Uz vairākiem valsts galvenajiem autoceļiem atļautais braukšanas ātrums ir palielināts līdz 100 km/h.
. Ar palielinātu atļauto ātrumu šovasar varēs braukt:
- uz Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļa posmā (22,1.-26,0. km un 27,2.-44,4. km), kā arī posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam (55,5.-71,3. km un 74,7.-81,2. km);
- uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas apvedceļa līdz atjaunotā seguma beigām (14,3.-25,5. km);
- uz Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (20,86.-28,20. km) un posmā no Nīcgales līdz Daugavpils apvedceļam (202,2.-212,2. km);
- uz Jelgavas šosejas posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam uz Jelgavas apvedceļa (8,0.-39,8. km), izņemot posmus, kur ir spēkā ātruma ierobežojumi;
- atsevišķos posmos uz autoceļa Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12).
Aicinām autovadītājus izvēlēties braukšanas ātrumu atbilstoši satiksmes noteikumiem, ceļa seguma stāvoklim un citiem braukšanas apstākļiem. Zīmes ar braukšanas ātrumu informē pat maksimālo atļauto ātrumu, bet faktiskais braukšanas ātrums jāizvēlas atbilstoši.
Šajā sakarā vēl asāks kļūst jautājums par ātruma samazināšanas procesu. Nu un kādam jābūt ātruma samazināšanas procesam, kā tādam, pirms manevra, lai tas, no aizmugures braucošais, ar 100 km/h neaizsūta pie "Pētera"!
Piekrītu.
1) Riebjas tie īpatņi, kas izdomā nogriezties pa labi, braucot uz 100km/h, nerādot pagriezienus,
2) noteikti jāmāca autoskolās, ka nedrīkst bez vajadzības asi bremzēt uz 90 km/h ceļa (piemēram, tikai tāpēc, ka blakus joslā kāds bremzē, lai nogrieztos pa kreisi).