Sastrēgums, lai iebrauktu Jūrmalā, līdz pat Piņķiem - iAuto

Sastrēgums, lai iebrauktu Jūrmalā, līdz pat Piņķiem 3

 
iAuto | 4.jūlijs 2015 11:27

Karsts laiks, brīvdienas un jūra, tas viss vilina braukt uz Jūrmalu, taču jārēķinās, ka iebraukšanai Jūrmalā ir nepieciešama caurlaide un ir sastrēgums.

Lielais automobiļu skaits un caurlaides iegādes procedūra ir izveidojusi sastrēgumu līdz pat Piņķiem. Taču satiksme ir organizēta un virzās uz priekšu! Sastrēgumā būs jāstāv arī tiem, kas vēlas braukt uz Ventspili.

iAuto atgādina autovadītājiem, ka Jūrmalas caurlaides var nopirk arī pie TC "SKY" un no mobilā tālruņa ar "Mobilly" aplikāciju!

Šodien Rīga-Jūrmala šoseja pirms iebraukšanas Jūrmalā Foto: iAuto.lv

Sūti mums savus novērojumus uz ceļa sociālajos tīklos ar norādi #iAutolv vai Ziņo šeit >>>, vai raksti komentāros pie šī raksta.

Sākot ar pirmdienu, 6. jūliju, aptuveni divu nedēļu garumā, uz Tallinas šosejas (A1) no viadukta Ainažu virzienā līdz Ādažiem (km 0,00-6,30) notiks asfalta ieklāšanas darbi, kuru laikā satiksme caur Baltezeru būs stipri apgrūtināta.

Katru dienu plānots ieklāt asfaltbetonu aptuveni 1,5 km garā posmā, vienā joslā, visu satiksmi novirzot pa otru - brīvo joslu. Dienas laikā satiksme tiks organizēta ar satiksmes regulētājiem, savukārt naktīs - ar luksoforiem.

Asfaltēšanas darbus plānots uzsākt pēc plkst. 9.00 katru darba dienu, izņemot sestdienas un svētdienas, kad darbi un būtiski satiksmes ierobežojumi objektā nav plānoti.

Laikā, kad asfaltēšana notiks uz uzbraukšanas un nobraukšanas rampām no un uz Vidzemes šoseju, satiksme tiks organizēta pa apbraucamajiem ceļiem, no kuriem viens būs apgriešanās vieta uz Vidzemes šosejas (A2), kur šobrīd satiksme pārkārtojās no divām brauktuvēm uz vienu (aptuveni 15,2. km) un otrs apbraucamais ceļš būs pa Berģu pārvadu pār Vidzemes šoseju (A2), kā arī izmantojot atlikušās rampas mezglā. Aicinām autovadītājus pievērst īpašu uzmanību norādēm!

Paredzams, ka autovadītājiem būs jārēķinās ar papildus aptuveni 45 minūtēm līdz 1,5 stundai būvobjekta šķērsošanai.

Lai izvairītos no iespējamiem sastrēgumiem, apbraukt konkrēto remontposmu iesakām izmantojot autoceļu Rīga–Carnikava–Ādaži (P1). Būvdarbu šajā posmā veic SIA "Lemminkainen Latvija".

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Burbergs 4.jūlijs 2015 12:26
3 1 Atbildēt

Raksts noderīgs, tikai pēc "Jūrmalas" aizmirsies visai būtisks komats :)

ak 7.jūlijs 2015 7:50
2 0 Atbildēt

Ir alternatīva. Pa Liepājas šoseju, tad pie Kalnciema pagrieziena pa labi līdz Ventspils šosejai.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti