Linkaits: Sūdzēšanās par naudas trūkumu ielu remontam ir tikai Rīgas domes atruna; no valsts mērķdotācijām nav izlietoti 19 miljoni eiro 38

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 14.februāris 2019 10:59

Rīgas pašvaldība no valsts mērķdotācijām ceļu uzturēšanai nav izlietojusi 19 miljonus eiro, tāpēc sūdzēšanās par finanšu trūkumu ielu remontiem, ir tikai atruna, aģentūrai LETA pauda satiksmes ministrs Tālis Linkaita (JKP).

"Ceļu īpašnieks ir pilnībā atbildīgs par ceļu stāvokli un ceļu satiksmes nodrošināšanu, arī par brīdināšanu par ceļu stāvokli, kas neatbilst visām prasībām," teica ministrs, norādot, ka šajā gadījumā Rīgas pašvaldības atbildība ir informēt ceļu satiksmes dalībniekus par ceļu stāvokli, ja uz tā ir bedres vai tas nav kvalitatīvā stāvoklī, kā arī organizēt nepieciešamos apbraukšanas ceļus, samazināt atļauto braukšanas ātrumu, izlikt brīdinājuma zīmes un darītu visu pārējo, kas ir nepieciešams.

"Mēs redzam, ka ceļu īpašnieks pašreiz nespēj kvalitatīvi veikt savus pienākumus un Satiksmes ministrija (SM), kā atbildīgā par ceļu satiksmes drošību valstī, norādīs Rīgas domei un mēram uz tiem pienākumiem, kas viņiem ir jāveic," skaidroja Linkaits.

Viņš arī norādīja ka mērķdotācijas Rīgas pilsētai ir pārskaitītas pienācīgā apjomā, lai ceļus varētu uzturēt labā stāvoklī.

"Mēs redzam, ka Rīga nav izlietojusi 19 miljonus no mērķdotācijām, un, ja kāds sūdzas par finanšu trūkumu, tad tā ir tikai atruna," pauda Linkaits.

Kā ziņots, līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

 
Visi komentāri
 
Freijers 14.februāris 2019 11:07
10 1 Atbildēt

Pilnīgi pareizi, RD nenormālais bardaks, naudas slaukšana un zagšana ir pieņemusi episku apmēru. Nožēlojami ir tas, ka vienu kretīnu - zagli nevar ar kāju pa .... izmest laukā un nodrošināt pašvaldības pienākumu - jā jā, vietvarām ir arī pienākumi, ne tikai privilēģijas ar muņiem iedzīvotājus trankāt - izpildīšanu. Ielas Rīgā (lietoju Krasta) ir vnk avārija un nekas vairāk, labi, ka nav zemprofila riepas...

eidis 14.februāris 2019 12:34
1 6 Atbildēt

Jā jā. Un īpaši šeit izceļas Rīgas iedzīvotāji - reģistrējas Mārupē / Ķekavā / Piņķos, visu savu nodokļu naudu (un šeit laikam ir pat nopietna segregācija) palaižu uz perifēriju, bet Rīgas infrastruktūru lieto un lauž uz nebēdu. Es teiktu, ka tā ir tīra kaitniecība un tā ir pieņēmusi tiešām episkus apmērus.

Es domāju visu atrisinās iebraukšanas maksa Rīgā.

Palaidniex 14.februāris 2019 12:37
3 0 Atbildēt

Nu bet tak Valsts dod 19 MEUR mērķdotācijās...

Un jā - Uz Zemitānu tilta visbēdīgākajā stāvoklī ir sabtrans josla. To arī salauza tieši Pierīgas reģiona iedzīvotāji?

eidis 14.februāris 2019 12:45
6 8 Atbildēt

Pierīgas iedzīvotāji ir izsenis slaveni ar saviem milzu SUV. Jo neies tak Mārupē piemājas ceļu šķūrēt.

Es domāju, ka aptuveni jau piemest var cik ir nesaņemtie nodokļi no šiem malačiem. Domāju, ka 19 milj ir sīcene salīdzinājumā.

Sab trans josla ir tikai viena no joslām kur nadas nepietiek.

Un jā - es neaizstāvu Nilu. Redzu, ka zog un tā ir. Tomēr godīgi spēju atzīt, ka Nils ir sekmīgāks par Ārgali, Bojāru un īpaši to slēpotāju - tie TIKAI zaga, neko citu nedarīja. Nilam vēl ir kkādi labiekārtošans projekti (kur daži man tīri labi patīk). Visi piems viņa nedarīja šajā virzienā pilnīgi neko.

