 0 Atbildēt

Kur Tev tāda pārliecība, ka šoferis apstāsies? Kur Tev pārliecība, ka bremzes neatteiks? Kas notiek, Tu pašnāvnieks esi vai ar veselo saprātu apveltīts pilsoni.

Palaist vai nepalaist gājēju ir Kultūras jautājums!!!

uupis 5.septembris 2019 9:44
0 0 Atbildēt

Man nepatīk meli un MEĻI!

Es MELIM vienmēr atgādināšu ka viņš ir MELIS!

Vernons 5.septembris 2019 13:32
0 0 Atbildēt

Tev zarna par tievu, lai man kaut koargādinātu!

Jautājums Tev, kā jāsamazina ātrums, lai gājēju palaistu un sadursmi neizraisītu?

Vai sauksim pie atbildības gājēju, kurš pārkāpjot CSN 15. punktu izrasa sadursmi?!

Vernons 5.septembris 2019 13:22
0 0 Atbildēt

Polijā, pirms gājēju pārejas "zebras", uz trotuāra bija uzzīmēta liela STOP zīme! Domāta gājējam, "Bez apstāšanās tālāk iet aizliegts"! Tu vēl esi jauns zaļš "gurķis"! CSN bija tieši tāda redakcija. Un tā bija izcili pareiza un patiesa.

Tava tieksme gājēju par katru cenu dabūt prikšā automobīlim ir acīm redzama!

Gājējs ir nobraucams kā "spainis", par to ar izlasīt katras dienas kriminālhronikā!

Nedzen postā Tautu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti