Rīgas pašvaldība no valsts mērķdotācijām ceļu uzturēšanai nav izlietojusi 19 miljonus eiro, tāpēc sūdzēšanās par finanšu trūkumu ielu remontiem, ir tikai atruna, aģentūrai LETA pauda satiksmes ministrs Tālis Linkaita (JKP).
"Ceļu īpašnieks ir pilnībā atbildīgs par ceļu stāvokli un ceļu satiksmes nodrošināšanu, arī par brīdināšanu par ceļu stāvokli, kas neatbilst visām prasībām," teica ministrs, norādot, ka šajā gadījumā Rīgas pašvaldības atbildība ir informēt ceļu satiksmes dalībniekus par ceļu stāvokli, ja uz tā ir bedres vai tas nav kvalitatīvā stāvoklī, kā arī organizēt nepieciešamos apbraukšanas ceļus, samazināt atļauto braukšanas ātrumu, izlikt brīdinājuma zīmes un darītu visu pārējo, kas ir nepieciešams.
"Mēs redzam, ka ceļu īpašnieks pašreiz nespēj kvalitatīvi veikt savus pienākumus un Satiksmes ministrija (SM), kā atbildīgā par ceļu satiksmes drošību valstī, norādīs Rīgas domei un mēram uz tiem pienākumiem, kas viņiem ir jāveic," skaidroja Linkaits.
Viņš arī norādīja ka mērķdotācijas Rīgas pilsētai ir pārskaitītas pienācīgā apjomā, lai ceļus varētu uzturēt labā stāvoklī.
"Mēs redzam, ka Rīga nav izlietojusi 19 miljonus no mērķdotācijām, un, ja kāds sūdzas par finanšu trūkumu, tad tā ir tikai atruna," pauda Linkaits.
Kā ziņots, līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.
Pilnīgi pareizi, RD nenormālais bardaks, naudas slaukšana un zagšana ir pieņemusi episku apmēru. Nožēlojami ir tas, ka vienu kretīnu - zagli nevar ar kāju pa .... izmest laukā un nodrošināt pašvaldības pienākumu - jā jā, vietvarām ir arī pienākumi, ne tikai privilēģijas ar muņiem iedzīvotājus trankāt - izpildīšanu. Ielas Rīgā (lietoju Krasta) ir vnk avārija un nekas vairāk, labi, ka nav zemprofila riepas...
Jā jā. Un īpaši šeit izceļas Rīgas iedzīvotāji - reģistrējas Mārupē / Ķekavā / Piņķos, visu savu nodokļu naudu (un šeit laikam ir pat nopietna segregācija) palaižu uz perifēriju, bet Rīgas infrastruktūru lieto un lauž uz nebēdu. Es teiktu, ka tā ir tīra kaitniecība un tā ir pieņēmusi tiešām episkus apmērus.
Es domāju visu atrisinās iebraukšanas maksa Rīgā.
Nu bet tak Valsts dod 19 MEUR mērķdotācijās...
Un jā - Uz Zemitānu tilta visbēdīgākajā stāvoklī ir sabtrans josla. To arī salauza tieši Pierīgas reģiona iedzīvotāji?
Pierīgas iedzīvotāji ir izsenis slaveni ar saviem milzu SUV. Jo neies tak Mārupē piemājas ceļu šķūrēt.
Es domāju, ka aptuveni jau piemest var cik ir nesaņemtie nodokļi no šiem malačiem. Domāju, ka 19 milj ir sīcene salīdzinājumā.
Sab trans josla ir tikai viena no joslām kur nadas nepietiek.
Un jā - es neaizstāvu Nilu. Redzu, ka zog un tā ir. Tomēr godīgi spēju atzīt, ka Nils ir sekmīgāks par Ārgali, Bojāru un īpaši to slēpotāju - tie TIKAI zaga, neko citu nedarīja. Nilam vēl ir kkādi labiekārtošans projekti (kur daži man tīri labi patīk). Visi piems viņa nedarīja šajā virzienā pilnīgi neko.
Tiem iepriekšējiem bija krietni mazāk pieejami ES fondi.
Līdz ar to tie pat tehniski gribot nevarēja tik daudz izcelt.
Vai būtu cēluši tik pat vērienīgi - tie ir tikai minējumi par varbūtībām...
Nu bet ne jau PILNĪGI NEKO, ne?
Karoč - pārliecināji!
Nils - labākais!
Atvaino, bet, laikam priekš RD slaukšanas esi derīgais idiots (kā reiz Ļeņins tādu grupu atzīmēja) - tas tā par to iebraukšanas maksu. Redz naudu nedodot Rīgas domei....Tādā Mārupē piemēram ir vairāk darbavietas nekā reģistrētie iedzīvotāji - viņiem arī ko iebraukšanas maksu pirms lidostas uzlikt ?
Ja reiz runājām par nodokļiem - tad atļaušos vaicāt, ko tāda RD vispār ir spējīga pretī piedāvāt - es pats esmu deklarēts centrā, vecāku dzīvoklī, brālis turpat,utt. Gadā RD no IIN šā dzīvokļa ietvaros vien ieslauc vairākus K eiro un pat nespēj bezmaksas stāvvietu (par dāzriņiem, citiem maksājumumiem vispār nerunāsim) piedāvāt - tas paslaucēju kantorī RS par "simboliskiem" 55 eiro mēnesī jālūdz - kaut normālās pilsētās cilvēki pie savām dzīvesvietām var auto novietot (jo par to maksā nodokļus, tai skaitā nākamo kases instrumentu - NĪN). Ja reiz par NĪN...kāds asfalts ir Mežaparkā, kur tūkstošiem plēš gadā par mājām...kā pēc kara un tāda publicitāte tam nav tikai tāpēc, ka tur brauc ļoti maz cilvēku.
Un vispār truli, vēlreiz atvainojos, dirst, par to, kur kurš ir reģistrējies un kāpēc daži citi tāpēc kko neremontēs, ieviesīs maksas, utt. var tiešām palīgskolas līmenī - liela daļa no tiem cilvēkiem, kas strādā Rīgā, dod iespēju pilsētai attīstīties, radīt papildu darbavietas (kur iespējams, daudzi arī maksās nodokli Rīgas kasei).
P.S. Kkādas maksas iebraukšanas būtu jāizskauž kā suga, ar likumu, likvidējot riebīgu piemēru Jūrmalā.
P.S.2 Ja kādam ļoti tīk rakāties par deklarēšanos un kur strādā, tad vajag arī papētīt cik valsts aparāts Rīgā kā galvaspilsētā rada darba vietas..
Un kur tā Mārupes nodokļu nauda palika?
Tie 55 EUR ir tāpēc, ka Pierīgas iedzīvotāji strādā lepnos birojos Alunāna ielā. Un katrs no viņiem ir sakārtojis iedzīvotāja karti un pretendē uz stāvvietu. Personīgi bija iespēja novērot šo procesu. 545 EUR mēnesī prasījums daļu tomēr uzmundrina atteikties no nelietderīgām atļaujām.
Es nepiesaucu ieviest iebraukšanas maksu, es aicinu pašiem saprast ko darām un sākt ar to, ka nedarboties destruktīvi.