Palaidniex 14.februāris 2019 13:24
3 0 Atbildēt

Tiem iepriekšējiem bija krietni mazāk pieejami ES fondi.

Līdz ar to tie pat tehniski gribot nevarēja tik daudz izcelt.

Vai būtu cēluši tik pat vērienīgi - tie ir tikai minējumi par varbūtībām...

eidis 14.februāris 2019 13:37
0 3 Atbildēt

Nu bet ne jau PILNĪGI NEKO, ne?

Palaidniex 14.februāris 2019 14:56
1 1 Atbildēt

Karoč - pārliecināji!

Nils - labākais!

Freijers 14.februāris 2019 12:54
3 0 Atbildēt

Atvaino, bet, laikam priekš RD slaukšanas esi derīgais idiots (kā reiz Ļeņins tādu grupu atzīmēja) - tas tā par to iebraukšanas maksu. Redz naudu nedodot Rīgas domei....Tādā Mārupē piemēram ir vairāk darbavietas nekā reģistrētie iedzīvotāji - viņiem arī ko iebraukšanas maksu pirms lidostas uzlikt ?

Ja reiz runājām par nodokļiem - tad atļaušos vaicāt, ko tāda RD vispār ir spējīga pretī piedāvāt - es pats esmu deklarēts centrā, vecāku dzīvoklī, brālis turpat,utt. Gadā RD no IIN šā dzīvokļa ietvaros vien ieslauc vairākus K eiro un pat nespēj bezmaksas stāvvietu (par dāzriņiem, citiem maksājumumiem vispār nerunāsim) piedāvāt - tas paslaucēju kantorī RS par "simboliskiem" 55 eiro mēnesī jālūdz - kaut normālās pilsētās cilvēki pie savām dzīvesvietām var auto novietot (jo par to maksā nodokļus, tai skaitā nākamo kases instrumentu - NĪN). Ja reiz par NĪN...kāds asfalts ir Mežaparkā, kur tūkstošiem plēš gadā par mājām...kā pēc kara un tāda publicitāte tam nav tikai tāpēc, ka tur brauc ļoti maz cilvēku.

Un vispār truli, vēlreiz atvainojos, dirst, par to, kur kurš ir reģistrējies un kāpēc daži citi tāpēc kko neremontēs, ieviesīs maksas, utt. var tiešām palīgskolas līmenī - liela daļa no tiem cilvēkiem, kas strādā Rīgā, dod iespēju pilsētai attīstīties, radīt papildu darbavietas (kur iespējams, daudzi arī maksās nodokli Rīgas kasei).

P.S. Kkādas maksas iebraukšanas būtu jāizskauž kā suga, ar likumu, likvidējot riebīgu piemēru Jūrmalā.

P.S.2 Ja kādam ļoti tīk rakāties par deklarēšanos un kur strādā, tad vajag arī papētīt cik valsts aparāts Rīgā kā galvaspilsētā rada darba vietas..

eidis 14.februāris 2019 13:22
1 4 Atbildēt

Un kur tā Mārupes nodokļu nauda palika?

Tie 55 EUR ir tāpēc, ka Pierīgas iedzīvotāji strādā lepnos birojos Alunāna ielā. Un katrs no viņiem ir sakārtojis iedzīvotāja karti un pretendē uz stāvvietu. Personīgi bija iespēja novērot šo procesu. 545 EUR mēnesī prasījums daļu tomēr uzmundrina atteikties no nelietderīgām atļaujām.

Es nepiesaucu ieviest iebraukšanas maksu, es aicinu pašiem saprast ko darām un sākt ar to, ka nedarboties destruktīvi.

Palaidniex 14.februāris 2019 11:45
2 0 Atbildēt

Bradypus, nu, kā ir - re kur bija 19 miljoni...

Maz?

Un atceries no pašvaldību izlīdzināšanas fondā neiemaksātiem 91,6 miljoniem satiksmes uzlabojumiem netiktu pat puse...

Vēlreiz vaicāju - vai, Tavuprāt,, esošos 440 + 19 miljonus satiksmes attīstībai RD ir investējusi un ieguldījusi visefektīvākajā veidā? Bez populisma, godīgi, par adekvātām pret ieguvumu tāmēm? Patiešām?

Bradypus 14.februāris 2019 11:58
1 2 Atbildēt

Vēlreiz atbildu - nē. Bet tu patiesībā mēģini mani piespiest atzīt, ka valstī viss ir kārtībā, tikai Ušakovs un Rīga ir problēma, jo nevēlies pieņemt faktu, ka lielākās problēmas ir tieši valsts līmenī, pie kā Ušakovu nekādi nesanāk vainot. Un ja neatbildu tā, kā tu gribi, tad pats kaut ko piedomā klāt.

Palaidniex 14.februāris 2019 12:31
3 1 Atbildēt

Kā tieši Valsts vainīga pie tā, ka vienā valstī dzīvojošas pašvaldības, kuras pašas lemj, kā savu budžetu ieguldīt vai izšķērdēt var panākt radikālu atšķirību sasniegtajā rezultātā. Spēles noteikumi visiem vienādi. Lēmumi - katram savi...

Tas, ka Mārupei ir lidosta, tai neko nedod, jo uzņēmumu IN tiem netiek, tas tiek valstij...

Ieguldīt pašvaldības infrastruktūrā vai naudu "apgūt", būvēt ceļu, vai šaut salūtu, naudu ieguldīt pašvaldības iedzīvotājiem svarīgos objektos, vai tērēt sadārdzinātos konkursos vai fiktīvos darbiniekos un konsultantu armijās, iegulda pagalmos bet ne ceļos līdz pagalmiem...

Katrai pašvaldībai ir sava izvēle - kā rīkoties.

Es nesaku ka Rīga ir vienīgā pašvaldība, kur nav problēmu, bet ir pašvaldības kur to ir stipri mazāk. Starp tām arī pašvaldības, kas maksā naudu izlīdzināšanas fondā. un?

Nevienam nav tiesību zākāt Nilu par neizdarībām citās pašvaldīās, kā arī citas pašvaldības nav vainīgas pie neizdarībām Rīgā. Rīgas maģistrālajām ielām jau nu būtu bijai jāspēj sakoncentrēt resursus un tos salabot un uzturēt.

Mes tak nekritizējam Nilu par mazākas nozīmes Valsts ceļu stāvokli, ja tos uztur valsts. Mums interesē, lai Nils dara kārtīgi savu darbu savā pašvaldībā.

eidis 14.februāris 2019 12:39
1 6 Atbildēt

Bļē vēlviens.

Mārupe manuprāt vispār ir skaista pašvaldība. Tur tak dzīvo (un ir deklarēti) ienākumu elite. Principā liela daļa Rīgas nodokļu nauda jau sen plūst uz turieni. Un kad tur sāka kautko būvēt? Kad labiekārtot? 5. gadus atpakaļ? Domāju, ka Mārupe ir visniknākā nodokļu naudas izšķērdētāja Latvijā. Un Rīga no šiem izvazātājiem dabon ciest diezgan nopietni - visi bagātākie jau sen deklarējušies Pierīgā, bet patiesībā ar visām aktivitātēm (un infrastruktūras nolietojumu) ir Rīdzinieki.

Freijers 14.februāris 2019 13:00
2 0 Atbildēt

Mārupē, kāds ledeni noņēmis, ka tā piesējies viņiem ? Ar laiku pierīgai sekos skolas u.c. pakalpojumi tuvāk cilvēkiem, tad arī Rīgas ielas mazāk lietos...pēc šitā stulbā ciemu bazara kļūst skaidrs, ka laikam ir tādi, kas grib konfederācijā dzīvot un maksāt par to, ka uz kaimiņu ciemu aizbraukt...uz to tas beigās aizvilks. Bet, kā jau teicu, ir derīgie idioti !

eidis 14.februāris 2019 13:14
2 3 Atbildēt

Nop. Palaidniex piesauca Mārupi.

Dzīvoju blakus un bija iespēja novērot attīstības traucējumus un piemest uz pirxtiem izšķērdēto naudu.

Domāju, ka Iljiča frāzes visupirms vajag attiecināt uz sevi. Diezkapēc tie Mārupes iedzīvotāji ar nepastarpinātu lepnumu dodas ur Rīgas bērnudārzu (varu pa parādīt uz kuru). Pēc tam dodas uz darbu Jaunajā Teikā un pirmā lieta

- Delfos iemet niknu komentāru par nozagto naudu Rīgas ielām un neticamo rindu bērnu dārzos...

Otro komentāru iemet ar aicinājumu deklarēties āpus Rīgas.....

Ņemot vērā, ka te dažiem patīk citēt klasiķus, iecitēšu Kenediju: Nejautā ko valsts ir devusi tev, jautā ko valstij esi devis tu.

Palaidniex 14.februāris 2019 13:29
2 0 Atbildēt

Un un kas Mārupei vainas?

Tie Mārtupes biežņi nerada tiem pašiem Rīdziniekiem darba vietas?

Un kā ar Liepāju - vieglā rūpniecība, lidosta, osta, tūrisms - un ir subsidējama...

Vēlreiz atkārtošos - var saimniekot saimnieciski, var to darīt nesaimnieciski viena un tā paša budžeta ietvaros... Tas arī viss.

Jo pilsēta lielāka, jo vairāk cilvēku, kam nesaimnieciskums duras acīs. Ar to jārēķinās...

eidis 14.februāris 2019 13:36
1 2 Atbildēt

Mārupei nav vainas. Tur ir nauda izzagta. Aizbrauc apskaties kāda izskatās Mārupes ambulance vai slavenais Lienītes bērnudārzs. Painteresējies par vietām tur. Paskaiti ielu skaitu ciemā... Noliec pretī vidējo auto cenu uz Daugavas ielas. Nu neiet kopā......

Ņemot verā elites īpatsvaru, tur kopš 2000 ir nozagta +/-70% budžeta. Bez labuma iedzīvotājiem.

Rīdzenieku darba vietas tad par minimālo. Jo tikko maksimālā, tā pārvācas uz Mārupi.

Sliņķis rakāties pa budžeiem, bet domāju, ka tur Rīgai viss ir slikti. Un ja vēl kko nozog..... Tad bedres

Palaidniex 14.februāris 2019 14:57
2 0 Atbildēt

Pareizi pareizi - nekārtības Mārupē ir iemesls attainot Našņilu!

Ūrā, tovārišč!

Es par tevi!

eidis 14.februāris 2019 15:27
0 3 Atbildēt

Kur tieši šo tu izlasīji?

Es teicu, ka jāsāk ar sevi. Kropla attieksme dod kroplu rezultātu.

Bradypus 14.februāris 2019 15:18
0 2 Atbildēt

Norādīšana uz nesamērīgu (un bieži pat absurdu) Ušakova vainošanu, ignorējot nopietnākas problēmas valstī un citās pašvadībās, nav Ušakova attaisnošana.

Ieskatam, lai varbūt saprastu par ko vispār ir runa - skats uz vienu un to pašu Kurmales ielu Rīgas un Mārupes pusē: goo.gl/maps/gQ6ebmY8dDC2

eidis 14.februāris 2019 15:30
0 0 Atbildēt

Šim gan ir absolūti triviāli iemesli - es pats pie asfalta uz ielas (Rīga) tiku tāpēc, ka citas ielas remonta laikā tur bija apbraucamais ceļš. Šis (un vēl dažu ietekmīgu onkuļu īpašumi) parasti ir iemesls kkādām nesaprotamām asfalta kārtām.

Bradypus 14.februāris 2019 15:39
0 2 Atbildēt

Vispār jau tāds ir viss tas rajons - Rīgas pusē asfaltētas ieliņas un relatīvi necilas mājas. Mārupes pusē villas ar zemesceļiem.

Lūk vēl - redzama ceļa seguma kvalitātes atšķirība Rīgā un Salaspilī: goo.gl/maps/HFHQNmpsYA22

eidis 14.februāris 2019 15:45
0 2 Atbildēt

Nu nauda safenderēta Mārupē ir nemērā. Tas gan.

Bradypus 14.februāris 2019 15:53
0 2 Atbildēt

Vēl viens satelīts - Garkalnes novads.

Priedkalnes vizītkarte par ko rūpējas pašvaldība: goo.gl/maps/WiND4NyK1y42

Un tipiska Priedkalnes guļamrajona mājele: www.ss.com/msg/lv/real-e...lne/bhdbg.html

Palaidniex 14.februāris 2019 21:09
1 0 Atbildēt

Un kāds tām mazdārziņu ielām sakars ar Rīgas maģistrālo ielu, tulkotu un satiksmes pārvadu stāvokli? Varbūt nevajadzēja tās mazās asfaltēt, ja to uzlabošanas finansējuma dēļ pilsēta nav spējīga nodrošināt maģistrālo ielu atbilstību dajebkādas kvalitātes standartam?

Bradypus 15.februāris 2019 16:31
0 1 Atbildēt

Protams, ja Rīgā kaut kas ir labāk nekā citur, tad tas tik un tā ir slikti, jo Rīgā pēc definīcijas nekas nedrīkst būt labi.

as 14.februāris 2019 11:46
0 1 Atbildēt

Šitais ir labs, ka izrādās, Rīgai ir nauda ielu remontiem, tomēr skatamies plašāk - uz Siguldu aizbraukt nav nekas drošāk, -easy pa ceļam uz šosejas var palikt bez riteņiem un ritošās!

Palaidniex 14.februāris 2019 12:38
2 0 Atbildēt

Par to ceļu ir atbildīga VAS "Latvijas ceļi".

Par to no tiem arī jāprasa.

he 14.februāris 2019 13:58
3 0 Atbildēt

tas posms tiks remontēts šovasar, konkurss jau noslēdzās novembrī vai decembrī.

Freijers 14.februāris 2019 12:57
1 1 Atbildēt

Principā jau varētu arī Rīgas (un citu pilsētu) centrālās ielas ņemt valsts pārziņā, sevišķi, ja savieno šosejas, tas arī drusku visādus maksas ieviesēju puskāta dirsējus atvēsinātu, i arī centralizēti pārvaldītu.

:) 14.februāris 2019 13:05
12 2 Atbildēt

Ušakovs tak pus ļimaku sadedzināja salūtos. Būs tagad jāpaciešs bedres.

Otrs fakts - Ušakam ir vajadzīga nauda kukuļiem, lai atpirktos no kriminālā.

GB12 14.februāris 2019 14:15
3 0 Atbildēt

Cēsu ielā bedres lāpīja laikam pirms 2 nedēļām. Vai pat mazāk. Tās pašas bedres jau ir "atnākušas vaļā", plus, protams, jaunas... Tur riktīgs slaloms jātaisa.

eidis 15.februāris 2019 12:35
0 0 Atbildēt

Aukstais asfalts ir pilnīgs sūc. Kvalitatīvi saremontēt var tikai siltā laikā. Aukstā šāda izšķērdēšana.

laila 14.februāris 2019 14:35
0 0 Atbildēt

Bet lai atgriež visu izšķērdēto naudu un veic kapitālos remontus vai jaunos segumus...kāpēc neprasa naudu atpakaļ zagļiem vai nepilnīgi ,pavirši tīši darba darītājiem...no mums iestādēs gan ar sodu draud un pieprasa atmaksāt.....Rīga un Latvijas ceļi kā pēc bumbas sprādziena .....mašīnai tādi nodokļi....blin !!!kur sūdzēties?

Palaidniex 14.februāris 2019 14:58
3 0 Atbildēt

Tak Eidis raksta, ka Rīgā viss ir pēc labākajiem paraugiem.

Par ko vispār te sadomāji sūdzēties?

eidis 14.februāris 2019 15:35
1 5 Atbildēt

Es teicu, ka ir diezgan ticami, ka tās naudas tiešām nav, jo šie sūdzībnieki to izvazājuši (izdāļājuši pierīgai).

Citiem vārdiem sākam ar matemātiku un attieksmi, ne kliegšanu.

Kanibaals 14.februāris 2019 15:51
3 0 Atbildēt

Riskanti ņemt no valsts dotācijām, jo prasīs atskaitīties. A tagad 5miljoni par neko ir pazuduši un nekas.

he 15.februāris 2019 12:25
0 0 Atbildēt

tur vēl kaut kas bija saistīts ar 9 miljoniem, ko Valsts kontrole konstatēja.

Tur jau ne tikai naudas trūkums vainojams (kā izrādās nauda pat ir un netiek izlietota), bet vairāk pat nekompetence RDSD. Ne orgqanizēt kaut ko māk, ne iepirkumus īstenot, ne uzraudzīt kvalitāti pat tiem nedaudzajiem ceļu posmiem, kas tomēr ir pārbūvēti, piemēram, Brīvības bulvāris pie Ministru Kabineta.

Un atrunas gan no domes, gan RDSD, apvienoju 2 citātus vienā: "Pie bedrēm vainīgi laikapstākļi un rīdzinieki".

Super, ka cilvēki ar tādu nekompetenci ir atbildīgi par transporta sistēmu pilsētā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Divi džigiti ar ZILiem nesadala ceļu; liktenis žēlo (+ VIDEO) 1

Divi kirgīzu džigiti ar padomjlaiku ZIL kraviniekiem nesadala ceļu un viens no kraviniekiem ietriecas brauktuves atdalošajās barjerās. No šī ZIL priekšpuses maz kas paliek pāri, taču trieciens šoferi izmet uz ielas un viņš paliek šķietami neskarts. Lasīt vairāk

 

80 500 eiro - elektriskais Cadillac jau Eiropā (+ FOTO) 7

Pilnībā elektriskais Cadillac Lyriq sper pirmos soļus Eiropā. Automašīna jau pieejama dažos tirgos, tostarp Vācijā, kur tās cena būs vismaz 80 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilots, kurš uz Tallinas šosejas veica avārijas nosēšanos, ir pieredzējis instruktors (+ VIDEO) 12

Sestdien uz Tallinas šosejas avārijas nosēšanos veica privātā lidmašīna. Tās pilots ārkārtas situācijā rīkojies pareizi. Lasīt vairāk

 

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 7

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti